quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:Och, vegetariėrs weten gewoon niet wat ze willen, de ene noemt zichzelf vegetariėr omdat ze gewoon dat lapje vlees niet op hun bord willen hebben. En vervolgens eten ze wel vis, hoe dom het ook is...
![]()
Net als eieren, die sommigen wel eten of niet. Wat is dat nou? Daar heb je je grijs gebied al. En dat bont maakt wel degelijk ook het verschil tussen iemand die veganist is of niet. Een veganist zul je niet in leren/bont kleding zien dragen, weinig tot geen make-up omdat ze dus niet weet of het op dieren uitgetest is of niet. Wat dat betreft geven zij mij meer de overtuiging dan iemand die zichzelf vegetariėr noemt.
Dit lokt echt oneindige discussies uit dat ik er tegenwoordig ook maar niet al te diep meer op in ga.
Vegetariėrs horen geen vis te eten, mensen die wel vis eten moeten ook iets anders zeggen dan 'ik ben vegetariėr'. Eieren eten is een keuze, je bent niet verplicht ze te eten. Waarom moeten vegetariėrs eenheidsworsten (
![]()
) zijn?
Veganisten dragen prima make-up, daar is tegenwoordig ook een mooie lijst van, welke verantwoord is en welke niet
![]()
Ik draag zelf ook alleen maar dierproefvrije make-up, en dat is prima te doen, als je maar weet welke merken je moet kopen. Je praat een hoop gebakken lucht, en het is jammer dat je niet beter je best doet om wat meer informatie hierover te verkrijgen.