Er is al een B&H topic. Tis meer een Soap-feitje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef Chewie het volgende:
Vind je het geen babe dan?
Mooiquote:
Opzich zeker leuk al zal deze stelling de komende tijd gegarandeerd in links-rechts of simpeler nog antimoslim ellende ontaardenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef mr.vulcano het volgende:
De discussies over links-rechts worden langzamerhand toch wel vermoeiend. Wordt het niet tijd om eens een stelling te poneren, wat weinig tot niks met de links-rechts verhoudingen te maken heeft. Zoals de stelling: Programmaraden zijn overbodig en dienen te worden afgeschaft. Meer mensen daar behoefte aan?
Ik vind het wel een leuk idee van je, ook maar ingevuld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
Wie is wie in POL!
MIslukte poging tot humor, ik hecht aan dit topic - het geeft voor mij aan of POL-lers echt willen.
Ik heb ze altijd nutteloos gevonden. En aangezien ik vandaag op radio 1 heb vernomen dat deze instantie 2 miljoen euro subsidie opslurpt, leek het mij een goede stelling. Maar goed blijkbaar heb jij de behoeft om de discussie een bepaalde kant op te laten gaan. Erg jammer, maar enigszins voorspelbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef SCH het volgende:
Wat wist je tot eergisteren over programmaraden? Totdat ze een Arabische zender aanbeveelden?
Idd, meer behoefte aan zeker als ze met zeer vreemde adviezen gaan komen zoals als SCH ook al schetstequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef mr.vulcano het volgende:
De discussies over links-rechts worden langzamerhand toch wel vermoeiend. Wordt het niet tijd om eens een stelling te poneren, wat weinig tot niks met de links-rechts verhoudingen te maken heeft. Zoals de stelling: Programmaraden zijn overbodig en dienen te worden afgeschaft. Meer mensen daar behoefte aan?
Hou er wel rekening mee dat meki gewoon dom is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Meki blijft Israel constant koppelen aan terrorisme in zo'n beetje elke post nu.
Als ik dat constant zou doen over islamlanden heb ik weer tig notes aan m'n broek hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |