Nu weet niemand dat Kirmi zou juichen, dat kan die toch wel zeggen? Weten we tenminste van welke samenstelling hij is.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja anders werd het wel een erg onsamenhangende tekst.
Ach, de hele quote staat nog 3 reacties onder die van Kirmi...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu weet niemand dat Kirmi zou juichen, dat kan die toch wel zeggen? Weten we tenminste van welke samenstelling hij is.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, de hele quote staat nog 3 reacties onder die van Kirmi...
Ik zie serieus niet wat er mis is met die opmerking. Het is niet alsof ik een user persoonlijk aanval ofzo. Of het moet zijn dat Saviour een neefje/nichtje is van peroxidekop. Dan kan ik me zijn verontwaardiging wel voorstellen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt dat hij iets zegt als "Bij Pim en de vetklep genaam Theo, heb ik er nogal laconiek op gereageerd. Bij een onverwachte moord op peroxidekop of Ahali zou ik het waarschijnlijk niet laten om een vreugdesdansje te doen."
![]()
ik vind dat zoiets niet gezegd kan worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu weet niemand dat Kirmi zou juichen, dat kan die toch wel zeggen? Weten we tenminste van welke samenstelling hij is.
Beschaafde mensen zeggen dat nooitquote:Op maandag 26 maart 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus ik mag ook niet zeggen dat ik zou juichen als Bush, Osama, Mohammed B, Wilders, Ahali, de man die zijn vriendin roosterde of de vrouw die haar baby van de flat gooide zou sterven
quote:Of is Chewie hier nogal selectief, omdat hij sympathie heeft voor peroxidekop?
quote:Als ik had gezegd dat ik zou juichen als, ik noem maar een moslim, Osama zou sterven, dan had hij me waarschijnlijk aangedragen voor een schouderklopje vermelding.
Ja. Semantisch gelul terzijde.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doel je nu op mijn opmerking dat het beruchte topic niet verwijderd zou zijn?
Van mij mag je dat allemaal zeggen hoor, alleen moet je dan ook ophouden met huilen als ik Mohammed een smerige pedo, racist en moordenaar noem, want jij bent er toch geen familie van?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zie serieus niet wat er mis is met die opmerking. Het is niet alsof ik een user persoonlijk aanval ofzo. Of het moet zijn dat Saviour een neefje/nichtje is van peroxidekop. Dan kan ik me zijn verontwaardiging wel voorstellen.
Beschaafde mensen zullen nooit zeggen dat het mooi is dat Osama bin Laden, bijvoorbeeld, dood is? Dat hoor ik voor het eerst.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef Chewie het volgende:
Beschaafde mensen zeggen dat nooit
Laster en smaad. Ik hecht juist heel veel aan democratie en vrijheid. Ik zie immers geen andere weg om hier de boel over te nemen.quote:[quote]Op zaterdag 24 maart 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je hebt geen respect voor democratie en vrijheid.
juichen over de dood van een verkozen policitus zie ik als extreem ondemocratisch en disrespect voor de vrijheid ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Laster en smaad. Ik hecht juist heel veel aan democratie en vrijheid. Ik zie immers geen andere weg om hier de boel over te nemen.
Niet op die manier en die zullen liever eerst zien dat hij een rechtvaaridge straf krijgt (wat opzich de doodstraf kan zijn)quote:Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beschaafde mensen zullen nooit zeggen dat het mooi is dat Osama bin Laden, bijvoorbeeld, dood is? Dat hoor ik voor het eerst.
Toch is het zo. Écht beschaafde mensen wensen niemand dood.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beschaafde mensen zullen nooit zeggen dat het mooi is dat Osama bin Laden, bijvoorbeeld, dood is? Dat hoor ik voor het eerst.
Zou jij hebben gejuich als je in de jaren 40 leefde en Hitler dood zou zijn ?quote:
Daarom zeg ik het ookquote:[..]
Dat speelt nogal een grote rol
Een plaatje zegt soms meer dan enkele woorden. Ik ben niet verrast om te zien dat je weer niets in te brengen hebt.quote:[..]
![]()
Nou, dat is jouw mening, hè.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet op die manier en die zullen liever eerst zien dat hij een rechtvaaridge straf krijgt (wat opzich de doodstraf kan zijn)
Dat laatste maakt het inderdaad hypocriet.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik vind dat zoiets niet gezegd kan worden.
als ik in die bewoordingen zou juichen over brandende moskeeen bijvoorbeeld, was mijn reactie gelijk al verwijderd en een note erbij
Hitler was ook verkozen. Maar dat is moeilijk uit te leggen aan iemand die zelfs om zijn dood zou huilen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
juichen over de dood van een verkozen policitus zie ik als extreem ondemocratisch en disrespect voor de vrijheid ja.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zou jij hebben gejuich als je in de jaren 40 leefde en Hitler dood zou zijn ?
[..]
Natuurlijk niet. Ik had ook Mao kunnen noemen. Hitler is immers dood en Wilders nog niet. Dus kan Wilders niet Hitler zijn. Hij kan echter wel als Hitler zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Want Wilders = Hitler?
Dat is wel laster en smaad ja.
dat hypocriete stoor ik me dus zo aan. alles wat ook maar een beetje naar te anti-islam neigt, zitten ze bovenop met edits en notes. maar omgedraaid wordt van moslims wel haatdragende posts toegestaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat laatste maakt het inderdaad hypocriet.
Toch heb ik graag de openlijke mening van iemand, dan weet ik wat ik voor me heb.
Ik had liever gezien dat hij niet de hand aan zichzelf geslagen had maar dat hij eerst verantwoording af had moeten leggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zou jij hebben gejuich als je in de jaren 40 leefde en Hitler dood zou zijn ?
Heb je ooit een reactie van mij kunnen ontdekken waarin ik positief was over Wilders?quote:Daarom zeg ik het ook
Tegen zoveel domheid is ook inderdaad niks in te brengenquote:Een plaatje zegt soms meer dan enkele woorden. Ik ben niet verrast om te zien dat je weer niets in te brengen hebt.
Is dit politieke correctheid?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef Chewie het volgende:
Heb je ooit een reactie van mij kunnen ontdekken waarin ik positief was over Wilders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |