Wellicht ook niet zo handig dat een user Plasterk heet, tenzij het hem echt is.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef Napalm het volgende:
kan iemand het gejuich uit deze TT halen:
Florentine Rost van Tonningen-Heubel deaud *O* *O*
het is NWS maar daar zijn de mods op vakantie ofzo.
SCH, bron?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef SCH het volgende:
Ach, Fok is onlangs ook op de vingers getikt vanwege POL en heeft dezelfde actie ondernomen.
Nee, niet in het openbaar, is niet netjes naar de betrokkenen toe. Maar volgens mijn info is er een klacht ingediend, fok op de vingers getikt en is het betreffende topic verwijderd.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef PJORourke het volgende:
SCH, bron?
Allemaal schimmig geleuter dus. Ik ga er maar vanuit dat jij het verzonnen hebt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
Nee, niet in het openbaar, is niet netjes naar de betrokkenen toe. Maar volgens mijn info is er een klacht ingediend, fok op de vingers getikt en is het betreffende topic verwijderd.
Prima hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Allemaal schimmig geleuter dus. Ik ga er maar vanuit dat jij het verzonnen hebt.
Doel je op het beruchte negertopic? Die is niet verwijderd en het slotje zat er al eerder op dan dat de eventuele klacht van het MDI binnen had kunnen komen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet in het openbaar, is niet netjes naar de betrokkenen toe. Maar volgens mijn info is er een klacht ingediend, fok op de vingers getikt en is het betreffende topic verwijderd.
Je hebt het mis. Het topic is naar aanleiding van klachten bij de MDI van de site verwijderd. Of het moet daarna weer terug gezet zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doel je op het beruchte negertopic? Die is niet verwijderd en het slotje zat er al eerder op dan dat de eventuele klacht van het MDI binnen had kunnen komen.
Je kunt het MDI gewoon om inlichtingen vragen, daar zijn ze wel erg openquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Allemaal schimmig geleuter dus. Ik ga er maar vanuit dat jij het verzonnen hebt.
Dat moet je FOK vragen! Die hebben gevolg gegeven aan hun oproep.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het MDI heeft niet meer burgerrechten dan Jan met de Pet. Waarom zou Fok zich iets van het MDI moeten aantrekken?![]()
Blijkbaar niet, want het topic staat er nog.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moet je FOK vragen! Die hebben gevolg gegeven aan hun oproep.
Het is weggehaald. Misschien heeft de grote D. het weer teruggezet? Linkje?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het topic staat er nog.
Linkje aangeleverd door sigme,quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is weggehaald. Misschien heeft de grote D. het weer teruggezet? Linkje?
O?quote:Op maandag 26 maart 2007 08:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doel je op het beruchte negertopic? Die is niet verwijderd en het slotje zat er al eerder op dan dat de eventuele klacht van het MDI binnen had kunnen komen.
Index / Error #31quote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef sigme het volgende:
behoren Negers ook tot de 'as van het kwaad'?
Dat topic is weg inderdaad!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef sigme het volgende:
behoren Negers ook tot de 'as van het kwaad'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |