Hij heeft denk ik 30 boeken geschreven de ene zoon had alleen Turks Fruit en Kort Amerikaans gelezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef BVO het volgende:
Heeft zijn eigen zoon nou nog nooit Turks Fruit gelezen?.
Nu in het Nederlandsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Suko het volgende:
Dat hou je toch niet voor mogelijk dat ze allemaal eigenlijk een beetje schaamte hadden bij het voorlezen door Pauw van een stukje qua beschrijving van een 'feesje' waarbij Karina even verontschuldigend keek naar haar zoons, een historisch stukje tv vond ik.Waarbij Wolkers een ietwat saaier stukje koos onder het schalks kijken naar Pauw en Wittebol die volgens Wolkers ook een onstuimig liefdesleven (beschreven in de rollelpers) hebben.
Ik heb bijna alles van hem in huis.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Een roos van vlees is niet bepaald om door te komen, mijn vaders generatie las het met grote ogen.. Het is niet zo gek dat die kinderen niet zo heel erg geinteresseerd zijn.
Da's wel mooi hè? Dat hij met zijn generatie is meegegaan en dat er andere boeken weer wel aanspreken bij jongere generaties. De rode draad door zijn leven is dat het gewoon een vies mannetje is geblevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles van hem in huis.
Was destijds mijn favoriete schrijver en hij stond in de jaren 60/70 op bij bijna elke scholier op de boekenlijst.
Jaren 80 ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles van hem in huis.
Was destijds mijn favoriete schrijver en hij stond in de jaren 60/70 op bij bijna elke scholier op de boekenlijst.
jaargang 1954quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
hoe oud is golfer eigenlijk?
ik vind het wel lieve jongens allebei, ik kan ze qua leeftijd niet helemaal schatten maar als pa 80 is...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
De ene helft van de tweeling lijkt heel erg op Marina, de andere op Jan.
Grappig om te zien.
26 zijn zequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel lieve jongens allebei, ik kan ze qua leeftijd niet helemaal schatten maar als pa 80 is...
ze kunnen toch nog geen 30 zijn? br... wat een oude vader is die Wolkers:)
Dat komt omdat Karina 100 jaar jonger is...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel lieve jongens allebei, ik kan ze qua leeftijd niet helemaal schatten maar als pa 80 is...
ze kunnen toch nog geen 30 zijn? br... wat een oude vader is die Wolkers:)
Het was zo'n leuke tafel, ze slaat het echt dood zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
En Neelie ga zo snel mogelijk terug naar Brussel. Komt even de uitzending als een nachtkaars uitblazen
haha, ze zitten allemaal heel beleefd naar haar te luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Het was zo'n leuke tafel, ze slaat het echt dood zo
Karina trok in 1963 op 16 jarige leeftijd bij hem in, dus zij is van jaargang 1947. Dat maakt haar nu 60.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef Suko het volgende:
Dat komt omdat Karina 100 jaar jonger is...![]()
Een peper en zout stelquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Wup het volgende:
en wat heeft ze op haar schouder?
Ha ha, dé kenner aan het woord, overigens ziet ze er nog piekfijn uit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Karina trok in 1963 op 16 jarige leeftijd bij hem in, dus zij is van jaargang 1947. Dat maakt haar nu 60.
20 jaar jonger dan Jan dus.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
Spleen? Dat heeft toch iets met een heup te maken ofzo?
het is lief bedoeld van die knul maar een geweldige act heeft hij niet in huisquote:
Briljant: "Was alleen voor het plaatje"quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
Sophie was aan het klagen dat ze niet genoeg chamapgne had gehad
Oh, hij sneed de taart aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Arcee het volgende:
Whehe, Witteman loopt wat rond en vult de nootjes aan, of zo.[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Suko het volgende:
Kortom: kneuteren! morgen ook Oudkerk, over obesitas, en over hoeren natuurlijk.![]()
Een held, een voorbeeld, een wetenschappelijk experiment.quote:
au en au iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Als ik gast zou zijn, dan zou ik ook een aantal mensen bedanken, te beginnen bij Jeroen Pauw en Paul Witteman
Ja maar erg bescheiden. Zoekt de publiciteit niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:34 schreef Thelonious het volgende:
Dat ie dan heroinehoerenbezoek onderzoekt ofzo.
'Zeg dan de G van geiten de W van wollen'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:36 schreef Aoristus het volgende:
Die arme kindertjes van Femke krijgen natuurlijk een dieet dat bestaat uit prei en dat soort dingen
Betaalt uit eigen zak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar erg bescheiden. Zoekt de publiciteit niet.
'Hoeveel om te knobelen ?'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Betaalt uit eigen zak.
Eigenlijk is ie best nobel.
Het kwartje rolt nogquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Zeg dan de G van geiten de W van wollen'
Kom niet aan Femkequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
Femke, rot eens op of doe eens wat ondeugends, drink straks een neut met Oudkerk, komt het vast wel goed.
Erger is een vetzak die er over praatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
We kunnen wel lacherig doen, maar die vetzucht bij jonge kinderen is wel degelijk een probleem.
Ik verbaas mij vaak als ik tegenwoordig jonge kinderen zie.
Ja, maar hebben ze daar een heroinehoerenlopende huisarts voor nodig om dat te onderzoeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
We kunnen wel lacherig doen, maar die vetzucht bij jonge kinderen is wel degelijk een probleem.
Ik verbaas mij vaak als ik tegenwoordig jonge kinderen zie.
Is er iets irritanters?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erger is een vetzak die er over praat
Vrouw van Rob :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
Zou Rob ook geintjes maken als: 'dat zei mijn vrouw vannacht ook' ?
en ook in het hoger onderwijs dacht ik zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Misschien zou lichamelijke opvoeding weer gewoon in het voortgezet onderwijs opgenomen moeten worden..
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Misschien zou lichamelijke opvoeding weer gewoon in het voortgezet onderwijs opgenomen moeten worden..
En zwemmen, was vroeger heeeeeeeeeeeel normaal Den Haag! Femke, doe daar eens wat aan meid. Ik ga in rust naar Komrij luisteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Daarom haat ik Erica Terpstra. Staat vooraan bij medailles maar heeft als staats secretaris jhet schoolzwemmen en gymnastiek afgeschaft.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Voordat ze iets te vertellen had, had ze een mooigevormd lichaam. Misschien ligt het probleem daar wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom haat ik Erica Terpstra. Staat vooraan bij medailles maar heeft als staats secretaris jhet schoolzwemmen en gymnastiek afgeschaft.
Altijd leuk om die te zien.quote:
Dan nog moet het NAC zich terughoudend opstellen, vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Die publiciteit is al gemaakt door de Telegraaf
Waarom? Ik denk dat confrontatie deel van de verwerking is.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog moet het NAC zich terughoudend opstellen, vind ik.
Die discussie voer ik liever intern bij het NAC.quote:
Ja het gaat niet over Rene Froger hè ?quote:
Dat cricket bedoel je?quote:
doe es niet zo lelijk tegen anonieme_fokkerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het gaat niet over Rene Froger hè ?
Wat anonieme_fokker?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
doe es niet zo lelijk tegen anonieme_fokker
welja:)quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Golfer zijn jullie ook weleens naar een concert van Boudewijn geweest?![]()
Ik heb wel eens een optreden van hem in 1970 bezocht geloof ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Golfer zijn jullie ook weleens naar een concert van Boudewijn geweest?![]()
Ik twee jaar geleden, paar keren.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een optreden van hem in 1970 bezocht geloof ik.![]()
Ik lees het later of morgen wel hoe het was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef Suko het volgende:
Maar ik kijk verder in bed, er kijkt hier verder toch niemand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |