quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Roolio het volgende:
Hier staat dat geniale stukje van de NA voor de mensen die het gemist hebben: Klik
Hij zal misschien in het theater staan op vrijdag. Je kunt toch opnemenquote:
ja maar toch hij opende het weekend altijd voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij zal misschien in het theater staan op vrijdag. Je kunt toch opnemen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef borisz het volgende:
en MMH is in het theater ja, hij stond altijd bekend dat hij op vrijdag nooit optrad vanwege het verkeer.
thnx, goed om het weer terug te zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Roolio het volgende:
Hier staat dat geniale stukje van de NA voor de mensen die het gemist hebben: Klik
Yeah.quote:Stop de hetze van links en TV, vrijheid van mening goed idee
zekerquote:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond?
Hilarisch iddquote:
Inderdaad, heftig wat die familie allemaal is overkomen! Ouders van Maurice in Auswitz, moeder/vrouw vroeg overleden en dan ook nog die verlamming door een medische fout. Als het in een film zou zitten zou ik gezegd hebben dat niemand zoveel pech kan hebben. Knap dat die Mark nog zo positief in het leven staat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal van Marc de Hond.
Heftig hoor.
Ja erg héquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Dat verhaal van Marc de Hond.
Heftig hoor.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Die vreselijke burgemeester nu. Praat met opzet langzaam om zijn woorden kracht bij te zetten. Niemand luistert maar hoopt alleen maar dat ie stopt met zijn zin
quote:Nooit de bedoeling geweest!!!
21-03-2007 21:44
--------------------------------------------------------------------------------
Naar aanleiding van de berichtgeving in De wereld draait door, wil ik iedereen laten weten dat ik het enorm betreur dat een ongelukkige opmerking, die ik tijdens een live uitzending heb gemaakt, nogmaals wereldkundig wordt gemaakt. Geloof me, ik ben absoluut niet racistisch en discriminatie is iets waar ik mij verre van houd. Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen en zeker niet mijn gewaardeerde SBS collega. Het spijt me dan ook ontzettend als ik dat met deze opmerking toch heb gedaan. Kevin
Bron: http://www.kevinbrouwer.nl
Maakt nu toch niet meer uit, hij moet wegquote:
quote:
jezus, wat een loserquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewéldig. Bang dat hij zijn kutbaantje kwijtraakt.
Ik hoop dat je 'zoet' hier heel sarcastisch bedoelt. Ik vond ze echt op een vreselijke manier berustend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een zoet stel, vader en zoon De Hond![]()
De Jakhalzen een zapmoment? Dat heb ik al eens eerder gelezen, maar daar snap ik niets van. Ik vind het over het algemeen erg leuke filmpjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef Stofje het volgende:
wat een briljant filmpje van de Jakhalzen. Normaal inderdaad een zapmoment, maar deze is erg tof.
Nee, het was niet sarcastischquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Ik hoop dat je 'zoet' hier heel sarcastisch bedoelt. Ik vond ze echt op een vreselijke manier berustend.
Meld dat dan even per postduif, of zo. Dan ga ik niet zo vreselijk af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat je bedoelt met een t bedoelt.
Hm... Ik kan er niet tegen, tegen zoveel berusting.quote:En nee, het was niet sarcastisch![]()
Ik vond ze helemaal niet berustend, juist vol levenslust. Ik begrijp het niet en zou het denk ik ook niet kunnen opbrengen, maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:49 schreef broer het volgende:
Hm... Ik kan er niet tegen, tegen zoveel berusting.
Ik vind cafe de wereld vaak een zapmoment, maar de jakhalzen laat ik inderdaad graag staan hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef broer het volgende:
De Jakhalzen een zapmoment? Dat heb ik al eens eerder gelezen, maar daar snap ik niets van. Ik vind het over het algemeen erg leuke filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |