Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BrandX het volgende:
oh, en ik haak wederom even af (weinig constructieve bijdragen geleverd dit #) maar moet toch weer even wat doen. Ik koffie jullie wel weer in #17
![]()
![]()
Ik zou het niet weten. Volgens mij kunnen ze er in PUB ook wel wat van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef eer-ik het volgende:
is er op heel fok een SC die zo hard gaat als deze
haha, idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BrandX het volgende:
lol, ging dat even snel! En nog gelijk fipo ook!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef crossover het volgende:
[KOFFIE SC #17] Het geluk van alledag, gevangen in een kopje
[..]
Ik zou het niet weten. Volgens mij kunnen ze er in PUB ook wel wat van.
De OP ziet er ook een stuk beter uit nuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, idd.
Het is ook zoooo gemakkelijk tegenwoordig met die nieuwe wiki
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef crossover het volgende:
[..]
De OP ziet er ook een stuk beter uit nu
quote:
steun vragen aan JJ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef MPG het volgende:
koffie meet, erik
maargoed ik ga naar huis... en dan eten, en na het eten kom ik steun vargen aan JJ
tumtumsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb net tum-tums gekochtDie harde glazuren zijn zo lekker
![]()
ik heb al 2 keer gepoogd een topic te openen, en telkens 1 minuut te laat ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
steun vragen aan JJ?
Ik mis effe wat denk...
Goeie reis iig, en eet smakelijk.
haha, ok.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb al 2 keer gepoogd een topic te openen, en telkens 1 minuut te laat ofzo
dus ook openingspech
Wat een behulpzame jongen ben je toch ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En paul, ik ging alleen kijken of ik mee kon helpen. Daarom ben ik er dan ook alweer.
Ik doe me altijd heel aardig voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat een behulpzame jongen ben je toch ook
Fok weer 20 min verder wat gmsnd en nog geen eten ... fok is verslavend mee eens of niet ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe me altijd heel aardig voor.![]()
helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fok weer 20 min verder wat gmsnd en nog geen eten ... fok is verslavend mee eens of niet ?![]()
Valt wel mee, post eigelijk alleen in dit topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fok weer 20 min verder wat gmsnd en nog geen eten ... fok is verslavend mee eens of niet ?![]()
echt waar....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee, post eigelijk alleen in dit topic.
't scheelt bij mij ook niet veel hoor...quote:
hey.....welkom....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
hahhaa ik wou posten had ik niet genoeg rechten om dat te doenmis ik weer de 1e poster te zijn ^^
maar nu moet ik echt het eten klaar maken anders krijg ik weer op mijn donder .... koffie leuten is aanstekelijk! daarmee spreek ik jullie nog wel ^^
ohhh wat nog nietis kan nog komen..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet zo'n fervent fokker.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't scheelt bij mij ook niet veel hoor...
Als het rustig is hier, post ik ook nog wel eens elders, maar voornamelijk hier
ach ja...de laatste 2 dagen post k hier ook het meeste...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't scheelt bij mij ook niet veel hoor...
Als het rustig is hier, post ik ook nog wel eens elders, maar voornamelijk hier
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef crossover het volgende:
Hoe veel topics doen jullie per dag hierzo? Of hoelang over 1 topic?
quote:
(soms wat langer)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 per dag ongeveerEn 30/40 minuten kan die vol zijn
![]()
is fast chat dan niet toegestaan ? we zouden bijna een eigen chatroom moeten beginnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze slowchat is haast geen eens een slowchat meer![]()
is het iegenlijk weleens slowchat geweest...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze slowchat is haast geen eens een slowchat meer![]()
Ja dat is waar, maar goed wij hebben inhoudelijk nog wat onderwerpen , daar spamt iedereen hun ass erafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef crossover het volgende:
De PUB SC:
[..]
[..]
[..]
(soms wat langer)
Het valt hier dus eigenlijk best mee
Zal wel, als ik wat meer tijd over heb.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh wat nog nietis kan nog komen..![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...de laatste 2 dagen post k hier ook het meeste...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef crossover het volgende:
De PUB SC:
[..]
[..]
[..]
(soms wat langer)
ben ook no nog niet zo lang op Fok....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo af en toe mis ik door mijn andere levennog eens een deeltje, maar dat gebeurt niet vaak
Ik 'ken' jou trouwens ook niet veel langer dan het begin van deze reeks...
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan hebben wij echt een SC.
Dat van hun is dus geen sc te noemen, maar dit wel
ka....n Verleiding... .... ni....et...... weer....staan.... moet .... koken..... wil ...niet......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo af en toe mis ik door mijn andere levennog eens een deeltje, maar dat gebeurt niet vaak
Ik 'ken' jou trouwens ook niet veel langer dan het begin van deze reeks...
hier gaat het nog wel ergens over meestal iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar goed wij hebben inhoudelijk nog wat onderwerpen , daar spamt iedereen hun ass erafen ik net zo goed hoor
![]()
ik ken het gevoel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ka....n Verleiding... .... ni....et...... weer....staan.... moet .... koken..... wil ...niet......
quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoikom hier ook eens posten, ik heb wel zin in koffie
IDD.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef boem-dikkie het volgende:hoi surveillance-fiets!
Eerst de koffie eed, staat in de OP !
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef cablegunmaster het volgende:
* rent snel terug naar lappe top *
jup was tenminste slim genooeg om begin post te lezen![]()
Eerst Eed
* rent snel terug naar keuken *
Zij spammen met een veelvoud aan spammers van wat hier bij de KOFFIE SC aanwezig isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef crossover het volgende:
De PUB SC:
[..]
[..]
[..]
(soms wat langer)
Dat is ook een feitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zij spammen met een veelvoud aan spammers van wat hier bij de KOFFIE SC aanwezig is![]()
* crossover schenkt een glas in voor boem.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef eer-ik het volgende:
sodemieters, nog een modje erbij
en idd S-F, eerst effe de eed ..
Daarna mag je je eigen UI in de wiki plakken
Mag ik hier wel zo snel en veel posten als in de PUB SC ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is ook een feit.
Ik vind het wel gezellig zoS-F er nog bij !
Net ff een retourtje supermarkt gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij hebt wel goed spul daar liggen buur!
Tumtums, en taksi![]()
Als het ergens over gaat mag het hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag ik hier wel zo snel en veel posten als in de PUB SC ?![]()
![]()
Buur?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij hebt wel goed spul daar liggen buur!
Tumtums, en taksi![]()
idd...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat er een F5 knop op zit
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:10 schreef BrandX het volgende:
hé S-F, je hebt met je entree hier een plaatsje verdient![]()
ik heb marmer-cake gemaakt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond weer appeltaart eten bij de koffie
Marmer-Cakequote:
marmer-cake is een choco-vanille cake...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Marmer-Cake? nooit van gehoord, maar het is vast lekker want haast alle cake is lekker
smakelijk eten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
ok, dat dus.
He
M'n lasagne is klaar
Tot zo
woow vét lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
marmer-cake is een choco-vanille cake...![]()
![]()
A-team is leuk....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:19 schreef BrandX het volgende:
ik ga ff verder A-team kijken hoor, jeugdsentiment![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:10 schreef BrandX het volgende:
hé S-F, je hebt met je entree hier een plaatsje verdient![]()
heb ik nooit zo veel aangevonden, ik vond die oude vent zo duf....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
A-team is leuk.......maar Airwolf is zo beter....
![]()
![]()
![]()
ik vond die hoofdrol-speler zo sexy....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik nooit zo veel aangevonden, ik vond die oude vent zo duf....![]()
OMG......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ken Airwolf niet eensvolgens mij
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef BrandX het volgende:
MORK & MINDY!!!!
Zie! Fiets kent het ook niet en die is ook 18 !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus....? at is gewoon een stukje algemeen ontwikkeling hoor..![]()
Nee... wel eens van gehoord ofzo maar dat is dan ook allesquote:
dan weten jullie dus niet wat echt leuk is....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zie! Fiets kent het ook niet en die is ook 18 !
Hm.. ik ben een jaartje ouder en ken het wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zie! Fiets kent het ook niet en die is ook 18 !
ja......mijn zoontje van tien ken dat ook...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ken wel thunderbirds, dragonball Z , pokemon en The A-team![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm.. ik ben een jaartje ouder en ken het wel.
Ik zou zeggen, youtube it
Zou goed kunnen dat het nu geen flikker meer aan is, ik zie nu ook pas hoe slecht The A-team is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:31 schreef BrandX het volgende:
NaNou NaNou! Mork calling Orson, come in, Orson![url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=u902HyNQTD4]airwolf
wat ben je nieuwschieig Lenny....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar lijkt me kras dat je zijn buur bent.. Waar ken je hem van?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Airwolf klinkt trouwens als een poppetje uit Mortal Kombat![]()
was een fw slash vergeten in mijn post, reeds aangepast, nu de intro's van zowel M&M als airwolf te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....ik ken zelfs dat trukjemet mijn vingers doen....
![]()
Kijken gaatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:31 schreef BrandX het volgende:
NaNou NaNou! Mork calling Orson, come in, Orson!
airwolf
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
was een fw slash vergeten in mijn post, reeds aangepast, nu de intro's van zowel M&M als airwolf te zien
Als het een buur is dan woont hij ook in een straal van 20 meter van mij af.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat ben je nieuwschieig Lenny....![]()
pfff, weer foutje: JJ, dit zijn bloopersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:33 schreef BrandX het volgende:
Zjalsbat!
nou word ik dus ook nieuwschierig...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als het een buur is dan woont hij ook in een straal van 20 meter van mij af.![]()
Precies zoals hij het zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou word ik dus ook nieuwschierig...![]()
ooohhhhh op die fiets.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies zoals hij het zegt
Lenny woont vlak bij me in de straat.
maar BrandX...ik kan me herinneren dat ik Mork & Mndy keek toen ik net in NL was, zo rond 1984.....of werd het in NL ook al eerder uitgezonden..?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfff, weer foutje: JJ, dit zijn bloopers
heb jij wel de OP gelezen.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef supernaturol het volgende:
senseo is vies.!!! btr illiy !!!
Ik zag het op sky channel. In amsterdam hadden we als eerste in NL kabel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar BrandX...ik kan me herinneren dat ik Mork & Mndy keek toen ik net in NL was, zo rond 1984.....of werd het in NL ook al eerder uitgezonden..?
Jaaaaaa.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar lijkt me kras dat je zijn buur bent.. Waar ken je hem van?
svp eerste bericht lezen van dit topic en de EED afzweren daarna mag je braken/ praten /kwebbelen wat je wilquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef supernaturol het volgende:
senseo is vies.!!! btr illiy !!!
't ligt eerder op 20 km dan op 20 mquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als het een buur is dan woont hij ook in een straal van 20 meter van mij af.![]()
welke provincie woont ge ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't ligt eerder op 20 km dan op 20 m
En zelfs 20 km komt al niet in de buurt.
Ik woon in een compleet andere provincie.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef crossover het volgende:
Wat heb ik toch weer veel connecties.
Ik vind dat ding er veel te druk uitzien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef Pikkebaas het volgende:
Zo, ik ben er uit, ik ga deze kopen :
[afbeelding]
Kijk nu al uit naar een nog heerlijker bakkie 'sochtends![]()
Jaquote:
Sterke grap, goed gemaakt idd, maar zeer irritant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
[..]
JaIk vond hem wel goed moet ik zeggen.
Tsja, ik vind zo'n rooie knijter in de keuken wel wat hebben. Chroom is eigenlijk nog mooier maar te besmettelijk. En appeltjesgroen komt er niet in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ding er veel te druk uitzien.
En je vergeet wat
oh, ik zie het al, er ligt van alles los enzo...
Best een prima apparaatje denk ik.
Alleen die kleur zou ik toch niet echt kiezen.
Retro DUDdddddeeeeeeeee.... NICE! hup nu trakteer je ons op een bakjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef Pikkebaas het volgende:
Zo, ik ben er uit, ik ga deze kopen :
[afbeelding]
Kijk nu al uit naar een nog heerlijker bakkie 'sochtends![]()
Tot #18 danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef erkel het volgende:
Niet bij te houden tempo![]()
ff snel wat posten (verkapte tvp) nu pizza halen en zo DWDD kijken![]()
Centraal betekent datquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef cablegunmaster het volgende:
wat betekent trouwens dat recycle tekentje voor de postvan het begin ?
nou ik kijk het topic en zie voor het topic dat recycle tekentje staan
zeker alleen een icoontje?
aah op die manierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Centraal betekent dat
't is een centraal topic.
ik maar kijken naar wat vind je van gothics is het topic geslotenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
moet je kijken trouwens:
[afbeelding]
Behoorlijke lading aan koffietopics bij elkaar
Vast. Maar ik wil een rooie !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Is hij er niet in het zwart ofzo ?
wat een lap tekst kerelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik maar kijken naar wat vind je van gothics is het topic geslotenach ik ben een alto een alles user
![]()
en ik vind het beeld gothic verknipt, het is een teveel omvattend beeld dat zwart kledende mensen gelijk duivel aanbiiddende mensen zijn >.> maarja , ik draag bandshirts en daar is geheel niks mis mee maar je word wel gauw bestempeld als vieze gothic. alsof shirts en kleding zo groot verschil maken tussen haat en liefhebben.kan helemaal niet tegen die wannabe witte negers die dat zeggen. In heel hoogezand vind je deze personen die een beetje anders gekleed in neger / gestreepte kleding rond kleed daar zeg ik ook toch niks over ? ( behalve in die zin daarboven ) maar ik spreek ze zelf nooit echt erover aan dan snap ik ook niet waarom ze dan zo'n hekel aan gothics / alto's hebben .... alles wat anders dan normaal of afwijkend van de massa is al meestal verkeerd/ fout opgevat.
Praat jij altijd zo veel, snel en onsamenhangend?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik maar kijken naar wat vind je van gothics is het topic geslotenach ik ben een alto een alles user
![]()
en ik vind het beeld gothic verknipt, het is een teveel omvattend beeld dat zwart kledende mensen gelijk duivel aanbiiddende mensen zijn >.> maarja , ik draag bandshirts en daar is geheel niks mis mee maar je word wel gauw bestempeld als vieze gothic. alsof shirts en kleding zo groot verschil maken tussen haat en liefhebben.kan helemaal niet tegen die wannabe witte negers die dat zeggen. In heel hoogezand vind je deze personen die een beetje anders gekleed in neger / gestreepte kleding rond kleed daar zeg ik ook toch niks over ? ( behalve in die zin daarboven ) maar ik spreek ze zelf nooit echt erover aan dan snap ik ook niet waarom ze dan zo'n hekel aan gothics / alto's hebben .... alles wat anders dan normaal of afwijkend van de massa is al meestal verkeerd/ fout opgevat.
ja ach , ik moet nog bepaalde dingen leren om een samenhangend verhaaltje op te hangen het zou bijna column waardig zijn als ik er wat meer aandacht aanbesteeddequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Praat jij altijd zo veel, snel en onsamenhangend?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ach , ik moet nog bepaalde dingen leren om een samenhangend verhaaltje op te hangen het zou bijna column waardig zijn als ik er wat meer aandacht aanbesteeddeen oplette wat ik typte.
oefening baart kunst simpel weg gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]column waardig is het niet hoor
![]()
14.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oefening baart kunst simpel weg gezet
Gothics hebben hun eigen style
wannabe negers moeten minder zeuren over ander mans style![]()
wow dat had ik niet korter kunnen zeggen.
zo is het wel goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oefening baart kunst simpel weg gezet
Gothics hebben hun eigen style
wannabe negers moeten minder zeuren over ander mans style![]()
wow dat had ik niet korter kunnen zeggen.
kwam door dat ene topic dat ik zag in het plaatje dat iemand hierboven poste dat over gothics ging ,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo is het wel goed.
Maar hoe kom je hier in ene op?
ik begrijp niet zo goed hoe je in eens met dat verhaal komt...
Ok, vandaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kwam door dat ene topic dat ik zag in het plaatje dat iemand hierboven poste dat over gothics ging ,
toen ben ik dat topic gaan zoeken , zag er gigantisch kinderachtig uit, vond het wel zonde dat het op slot was maar dat is ook logisch.
Daarna d8 ik aan mijn eigen omgeving , en omdat in hoogezand er 80 % van de jongeren wannabe neger is , tv heeft echt slechte invloed op sommige mensen. zo ben ik dus op dit verhaal gekomen.
het antwoord daarop is 42quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef OA het volgende:
Even naar huis vanaf werk...even zitten...
even boodschappen doen....
nog niet eens gegeten
en alweer richting de 200 posts in dit deel...
![]()
Ik heb taksi en tumtums voorbij zien komen![]()
Wat heb ik nog meer gemist??
Hoi trouwens![]()
Een discussie over wie bij wie wel of niet eten kookt en waarom wel of niet, waarbij een warrig verhaal kwam over het snelstlopende SC, en nu de overeenkomst tussen gothics en wannabee negertjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef OA het volgende:
Even naar huis vanaf werk...even zitten...
even boodschappen doen....
nog niet eens gegeten
en alweer richting de 200 posts in dit deel...
![]()
Ik heb taksi en tumtums voorbij zien komen![]()
Wat heb ik nog meer gemist??
Hoi trouwens![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een discussie over wie bij wie wel of niet eten kookt en waarom wel of niet, waarbij een warrig verhaal kwam over het snelstlopende SC, en nu de overeenkomst tussen gothics en wannabee negertjes
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een discussie over wie bij wie wel of niet eten kookt en waarom wel of niet, waarbij een warrig verhaal kwam over het snelstlopende SC, en nu de overeenkomst tussen gothics en wannabee negertjes
wow.....en al die gesprekstof ben ik begonnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
goede taakverdelingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Vriendin kookt nu terwijl ik office probeer te installeren...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wow.....en al die gesprekstof ben ik begonnen....hmm... datzegt wat of over mij of over dit topic of geheel niks ach 42 Hitchhikers Guide To The Galaxy RULES!
![]()
![]()
Ik zit aan een aardappel - snijbonen schotel met bal gehaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef OA het volgende:
Na het eten zal ik proberen de draad weer op te pakken...![]()
Eten jullie trouwens niet?![]()
Goh, doet JDude toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zolang hij de afwas doet en zij je een rugmassage geeft is het goed verdeeld ^^
whoaa ik moetnog fitnessen ik wacht tot mijnouders terug zijn om me 30 eurie te geven voor contributie voor fitness , anders laten ze me niet binnen. daarnaast, wat ik gekookt heb was krieltjes + gehakt + zakje groenten van AH + Sweet & Sour saussie eroverquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al gegeten! En gefitnessed.
Damn, die ouders van jou zijn wel gul.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
whoaa ik moetnog fitnessen ik wacht tot mijnouders terug zijn om me 30 eurie te geven voor contributie voor fitness , anders laten ze me niet binnen. daarnaast, wat ik gekookt heb was krieltjes + gehakt + zakje groenten van AH + Sweet & Sour saussie eroveren voila binnen een kwartiertje eten
heerlijk makkelijk
hoe bedoel je ? we had an agreementquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn, die ouders van jou zijn wel gul.
Zoals je het schreef, leek het even alsof zij jouw sporten betalen. En je koffie en je telefoon etc etcquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? we had an agreementik zou sporten en zij betalen voor de begin kosten en ik betaal de 40 euro per maand contributie van mijn eigen geld.
even een crackie downen van lime of bearshare?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef OA het volgende:
shit... het installeren lukt niet...![]()
verkeerde codes enzo...![]()
Hey ik wel!quote:
Vooruit dan:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef OA het volgende:
Fiets en Pikkebaas die niet beginnen met de HKE (Heilige Koffie Eed)![]()
ach ik ken airwolf ook niet was voor mijn tijd dus besteed iker geen aandacht aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef OA het volgende:
Zit zo een beetje post 100 t/m 200 door te lezen...
Broekies modjes die Airwolf niet kennen...![]()
Het was zo een kwaliteits topic...![]()
Ach, het voelt een beetje aan alsof de Paus eerst een weesgroetje moet zeggen voordat 'ie een kerk in magquote:
OMG...ja..dat kan dus echt niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef OA het volgende:
Zit zo een beetje post 100 t/m 200 door te lezen...
Broekies modjes die Airwolf niet kennen...![]()
Het was zo een kwaliteits topic...![]()
PFFFFF.... ik schrok al....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vooruit dan:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
Ik ben trouwens nog recent bij de Aller_Allereerste Starbucks in Amerika geweest, in Seattle bij de Pikes Market oid.
Office zuigt ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef OA het volgende:
shit... het installeren lukt niet...![]()
verkeerde codes enzo...![]()
WEET JIJ WEL WIE IK BEN....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit hoort in het goeie avond topicmaar ik vind dat je het nu hier ook mag posten
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef BrandX het volgende:JJ en anderen die hun eten hebben genuttigd en hun bakkie
koffiën
moet ik daar eerlijk op antwoorden ? of wil je een kleurrijk verhaaltje?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WEET JIJ WEL WIE IK BEN....![]()
![]()
heus..ik ben echt lief...![]()
ohhh....ik denk dat ik ff wat moet lezen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi JJ
![]()
had je al antwoord gegeven op mijn vraag over pain americain?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey Boom..die nieuwe weten niet eens wie ik ben...![]()
Omdat je je was niet goed afgericht hebtquote:
wat jij wilt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik daar eerlijk op antwoorden ? of wil je een kleurrijk verhaaltje?
Ja. Scheelt mij een hoop ge-emmerquote:
Een butler... daar had ik nog niet aan gedacht. Wie wil solliciteren naar deze functie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je je was niet goed afgericht hebt.... Wellicht is het het overwegen waard een butler te nemen
Dat zou ook zomaar 2 of 3 topics terug kunnen zijn...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh....ik denk dat ik ff wat moet lezen....![]()
chill.....quote:k heb even Buena Vista Social Club aangezet, bakkie koffie erbij ...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou ook zomaar 2 of 3 topics terug kunnen zijn...
Ik stel de vraag dadelijk nog wel een keer:P
Buzz...heb jij de eed afgelegd....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef buzzer het volgende:
Ik koffie me helemaal sufIk denk dat ik de 10-15 per dag makkelijk haal
Ik luister Deftonesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
chill.....![]()
ik zit hiermin of meer verplicht Flodder te kijken...![]()
lees de begin post en leg de EED af !!!! NOWquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef buzzer het volgende:
Ik koffie me helemaal sufIk denk dat ik de 10-15 per dag makkelijk haal
Je gaat nogal naar wat concerten zeker...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik luister Deftonester voorbereiding op het concert zondag
.
ik leef met je mee...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
Nog 86 en ik krijg weer een kans
Ik hoef geen speciale JJ behandeling, ik w8 mn kans wel af, als het zo door gaat komt die zo'n 3 tot 4 keer per dag
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Buzz...heb jij de eed afgelegd....?![]()
Ja. Best wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat nogal naar wat concerten zeker...
IK GA NAAR PINK FLOYD EN THE RED CHILI PEPERS.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat nogal naar wat concerten zeker...
IK GA NAAR OPGEZWOLLE!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK GA NAAR PINK FLOYD EN THE RED CHILI PEPERS.....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
goedzo buzzertje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
eerst ff bidden
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
eerst ff bidden
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
uhhhh was ik gisteren niet heeeeel soepel met LVat een topic openen ?????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
TJA....dat is dan ook meteen 10 keer de Wees Gekoffied zeggen...![]()
![]()
![]()
Ik ga buiten in het park zitten bij Peppers in the Parkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK GA NAAR PINK FLOYD EN THE RED CHILI PEPERS.....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Dan krijg je ook een officieel welkom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
eerst ff bidden
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
dankjequote:
primaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
nou buzz, ik prop je UI ook even in de OP als je 't niet erg vindt
Als je nou níet weggaat, kan jij het volgende topic openen, zal niet bijster lang meer durenquote:
is het trouwens niet mooi om die Witte stukjes tussen de UI's zwart te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
nou buzz, ik prop je UI ook even in de OP als je 't niet erg vindt
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef buzzer het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
Goed punt, Boemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is het trouwens niet mooi om die Witte stukjes tussen de UI's zwart te maken![]()
Ik ga maar vast beginnen zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je nou níet weggaat, kan jij het volgende topic openen, zal niet bijster lang meer duren
Hmm, je moet er van houden...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is het trouwens niet mooi om die Witte stukjes tussen de UI's zwart te maken![]()
ik wilde ook maar oest toch een keuze maken...tja...maar ik heb ze al 3 keer gezien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef BrandX het volgende:
oh, en ik ga over een paar maandjes naar Genesis!!!
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
1 juni.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wilde ook maar oest toch een keuze maken...tja...maar ik heb ze al 3 keer gezien...![]()
...wanneer is het?
Zo Boem, of je even de OP wil veranderen jong!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
boem verander de begin post of mag ik dat weer doen ?
Hé je moet niets.quote:
5 Mei Pink Floyd...26 Juni Red Hot...Genesis liveis echt vet..je zult zker niet teleurgesteld worden..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
1 juni.
Ik ga samen met een vriend. Ik heb ze nog nooit live gezien, dus ben helemaal blij!![]()
![]()
![]()
waat was jevraag ....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ah, hier: [KOFFIE SC#15] Een dag zonder koffien, is een dag niet geleefd!
Daar staat 't
Tof, die modjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:nou dan doe ik het wel even. Wel veel werk aangezien kút kladblok niet mee werkt.
Brb dan![]()
Dat zou bruut zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet, als het niet te veel werk is? Ze moeten trouwens een grafische interface bouwen voor OP's
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
ik zou graag zien dat boem-dikke de OP ff aanpast, ik zit vol spanning te F5-en
klik eens op die link danquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klik eens op die link dan
Als het goed is, komt dan mijn post met vraag erin tevoorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |