Mja, voor levenslust is waarschijnlijk wel berusting nodig. Anders lukt je dat volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond ze helemaal niet berustend, juist vol levenslust. Ik begrijp het niet en zou het denk ik ook niet kunnen opbrengen, maar dat is wat anders.
Dat Café De Wereld nog steeds bestaat, is sowieso raar. Wie ervoor verantwoordelijk is dat dat nog steeds wordt uitgezonden, ik heb geen idee...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:58 schreef Roolio het volgende:
Ik vind cafe de wereld vaak een zapmoment, maar de jakhalzen laat ik inderdaad graag staan hoor.
Hij was wat blasé, inderdaad. Maar in wat hij vertelde vond ik hem toch wel erg grappig en scherp.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
Die popjournalist vond ik iets te blij met zichzelf.
Serge Simonart is zonder twijfel de beste muziekjournalist in de lage landen ... Schitterende vent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
De Belg was erg leuki.heerlijk tonque in cheek
Vergeten te kijken, morgen de herhaling kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk bij Catherine Keijl om 17.35 op NED2![]()
Let dan ook op het item De Lieve SChat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef maril het volgende:
[..]
Vergeten te kijken, morgen de herhaling kijken.
Was best mooi Maril vanmiddag..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef maril het volgende:
[..]
Vergeten te kijken, morgen de herhaling kijken.
Oh, hij kwam ook al bij DWDD op tv.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Let dan ook op het item De Lieve SChat.
Altijd makkelijk scoren, mensen die op hun plaat gaan.quote:
'Ja vanmiddag was Mathijs bij Catherine Keijl en deze item mijn ''Lieve Schat'' was ook te zien !quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oh, hij kwam ook al bij DWDD op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |