Betaalt uit eigen zak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar erg bescheiden. Zoekt de publiciteit niet.
'Hoeveel om te knobelen ?'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Betaalt uit eigen zak.
Eigenlijk is ie best nobel.
Het kwartje rolt nogquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Zeg dan de G van geiten de W van wollen'
Kom niet aan Femkequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Suko het volgende:
Femke, rot eens op of doe eens wat ondeugends, drink straks een neut met Oudkerk, komt het vast wel goed.
Erger is een vetzak die er over praatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
We kunnen wel lacherig doen, maar die vetzucht bij jonge kinderen is wel degelijk een probleem.
Ik verbaas mij vaak als ik tegenwoordig jonge kinderen zie.
Ja, maar hebben ze daar een heroinehoerenlopende huisarts voor nodig om dat te onderzoeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
We kunnen wel lacherig doen, maar die vetzucht bij jonge kinderen is wel degelijk een probleem.
Ik verbaas mij vaak als ik tegenwoordig jonge kinderen zie.
Is er iets irritanters?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erger is een vetzak die er over praat
Vrouw van Rob :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
Zou Rob ook geintjes maken als: 'dat zei mijn vrouw vannacht ook' ?
en ook in het hoger onderwijs dacht ik zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Misschien zou lichamelijke opvoeding weer gewoon in het voortgezet onderwijs opgenomen moeten worden..
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Misschien zou lichamelijke opvoeding weer gewoon in het voortgezet onderwijs opgenomen moeten worden..
En zwemmen, was vroeger heeeeeeeeeeeel normaal Den Haag! Femke, doe daar eens wat aan meid. Ik ga in rust naar Komrij luisteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Daarom haat ik Erica Terpstra. Staat vooraan bij medailles maar heeft als staats secretaris jhet schoolzwemmen en gymnastiek afgeschaft.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Voordat ze iets te vertellen had, had ze een mooigevormd lichaam. Misschien ligt het probleem daar wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom haat ik Erica Terpstra. Staat vooraan bij medailles maar heeft als staats secretaris jhet schoolzwemmen en gymnastiek afgeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |