Ze is niet echt onbekend hoor, want heeft gewoon een eigen cabaretprogramma en is al jarenlang op TV als de barvrouw en zangeres bij Met het mes op Tafel van Joost Prinsen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:27 schreef Suko het volgende:
Heb vaak niks met (onbekende) vrouwen van....en haar mag ik niet, afstotelijk tiep. Is 'leuk' over de rug van...![]()
Uh, nooit echt opgevallen dan want ze is nu dé vrouw van...raar wijf blijft ze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is niet echt onbekend hoor, want heeft gewoon een eigen cabaretprogramma en is al jarenlang op TV als de barvrouw en zangeres bij Met het mes op Tafel van Joost Prinsen.
Blij dat ik niet kijk. Ze zingt daar altijd zo vals als een kraaiquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Ze is niet echt onbekend hoor, want heeft gewoon een eigen cabaretprogramma en is al jarenlang op TV als de barvrouw en zangeres bij Met het mes op Tafel van Joost Prinsen.
Yup, verheug me nu al daarop.quote:
Spuugbeestjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
Da's mooi. Ik hoop dattie beesjes mee neemt
Je praat als Haaibaaikequote:
Ik ben al zo gewend geraakt aan de koefnoen-Wolkers dat je bijna verwachtingen gaat hebben, die man is de 80 al gepasseerdquote:
Niet bij Suko. Ziet ie alleen azijn dat uit haar pisbuis komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:16 schreef Aoristus het volgende:
Hij is een groot liefhebber van vrouwlijk naakt. Je vraagt je af waar hij die ideeën opdoet
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Suko het volgende:
* BNN-presentatrice Sophie Hilbrand
wat waren P & W raar amicaal met die gluup... gaan ze ook nog eens aan zo iemand vragen wat hij van dubbele paspoorten vindt, alsof die engnek's mening toonzettend of bevestigend is of zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Grijpink blijft een gladjakker met nogal wat relaties in de Amsterdamse onderwereld.
Dat Jan maar veel aan het woord komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Suko het volgende:
Hopelijk voert vrouwe Wolkers het woord (promoverhaal natuurlijk) anders is er niet doorheen te komen!![]()
Ja maakt een grapje hoop ik.quote:
Ik vind het eerlijk waar wel een sympathiek mensquote:
Dat is ze dus niet.Wat ik van haar dacht heeft haar ex-huishoudster laatst nog bevestigd in een interview. Arrogant, kil en koud.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk waar wel een sympathiek mens.
De één is beeldend kunstenaar de ander muzikant. Voor de duidelijkheid. De twee journalisten vergeten het te vragen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
ow zoonlief praat ook al zo sloom
maar het stond er wel netjes onder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
De een is beeldend kunstenaar de ander muzikant. Voor de duidelijkheid. De twee journalisten vergeten het te vragen.
Ja een kop als een oorwurmquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Leuke quote. Je ziet Neelie denken. Zat ik hier maar met Geert Wilders.
Ik fok dus luister en zie niet allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |