thnxquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:06 schreef annoylikethewind het volgende:
Sylvana, West, Rude en Mwanatabu: welkom terug!
Des' verjaardagstompouce was lekker, de jarige job zit nu voetbal te kijken![]()
Mwanatabu, als je nu een fotoboek had konden we controleren of je idd 29 uitzag![]()
Stel je niet aan jong!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:10 schreef beelz het volgende:
[..]
En dat had ik ook gedaan als WEST me geen bedreiging had gestuurd via PM...
quote:
Je heet toevallig niet Fran Fine??quote:Ik word 30 over een maandje![]()
Maar ik zie er uiteraard geen dag ouder uit dan uh...29
Gefeliciteerd descendent1quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef descendent1 het volgende:
Maar het is hier toch best gezellig weer??![]()
Kijk dan naar buiten jullie allen! ZON! LENTE!! LENTEBOK EN WITBIER!!! BLIJ!!! EnnnN: Des is jarig!!!!![]()
(26 alweer..
)
De deuren en ramen staan open hier, tis lekker weer. Als t herfst is krijg je terugkoppelingquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef annoylikethewind het volgende:
Navvy, gefeliciteerd met je tweeglazenEn hoe bevalt het?
6 jaar!!!!!!!!! Dan val ik nog meequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gefeliciteerd descendent1![]()
26 valt nog wel mee, das voor mij toch al weer 6 geleden
Navvy is niet de enige ouwe lul in dit topic![]()
Heb je je huis en met name je vloer al weer schoon??quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef navvy het volgende:
[..]
De deuren en ramen staan open hier, tis lekker weer. Als t herfst is krijg je terugkoppelingEn feli nog met je mannetje!
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb je je huis en met name je vloer al weer schoon??Was echt een teringbende hier na t zetten van dubbel glas...
![]()
heb je goed geregeld danquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaakt:D Behalve de afwas dan.
Kut.. Dat had ik dus achteraf beter kunnen aanpakken dus...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaaktBehalve de afwas dan.
De volgende keer mag je mn dochter ff lenen, ik leek net een hardwerkende vader. Ze zeiden nog dat t een zooitje zou worden, maar ze hebben t zelf toch opgeruimd (wat ze normaal nooit doen).quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kut.. Dat had ik dus achteraf beter kunnen aanpakken dus...![]()
Is goed, ik gooi hier ff alle ruiten in en dan bel ik ze wel even...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef navvy het volgende:
[..]
De volgende keer mag je mn dochter ff lenen, ik leek net een hardwerkende vader. Ze zeiden nog dat t een zooitje zou worden, maar ze hebben t zelf toch opgeruimd (wat ze normaal nooit doen).
8 maanden, tis je wel aan te zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je bent maar 8 maanden jonger dan mij hoor![]()
Hebben ze ook de wc schoongemaakt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik moest werken dus de sleutel gegeven vanochtend, ik kwam thuis en ze hebben alles schoongemaaktBehalve de afwas dan.
Die is uitbesteed tot zaterdag! En hoe voelt t nou, 26 jaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
(maak je dochter maar vast wakker! )![]()
Zolang er geen vrouwen hier plassen is ie schoon en hangt de bril naar beneden!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hebben ze ook de wc schoongemaakt?
sorry, die was wel heel flauw
Ik voel me nog net zo jong als gisteren; maar als student zijnde best oud!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Die is uitbesteed tot zaterdag! En hoe voelt t nou, 26 jaar?
Ik moet nog beginnen met studerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik voel me nog net zo jong als gisteren; maar als student zijnde best oud!(tijd om die hele handel eindelijk eens af te ronden en aan t werk te gaan...)
![]()
opzich tijd, aan de andere kant kan je 31 zijn en op een flatje 3 hoog met kids wonen. Geniet er maar ff van. De ellende van werken en opgaan in de maatschappij kan altijd nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik voel me nog net zo jong als gisteren; maar als student zijnde best oud!(tijd om die hele handel eindelijk eens af te ronden en aan t werk te gaan...)
![]()
Zolang je het in Zwolle doet kun je overal wonen, zelfs met een harem en 12 gestolen fietsen op 12 hoog. Wonen in Zwolle is goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef navvy het volgende:
[..]
opzich tijd, aan de andere kant kan je 31 zijn en op een flatje 3 hoog met kids wonen. Geniet er maar ff van. De ellende van werken en opgaan in de maatschappij kan altijd nog.
Klopt; maar ben dat studeren wel een beetje zat en alle financiele ellende die daarbij komt. Komt ook omdat t bijna af is en ik mezelf dan een academische titel voor mn naam kan zetten enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef navvy het volgende:
[..]
opzich tijd, aan de andere kant kan je 31 zijn en op een flatje 3 hoog met kids wonen. Geniet er maar ff van. De ellende van werken en opgaan in de maatschappij kan altijd nog.
Make it your proffesionquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ziek, 38 graadjes, hoofdpijn en keelpijn, en ik heb de hele dag geslapen en niks gegeten. De begleiding doet geen ene fuck. Gelukkig kwam mijn moeder langs
, met een bakje yoghurt ibuprofen, thermometer, rijstewafels, sinasappelsap, en een kan thee
Soms heb ik gewoon ff zin om zielig te zijn
my name isn´t Fikkiequote:
Aansteller!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ziek, 38 graadjes, hoofdpijn en keelpijn, en ik heb de hele dag geslapen en niks gegeten. De begleiding doet geen ene fuck. Gelukkig kwam mijn moeder langs
, met een bakje yoghurt ibuprofen, thermometer, rijstewafels, sinasappelsap, en een kan thee
Kut zeg! Ik voel me nu al iets beter, maar afgelopen paar dagen ook best wel echt ziek (heb niet gethermometerd, hekel aan). Is al een tijd geleden dat ik zo ziek was dat ik na het opstaan dacht: eigenlijk wil ik terug naar bed! Beterschap!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik deed vroeger toen ik nog op de basisschool zat altijd als ik moest themometeren (en eigenlijk niet ziek was maar gewoon geen zin had in school) de thermometer tegen de verwarming houdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:03 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Kut zeg! Ik voel me nu al iets beter, maar afgelopen paar dagen ook best wel echt ziek (heb niet gethermometerd, hekel aan). Is al een tijd geleden dat ik zo ziek was dat ik na het opstaan dacht: eigenlijk wil ik terug naar bed! Beterschap!!
Vette shit! Ik zal je ff mijn telefoonnummer geven via msn dan kun je me bellen als je het niet kunt vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef rudedeltadude het volgende:
hehe... beelz, met een beetje mazzel kan ik de lens morgen ophalen![]()
telnr genoteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Vette shit! Ik zal je ff mijn telefoonnummer geven via msn dan kun je me bellen als je het niet kunt vinden
Foto's liever niet hier posten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
telnr genoteerd!
ohw enne.. dat pokeren... 250 dollar rijker![]()
heb net een mail gestuurd naar die gast... hopen dat ie morgen reageert, ik moet dat ding zaterdag hebben...
Zeg eh... ik mag die foto's toch wel hier in ZWL topic posten he?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
En ik heb een nieuwe baan![]()
Dat wou ik even melden
gefeliciteerd en ik zit weer zonder werk na een paar dagen gewerkt te hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
ja iets in webdesign, maar daar valt amper werk te verkrijgen in deze regio, dus ik pak alles aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef annoylikethewind het volgende:
Thanks West en Sylvana!
Ik ga aan t werk in Deventer als redacteur![]()
Kun je geen zittend werk doen S? Datatypen, callcenter, ik noem maar wat?
Wat zocht jij ook alweer W? Iets met webdesign toch?
Succes iig allebei!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
ja, kan wel zittend werk doen, maar dan moet het wel in een straal van 200 meter van mn huis zijn, want kan niet fietsen en verder lopen met krukken gaat ook niet, dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef annoylikethewind het volgende:
Thanks West en Sylvana!
Ik ga aan t werk in Deventer als redacteur![]()
Kun je geen zittend werk doen S? Datatypen, callcenter, ik noem maar wat?
Wat zocht jij ook alweer W? Iets met webdesign toch?
Succes iig allebei!
Felici! Tijdelijk? Vast?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
Wat heb je op het oog? Ik geloof dat je alleen nog geen superstrat model hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef beelz het volgende:
Moet vandaag tot 9 uur werkenGeen zin om zo lang te werken eigenlijk, maar het geld is goed. Over een maand komt er weer een nieuwe gitaar in huize beelz
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef annoylikethewind het volgende:
Dat wou ik even melden
Je wou toch gaan samenwonen? Moet je dan niet sparen voor een uitzet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef beelz het volgende:
Moet vandaag tot 9 uur werkenGeen zin om zo lang te werken eigenlijk, maar het geld is goed. Over een maand komt er weer een nieuwe gitaar in huize beelz
Thanks! Tijdelijk, maar da's precies wat ik zoek. Als ik op vaste banen solliciteer nemen ze me niet aan omdat ik nog studeer/weer ga studeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |