Sjuust. En als ik yvonne goed begreep lag het ook echt in de prullebak.quote:
Dat is hetzelfde dus. De inhoud van het topic is onleesbaar gemaakt = verwijderd.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is er nog, je hebt alleen geen rechten (ik ook niet)
Had dus niets met MDI te maken, gewoon meuk volgens Yvonne.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had dus niets met MDI te maken, gewoon meuk volgens Yvonne.
Maar het is dus niet gedeletet? Of laten we de onwelgevallig aantoonbare onzin maar weer eens glippen en focussen we ons maar weer op het verdraaien?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had dus niets met MDI te maken, gewoon meuk volgens Yvonne.
Man, je schermt met een instantie als MDI, dat zijn kneuzen die net zo veel rechten hebben als je moedertje.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof jij maar wat je wilt geloven. Dat topic heeft heerlijk veel onrust veroorzaakt achter de SCHermen
Dit is de technische oplossing om een topic te verwijderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het is dus niet gedeletet? Of laten we de onwelgevallig aantoonbare onzin maar weer eens glippen?
V.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geloof Yvonne eerder, er werd gewoon flink in gebaggerd en dan gaat die de prullenbak in.
V.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het topic staat er nog.
Weet ik wel. Ik vroeg het aan Aaah... misschien dat hij nog een vermakelijke poging wilde ondernemen om ergens een puntje aan te lullen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is de technische oplossing om een topic te verwijderen.
Weet ik veel, ik kan niet achter de schermen kijken.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar het is dus niet gedeletet? Of laten we de onwelgevallig aantoonbare onzin maar weer eens glippen en focussen we ons maar weer op het verdraaien?
V.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:15 schreef Elseetje het volgende:
Ik dacht dat dit wel onder de classificering 'lemming' zou vallen: Linkse economische politiek ter bevordering van het land.
Alsof alle baggertopics de prullenbak in gaan? Dat gebeurt nooit.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, je schermt met een instantie als MDI, dat zijn kneuzen die net zo veel rechten hebben als je moedertje.![]()
![]()
Ik geloof Yvonne eerder, er werd gewoon flink in gebaggerd en dan gaat die de prullenbak in.
Ik vind het ook overtrokken, maar vergeet de moods van Yvonne niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof alle baggertopics de prullenbak in gaan? Dat gebeurt nooit.
Maar geloof het vooral niet
En wat zou dat, het MDI stelt volgens jou toch niks voorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan niet achter de schermen kijken.![]()
Wat mij betreft gaat het weer open. SCH dreigt wel vaker met mdi als die zijn zin niet krijgt. Zo ook toen ik zei dat Aboutaleb een verdachte is in de zaak van de zelfmoord van zijn zus.![]()
Inderdaad, het maakt het dan ook een kneuzenaktie van jou.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
En wat zou dat, het MDI stelt volgens jou toch niks voor
Kom ik nog op terug, het is wel een lemming maar weet (nog) niet waarom deze het weekend overleeft heeft.quote:
Okquote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom ik nog op terug, het is wel een lemming maar weet (nog) niet waarom deze het weekend overleeft heeft.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom ik nog op terug, het is wel een lemming maar weet (nog) niet waarom deze het weekend overleefD heeft.
quote:
he een blauwe!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef Chewie het volgende:
Uitgespeelt?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
juigen om een eventuele toekomstige moord
mogen zulke opmerkingen, lijkt me niet he.
reactie aangepastquote:Op maandag 26 maart 2007 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
he een blauwe!
maar, dus. wat ik me ook nog steeds afvroeg:
[..]
Nou dat is geen aanpassen meer, maar gewoon verwijderen.quote:
Ja anders werd het wel een erg onsamenhangende tekst.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou dat is geen aanpassen meer, maar gewoon verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |