Ze is niet echt onbekend hoor, want heeft gewoon een eigen cabaretprogramma en is al jarenlang op TV als de barvrouw en zangeres bij Met het mes op Tafel van Joost Prinsen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:27 schreef Suko het volgende:
Heb vaak niks met (onbekende) vrouwen van....en haar mag ik niet, afstotelijk tiep. Is 'leuk' over de rug van...![]()
Uh, nooit echt opgevallen dan want ze is nu dé vrouw van...raar wijf blijft ze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is niet echt onbekend hoor, want heeft gewoon een eigen cabaretprogramma en is al jarenlang op TV als de barvrouw en zangeres bij Met het mes op Tafel van Joost Prinsen.
Blij dat ik niet kijk. Ze zingt daar altijd zo vals als een kraaiquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Ze is niet echt onbekend hoor, want heeft gewoon een eigen cabaretprogramma en is al jarenlang op TV als de barvrouw en zangeres bij Met het mes op Tafel van Joost Prinsen.
Yup, verheug me nu al daarop.quote:
Spuugbeestjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
Da's mooi. Ik hoop dattie beesjes mee neemt
Je praat als Haaibaaikequote:
Ik ben al zo gewend geraakt aan de koefnoen-Wolkers dat je bijna verwachtingen gaat hebben, die man is de 80 al gepasseerdquote:
Niet bij Suko. Ziet ie alleen azijn dat uit haar pisbuis komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:16 schreef Aoristus het volgende:
Hij is een groot liefhebber van vrouwlijk naakt. Je vraagt je af waar hij die ideeën opdoet
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Suko het volgende:
* BNN-presentatrice Sophie Hilbrand
wat waren P & W raar amicaal met die gluup... gaan ze ook nog eens aan zo iemand vragen wat hij van dubbele paspoorten vindt, alsof die engnek's mening toonzettend of bevestigend is of zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Grijpink blijft een gladjakker met nogal wat relaties in de Amsterdamse onderwereld.
Dat Jan maar veel aan het woord komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Suko het volgende:
Hopelijk voert vrouwe Wolkers het woord (promoverhaal natuurlijk) anders is er niet doorheen te komen!![]()
Ja maakt een grapje hoop ik.quote:
Ik vind het eerlijk waar wel een sympathiek mensquote:
Dat is ze dus niet.Wat ik van haar dacht heeft haar ex-huishoudster laatst nog bevestigd in een interview. Arrogant, kil en koud.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk waar wel een sympathiek mens.
De één is beeldend kunstenaar de ander muzikant. Voor de duidelijkheid. De twee journalisten vergeten het te vragen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
ow zoonlief praat ook al zo sloom
maar het stond er wel netjes onder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
De een is beeldend kunstenaar de ander muzikant. Voor de duidelijkheid. De twee journalisten vergeten het te vragen.
Ja een kop als een oorwurmquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Leuke quote. Je ziet Neelie denken. Zat ik hier maar met Geert Wilders.
Ik fok dus luister en zie niet allesquote:
Hij heeft denk ik 30 boeken geschreven de ene zoon had alleen Turks Fruit en Kort Amerikaans gelezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef BVO het volgende:
Heeft zijn eigen zoon nou nog nooit Turks Fruit gelezen?.
Nu in het Nederlandsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Suko het volgende:
Dat hou je toch niet voor mogelijk dat ze allemaal eigenlijk een beetje schaamte hadden bij het voorlezen door Pauw van een stukje qua beschrijving van een 'feesje' waarbij Karina even verontschuldigend keek naar haar zoons, een historisch stukje tv vond ik.Waarbij Wolkers een ietwat saaier stukje koos onder het schalks kijken naar Pauw en Wittebol die volgens Wolkers ook een onstuimig liefdesleven (beschreven in de rollelpers) hebben.
Ik heb bijna alles van hem in huis.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Een roos van vlees is niet bepaald om door te komen, mijn vaders generatie las het met grote ogen.. Het is niet zo gek dat die kinderen niet zo heel erg geinteresseerd zijn.
Da's wel mooi hè? Dat hij met zijn generatie is meegegaan en dat er andere boeken weer wel aanspreken bij jongere generaties. De rode draad door zijn leven is dat het gewoon een vies mannetje is geblevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles van hem in huis.
Was destijds mijn favoriete schrijver en hij stond in de jaren 60/70 op bij bijna elke scholier op de boekenlijst.
Jaren 80 ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles van hem in huis.
Was destijds mijn favoriete schrijver en hij stond in de jaren 60/70 op bij bijna elke scholier op de boekenlijst.
jaargang 1954quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
hoe oud is golfer eigenlijk?
ik vind het wel lieve jongens allebei, ik kan ze qua leeftijd niet helemaal schatten maar als pa 80 is...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
De ene helft van de tweeling lijkt heel erg op Marina, de andere op Jan.
Grappig om te zien.
26 zijn zequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel lieve jongens allebei, ik kan ze qua leeftijd niet helemaal schatten maar als pa 80 is...
ze kunnen toch nog geen 30 zijn? br... wat een oude vader is die Wolkers:)
Dat komt omdat Karina 100 jaar jonger is...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel lieve jongens allebei, ik kan ze qua leeftijd niet helemaal schatten maar als pa 80 is...
ze kunnen toch nog geen 30 zijn? br... wat een oude vader is die Wolkers:)
Het was zo'n leuke tafel, ze slaat het echt dood zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
En Neelie ga zo snel mogelijk terug naar Brussel. Komt even de uitzending als een nachtkaars uitblazen
haha, ze zitten allemaal heel beleefd naar haar te luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Het was zo'n leuke tafel, ze slaat het echt dood zo
Karina trok in 1963 op 16 jarige leeftijd bij hem in, dus zij is van jaargang 1947. Dat maakt haar nu 60.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef Suko het volgende:
Dat komt omdat Karina 100 jaar jonger is...![]()
Een peper en zout stelquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Wup het volgende:
en wat heeft ze op haar schouder?
Ha ha, dé kenner aan het woord, overigens ziet ze er nog piekfijn uit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Karina trok in 1963 op 16 jarige leeftijd bij hem in, dus zij is van jaargang 1947. Dat maakt haar nu 60.
20 jaar jonger dan Jan dus.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
Spleen? Dat heeft toch iets met een heup te maken ofzo?
het is lief bedoeld van die knul maar een geweldige act heeft hij niet in huisquote:
Briljant: "Was alleen voor het plaatje"quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
Sophie was aan het klagen dat ze niet genoeg chamapgne had gehad
Oh, hij sneed de taart aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Arcee het volgende:
Whehe, Witteman loopt wat rond en vult de nootjes aan, of zo.[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Suko het volgende:
Kortom: kneuteren! morgen ook Oudkerk, over obesitas, en over hoeren natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |