Ik zit aan een aardappel - snijbonen schotel met bal gehaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef OA het volgende:
Na het eten zal ik proberen de draad weer op te pakken...![]()
Eten jullie trouwens niet?![]()
Goh, doet JDude toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zolang hij de afwas doet en zij je een rugmassage geeft is het goed verdeeld ^^
whoaa ik moetnog fitnessen ik wacht tot mijnouders terug zijn om me 30 eurie te geven voor contributie voor fitness , anders laten ze me niet binnen. daarnaast, wat ik gekookt heb was krieltjes + gehakt + zakje groenten van AH + Sweet & Sour saussie eroverquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al gegeten! En gefitnessed.
Damn, die ouders van jou zijn wel gul.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
whoaa ik moetnog fitnessen ik wacht tot mijnouders terug zijn om me 30 eurie te geven voor contributie voor fitness , anders laten ze me niet binnen. daarnaast, wat ik gekookt heb was krieltjes + gehakt + zakje groenten van AH + Sweet & Sour saussie eroveren voila binnen een kwartiertje eten
heerlijk makkelijk
hoe bedoel je ? we had an agreementquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn, die ouders van jou zijn wel gul.
Zoals je het schreef, leek het even alsof zij jouw sporten betalen. En je koffie en je telefoon etc etcquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? we had an agreementik zou sporten en zij betalen voor de begin kosten en ik betaal de 40 euro per maand contributie van mijn eigen geld.
even een crackie downen van lime of bearshare?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef OA het volgende:
shit... het installeren lukt niet...![]()
verkeerde codes enzo...![]()
Hey ik wel!quote:
Vooruit dan:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef OA het volgende:
Fiets en Pikkebaas die niet beginnen met de HKE (Heilige Koffie Eed)![]()
ach ik ken airwolf ook niet was voor mijn tijd dus besteed iker geen aandacht aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef OA het volgende:
Zit zo een beetje post 100 t/m 200 door te lezen...
Broekies modjes die Airwolf niet kennen...![]()
Het was zo een kwaliteits topic...![]()
Ach, het voelt een beetje aan alsof de Paus eerst een weesgroetje moet zeggen voordat 'ie een kerk in magquote:
OMG...ja..dat kan dus echt niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef OA het volgende:
Zit zo een beetje post 100 t/m 200 door te lezen...
Broekies modjes die Airwolf niet kennen...![]()
Het was zo een kwaliteits topic...![]()
PFFFFF.... ik schrok al....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vooruit dan:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik ben trouwens nog recent bij de Aller_Allereerste Starbucks in Amerika geweest, in Seattle bij de Pikes Market oid.
Office zuigt ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef OA het volgende:
shit... het installeren lukt niet...![]()
verkeerde codes enzo...![]()
WEET JIJ WEL WIE IK BEN....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit hoort in het goeie avond topicmaar ik vind dat je het nu hier ook mag posten
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef BrandX het volgende:JJ en anderen die hun eten hebben genuttigd en hun bakkie
koffiën
moet ik daar eerlijk op antwoorden ? of wil je een kleurrijk verhaaltje?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WEET JIJ WEL WIE IK BEN....![]()
![]()
heus..ik ben echt lief...![]()
ohhh....ik denk dat ik ff wat moet lezen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi JJ
![]()
had je al antwoord gegeven op mijn vraag over pain americain?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey Boom..die nieuwe weten niet eens wie ik ben...![]()
Omdat je je was niet goed afgericht hebtquote:
wat jij wilt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik daar eerlijk op antwoorden ? of wil je een kleurrijk verhaaltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |