Klinkt eerder als een excuus, "ja maar ik stem geen Wilders hoor".quote:
Ik denk zelfs meer dan de openlijk racistische Saviour.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik vermoed dat KB wel wat notes heeft,. Kom op, haal dat eens van je hoofd.
Zit je nu weer Hitler te verheerlijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat hij niet de hand aan zichzelf geslagen had maar dat hij eerst verantwoording af had moeten leggen.
blabla
en dat vind ik dan weer laster he.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik denk zelfs meer dan de openlijk racistische Saviour.
Gezakt voor je inburgeringscursusquote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zit je nu weer Hitler te verheerlijken
Zit wat in, maar vreemdelingenhater vind ik zo'n lang woord.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het woord racist heeft ook dezelfde begripsmoeheid als stille tocht. Verzin eens wat nieuws.
Religiehater komt nog dichter in de buurt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zit wat in, maar vreemdelingenhater vind ik zo'n lang woord.
Ja, FlutBerichten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Elseetje het volgende:
Ik dacht dat dit FB was?
Dat was een leugentje inderdaad. Je draagt het nog steeds niet echt goed, je bent op je vingers getikt maar doet alsof je neus bloedt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doel je nu op mijn opmerking dat het beruchte topic niet verwijderd zou zijn?
Don't be a pain in the ass!!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef Chewie het volgende:
Niet waar!
Dat was een foutje, kwam omdat ik dat topic nog in mijn at zag staan.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was een leugentje inderdaad. Je draagt het nog steeds niet echt goed, je bent op je vingers getikt maar doet alsof je neus bloedt.![]()
NIet liegelen Chewie, is niet nodigquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef Chewie het volgende:
En mijn vingers zijn nog steeds niet getikt.
Is ook niet nodig en daarom doe ik het ook niet, zoals je weet was het op dat moment een unanieme beslissing om dat topic open te laten.quote:
Nee hoor, dat was het niet. Het was niet zo unaniem, het was aan de verkeerde mensen voorgelegd, met zulke dingen moet je Lucille niet belasten.Je hebt zelf gezien hoe het afliep en je hebt de wind van voren gekregen en was daar pissig over. Doe nou niet alsof dat niet kloptquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig en daarom doe ik het ook niet, zoals je weet was het op dat moment een unanieme beslissing om dat topic open te laten.
Dat klopt ook niet, van de personen die die dag aanwezig waren, alle pol mods + lucille, kwamen tot dezelfde conclusie. Dus dat is bijhoorlijk unaniem.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het niet. Het was niet zo unaniem, het was aan de verkeerde mensen voorgelegd, met zulke dingen moet je Lucille niet belasten.Je hebt zelf gezien hoe het afliep en je hebt de wind van voren gekregen en was daar pissig over. Doe nou niet alsof dat niet klopt
Jezus SCH, waarom weet jij nooit wanneer je moet stoppen?? Je lijkt wel een pubertje man...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het niet. Het was niet zo unaniem, het was aan de verkeerde mensen voorgelegd, met zulke dingen moet je Lucille niet belasten.Je hebt zelf gezien hoe het afliep en je hebt de wind van voren gekregen en was daar pissig over. Doe nou niet alsof dat niet klopt
Lucille is later ook op de vingertjes getikt. Foutje.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet, van de personen die die dag aanwezig waren, alle pol mods + lucille, kwamen tot dezelfde conclusie. Dus dat is bijhoorlijk unaniem.
Dat zeg ik helemaal niet, jij was er alleen het fantatiekst over en hield het het langst vol. JIj verdedigde het alsof je leven er vanaf hing. De anderen niet.quote:Waarom speel jij het nu zo dat ik de enige was die het topic open hield? Als er 1 leugen is is dat het namelijk wel.
Jij ook blijkbaar, net als met dat gedreig met mdi.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef SCH het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet, jij was er alleen het fantatiekst over en hield het het langst vol. JIj verdedigde het alsof je leven er vanaf hing. De anderen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |