http://xower.nl/quote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet je maar geen Tokkie-muziek draaien
26quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik was net op een verjaardagfeestje, die buurman van die kerel kan ech niks hebben. Hijs fucking 26 maar hij doet alsof hij 70 is. Zelfs over de vloer lopen is al geluidsoverlast.
Achja, die condoom om zijn uitlaat gaat morgen lekker knallen.
Ik ben al op zoek gegaan naar een seniorenwoningquote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
26![]()
Dat is dus de leeftijd tegenwoordig om je als een bejaarde zeikerd te gaan gedragen?
Dat belooft wat voor Descendent1 en beelz![]()
Logisch dat het herrie maakt, mensen die aan ochtendgymnastiek doen zijn allemaal dikke zwijnen die de tekst van 'Jump' van VanHalen iets te letterlijk nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef Giem het volgende:
Ach wat is geluidsoverlast, vanmorgen werd ik wakker door mijn bovenbuurvrouw.... ik kon live mee genieten van hun ochten gymnastiek... daar zat ik op te wachten, maar jee wat een lawaai maken die zeg, alsof de tent word afgebroken.. niet normaal..
Oke, ochtendsex.. dacht echt dat het bed in mijn kamer zou belandenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Logisch dat het herrie maakt, mensen die aan ochtendgymnastiek doen zijn allemaal dikke zwijnen die de tekst van 'Jump' van VanHalen iets te letterlijk nemen.
Ochtendsex is het beste ter wereld. Daar mag je mensen mee lastig vallen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef Giem het volgende:
[..]
Oke, ochtendsex.. dacht echt dat het bed in mijn kamer zou belanden![]()
Klopt, maar ik had geen ochtend sex dus dan is het niet liefquote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Ochtendsex is het beste ter wereld. Daar mag je mensen mee lastig vallen.
Ja dat was me het weekend wel weer...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef beelz het volgende:
Zo, dat was me het weekend wel
Eerst gister wezen trainen en PS2K deed ook mee. Hij is stuk gemaakt gister. Daarna zijn we bij hem bier wezen drinken. Ik viel een paar keer om op de weg naar huis dus het was gezellig
Vandaag plan gemaakt voor deze week: Morgen dvd's uitzoeken en anders neerzetten zodat makkelijker te pakken is. Dinsdag heel lang slapen en dan nix doen. Woensdag tot zaterdag moet ik werken dus daar kan ik ook rustig aan doen.
Als ze een tabakszaak of een slijterij had zouy ik haar trouwen. (Naja iedere vrouw met een slijterij)quote:
27... en echt het is afgelopen met je na 26quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
26![]()
Dat is dus de leeftijd tegenwoordig om je als een bejaarde zeikerd te gaan gedragen?
Kan het ff wat rustiger hier ja!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
26![]()
SMS-en gaat altijd sneller bji hemquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
SMS-en gaat altijd sneller bji hem
Zo, dat is wel een heftig begin van de week! Ja dr zitten volgens mij ook af en toe vreemde mensen bij het cwi. Toen ik daar zat, zat naast mij een jongen voor een gesprek. Verliep niet echt lekker, veel stiltes, 1lettergrepige antwoorden, onderuitgezakte houding enz. Dus de vrouw (consulent, of hoe noem je dat) zegt: ik heb het gevoel dat het gesprek niet echt loopt. Hij: huh. -stilte- hoezo. Zij: Ik heb het gevoel dat je er niet zo'n zin in hebt. Hij: -onverstaanbaar gemompel- -stilte-quote:Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi mensen, kom vers vh CWI. Terwijl ik dr zat kreeg een of andere pipo verderop een driftaanval en begon te schreeuwen en meubilair te schoppen enzo. Beveiliging erheen. Helft van het verhaal van de mevroi tegenover me niet gehoord dus
One bad trip toevallig?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef Ps2K het volgende:
*Btw, welke films hebben we ook alweer gekeken?*
We zijn begonnen met aflevering 1 en 2 van Probleemwijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja dat was me het weekend wel weer...
- Spieren naar de tering
- Dronken Beelz die een keer of vier/vijf z'n bek overal tegenaan stoot
- Woutor heeft een keertje of drie in de plee gekotst en is in de fatboy in coma gevallen
- Mevrouw Beelz heeft een halve suplex ondergaan op de bank
- Woning ligt bezaaid met bierdoppen, bierblikken en flesjes
- De king-size asbak zit tot de rand vol
*Btw, welke films hebben we ook alweer gekeken?*
Probleemwijken is cool!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:33 schreef beelz het volgende:
[..]
We zijn begonnen met aflevering 1 en 2 van Probleemwijken
Echt welquote:
Sloavink!quote:
Heldquote:
Doe dan pallets sorterenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef rudedeltadude het volgende:
nu kan ik dat plaatje van sloavink natuurlijk weer niet vinden he
ook onvindbaarquote:
Heb je deze wel dan?quote:
quote:
Ik zou het op haar kunnenquote:
Vrouwen met een gilera maken me wildquote:
Wat een geniale serie was dat ook...quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef rudedeltadude het volgende:
nu kan ik dat plaatje van sloavink natuurlijk weer niet vinden he
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef navvy het volgende:
Ik kom slaap brengen, ik ga plat! Avond all!
flinke baars!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:32 schreef Hardrebel het volgende:
http://i21.photobucket.com/albums/b278/beel666/IMG_0308.jpg
mooie vis!
Hehe thnxquote:Op maandag 26 maart 2007 21:32 schreef Hardrebel het volgende:
http://i21.photobucket.com/albums/b278/beel666/IMG_0308.jpg
mooie vis!
quote:
Je bedoelt het goede gevoel dat je met Beelz hebt geworsteld en dat drie dagen later alles nog steeds pijn doet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef Chrrris het volgende:
Van sporten krijg je ook een goed gevoelKan zelfs verslavend worden
(ain't seeing that happening soon, bij mij dan)
En nu? Relaxend in de zon bruin worden?
=lees: Patience spelen en pr0n surfenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Achter de computer zitten scriptie afmaken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |