Onvrede over EU in grote EU-landenquote:Veel inwoners van de vijf grootste EU-landen zijn niet erg tevreden met de Europese Unie, zo blijkt uit een onderzoek van The Financial Times onder 6700 ondervraagden in Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje. Bijna 45% vindt dat ze er op achteruit zijn gegaan sinds hun land zich aansloot bij de EU. Ruim 20% vindt zelfs dat hun land uit de EU moet stappen.
Van de geënquêteerden meent slechts 25% dat hun leven er beter op is geworden sinds hun land zich aansloot bij de EU.
Verder vindt een minderheid van 35% dat een invoering van een Europese grondwet een positieve invloed zou kunnen hebben op hun land. Die invoering werd twee jaar geleden geblokkeerd toen de bevolking van Frankrijk en Nederland in een referendum tegenstemden.
Face it, de meerderheid is gek. Altijd al geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Onvrede over EU in grote EU-landen
Ik denk dat het hier de symbolen van de evangelisten betreft, gij paapken.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vergeef me mijn onwetendheid, maar wat heeft Bach met semi-Egyptische beeltenissen te maken?
http://www.goines.net/Poster_art1/poster_26.htmlquote:1973 Five colors 18" x 24"
Client: Tom Luddy, The Pacific Film Archive, University Art Museum, 2625 Durant Avenue, Berkeley CA 94720. Telephone (510) 642-1413 All signed copies to The Poster, San Francisco
Irish stonework and a bit from the Book of Kells seemed just right for the Fifth Evangelist, as Bach has been called. Matthew, Mark, Luke and John and Johann. The first edition of this design was for a sedate film about Anna Magdalena Bach, shown once or twice at the Pacific Film Archive and so crashingly dull that it played nowhere else, far as I know. The poster's reincarnation as general publicity for the California Bach Society came somewhat later. Artists probably invented recycling.
Ik geef het toe, ik ben een slecht mens. Ik moest aan rohypnol denken.quote:for a sedate film about Anna Magdalena Bach
Toch knap van die mof, zulke kermismuziek zonder bpm-meter en scratchnaalden.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef Aoristus het volgende:
bagger van toen bagger nog met ch geschreven werd.
Ik heb vandaag weer eens geleerd dat, ook voor ´´reviewers´´, het componeren van een Engelse zin nog heel moeilijk kan zijn:quote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kijk eens aan. Toch iets interessants opgedaan vandaag, naast oeverloos gezeur over Citrix.
quote:´´The medium is the massage"
Waarbij ik moet opmerken dat ik echt naar de adelaar heb moeten speuren.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier de symbolen van de evangelisten betreft, gij paapken.
Was hij niet degene die een vreselijke dood stierf? Op het IDFA draaide daar iets over, ze hadden wat haren bewaard en dat werd onderzocht. Er bleken zeer zware metalen aanwezig te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Toch knap van die mof, zulke kermismuziek zonder bpm-meter en scratchnaalden.
Joods-liberale dominantie van je opvoeding?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef sigme het volgende:
ik heb geen benul van Bach of evangelisten
Dat zou ik zo niet weten, maar paapse kerkmuziek staat ver van mijn opvoeding en van de familiehistorie af. Mijn vader heeft zich wat gebeterd overigens, ik denk met name dankzij een in klassieke muziek geinteresseerde vriendin. Die vroeger tuba speelde in een klassiek orkest.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Joods-liberale dominantie van je opvoeding?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Was hij niet degene die een vreselijke dood stierf? Op het IDFA draaide daar iets over, ze hadden wat haren bewaard en dat werd onderzocht. Er bleken zeer zware metalen aanwezig te zijn.
Komt van al die E's natuurlijk
Zo'n 100 jaar voor de uitvinding van anestesie; dat moet aangenaam geweest zijn.quote:Bach had vanaf 1747 een oogziekte. Aan het eind van de lente van 1749 kreeg Bach een beroerte. Door die beroerte ging zijn gezichtsvermogen sneller achteruit. Tegen de zomer was hij al vrijwel blind geworden. Begin 1750 besloot Bach zich hieraan te laten opereren. De operatie mislukte echter, waardoor Bach volledig blind werd. Desondanks werkte hij hard aan de voltooiing van Die Kunst der Fuge. Toen zijn gezondheid verder achteruit ging, dicteerde Bach vanaf zijn ziekbed een laatste koraalvoorspel aan zijn schoonzoon. Op 18 juli 1750 kreeg Bach volkomen onverwachts zijn gezichtsvermogen weer terug, maar een paar uur later werd hij getroffen door een beroerte. Hij overleed tien dagen later aan de gevolgen van zijn beroerte. De oorzaak van zijn beroerte was hoge koorts.
Net als Bach zelf, dus dat is geen verschoning.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef sigme het volgende:
Overigens ook vérre van paaps.
Yep, dat was 'm. Die blindheid kwam door die metalen. Hij moet een vreselijke lijdensweg hebben gehad voordat hij stierf. Dat van Jezus was er niets bijquote:Op maandag 19 maart 2007 19:08 schreef Autodidact het volgende:
[..].
[..]
Zo'n 200 jaar voor de uitvinding van anestesie; dat moet aangenaam geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |