They made me do itquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef descendent1 het volgende:
Op deze manier raken de topics wel minder snel vol...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej dat was wel een hele schaamteloze tvp van je
Heej dat was wel een hele schaamteloze tvp van jequote:
quote:
Hee buur!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef navvy het volgende:
Het wordt steeds liever in het Zwolle- topic. Avond Zwolle!
Heej buur, als we nu allebei op het balkon gaan staan kunnen we mekaar misschien zien!! Ga maar vast staanquote:
Ja; en als we allebei een kneterharde scheet laten op onze WC's kunnen we het riool misschien wel allebei horen borrelen; trek maar vast een blik bruine bonen open...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef navvy het volgende:
[..]
Heej buur, als we nu allebei op het balkon gaan staan kunnen we mekaar misschien zien!! Ga maar vast staan
En toen kwamen we bij de doucheputjes, en toen ging ik over op een ander onderwerp!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; en als we allebei een kneterharde scheet laten op onze WC's kunnen we het riool misschien wel allebei horen borrelen; trek maar vast een blik bruine bonen open...![]()
ik hou van jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zwolle is een super stad
Dit kan een ban opleveren!quote:
Maak er dan in ieder geval niet zo'n afgezaagde TT van...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
TT change, met reden.
Nee Beelz, jij bent hier de botte ongenuanceerde lul, als je iemands gezicht je niet aanstaat dan zeg je dat persoonlijk. Alsje een vent bent in ieder geval, niet dit achter de rug gekonkel van de laatste tijd over iemand die zich niet kan verdedigen, dat is gewoon laf. Niet iets wat ik van jou verwacht had beelz!quote:
Dude stel je niet aan, zie ook de PI bij de OPquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee Beelz, jij bent hier de botte ongenuanceerde lul, als je iemands gezicht je niet aanstaat dan zeg je dat persoonlijk. Alsje een vent bent in ieder geval, niet dit achter de rug gekonkel van de laatste tijd over iemand die zich niet kan verdedigen, dat is gewoon laf. Niet iets wat ik van jou verwacht had beelz!
Kan niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. De users maken met z'n allen het topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Misstique het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb de TT met reden zo veranderd. Het vorige topic lees ik nu de laatste pagina's van en dat is niet om van naar huis te schrijven. Jammer dat een gezellig SC topic zo verneukt moet worden..
Dus ja, iedereen is hier welkom, of ze nou uit Zwolle of Lutjebroek komen en ongeacht godsdienst, sexuele voorkeur, opleiding, etc. Dat gebash houdt nu op dus.
Dat klopt allemaal wel; en ik vind in principe iedereen kei lief hier hoor..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. De users maken met z'n allen het topic.
Ook WEST, ook Sylvana. Alleen die meppelaars moeten niet gaan uitdagen![]()
Niet iedereen vind het altijd even interessant wat een ander te melden heeft, maar we moeten het wel met z'n allen gezellig zien te houden hier en geen mensen gaan uitsluiten omdat ze net ff anders zijn, anders kan het topic net zo goed op slot.
Ik heb je post idd gelezen voordat je hem editte. Ik zit ook niet altijd op sommige posts van bepaalde mensen te wachten, maar ik negeer het dan maar gewoon en ga er niet op in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel; en ik vind in principe iedereen kei lief hier hoor..En ja: Sitethief heeft gelijk; Beelz IS een botte ongenunceerde lul! (maar dat weet ie zelf ook dondersgoed denk ik
en dat is af en toe ook wel eens welkom) maar ik weet niet of iemand mijn ge-editte post van net toevallig nog gelezen heeft; maar daarin was ik -MET REDEN- ook niet al te genuanceerd te noemen. Al was het alleen al om bepaalde mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen....
![]()
En nu wil iedereen dus weten wat je eerst geschreven hadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel; en ik vind in principe iedereen kei lief hier hoor..En ja: Sitethief heeft gelijk; Beelz IS een botte ongenunceerde lul! (maar dat weet ie zelf ook dondersgoed denk ik
en dat is af en toe ook wel eens welkom) maar ik weet niet of iemand mijn ge-editte post van net toevallig nog gelezen heeft; maar daarin was ik -MET REDEN- ook niet al te genuanceerd te noemen. Al was het alleen al om bepaalde mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen....
![]()
Dat is mijn geheimpje...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
En nu wil iedereen dus weten wat je eerst geschreven had![]()
Dat dacht je! Ons geheimpjequote:
Nog 16 flesjes Amstel en een 1,5 liter fles Palm koud staan hierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Sitethief het volgende:
Zo, terug tot de orde van de dag, is er nog wat te zuipen? Heb namelijk dorst
Ik heb geen fiets anders was ik serieus langs geklomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nog 16 flesjes Amstel en een 1,5 liter fles Palm koud staan hier
En toen kon je pak melk niet meer in de koelkast?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nog 16 flesjes Amstel en een 1,5 liter fles Palm koud staan hier
Melkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
En toen kon je pak melk niet meer in de koelkast?
Vies klote weer, dacht ik ga eens naar het werk lopen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef rudedeltadude het volgende:
ja jjoh... anders flikkeren ze even hagel zo groot als bakstenen uit de hemel
Ik heb chocomel alleen dat staat al 2 maanden in de koelkast. Vanavond eens kijken of het nog drinkbaar isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef swollywood het volgende:
MelkStaat stiekem wel in de koelkast hier, in de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |