[Offtopic]quote:Op maandag 26 maart 2007 16:35 schreef parselmouth het volgende:
De terugkeer van de Meta-verhaallijn
dat was toch een jongenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wat ik me afvraag....was jij wellicht ooit de user Orginial![]()
In een half vol restaurant "HEY JE VENT IS DOOD, DOEI!!"quote:Op maandag 26 maart 2007 20:32 schreef Renesite het volgende:
Jaja, dat zeggen ze ook wel ff zo tussen neus en lippen
ja dusquote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Weten jullie nog toen Ludo bij Jef en Barbara poltie langs stuurde met het bericht dat Charlie dood was ?
Hoi.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef parselmouth het volgende:
[..]
In een half vol restaurant "HEY JE VENT IS DOOD, DOEI!!"
Ludo is wel erg vroeg met z'n 1 april grap.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Weten jullie nog toen Ludo bij Jef en Barbara poltie langs stuurde met het bericht dat Charlie dood was ?
politie inhuren voor practical jokes... waar kan ik bestellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef Torio het volgende:
ja dag, dit is gewoon een trucje van Ludo...Aydin is heul niet dood
ik kan me herinneren dat Ludo dit ookal eens bij Barbara geflikt had...toen had hij ook politie ingehuurd om te vertellen dat Charlie dood was
Maar hij krijgt vast weer de schuld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ludo heeft dit niet gedaan. Kan nooit zo snel.
Tenzij die stomme mo echt dood is. En dat hopen we natuurlijk van hartequote:
Misschien heeft Mo z'n collega's ingeschakeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ludo heeft dit niet gedaan. Kan nooit zo snel.
Hopelijk is het geen grapquote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef alors het volgende:
Wat is dat nou weer voor kutgrap dat Aydin ineens dood is.
Waar Mo wordt doodverklaart door Dr. Athurquote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef Dizer het volgende:
Maar helaas... morgen gaat Dian op bezoek naar het ziekenhuis...
quote:
En zijn moeder natuurlijkquote:
Nee hij mag niet evil worden want dan verliest hij janine en nina!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef GSMboy het volgende:
Ludo heeft die agenten omgekocht, en laten zeggen dat Aydin dood is...
Inmiddels zit Mo al ergens in Bucra Bacra ofzo in Timboektoe te genieten van zijn prachtige villa waar hij nooit meer wel wil gaan van zijn nieuwe harems...
En verder vermoed ik dat Ludo weer evil gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |