Wie zegt dat ìk er pijn van zou krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je bedoelt het goede gevoel dat je met Beelz hebt geworsteld en dat drie dagen later alles nog steeds pijn doet?
(Damn ik wist niet dat er spieren voorop mijn keel zaten)
Succesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Achter de computer zitten scriptie afmaken...![]()
Sport is idd verslavend. Als ik een week niet kan worstelen ga ik met mijn vriendin gooien en dan wordt ze helligquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef Chrrris het volgende:
Van sporten krijg je ook een goed gevoelKan zelfs verslavend worden
(ain't seeing that happening soon, bij mij dan)
En nu? Relaxend in de zon bruin worden?
Die spieren in je keel is een ingetrapte larynx als gevolg van legdropsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je bedoelt het goede gevoel dat je met Beelz hebt geworsteld en dat drie dagen later alles nog steeds pijn doet?
(Damn ik wist niet dat er spieren voorop mijn keel zaten)
Ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Wie zegt dat ìk er pijn van zou krijgen![]()
quote:
Valt wel mee hoor... afgelopen training is niemand gewond geraakt en Ps2K heeft alleen maar spierpijn omdat hij van zijn leven nooit gesport heeftquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Met Beelz worstelen staat volgens mij zo ongeveer gelijk aan het oplopen van letsel...![]()
Tja; als ze t nu 1,5 maand eerder hadden gezet had je er nog wel wat aan gehad..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef navvy het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling voor mijn buurman- en vrouw: Morgen eindelijk dubbel glas!!! Kan ik nu wel gebruiken ja, tsjonge wat heb ik het koud hier nu![]()
Ja, ja. Middag Zwolle![]()
quote:
Kon WEST altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef beelz het volgende:
[..]PaRaR
Hier is het rustig nu WEST niet meer welkom is
Je blijft gewoon doorgaan hè? Iedereen is hier welkom, inclusief WEST.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef beelz het volgende:
[..]PaRaR
Vandaar dat ik al de hele week praat als een piraatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Die spieren in je keel is een ingetrapte larynx als gevolg van legdrops
Zoals afgelopen zaterdag na het worstelen? De telefoonrekening die ik moet declareren zit nu onder de rum vanwege dat geintjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Sport is idd verslavend. Als ik een week niet kan worstelen ga ik met mijn vriendin gooien en dan wordt ze hellig
Dubbele beglazing (geen whiskeyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef navvy het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling voor mijn buurman- en vrouw: Morgen eindelijk dubbel glas!!! Kan ik nu wel gebruiken ja, tsjonge wat heb ik het koud hier nu![]()
Ja, ja. Middag Zwolle![]()
Ik kom hier ff niet meer. Dat zuipen-met-mensen-gooien-mensen-afzeiken-riedeltje komt me de keel uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft gewoon doorgaan hè? Iedereen is hier welkom, inclusief WEST..
ik lees altijd meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef beelz het volgende:
[..]PaRaR
denk je echt dat dat wat gaat uihalen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef Misstique het volgende:
WEST en Mwanatabu, blijf hier nou gewoon posten. We houden de boel hier scherp in de gaten en zullen optreden als dat nodig blijkt te zijn!
ok, maar als er ook maar iets is dan ben ik weer pleite.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef Misstique het volgende:
WEST en Mwanatabu, blijf hier nou gewoon posten. We houden de boel hier scherp in de gaten en zullen optreden als dat nodig blijkt te zijn!
Tuurlijk wel, maar het ligt ook aan jullie. Als jullie stoppen met gezellig posten met elkaar haalt het idd niks meer uit. Ga gewoon door zoals het hier begonnen is! Het is verdorie door jullie een haske leuk en bovendien snelstlopend topic van STA geworden, laat je je dat ontnemen? Dus blijf posten zoals jullie dat hiervoor ook deden en als er mensen de boel hier komen verstieren, geef dat aan (ik ben natuurlijk ook niet altijd online).quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
denk je echt dat dat wat gaat uihalen?
denk het niet
Amen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het ligt ook aan jullie. Als jullie stoppen met gezellig posten met elkaar haalt het idd niks meer uit. Ga gewoon door zoals het hier begonnen is! Het is verdorie door jullie een haske leuk en bovendien snelstlopend topic van STA geworden, laat je je dat ontnemen? Dus blijf posten zoals jullie dat hiervoor ook deden en als er mensen de boel hier komen verstieren, geef dat aan (ik ben natuurlijk ook niet altijd online).
Het moest een topic worden OVER Zwolle.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het ligt ook aan jullie. Als jullie stoppen met gezellig posten met elkaar haalt het idd niks meer uit. Ga gewoon door zoals het hier begonnen is! Het is verdorie door jullie een haske leuk en bovendien snelstlopend topic van STA geworden, laat je je dat ontnemen? Dus blijf posten zoals jullie dat hiervoor ook deden en als er mensen de boel hier komen verstieren, geef dat aan (ik ben natuurlijk ook niet altijd online).
Het is een topic waar Zwollenaren, maar ook mensen die op een andere manier een verband hebben met de stad met elkaar kunnen praten over Zwolle zelf, maar ook over andere zaken. Enige mate van SC is onvermijdelijk en niet erg zo lang het leuk blijft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het moest een topic worden OVER Zwolle.
Ontopicniveau: zo, heerlijk gescheten. Zometeen weer aanvullen en eten.![]()
Juist. Het wordt weer tijd voor terasjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef descendent1 het volgende:
Maar het is hier toch best gezellig weer??![]()
Kijk dan naar buiten jullie allen! ZON! LENTE!! LENTEBOK EN WITBIER!!! BLIJ!!! EnnnN: Des is jarig!!!!![]()
(26 alweer..
)
Kunnen de korte rokjes weer uit het vet worden gehaald. (Even vrije dagen checken...)quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Het wordt weer tijd voor terasjes..
Gefeliciteerd Buurman!! 26 jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef descendent1 het volgende:
Kijk dan naar buiten jullie allen! ZON! LENTE!! LENTEBOK EN WITBIER!!! BLIJ!!! EnnnN: Des is jarig!!!!![]()
(26 alweer..
)
Gefeleciteerd, Des :-)quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef descendent1 het volgende:
(26 alweer..
)
Onbelangrijk detail. Als ik ze maar koud heb staan!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:56 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Gefeleciteerd, Des :-)
Heb je de potjes bier al koud staan ?
Same here, echt boeiend is het niet meer met al die onzin en afzeikposts die er nu gepost worden. En dit topic is zoals Mistique al zegt voor mensen die op de 1 of andere manier een binding hebben met Zwolle, en die heb ik dus wel en zoals hij ook al zegt, het kan niet altijd OVER Zwolle gaan. De Zwollenaren in dit topic die slowchatten ook gewoon over worstelen en bier drinken en weet ik het wat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
ik lees altijd meemaar heb nu geen zin om hier te posten.
Ik ben een meisje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Sylvana het volgende:
en zoals hij ook al zegt
Mn nick is niet vrouwelijk genoeg?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
sorry
toch maar eens in profielen en fotoboeken gaan kijken dan
uhm, zelfs je nick had ik verkeerd geschreven dan, ik had "mistique" gepostquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mn nick is niet vrouwelijk genoeg?
Ik dacht je als mod toch wel in staat zou zijn om smileys te lezen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft gewoon doorgaan hè? Iedereen is hier welkom, inclusief WEST..
26 pas? Piepkuukquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef descendent1 het volgende:
(26 alweer..
)
En ik dacht dat ik heel duidelijk ben geweest tegen je, blijkbaar is die plaat voor je kop behoorlijk dik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik dacht je als mod toch wel in staat zou zijn om smileys te lezen...
Ik kan me niet herinneren dat het verplicht is om iedereen aardig te vinden hier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik heel duidelijk ben geweest tegen je, blijkbaar is die plaat voor je kop behoorlijk dik.
En dat had ik ook gedaan als WEST me geen bedreiging had gestuurd via PM...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef Sylvana het volgende:
maar dan kun je nog wel gewoon normaal tegen ze doen of ze gewoon negeren
Klopt, is ook niet nodig. De sfeer zodanig verzieken dat mensen wegblijven is echter not-done.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het verplicht is om iedereen aardig te vinden hier.
Dan vechten jullie het maar fijn uit via de PM, maar NIET HIER. Veel duidelijker kan ik niet zijn, verder commentaar graag in [FB] Vraag hier de weg Hier wil ik het schoonhouden van dit soort discussies.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef beelz het volgende:
[..]
En dat had ik ook gedaan als WEST me geen bedreiging had gestuurd via PM...
thnxquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:06 schreef annoylikethewind het volgende:
Sylvana, West, Rude en Mwanatabu: welkom terug!
Des' verjaardagstompouce was lekker, de jarige job zit nu voetbal te kijken![]()
Mwanatabu, als je nu een fotoboek had konden we controleren of je idd 29 uitzag![]()
Stel je niet aan jong!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef beelz het volgende:
[..]
En dat had ik ook gedaan als WEST me geen bedreiging had gestuurd via PM...
quote:
Je heet toevallig niet Fran Fine??quote:Ik word 30 over een maandje![]()
Maar ik zie er uiteraard geen dag ouder uit dan uh...29
Gefeliciteerd descendent1quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef descendent1 het volgende:
(26 alweer..
)
De deuren en ramen staan open hier, tis lekker weer. Als t herfst is krijg je terugkoppelingquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef annoylikethewind het volgende:
Navvy, gefeliciteerd met je tweeglazenEn hoe bevalt het?
6 jaar!!!!!!!!! Dan val ik nog meequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gefeliciteerd descendent1![]()
26 valt nog wel mee, das voor mij toch al weer 6 geleden
Navvy is niet de enige ouwe lul in dit topic![]()
Heb je je huis en met name je vloer al weer schoon??quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef navvy het volgende:
[..]
De deuren en ramen staan open hier, tis lekker weer. Als t herfst is krijg je terugkoppelingEn feli nog met je mannetje!
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb je je huis en met name je vloer al weer schoon??Was echt een teringbende hier na t zetten van dubbel glas...
![]()
heb je goed geregeld danquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaakt:D Behalve de afwas dan.
Kut.. Dat had ik dus achteraf beter kunnen aanpakken dus...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaaktBehalve de afwas dan.
De volgende keer mag je mn dochter ff lenen, ik leek net een hardwerkende vader. Ze zeiden nog dat t een zooitje zou worden, maar ze hebben t zelf toch opgeruimd (wat ze normaal nooit doen).quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kut.. Dat had ik dus achteraf beter kunnen aanpakken dus...![]()
Is goed, ik gooi hier ff alle ruiten in en dan bel ik ze wel even...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef navvy het volgende:
[..]
De volgende keer mag je mn dochter ff lenen, ik leek net een hardwerkende vader. Ze zeiden nog dat t een zooitje zou worden, maar ze hebben t zelf toch opgeruimd (wat ze normaal nooit doen).
8 maanden, tis je wel aan te zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je bent maar 8 maanden jonger dan mij hoor![]()
Hebben ze ook de wc schoongemaakt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaaktBehalve de afwas dan.
Die is uitbesteed tot zaterdag! En hoe voelt t nou, 26 jaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
(maak je dochter maar vast wakker! )![]()
Zolang er geen vrouwen hier plassen is ie schoon en hangt de bril naar beneden!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hebben ze ook de wc schoongemaakt?
sorry, die was wel heel flauw
Ik voel me nog net zo jong als gisteren; maar als student zijnde best oud!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Die is uitbesteed tot zaterdag! En hoe voelt t nou, 26 jaar?
Ik moet nog beginnen met studerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik voel me nog net zo jong als gisteren; maar als student zijnde best oud!(tijd om die hele handel eindelijk eens af te ronden en aan t werk te gaan...)
![]()
opzich tijd, aan de andere kant kan je 31 zijn en op een flatje 3 hoog met kids wonen. Geniet er maar ff van. De ellende van werken en opgaan in de maatschappij kan altijd nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik voel me nog net zo jong als gisteren; maar als student zijnde best oud!(tijd om die hele handel eindelijk eens af te ronden en aan t werk te gaan...)
![]()
Zolang je het in Zwolle doet kun je overal wonen, zelfs met een harem en 12 gestolen fietsen op 12 hoog. Wonen in Zwolle is goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef navvy het volgende:
[..]
opzich tijd, aan de andere kant kan je 31 zijn en op een flatje 3 hoog met kids wonen. Geniet er maar ff van. De ellende van werken en opgaan in de maatschappij kan altijd nog.
Klopt; maar ben dat studeren wel een beetje zat en alle financiele ellende die daarbij komt. Komt ook omdat t bijna af is en ik mezelf dan een academische titel voor mn naam kan zetten enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef navvy het volgende:
[..]
opzich tijd, aan de andere kant kan je 31 zijn en op een flatje 3 hoog met kids wonen. Geniet er maar ff van. De ellende van werken en opgaan in de maatschappij kan altijd nog.
Make it your proffesionquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ziek, 38 graadjes, hoofdpijn en keelpijn, en ik heb de hele dag geslapen en niks gegeten. De begleiding doet geen ene fuck. Gelukkig kwam mijn moeder langs
, met een bakje yoghurt ibuprofen, thermometer, rijstewafels, sinasappelsap, en een kan thee
Soms heb ik gewoon ff zin om zielig te zijn
my name isn´t Fikkiequote:
Aansteller!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ziek, 38 graadjes, hoofdpijn en keelpijn, en ik heb de hele dag geslapen en niks gegeten. De begleiding doet geen ene fuck. Gelukkig kwam mijn moeder langs
, met een bakje yoghurt ibuprofen, thermometer, rijstewafels, sinasappelsap, en een kan thee
Kut zeg! Ik voel me nu al iets beter, maar afgelopen paar dagen ook best wel echt ziek (heb niet gethermometerd, hekel aan). Is al een tijd geleden dat ik zo ziek was dat ik na het opstaan dacht: eigenlijk wil ik terug naar bed! Beterschap!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik deed vroeger toen ik nog op de basisschool zat altijd als ik moest themometeren (en eigenlijk niet ziek was maar gewoon geen zin had in school) de thermometer tegen de verwarming houdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Kut zeg! Ik voel me nu al iets beter, maar afgelopen paar dagen ook best wel echt ziek (heb niet gethermometerd, hekel aan). Is al een tijd geleden dat ik zo ziek was dat ik na het opstaan dacht: eigenlijk wil ik terug naar bed! Beterschap!!
Vette shit! Ik zal je ff mijn telefoonnummer geven via msn dan kun je me bellen als je het niet kunt vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef rudedeltadude het volgende:
hehe... beelz, met een beetje mazzel kan ik de lens morgen ophalen![]()
telnr genoteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Vette shit! Ik zal je ff mijn telefoonnummer geven via msn dan kun je me bellen als je het niet kunt vinden
Foto's liever niet hier posten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
telnr genoteerd!
ohw enne.. dat pokeren... 250 dollar rijker![]()
heb net een mail gestuurd naar die gast... hopen dat ie morgen reageert, ik moet dat ding zaterdag hebben...
Zeg eh... ik mag die foto's toch wel hier in ZWL topic posten he?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
En ik heb een nieuwe baan![]()
Dat wou ik even melden
gefeliciteerd en ik zit weer zonder werk na een paar dagen gewerkt te hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
ja iets in webdesign, maar daar valt amper werk te verkrijgen in deze regio, dus ik pak alles aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef annoylikethewind het volgende:
Thanks West en Sylvana!
Ik ga aan t werk in Deventer als redacteur![]()
Kun je geen zittend werk doen S? Datatypen, callcenter, ik noem maar wat?
Wat zocht jij ook alweer W? Iets met webdesign toch?
Succes iig allebei!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
ja, kan wel zittend werk doen, maar dan moet het wel in een straal van 200 meter van mn huis zijn, want kan niet fietsen en verder lopen met krukken gaat ook niet, dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef annoylikethewind het volgende:
Thanks West en Sylvana!
Ik ga aan t werk in Deventer als redacteur![]()
Kun je geen zittend werk doen S? Datatypen, callcenter, ik noem maar wat?
Wat zocht jij ook alweer W? Iets met webdesign toch?
Succes iig allebei!
Felici! Tijdelijk? Vast?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
Wat heb je op het oog? Ik geloof dat je alleen nog geen superstrat model hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef beelz het volgende:
Moet vandaag tot 9 uur werkenGeen zin om zo lang te werken eigenlijk, maar het geld is goed. Over een maand komt er weer een nieuwe gitaar in huize beelz
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
Je wou toch gaan samenwonen? Moet je dan niet sparen voor een uitzet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef beelz het volgende:
Moet vandaag tot 9 uur werkenGeen zin om zo lang te werken eigenlijk, maar het geld is goed. Over een maand komt er weer een nieuwe gitaar in huize beelz
Thanks! Tijdelijk, maar da's precies wat ik zoek. Als ik op vaste banen solliciteer nemen ze me niet aan omdat ik nog studeer/weer ga studeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |