wat waren P & W raar amicaal met die gluup... gaan ze ook nog eens aan zo iemand vragen wat hij van dubbele paspoorten vindt, alsof die engnek's mening toonzettend of bevestigend is of zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Grijpink blijft een gladjakker met nogal wat relaties in de Amsterdamse onderwereld.
Dat Jan maar veel aan het woord komt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:27 schreef Suko het volgende:
Hopelijk voert vrouwe Wolkers het woord (promoverhaal natuurlijk) anders is er niet doorheen te komen!![]()
Ja maakt een grapje hoop ik.quote:
Ik vind het eerlijk waar wel een sympathiek mensquote:
Dat is ze dus niet.Wat ik van haar dacht heeft haar ex-huishoudster laatst nog bevestigd in een interview. Arrogant, kil en koud.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk waar wel een sympathiek mens.
De één is beeldend kunstenaar de ander muzikant. Voor de duidelijkheid. De twee journalisten vergeten het te vragen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
ow zoonlief praat ook al zo sloom
maar het stond er wel netjes onder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
De een is beeldend kunstenaar de ander muzikant. Voor de duidelijkheid. De twee journalisten vergeten het te vragen.
Ja een kop als een oorwurmquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Leuke quote. Je ziet Neelie denken. Zat ik hier maar met Geert Wilders.
Ik fok dus luister en zie niet allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |