[Offtopic]quote:Op maandag 26 maart 2007 16:35 schreef parselmouth het volgende:
De terugkeer van de Meta-verhaallijn

dat was toch een jongenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wat ik me afvraag....was jij wellicht ooit de user Orginial![]()

In een half vol restaurant "HEY JE VENT IS DOOD, DOEI!!"quote:Op maandag 26 maart 2007 20:32 schreef Renesite het volgende:
Jaja, dat zeggen ze ook wel ff zo tussen neus en lippen

ja dusquote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Weten jullie nog toen Ludo bij Jef en Barbara poltie langs stuurde met het bericht dat Charlie dood was ?

Hoi.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef parselmouth het volgende:
[..]
In een half vol restaurant "HEY JE VENT IS DOOD, DOEI!!"

Ludo is wel erg vroeg met z'n 1 april grap.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Weten jullie nog toen Ludo bij Jef en Barbara poltie langs stuurde met het bericht dat Charlie dood was ?

politie inhuren voor practical jokes... waar kan ik bestellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef Torio het volgende:
ja dag, dit is gewoon een trucje van Ludo...Aydin is heul niet dood
ik kan me herinneren dat Ludo dit ookal eens bij Barbara geflikt had...toen had hij ook politie ingehuurd om te vertellen dat Charlie dood was

Maar hij krijgt vast weer de schuld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ludo heeft dit niet gedaan. Kan nooit zo snel.

Tenzij die stomme mo echt dood is. En dat hopen we natuurlijk van hartequote:

Misschien heeft Mo z'n collega's ingeschakeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ludo heeft dit niet gedaan. Kan nooit zo snel.

Hopelijk is het geen grapquote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef alors het volgende:
Wat is dat nou weer voor kutgrap dat Aydin ineens dood is.

Waar Mo wordt doodverklaart door Dr. Athurquote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef Dizer het volgende:
Maar helaas... morgen gaat Dian op bezoek naar het ziekenhuis...

quote:

En zijn moeder natuurlijkquote:

Nee hij mag niet evil worden want dan verliest hij janine en nina!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef GSMboy het volgende:
Ludo heeft die agenten omgekocht, en laten zeggen dat Aydin dood is...
Inmiddels zit Mo al ergens in Bucra Bacra ofzo in Timboektoe te genieten van zijn prachtige villa waar hij nooit meer wel wil gaan van zijn nieuwe harems...
En verder vermoed ik dat Ludo weer evil gaat worden.

Verklaartquote:Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef BVO het volgende:
Aydin en Dian was de reden dat ik nog weleens keek.

Meer omdat het een mocro isquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Nou, ik vond ze tof samen. Dian is altijd tof en die Mo was ook wel grappig.

Als het nou een leuke Marokkaanse dame wasquote:

Maar goed, hij is niet weg hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het nou een leuke Marokkaanse dame was.
Maar ik vond het inderdaad wel grappig ook ja, zo'n Mocro erin.

Zie dit nu pas...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wat ik me afvraag....was jij wellicht ooit de user Orginial![]()

Ik had natuurlijk geen foutenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb de Ludo-quiz gedaan. Ik had van de 15 maar 1 fout![]()

Het is stukken boeiender geworden sinds jij niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:51 schreef pberends het volgende:
Goh, is het nog boeiend?
Gister maar 1,174 miljoen kijkers.

maar waaromquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat Mo eruit gaat is zeker.
Stond in de tv gids

Misschien moet Pberends dan ook maar eens stoppen met kijken naar ONM.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef Otmed het volgende:
Het is stukken boeiender geworden sinds jij niet meer kijkt.

Zeg, je hoeft me niet persoonlijk aan te vallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het is stukken boeiender geworden sinds jij niet meer kijkt.

Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft me niet persoonlijk aan te vallen.

Ze boden hem maar een tijdelijke rol aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
maar waaromIk vond hem ook best lekker
![]()

Zal je net zien, kut-scriptschrijversquote:

quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat Mo eruit gaat is zeker.
Stond in de tv gids

Kan leuker worden als Rikki haar mond voorbij praat en Vadim Anita en Rikki te grazen neemtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef alors het volgende:
[..]waat een kutzooi zeg, hebben ze een keer wat leuks, doen ze het meteen weer weg.. En zo'n baggerlijn als Anita-Dennis blijft maar wel de hele tijd doorgaan

Nick krijgt vervolgens ook nog eens te maken met Vadims handel en kan uiteindelijk niet meer terug, want anders zal Charlie en Valentijn iets overkomen. Daardoor ziet Ludo zich genoodzaakt om te helpen en Dian gaat er zich ook nog eens mee bemoeien. Zo komt iedereen in de problemen en Vadim besluit zijn vader erbij te halen die vervolgens de hele organisatie optrommelt. Heel Meerdijk staat op zijn en iedereen loopt gevaar bij de kleinste misstap. Wie wordt het eerste slachtoffer? Rikki en Anita die teveel weten of misschien Jack? Dian die zich met de verkeerde zaken bemoeit? Iemand van de familie Sanders waaronder ook Janine en Nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
En Dennis gaat dan wraak nemen op Jack en Vadim

Neem een baan bij GTSTquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick krijgt vervolgens ook nog eens te maken met Vadims handel en kan uiteindelijk niet meer terug, want anders zal Charlie en Valentijn iets overkomen. Daardoor ziet Ludo zich genoodzaakt om te helpen en Dian gaat er zich ook nog eens mee bemoeien. Zo komt iedereen in de problemen en Vadim besluit zijn vader erbij te halen die vervolgens de hele organisatie optrommelt. Heel Meerdijk staat op zijn en iedereen loopt gevaar bij de kleinste misstap. Wie wordt het eerste slachtoffer? Rikki en Anita die teveel weten of misschien Jack? Dian die zich met de verkeerde zaken bemoeit? Iemand van de familie Sanders waaronder ook Janine en Nina?
Je kan genoeg kanten op, maar het is afwachten dat de schrijvers ermee gaan doen.

dat het een truc was dat hij nu opeens weldoener was.. om goede publiciteit te krijgen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Dizzee het volgende:
wat stond er eigenlijk in die krant over ludo dat ie zo boos werd?

Hij gaat niet weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef heaven7 het volgende:
Was het bekend dat hij alweer zo snel weg zou gaan?

Het is zijn tweelingbroer die daar dood ligt.quote:

Hij komt als geest en als geweten van Dian, die ziet hoe haar leven eruit zal zien als ze zo bitchy blijftquote:

Nee, hun ongeboren kinderen komen bij Dian rondspoken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Frey het volgende:
Hij komt als geest en als geweten van Dian, die ziet hoe haar leven eruit zal zien als ze zo bitchy blijft![]()

haha en ze zakte door 't bed heen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef Cerubo het volgende:
Lol, toen janine binnenstormde zegt skylar ook zo droog Hejhej! Zo'n geweldig meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |