je had liever dat ze getrouwd was geweest?quote:
Dat betekend geen autosport meer kijken voor jequote:
ruik ik hier een spruitjes walm?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
Al die dierenactivisten neuken met alles wat los en vast zit.
Dus dat single valt ook wel mee.
Dat zal wel makkelijk zijn, ze is namelijk helemaal niet linksquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://perdefinitie.nl/?do=profile&mid=129
Burgerlijke staat: Single.
Wie gaat er zin om der op der hondjes te pakken om haar haar linkse streken af te leren? (is dat goed Nederlandsch?)
met diervrije make-up zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef JohnDope het volgende:
Op die foto is ze zwaar gestyled (zo kunnen ze van iedereen wat moois maken), in het echt valt ze tegen.
Haha dat zouden ze eigenlijk moeten onderzoeken, dan hebben we weer een schandaalquote:
Tis altijd zo, dat wanneer je tussen mindermooie vrouwen zit (politiek, ict-branche, fora/chatboxxen waar veel mannen zitten, etc) dat minder mooie vrouwen in eens veranderen in lekkere 'wijven'. Op die momenten moet jij jezelf weer even terug in de realiteit knijpenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:59 schreef teamlead het volgende:
ik vind Attje Kuiken en Mei Lin Vos leuker trouwens
Die make-up is veel te krijgen, dus het zal niet moeilijk voor d'r zijn dierproefvrije make-up te gebruiken. (Diervrije make-up? Make-up waar geen stukjes beest inzitten?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha dat zouden ze eigenlijk moeten onderzoeken, dan hebben we weer een schandaal
Niet links?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zal wel makkelijk zijn, ze is namelijk helemaal niet links
Ja, da's met Britney Spears en met m'n ex-vriendin ook . Maar beide dames zou ik zo doen hoor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef JohnDope het volgende:
Op die foto is ze zwaar gestyled (zo kunnen ze van iedereen wat moois maken), in het echt valt ze tegen.
Neehoor, ik kom hier ook weleens, sporadisch. Vooral als het om mij bevallige dames gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
pberends z'n schuld, volgens mij ben ik de enige die hier sowieso wel eens komt![]()
Vind jou meer een type voor B&Hquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, ik kom hier ook weleens, sporadisch. Vooral als het om mij bevallige dames gaat.
Nee, daar kom ik nooit. Er moet wel wat over te roddelen zijn natuurlijk, anders is er weinig aan.quote:
Als je geen carnivoor bent, ben je natuurlijk niet per definitie herbivoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:47 schreef cultheld het volgende:
Dat verbaast me niks: Wie kan er nou samenleven met zo'n decadente herbivoor?
Als je lid van de PVDD bent, dan hoor je ook het goede voorbeeld te geven door geen dieren te eten, maar Tofu of Vales.. dus ze is wel degelijk een decadente herbivoor...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je geen carnivoor bent, ben je natuurlijk niet per definitie herbivoor![]()
Zeker nog nooit gehoord dat mensen per definitie omnivoor zijn, of ze nou vlees eten of niet... Wij eten namelijk ook nog dingetjes die niet in het hokje carnivoor of herbivoor passen... Moeilijk hč? Opletten op school...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je lid van de PVDD bent, dan hoor je ook het goede voorbeeld te geven door geen dieren te eten, maar Tofu of Vales.. dus ze is wel degelijk een decadente herbivoor...
al·les·eter (de ~ (m.))quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gehoord dat mensen per definitie omnivoor zijn, of ze nou vlees eten of niet... Wij eten namelijk ook nog dingetjes die niet in het hokje carnivoor of herbivoor passen... Moeilijk hč? Opletten op school...![]()
her·bi·voor (de ~ (m.), -voren)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
al·les·eter (de ~ (m.))
1 dier dat zowel dierlijk als plantaardig voedsel gebruikt => omnivoor
wijsneus
Ga mij alsjeblief niet een lesje Biologie geven, kijk even in vandale.nl en je vindt daar je antwoord. Mensen zijn van nature misschien omnivoor, maar zodra je gaat besluiten om als veganist door het leven te gaan dan ben je echt wel een fucking herbivoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeker nog nooit gehoord dat mensen per definitie omnivoor zijn, of ze nou vlees eten of niet... Wij eten namelijk ook nog dingetjes die niet in het hokje carnivoor of herbivoor passen... Moeilijk hč? Opletten op school...![]()
Marianne Thieme is geen veganistquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ga mij alsjeblief niet een lesje Biologie geven, kijk even in vandale.nl en je vindt daar je antwoord. Mensen zijn van nature misschien omnivoor, maar zodra je gaat besluiten om als veganist door het leven te gaan dan ben je echt wel een fucking herbivoor
Dan geeft ze gewoon niet het goeie voorbeeld, vegetariėr zijn is gewoon een hypocriet kutexcuus om je de slachting van smoezige knuffelbare diertjes met hun puppy-oogjes, op je bordje te besparen. Maar ondertussen wel vis eten, eieren vreten (oftewel iets waar een levend geval uit komt), melk drinken (biologisch of niet bilogisch niet te controleren), ze kan iig wel goed zeiken over bontpelsjes, maar over leren jassen/schoenen hoor je niemand klagen... Als je dan zo'n voorstander bent dat dieren ook een goed leven hebben, leef er dan naar...quote:
Jij hebt kennelijk moeite met feiten. Vegetariėrs eten geen vis. Eieren eten ze niet per definitie, sommige wel, sommige niet. Of de melk biologisch is, is wel te controleren, daar heb je een streng keurmerk voor, en je bont gelul heeft helemaal niks met eten te maken. Oftewel, je had ongelijk en kan dat niet toegeven dus begin je er maar van alles bij te halen. Sneu. Zeg dan gewoon 'sorry, ik zat er naast, ze is geen herbivoor'.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan geeft ze gewoon niet het goeie voorbeeld, vegetariėr zijn is gewoon een hypocriet kutexcuus om je smoezige knuffelbare diertjes met hun puppy-oogjes, te besparen. Maar ondertussen wel vis eten, eieren vreten (oftewel iets waar een levend geval uit komt), melk drinken (biologisch of niet bilogisch niet te controleren), ze kan iig wel goed zeiken over bontpelsjes, maar over leren jassen/schoenen hoor je niemand klagen... Als je dan zo'n voorstander bent dat dieren ook een goed leven hebben, leef er dan naar...
Vegetariėrs horen geen vis te eten, mensen die wel vis eten moeten ook iets anders zeggen dan 'ik ben vegetariėr'. Eieren eten is een keuze, je bent niet verplicht ze te eten. Waarom moeten vegetariėrs eenheidsworsten (quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Och, vegetariėrs weten gewoon niet wat ze willen, de ene noemt zichzelf vegetariėr omdat ze gewoon dat lapje vlees niet op hun bord willen hebben. En vervolgens eten ze wel vis, hoe dom het ook is...Net als eieren, die sommigen wel eten of niet. Wat is dat nou? Daar heb je je grijs gebied al. En dat bont maakt wel degelijk ook het verschil tussen iemand die veganist is of niet. Een veganist zul je niet in leren/bont kleding zien dragen, weinig tot geen make-up omdat ze dus niet weet of het op dieren uitgetest is of niet. Wat dat betreft geven zij mij meer de overtuiging dan iemand die zichzelf vegetariėr noemt.
Dit lokt echt oneindige discussies uit dat ik er tegenwoordig ook maar niet al te diep meer op in ga.
Ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wie gaat er zin om der op der hondjes te pakken om haar haar linkse streken af te leren?
Nee.quote:(is dat goed Nederlandsch?)
wtf? eet ze stenen? of wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |