quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Roolio het volgende:
Hier staat dat geniale stukje van de NA voor de mensen die het gemist hebben: Klik
Hij zal misschien in het theater staan op vrijdag. Je kunt toch opnemenquote:
ja maar toch hij opende het weekend altijd voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij zal misschien in het theater staan op vrijdag. Je kunt toch opnemen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef borisz het volgende:
en MMH is in het theater ja, hij stond altijd bekend dat hij op vrijdag nooit optrad vanwege het verkeer.
thnx, goed om het weer terug te zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Roolio het volgende:
Hier staat dat geniale stukje van de NA voor de mensen die het gemist hebben: Klik
Yeah.quote:Stop de hetze van links en TV, vrijheid van mening goed idee
zekerquote:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond?
Hilarisch iddquote:
Inderdaad, heftig wat die familie allemaal is overkomen! Ouders van Maurice in Auswitz, moeder/vrouw vroeg overleden en dan ook nog die verlamming door een medische fout. Als het in een film zou zitten zou ik gezegd hebben dat niemand zoveel pech kan hebben. Knap dat die Mark nog zo positief in het leven staat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal van Marc de Hond.
Heftig hoor.
Ja erg héquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal van Marc de Hond.
Heftig hoor.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Die vreselijke burgemeester nu. Praat met opzet langzaam om zijn woorden kracht bij te zetten. Niemand luistert maar hoopt alleen maar dat ie stopt met zijn zin
quote:Nooit de bedoeling geweest!!!
21-03-2007 21:44
--------------------------------------------------------------------------------
Naar aanleiding van de berichtgeving in De wereld draait door, wil ik iedereen laten weten dat ik het enorm betreur dat een ongelukkige opmerking, die ik tijdens een live uitzending heb gemaakt, nogmaals wereldkundig wordt gemaakt. Geloof me, ik ben absoluut niet racistisch en discriminatie is iets waar ik mij verre van houd. Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen en zeker niet mijn gewaardeerde SBS collega. Het spijt me dan ook ontzettend als ik dat met deze opmerking toch heb gedaan. Kevin
Bron: http://www.kevinbrouwer.nl
Maakt nu toch niet meer uit, hij moet wegquote:
quote:
jezus, wat een loserquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewéldig. Bang dat hij zijn kutbaantje kwijtraakt.
Ik hoop dat je 'zoet' hier heel sarcastisch bedoelt. Ik vond ze echt op een vreselijke manier berustend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een zoet stel, vader en zoon De Hond![]()
De Jakhalzen een zapmoment? Dat heb ik al eens eerder gelezen, maar daar snap ik niets van. Ik vind het over het algemeen erg leuke filmpjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef Stofje het volgende:
wat een briljant filmpje van de Jakhalzen. Normaal inderdaad een zapmoment, maar deze is erg tof.
Nee, het was niet sarcastischquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Ik hoop dat je 'zoet' hier heel sarcastisch bedoelt. Ik vond ze echt op een vreselijke manier berustend.
Meld dat dan even per postduif, of zo. Dan ga ik niet zo vreselijk af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat je bedoelt met een t bedoelt.
Hm... Ik kan er niet tegen, tegen zoveel berusting.quote:En nee, het was niet sarcastisch![]()
Ik vond ze helemaal niet berustend, juist vol levenslust. Ik begrijp het niet en zou het denk ik ook niet kunnen opbrengen, maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:49 schreef broer het volgende:
Hm... Ik kan er niet tegen, tegen zoveel berusting.
Ik vind cafe de wereld vaak een zapmoment, maar de jakhalzen laat ik inderdaad graag staan hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef broer het volgende:
De Jakhalzen een zapmoment? Dat heb ik al eens eerder gelezen, maar daar snap ik niets van. Ik vind het over het algemeen erg leuke filmpjes.
Mja, voor levenslust is waarschijnlijk wel berusting nodig. Anders lukt je dat volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond ze helemaal niet berustend, juist vol levenslust. Ik begrijp het niet en zou het denk ik ook niet kunnen opbrengen, maar dat is wat anders.
Dat Café De Wereld nog steeds bestaat, is sowieso raar. Wie ervoor verantwoordelijk is dat dat nog steeds wordt uitgezonden, ik heb geen idee...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:58 schreef Roolio het volgende:
Ik vind cafe de wereld vaak een zapmoment, maar de jakhalzen laat ik inderdaad graag staan hoor.
Hij was wat blasé, inderdaad. Maar in wat hij vertelde vond ik hem toch wel erg grappig en scherp.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
Die popjournalist vond ik iets te blij met zichzelf.
Serge Simonart is zonder twijfel de beste muziekjournalist in de lage landen ... Schitterende vent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
De Belg was erg leuki.heerlijk tonque in cheek
Vergeten te kijken, morgen de herhaling kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk bij Catherine Keijl om 17.35 op NED2![]()
Let dan ook op het item De Lieve SChat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef maril het volgende:
[..]
Vergeten te kijken, morgen de herhaling kijken.
Was best mooi Maril vanmiddag..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef maril het volgende:
[..]
Vergeten te kijken, morgen de herhaling kijken.
Oh, hij kwam ook al bij DWDD op tv.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Let dan ook op het item De Lieve SChat.
Altijd makkelijk scoren, mensen die op hun plaat gaan.quote:
'Ja vanmiddag was Mathijs bij Catherine Keijl en deze item mijn ''Lieve Schat'' was ook te zien !quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oh, hij kwam ook al bij DWDD op tv.
Ik ook inderdaad. Frank is leuk, Levi en Sadeghi worden steeds beter (van de week met die NA-fotograaf, vandaag ook weer leuk item), die Rotterdammer (Sjoerd?) is ook best aardig. Alleen die Isolde begint me de laatste tijd wat te ergeren. In ieder geval: zeker geen zapmomentje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef broer het volgende:
De Jakhalzen een zapmoment? Dat heb ik al eens eerder gelezen, maar daar snap ik niets van. Ik vind het over het algemeen erg leuke filmpjes.
Dat idee had ik nu inderdaad ook heel erg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij speelt Matthijs die verbazing ook wel eens om een gast het op zijn of haar eigen manier te laten vertellen. Interviewerstrucje. Alhoewel, zeker weten doe ik het niet.
Die huwelijken waren niet officieel héquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
zouden die 2 kerels nu gezeik krijgen met de belasting omdat ze getrouwd zijn?
Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die huwelijken waren niet officieel hé![]()
Ja, daarvoor moet je immers je handtekening plaatsen en moet de ambtenaar in functie zijn (en dat was hij hier zeker niet, hij droeg zijn lint niet eens volgens mij)quote:
Samen met Jan Mulder op de omroep Max.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:12 schreef rubbereend het volgende:
Wouke moet weer terug op TV, wekelijkse talkshow ofzo!
Dat heb ik niet meer zo helder voor me. Tóch denk ik dat het wel eens een trucje is van Matthijs, juist omdat hij geïnteresseerd is in alle soorten media.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
Wouke was al uitverteld toen Van Nieuwkerk zei dat hij Knutje niet kende. Dus trucjes hoefden niet meer.
en herhaling gezien? Matthijs wilde niet echt veel kwijt over zn privé levenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was best mooi Maril vanmiddag..
Niks apart dat weer niet.
Komt morgen vroeg om 11.00 de HH of anders www.uitzendinggemist.nl
Nee niet veel he !!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en herhaling gezien? Matthijs wilde niet echt veel kwijt over zn privé leven
Het trucje zit hem wat dit betreft volgens mij dan ook meer in het feit dat hij toen moeilijk kon gaan zitten toegeven dat hij er al vanaf wist, terwijl hij daarvoor heel verbaasd haar verhaal had aangehoord. Ik kan me zoals MadGuy al zegt eigenlijk niet voorstellen dat Matthijs er nog niets over had gehoord. Maar goed, misschien heb jij ook wel gelijk. Boeien verderquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
Wouke was al uitverteld toen Van Nieuwkerk zei dat hij Knutje niet kende. Dus trucjes hoefden niet meer.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0553/bb.20070322.asf rond 9.30 minuten (of bedoelde je het gehele programma/filmpje ofzo? dan geen idee).quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef Little_Acorn het volgende:
Weet iemand of het filmpje uit 1991 van matthijs, uitgezonden bij catherine ergens te vinden is? Ik vond het een hilarisch filmpje!!
U2 zonder Bono Queen zonder Freddy.quote:
Van mij mag hij metal afzeiken, maar ik erger me gewoon altijd aan hem.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van mij mag hij metal afzeiken, maar ik erger me gewoon altijd aan hem.![]()
Siebelink schrijft geweldige boeken maar ik begrijp waarom ie mislukte als leraar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Enkeltje mediatraining voor Jan Siebelink!
En oeh Kamagurka maandag!
Maar de manier waarop was wel heel treurig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef VoreG het volgende:
En terecht dat hij Metal afzeikt
Idd. echt zo niet-grappig. Maar goed, het is wel Freek de Jonge dus ik verwacht niet andersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Maar de manier waarop was wel heel treurig.
Hij bewees er in ieder geval de beginstelling mee dat het cabaret morsdood is.
nu al legendarisch inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren in de herhaling:
Fotograaf-figuur bij nationalistische demonstratie: "Ik zet je foto op internet"
Jakhals: "Dit wordt uitgezonden op tv en er kijken 1 miljoen mensen naar"
Fotograaf-figuur: *weet niet meer wat hij moet doen, maakt foto van gebouw en vervolgens heel stoer van Jakhals*
![]()
dat plan is neit van hem natuurlijk. Dat kan hij niet ff in een paar weken uit de grond hebben gestamptquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef Wup het volgende:
Bert Koenders vind ik een beetje genant met zn kinderplannetje
het ging meer om de manier waarop hij het zat te vertellenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dat plan is neit van hem natuurlijk. Dat kan hij niet ff in een paar weken uit de grond hebben gestampt
Dhyan Sutoriusquote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe heet die vent van die lachtherapie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |