They made me do itquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef descendent1 het volgende:
Op deze manier raken de topics wel minder snel vol...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej dat was wel een hele schaamteloze tvp van je
Heej dat was wel een hele schaamteloze tvp van jequote:
quote:
Hee buur!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef navvy het volgende:
Het wordt steeds liever in het Zwolle- topic. Avond Zwolle!
Heej buur, als we nu allebei op het balkon gaan staan kunnen we mekaar misschien zien!! Ga maar vast staanquote:
Ja; en als we allebei een kneterharde scheet laten op onze WC's kunnen we het riool misschien wel allebei horen borrelen; trek maar vast een blik bruine bonen open...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef navvy het volgende:
[..]
Heej buur, als we nu allebei op het balkon gaan staan kunnen we mekaar misschien zien!! Ga maar vast staan
En toen kwamen we bij de doucheputjes, en toen ging ik over op een ander onderwerp!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; en als we allebei een kneterharde scheet laten op onze WC's kunnen we het riool misschien wel allebei horen borrelen; trek maar vast een blik bruine bonen open...![]()
ik hou van jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zwolle is een super stad
Dit kan een ban opleveren!quote:
Maak er dan in ieder geval niet zo'n afgezaagde TT van...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
TT change, met reden.
Nee Beelz, jij bent hier de botte ongenuanceerde lul, als je iemands gezicht je niet aanstaat dan zeg je dat persoonlijk. Alsje een vent bent in ieder geval, niet dit achter de rug gekonkel van de laatste tijd over iemand die zich niet kan verdedigen, dat is gewoon laf. Niet iets wat ik van jou verwacht had beelz!quote:
Dude stel je niet aan, zie ook de PI bij de OPquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee Beelz, jij bent hier de botte ongenuanceerde lul, als je iemands gezicht je niet aanstaat dan zeg je dat persoonlijk. Alsje een vent bent in ieder geval, niet dit achter de rug gekonkel van de laatste tijd over iemand die zich niet kan verdedigen, dat is gewoon laf. Niet iets wat ik van jou verwacht had beelz!
Kan niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. De users maken met z'n allen het topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Misstique het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb de TT met reden zo veranderd. Het vorige topic lees ik nu de laatste pagina's van en dat is niet om van naar huis te schrijven. Jammer dat een gezellig SC topic zo verneukt moet worden..
Dus ja, iedereen is hier welkom, of ze nou uit Zwolle of Lutjebroek komen en ongeacht godsdienst, sexuele voorkeur, opleiding, etc. Dat gebash houdt nu op dus.
Dat klopt allemaal wel; en ik vind in principe iedereen kei lief hier hoor..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. De users maken met z'n allen het topic.
Ook WEST, ook Sylvana. Alleen die meppelaars moeten niet gaan uitdagen![]()
Niet iedereen vind het altijd even interessant wat een ander te melden heeft, maar we moeten het wel met z'n allen gezellig zien te houden hier en geen mensen gaan uitsluiten omdat ze net ff anders zijn, anders kan het topic net zo goed op slot.
Ik heb je post idd gelezen voordat je hem editte. Ik zit ook niet altijd op sommige posts van bepaalde mensen te wachten, maar ik negeer het dan maar gewoon en ga er niet op in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel; en ik vind in principe iedereen kei lief hier hoor..En ja: Sitethief heeft gelijk; Beelz IS een botte ongenunceerde lul! (maar dat weet ie zelf ook dondersgoed denk ik
en dat is af en toe ook wel eens welkom) maar ik weet niet of iemand mijn ge-editte post van net toevallig nog gelezen heeft; maar daarin was ik -MET REDEN- ook niet al te genuanceerd te noemen. Al was het alleen al om bepaalde mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen....
![]()
En nu wil iedereen dus weten wat je eerst geschreven hadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel; en ik vind in principe iedereen kei lief hier hoor..En ja: Sitethief heeft gelijk; Beelz IS een botte ongenunceerde lul! (maar dat weet ie zelf ook dondersgoed denk ik
en dat is af en toe ook wel eens welkom) maar ik weet niet of iemand mijn ge-editte post van net toevallig nog gelezen heeft; maar daarin was ik -MET REDEN- ook niet al te genuanceerd te noemen. Al was het alleen al om bepaalde mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen....
![]()
Dat is mijn geheimpje...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
En nu wil iedereen dus weten wat je eerst geschreven had![]()
Dat dacht je! Ons geheimpjequote:
Nog 16 flesjes Amstel en een 1,5 liter fles Palm koud staan hierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Sitethief het volgende:
Zo, terug tot de orde van de dag, is er nog wat te zuipen? Heb namelijk dorst
Ik heb geen fiets anders was ik serieus langs geklomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nog 16 flesjes Amstel en een 1,5 liter fles Palm koud staan hier
En toen kon je pak melk niet meer in de koelkast?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nog 16 flesjes Amstel en een 1,5 liter fles Palm koud staan hier
Melkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
En toen kon je pak melk niet meer in de koelkast?
Vies klote weer, dacht ik ga eens naar het werk lopen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef rudedeltadude het volgende:
ja jjoh... anders flikkeren ze even hagel zo groot als bakstenen uit de hemel
Ik heb chocomel alleen dat staat al 2 maanden in de koelkast. Vanavond eens kijken of het nog drinkbaar isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef swollywood het volgende:
MelkStaat stiekem wel in de koelkast hier, in de deur
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb chocomel alleen dat staat al 2 maanden in de koelkast. Vanavond eens kijken of het nog drinkbaar is![]()
Je staat er versteld van wat allemaal na twee maanden in de koelkast wel en niet eetbaar is:quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je staat er versteld van wat allemaal na twee maanden in de koelkast wel en niet eetbaar is:
- Ham, zag er na twee weken nog "goed" uit smaakt alleen een beetje raar. Voor de zekerheid wat langer in tosti ijzer gelaten.
- Kaas is volgens mij onbeperkt houdbaar
- Brood, naja niet in koelkast. Brood van minder dan een week oud wordt al groen(Ow en smaakt naar modder)
Meer experimenten volgen
Ik drink bier, dat weet je donders goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb chocomel alleen dat staat al 2 maanden in de koelkast. Vanavond eens kijken of het nog drinkbaar is![]()
Het relativeringsvermogen van sommige mensen is idd ver te zoekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer van de topic titel. Humor is ver te zoeken. Oh nee, dat heet gebrek aan respect en bashen
Wie doet de eerste klap uitdelen? Zeker weer Henk Jan Temeijerquote:Een topic zonder gezanik. Dat was me heel wat![]()
Vannacht is er een caravan uitgebrand. Weer is wat anders dan een bloembak of een paar auto's. En het Oosterenk / FC Zwolle stadion houdt op met bestaan.
20 april een feestje met vuurwerk![]()
Misschien heb je zitten ruften in je slaap en was dit een stille hintquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef beelz het volgende:
OMFG ik ga ontbijten, zet mijn vriendin ineens een pakje Yakult Bifiene voor me neer. "Hier, das gezond" Ik lees het pakje... "Voor een goede darmwerking" hehehe ik heb dat spul niet nodig
Gefermenteerde chocomel bevat ook alcoholquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik drink bier, dat weet je donders goed
Als bepaalde users daardoor wegblijven, ben je de grens wmb wel gepasseerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef PaRaR het volgende:
TVP
En een beetje provoceren naar bepaalde users macht w.m.b. best ... zolang het maar leuk blijft
Dat soort mensen komen er altijd achter dat hun user account op mysterieuze wijze is gelocked/verwijderd. (Of hun password renewal is opeens ingesteld dat ze hun password iedere dag moeten wijzigen in iets van minimaal 28 karakters en uniek niet gebruikt in de afgelopen 365 dagen)quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef navvy het volgende:
Middag all! Weer een werkdagje overleefd. Als ze nog een keer het geintje maken over de welbekende meneer Zaagstra, die de week door midden zaagt, en langs is geweest gaan er opzeker doden vallen op mijn werkplek! Verder is alles goed, ondakns dat de lunch biologisch was.
Gewoon doen!! Moet je voor je werk verhuizen dan ken ik wel iemand die je dubbel glas kosteloos wil overnemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:18 schreef descendent1 het volgende:
Hier komen de sollicitaties nog niet echt op gang... of zal ik voor iets in Doetinchem solliciteren (zo ver weg...) en dan zul je zien dat er na de tijd een leukere vacature komt...
![]()
Kom ff een dag bij mij werkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat soort mensen komen er altijd achter dat hun user account op mysterieuze wijze is gelocked/verwijderd. (Of hun password renewal is opeens ingesteld dat ze hun password iedere dag moeten wijzigen in iets van minimaal 28 karakters en uniek niet gebruikt in de afgelopen 365 dagen)![]()
Dat dilemma heb ik dus ook. Functie is goed met veel mogelijkheden tot doorgroeien en opleiding etc., maar zo verrrr...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:18 schreef descendent1 het volgende:
Hier komen de sollicitaties nog niet echt op gang... of zal ik voor iets in Doetinchem solliciteren (zo ver weg...) en dan zul je zien dat er na de tijd een leukere vacature komt...
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Gewoon doen!! Moet je voor je werk verhuizen dan ken ik wel iemand die je dubbel glas kosteloos wil overnemen.
Worden de regeltjes van FOK! overtreden ? Ja, dan heb je gewoon een probleem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als bepaalde users daardoor wegblijven, ben je de grens wmb wel gepasseerd.
Is het in je studierichting? Je had toch iets met afrikaanse talen oid gedaan? Dan zou ik het met twee handen aangrijpen (indien praktisch gezien mogelijk)!!quote:Dat dilemma heb ik dus ook. Functie is goed met veel mogelijkheden tot doorgroeien en opleiding etc., maar zo verrrr...
mag jij mij vertellen waar ik jou bedreig... lezen is ook een kunstquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:54 schreef beelz het volgende:
Whehehe ik heb net een PM van WEST gekregen
Hij bedreigt me
Nee net beelz de deur uit getrapt. Hij heeft al mijn bier opgedronken mij een gitaar tune geleerden toen weer weggegaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:31 schreef navvy het volgende:
Avond! Zwolle slaapt vroeg tegenwoordig! Iedereen een ban gekregen na verkapte doodsverwensingen?
Jij zou wegblijven knurftquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:39 schreef WEST het volgende:
[..]
mag jij mij vertellen waar ik jou bedreig... lezen is ook een kunst![]()
ja ehhh goed hier hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:35 schreef carpediem23 het volgende:
Zwolle hoessie nauw!!??
Het is hier één grote vrijplaats van Kelly Family- EO jongerendag georienteerde vrede, liefde saamhorigheid en verdraagzaamheid zoals je kunt lezen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:35 schreef carpediem23 het volgende:
Mijn geboortestad!!! Ben toch 3 jaar geleden overgestapt naar Amsterdam, maar kom nog vaak bij paps en mams die in Berkum wonen!!! Zwolle hoessie nauw!!??
true, een berg liefde en geluk hierquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het is hier één grote vrijplaats van Kelly Family- EO jongerendag georienteerde vrede, liefde saamhorigheid en verdraagzaamheid zoals je kunt lezen...![]()
Verwijder WEST zijn posts maar, dan hoor je mij er ook niet meer over...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:43 schreef Misstique het volgende:
WEST en beelz, hou jullie persoonlijke vetes beperkt tot PM, MSN, postduif en wat dies meer zei. Vanaf nu worden dit soort posts namelijk verwijderd, ik heb er schoon genoeg van!
En die van jou, tenzij jullie weer op normale wijze kunnen posten of elkaar negeren, is mij om het even.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Verwijder WEST zijn posts maar, dan hoor je mij er ook niet meer over...
Tof plan! Dag, tijd en locatie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef descendent1 het volgende:
Zullen we binnenkort weer eens een Zwolle meet doen??!
ehmm... ik heb het zwolle topic gelezen.... gezellig toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef annoylikethewind het volgende:
Lalala, iemand nog wat gezelligs meegemaakt?
klikkerdeklikquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Misstique het volgende:
Dit weekend nog wat te beleven in Zwollecity?
klopt als een (stads)busquote:
klopt als een zwerende vingerquote:
Ja hoor, ik ga vrijdagmiddag borrelen, zaterdag naar de voetbal daarna uit eten, vervolgens voetbal kijken en wederom borrelen. Met mij is altijd wat te belevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Misstique het volgende:
Dit weekend nog wat te beleven in Zwollecity?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |