Gezellig jongens! Amsterdam; momenteel alleen studie. Woonde er al voordat mijn studie begon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het is hier één grote vrijplaats van Kelly Family- EO jongerendag georienteerde vrede, liefde saamhorigheid en verdraagzaamheid zoals je kunt lezen...![]()
Amsterdam? Werk of studie?
kan je nog op de meet komen ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:38 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Gezellig jongens! Amsterdam; momenteel alleen studie. Woonde er al voordat mijn studie begon.
Denk dat ik volgende week maar weer een naar Zwolle ga, leuk!
Een Meetquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kan je nog op de meet komen ook![]()
quote:12:16:35 22-03-07 13 G BRAN Prio 1 Binnenbrand SEXSHOP CARLA KORTE KAMPERSTRAAT 29 ZWOLLE 744 742 751
Meet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kan je nog op de meet komen ook![]()
ik doe het achter de schermen ja, omdat niet iedereen en zeker niet een topic daar door verneukt hoeft te worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
Deze post is niet om te stoken ofzo:
Maar beste West,
Even niet om het een of ander, maar je beticht Beelz van allerlei rotte opmerkingen.
Beelz is alleen niet schijnheilig genoeg om dat achter de schermen te doen.
Maar die PM van jou richting Beelz was allerminst gezegd netjes.
En ja, ik heb hem gelezen, en nee... ik vond eerlijk gezegd dat je het op een nette manier opnam voor degenen die in jouw ogen gekrenkt werden.
Maar sorry, ik kon je respecteren om je eigen ding enzo, maar dit is te achterbaks...
quote:
Neem je pedopas maar meequote:
Lekker aardigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn er nog mensen die op de Bagijnesingel hebben gezeten? je weet wel al die zakkers en mongolen die weer eens gezakt waren voor hun examen!!!
Ik ken wel een enkele ex-leerling die daar de Sprinthavo deed ja... en een ex studiegenote die er stage liep..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn er nog mensen die op de Bagijnesingel hebben gezeten? je weet wel al die zakkers en mongolen die weer eens gezakt waren voor hun examen!!!
Ja ik ken ook een aantal die na hun havo te hebben gehaald, sprint vwo op Deltion zijn gaan doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ken wel een enkele ex-leerling die daar de Sprinthavo deed ja... en een ex studiegenote die er stage liep..![]()
Als je op die school je Nederlands hebt geleerd, heb ik geen hoge pet op van die opleidingsinstelling.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef carpediem23 het volgende:
Nauw ik heb er zelf ook gezeten
Nee okequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef carpediem23 het volgende:
Nauw ik heb er zelf ook gezeten, er zaten mensen in mijn klas die al 2keer waren gezakt voor de Havo.
Trouwens kwam er wel veel oud Thorbeckers tegen, meer de niet ze gemotiveerde! Oeps praat ook namens moi.
Chriss ik wil niemand beledigen, was ook weer niet zo serieus bedoeld.
Gefeliquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef beelz het volgende:
Zo... dat was weer een interessante dag in Zwolle
Eerst lekker uitgeslapen, daarna naar de stad geweest, ff koffie gedaan bij de V&D. Zat lekkere appeltaart bij met vanillesaus.
Toen besloten dat we gaan samenwonen.
Hehehe Vliegerhuys ben ik een keer uitgetrapt omdat mijn kleding ze niet aanstondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Chrrris het volgende:
[..]
GefeliBig step
OHHHHH APPELTAART MET VANILLESAUS![]()
(naast de appeltaart in t Vliegerhuys mn favorite)
Doe mij Granny's appeltaart maar (maar waar die nu gebleven is?)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Chrrris het volgende:
[..]
GefeliBig step
OHHHHH APPELTAART MET VANILLESAUS![]()
(naast de appeltaart in t Vliegerhuys mn favorite)
Thnxquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:42 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Doe mij Granny's appeltaart maar (maar waar die nu gebleven is?)
Beelz, gefeliciteerdWaar samenwonen?
Tof; in Zwolle??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef beelz het volgende:
Zo... dat was weer een interessante dag in Zwolle
Eerst lekker uitgeslapen, daarna naar de stad geweest, ff koffie gedaan bij de V&D. Zat lekkere appeltaart bij met vanillesaus.
Toen besloten dat we gaan samenwonen.
Tuurlijk in Zwolle, denk jij dat ik ooit weg zal gaan uit de mooiste stad van het land?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Tof; in Zwolle??Wanneer waar en hoelaat is de housewarmingsparty?
Die zijn weg. Foetsie. Gone.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:42 schreef annoylikethewind het volgende:
Doe mij Granny's appeltaart maar (maar waar die nu gebleven is?)
2 persoons bed van 1.90 bij 1.30 kopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Tuurlijk in Zwolle, denk jij dat ik ooit weg zal gaan uit de mooiste stad van het land?
En waar en wanneer en alles weten we nog niet, binnen nu en een half jaar iig is de planning.
We hebben al een bed van 1.40 bij 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
2 persoons bed van 1.90 bij 1.30 kopen?![]()
Wij hebben net een nieuwe (van 1.60 bij 2.10!![]()
)
En via wie of wat wil je gaan huren dan? Woningzoeker?
En weer een vrouwenmens de verdommenis in geholpen, arm kind.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:37 schreef navvy het volgende:
Zo te zien wel he! Nu nog een beetje wakker worden. Halleluja.
Je hebt in elk geval het excuus dat je 30+ bentquote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef navvy het volgende:
Ik ga er een lekker tv dagje van maken. Blokkie kaas erbij, pilsje voor de verandering. Ik word echt een old wief
dat gezegde is vast door een 30+ bedachtquote:Op zondag 25 maart 2007 20:40 schreef navvy het volgende:
Ouderdom en schoonheid gaan hand in hand!
Het geldt ook alleen voor mannen. Vrouwen zijn met 30 allang aan het aftakelenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat gezegde is vast door een 30+ bedacht
Stel anders die uit de OP in. Die staat gehost bij mijn hostingprovider en denk niet dat je daarmee meer dan 10 Gb per maand gaat trekkenquote:The site you are trying to reach has been temporarily suspended due to excessive bandwidth consumption.
The site may be available again in a few hours.
Ook wijsheid komt met de jaren!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat gezegde is vast door een 30+ bedacht
Ja viel mij ook al op, zal er morgen ff naar kijken, thx!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het geldt ook alleen voor mannen. Vrouwen zijn met 30 allang aan het aftakelen
Navvy: Je usericon doet het regelmatig niet.
[..]
Stel anders die uit de OP in. Die staat gehost bij mijn hostingprovider en denk niet dat je daarmee meer dan 10 Gb per maand gaat trekken
Ik word ook al bijna 26...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval het excuus dat je 30+ bent
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 25 maart 2007 23:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik word ook al bijna 26... [afbeelding]
We gaan richting 30 jongen; nog even en we zijn kaal...quote:
Vergeet lelijk niet, helaas heb ik daar geen last van!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
We gaan richting 30 jongen; nog even en we zijn kaal...![]()
Oh wacht...![]()
Ik heb nog maar 14 jaar te levenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
We gaan richting 30 jongen; nog even en we zijn kaal...![]()
Oh wacht...![]()
Moet je maar geen Tokkie-muziek draaienquote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik was net op een verjaardagfeestje, die buurman van die kerel kan ech niks hebben. Hijs fucking 26 maar hij doet alsof hij 70 is. Zelfs over de vloer lopen is al geluidsoverlast.
http://xower.nl/quote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet je maar geen Tokkie-muziek draaien
26quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik was net op een verjaardagfeestje, die buurman van die kerel kan ech niks hebben. Hijs fucking 26 maar hij doet alsof hij 70 is. Zelfs over de vloer lopen is al geluidsoverlast.
Achja, die condoom om zijn uitlaat gaat morgen lekker knallen.
Ik ben al op zoek gegaan naar een seniorenwoningquote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
26![]()
Dat is dus de leeftijd tegenwoordig om je als een bejaarde zeikerd te gaan gedragen?
Dat belooft wat voor Descendent1 en beelz![]()
Logisch dat het herrie maakt, mensen die aan ochtendgymnastiek doen zijn allemaal dikke zwijnen die de tekst van 'Jump' van VanHalen iets te letterlijk nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef Giem het volgende:
Ach wat is geluidsoverlast, vanmorgen werd ik wakker door mijn bovenbuurvrouw.... ik kon live mee genieten van hun ochten gymnastiek... daar zat ik op te wachten, maar jee wat een lawaai maken die zeg, alsof de tent word afgebroken.. niet normaal..
Oke, ochtendsex.. dacht echt dat het bed in mijn kamer zou belandenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Logisch dat het herrie maakt, mensen die aan ochtendgymnastiek doen zijn allemaal dikke zwijnen die de tekst van 'Jump' van VanHalen iets te letterlijk nemen.
Ochtendsex is het beste ter wereld. Daar mag je mensen mee lastig vallen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef Giem het volgende:
[..]
Oke, ochtendsex.. dacht echt dat het bed in mijn kamer zou belanden![]()
Klopt, maar ik had geen ochtend sex dus dan is het niet liefquote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Ochtendsex is het beste ter wereld. Daar mag je mensen mee lastig vallen.
Ja dat was me het weekend wel weer...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef beelz het volgende:
Zo, dat was me het weekend wel
Eerst gister wezen trainen en PS2K deed ook mee. Hij is stuk gemaakt gister. Daarna zijn we bij hem bier wezen drinken. Ik viel een paar keer om op de weg naar huis dus het was gezellig
Vandaag plan gemaakt voor deze week: Morgen dvd's uitzoeken en anders neerzetten zodat makkelijker te pakken is. Dinsdag heel lang slapen en dan nix doen. Woensdag tot zaterdag moet ik werken dus daar kan ik ook rustig aan doen.
Als ze een tabakszaak of een slijterij had zouy ik haar trouwen. (Naja iedere vrouw met een slijterij)quote:
27... en echt het is afgelopen met je na 26quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
26![]()
Dat is dus de leeftijd tegenwoordig om je als een bejaarde zeikerd te gaan gedragen?
Kan het ff wat rustiger hier ja!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
26![]()
SMS-en gaat altijd sneller bji hemquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
SMS-en gaat altijd sneller bji hem
Zo, dat is wel een heftig begin van de week! Ja dr zitten volgens mij ook af en toe vreemde mensen bij het cwi. Toen ik daar zat, zat naast mij een jongen voor een gesprek. Verliep niet echt lekker, veel stiltes, 1lettergrepige antwoorden, onderuitgezakte houding enz. Dus de vrouw (consulent, of hoe noem je dat) zegt: ik heb het gevoel dat het gesprek niet echt loopt. Hij: huh. -stilte- hoezo. Zij: Ik heb het gevoel dat je er niet zo'n zin in hebt. Hij: -onverstaanbaar gemompel- -stilte-quote:Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi mensen, kom vers vh CWI. Terwijl ik dr zat kreeg een of andere pipo verderop een driftaanval en begon te schreeuwen en meubilair te schoppen enzo. Beveiliging erheen. Helft van het verhaal van de mevroi tegenover me niet gehoord dus
One bad trip toevallig?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef Ps2K het volgende:
*Btw, welke films hebben we ook alweer gekeken?*
We zijn begonnen met aflevering 1 en 2 van Probleemwijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja dat was me het weekend wel weer...
- Spieren naar de tering
- Dronken Beelz die een keer of vier/vijf z'n bek overal tegenaan stoot
- Woutor heeft een keertje of drie in de plee gekotst en is in de fatboy in coma gevallen
- Mevrouw Beelz heeft een halve suplex ondergaan op de bank
- Woning ligt bezaaid met bierdoppen, bierblikken en flesjes
- De king-size asbak zit tot de rand vol
*Btw, welke films hebben we ook alweer gekeken?*
Probleemwijken is cool!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:33 schreef beelz het volgende:
[..]
We zijn begonnen met aflevering 1 en 2 van Probleemwijken
Echt welquote:
Sloavink!quote:
Heldquote:
Doe dan pallets sorterenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef rudedeltadude het volgende:
nu kan ik dat plaatje van sloavink natuurlijk weer niet vinden he
ook onvindbaarquote:
Heb je deze wel dan?quote:
quote:
Ik zou het op haar kunnenquote:
Vrouwen met een gilera maken me wildquote:
Wat een geniale serie was dat ook...quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef rudedeltadude het volgende:
nu kan ik dat plaatje van sloavink natuurlijk weer niet vinden he
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef navvy het volgende:
Ik kom slaap brengen, ik ga plat! Avond all!
flinke baars!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:32 schreef Hardrebel het volgende:
http://i21.photobucket.com/albums/b278/beel666/IMG_0308.jpg
mooie vis!
Hehe thnxquote:Op maandag 26 maart 2007 21:32 schreef Hardrebel het volgende:
http://i21.photobucket.com/albums/b278/beel666/IMG_0308.jpg
mooie vis!
quote:
Je bedoelt het goede gevoel dat je met Beelz hebt geworsteld en dat drie dagen later alles nog steeds pijn doet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef Chrrris het volgende:
Van sporten krijg je ook een goed gevoelKan zelfs verslavend worden
(ain't seeing that happening soon, bij mij dan)
En nu? Relaxend in de zon bruin worden?
=lees: Patience spelen en pr0n surfenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Achter de computer zitten scriptie afmaken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |