abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47465873
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
Ik ben zo blond dat ik helemaal niet van de Marokkanen af kan stammen .
Er was laatst uit onderzoek gebleken dat mensen in een handjevol generaties compleet blank kunnen worden ondanks 'zwarte' genen.

Dus..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47465884
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat geldt imho alleen voor een select stel WO-opleidingen. En op het HBO kun je het gerust vergeten. Hetgeen natuurlijk niet inhoudt dat er op het HBO geen scholieren kunnen zitten met een wetenschappelijke instelling, al verwacht ik wel dat die daar zwaar gefrustreerd zullen rondlopen.
Ook in HBO opleidingen zitten gradaties. Ik zat op een vrij kleine HBO die erg gericht was op onderzoek (toegepast onderzoek weliswaar) en op wat daarbij in de voorbereiding komt kijken. De bacheloropleiding op de universiteit is natuurlijk wel anders en wat lastiger maar het basisidee scheelt niet zoveel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47465901
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Er was laatst uit onderzoek gebleken dat mensen in een handjevol generaties compleet blank kunnen worden ondanks 'zwarte' genen.

Dus..
! Dan werkten er negers in het veen. Of als keuterboertjes langs de Vecht.
pi_47465913
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach denk je dat zoiets ook maar ene ruk helpt? Ook met het geloof moet de verandering gewoon van binnenuit komen. Van buitenaf er hard tegenaan schoppen werkt enkel averrechts en een zorgt voor veel irritaties aan beide kanten.
wat ik denk is dat er de komende jaren een geweldige tegenreactie vorm zal krijgen tegen religies. De teneur die ik meen waar te nemen is dat voor meer en mensen religie synoniem is voor gezeik en gelazer. En dat zie je ook op de frontpage terug. Er groeit een hele generatie godslasteraars op
pi_47465977
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:25 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Als dat maakt dat jij 's nachts beter kan slapen (vraag je je toch af waar dat mooie bruine kleurtje van die afrikaantjes heen is gegaan in al die eeuwen... )
pi_47466023
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

! Dan werkten er negers in het veen. Of als keuterboertjes langs de Vecht.
Jaja, altijd opletten als er ergens het woord dus staat. Sommigen zetten na de dus zaken die dus jammer genoeg is het mooie weer vandaag alweer voorbij.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47466031
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

wat ik denk is dat er de komende jaren een geweldige tegenreactie vorm zal krijgen tegen religies. De teneur die ik meen waar te nemen is dat voor meer en mensen religie synoniem is voor gezeik en gelazer. En dat zie je ook op de frontpage terug. Er groeit een hele generatie godslasteraars op
Ik weet het niet en als die tegenbeweging zich alleen of voornamelijk op de Islam zal richten krijg je er volgens mij alleen maar meer gezeik voor terug.

Een algemene teruggang van geloof in onze samenleving zou ik natuurlijk wel van harte toejuichen.
pi_47466075
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat las ik laatst ergens; dat de uitdrukking de wet van de remmende voorsprong exclusief Nederlands is. Is dat zo?
Leuke vraag. Ik zou het opmerkelijk vinden als het een exclusief Nederlandse uitdrukking zou zijn. Het is niet iets dat ik als typisch Nederlands beschouw, maar ik zou ook geen buitenlandse voorbeelden kunnen noemen. (En heb geen idee hoe je dit zou kunnen vinden)
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47466135
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Leuke vraag. Ik zou het opmerkelijk vinden als het een exclusief Nederlandse uitdrukking zou zijn. Het is niet iets dat ik als typisch Nederlands beschouw, maar ik zou ook geen buitenlandse voorbeelden kunnen noemen. (En heb geen idee hoe je dit zou kunnen vinden)
Taalkennis. Godslasteraar spreekt Duits; kan Elseetje niet wat Frans? Engels zou sowieso voldoende vertegenwoordigd moeten zijn. Ik spreek niks, helaas. Ja, net genoeg om me te redden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:36:35 #160
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47466154
Och, van mij mogen best geloven hoor, vooral al die domme mensen. Dat geeft hen een beetje structuur en normen en waarden, en dan heb ik er in elk geval minder last van.

Alleen aan de islam heb ik echt een broertje dood.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_47466165
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

De eerste industriegebieden van Europa vallen er zeker wel onder (De kolen en staalindustrie Wallonië, Engeland, Noord Frankrijk).
pi_47466177
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik weet het niet en als die tegenbeweging zich alleen of voornamelijk op de Islam zal richten krijg je er volgens mij alleen maar meer gezeik voor terug.

Een algemene teruggang van geloof in onze samenleving zou ik natuurlijk wel van harte toejuichen.
Interesting times!

* trek in koffie en koek, ik ga maar eens even een buurvrouw bellen
pi_47466216
dit is de voicemail van ...
pi_47466255
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef Lemmeb het volgende:
Och, van mij mogen best geloven hoor, vooral al die domme mensen. Dat geeft hen een beetje structuur en normen en waarden, en dan heb ik er in elk geval minder last van.

Alleen aan de islam heb ik echt een broertje dood.
Wat maakt de Islam dan zoveel erger dan pakweg extreme grefo's?
pi_47466346
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Taalkennis. Godslasteraar spreekt Duits; kan Elseetje niet wat Frans? Engels zou sowieso voldoende vertegenwoordigd moeten zijn. Ik spreek niks, helaas. Ja, net genoeg om me te redden.
ik zou geen Duits of Engels equivalent kennen, maar wat betreft uniciteit van gezegden etc. hoef je je heel weinig illusies te maken.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:44:49 #166
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47466420
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef du_ke het volgende:
1. dat het import is
2. dat er echt geen ontwikkeling in zit
3. dat het politiek-correct is om de een af te zeiken en de ander te knuffelen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:46:37 #167
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47466491
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat PJ zegt. Plus het feit dat we die extreme grefo's allang onder de duim hebben, al moeten we natuurlijk wel waakzaam blijven.
pi_47466520
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

1. dat het import is
2. dat er echt geen ontwikkeling in zit
3. dat het politiek-correct is om de een af te zeiken en de ander te knuffelen.
OK non argumenten dus.

Had ook niks anders verwacht overigens.

1 maakt geen ruk uit we importeren vanaf de 16e eeuw al andersgelovigen. En we zitten er nu eenmaal mee.
2 nonsens. De demografische ontwikkelingen zijn zelfs redelijk gunstig.
3 calimerogehuil zoals gewoonlijk.
pi_47466551
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik zou geen Duits of Engels equivalent kennen, maar wat betreft uniciteit van gezegden etc. hoef je je heel weinig illusies te maken.
Hoe bedoel je? Volgens mij zijn er vrij weinig uitdrukkingen rechtstreeks vertaalbaar of gelijk. De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet is een voorbeeld van eentje die exact vertaald wel bestaat, en er zijn er die niet letterlijk vertaald toch een precies pendant hebben (komt voor de bakker - consider it done, bijvoorbeeld). Maar volgens mij zijn dat uitzonderingen.
pi_47466605
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat PJ zegt. Plus het feit dat we die extreme grefo's allang onder de duim hebben, al moeten we natuurlijk wel waakzaam blijven.
Was dat onder de duim hebben maar zo Denk dat in pakweg Rouveen, Staphorst of Urk de sfeer heel wat onderdrukkender is dan in de Schilderswijk. Ze komen nu weer meer op. Ze zitten verdomme zelfs in de regering als reactie op het gekanker over moslims zijn ook de grefo's volgens mij fanatieker geworden.
pi_47466631
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Volgens mij zijn er vrij weinig uitdrukkingen rechtstreeks vertaalbaar of gelijk. De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet is een voorbeeld van eentje die exact vertaald wel bestaat, en er zijn er die niet letterlijk vertaald toch een precies pendant hebben (komt voor de bakker - consider it done, bijvoorbeeld). Maar volgens mij zijn dat uitzonderingen.
Volgens mij vind je de meeste (in elk geval de algemene) uitdrukkingen in iets andere vorm ook wel terug in andere landen.
pi_47466634
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
Normen Waarden .
Zeg dan gewoon tvp
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 11:50:33 #173
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47466651
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:35 schreef sigme het volgende:
Zweeds ... maar ik zou geen vergelijkbare uitdrukking weten in het Zweeds.
Carpe Libertatem
pi_47466652
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon tvp
pi_47466654
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

OK non argumenten dus.

1 maakt geen ruk uit we importeren vanaf de 16e eeuw al andersgelovigen.
Zoals?
quote:
En we zitten er nu eenmaal mee.
drogredenering
quote:
Gunstig? Wil u toelichten hoe en waarom een zekere ontwikkeling 'gunstig' is ?Is dat bij toe- of afname, en waarom?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:52:26 #176
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47466723
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Was dat onder de duim hebben maar zo Denk dat in pakweg Rouveen, Staphorst of Urk de sfeer heel wat onderdrukkender is dan in de Schilderswijk. Ze komen nu weer meer op. Ze zitten verdomme zelfs in de regering als reactie op het gekanker over moslims zijn ook de grefo's volgens mij fanatieker geworden.
Tsja, jij zegt het. Ik zie er weinig gevaar in. Geen sharia, geen hoofddoek, geen jihad, wèl respect voor de democratie en wèl westerse normen en waarden.

Wat die refo's betreft snap ik werkelijk niet waar je je druk om maakt.
pi_47466766
Al het geloof in Nederland is import
pi_47466797
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tsja, jij zegt het. Ik zie er weinig gevaar in. Geen sharia, geen hoofddoek, geen jihad, wèl respect voor de democratie en wèl westerse normen en waarden.

Behalve dan natuurlijk dat vrouwen onderdrukt worden en geen vrijheid van uiting hebben (denk bijvoorbeeld aan het feit dat er genoeg fundamentalisten zijn die vrouwen verbieden een broek te dragen, of make up, hakken, etc.)
pi_47466817
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef Elseetje het volgende:
Al het geloof in Nederland is import
Ja, maar om nou te zeggen dat dat van na 1600 stamt..
pi_47466829
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, maar om nou te zeggen dat dat van na 1600 stamt..
Nee, snap ook niet waar hij dat vandaan haalt...
Overigens is 16e eeuw vanaf 1500...
pi_47466841
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Behalve dan natuurlijk dat vrouwen onderdrukt worden en geen vrijheid van uiting hebben (denk bijvoorbeeld aan het feit dat er genoeg fundamentalisten zijn die vrouwen verbieden een broek te dragen, of make up, hakken, etc.)
Niemand kan dat een Nederlandse vrouw verbieden, behalve die vrouw zelf .
pi_47466861
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Niemand kan dat een Nederlandse vrouw verbieden, behalve die vrouw zelf .
Wie zegt dat vrouwen zelf geen fundamentalisten kunnen zijn?
pi_47466894
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wie zegt dat vrouwen zelf geen fundamentalisten kunnen zijn?
Ikke niet - maar dan is het dus geen opgelegd verbod door anderen. En dan noemen we het vrije wil, geen onderdrukking .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:58:51 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47466910
quote:

[..]

Och, dat vind ik helemaal niet zo erg. Al die overdreven emancipatie is maar niks, dat leidt alleen maar tot ongewenste kinderloosheid. Alleen die hoofddoekjes vind ik echt enorm naargeestig.
pi_47466919
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Geen sharia wel eigenrecht, wel hoofddoek (of kopdoeke), weinig op met democratie, normen en waarden die niet lijken op die in de rest van Nederland. Sorry maar ik ken genoeg Staphorsters en Rouveners om te weten hoe compleet verrot die dorpen zijn.
Of zijn het Westerse normen en waarden dat een wicht van 15 dat zwanger geneukt wordt dat kind moet houden en zo snel mogelijk moet trouwen? Of gezinnen die geterroriseerd worden omdat ze zich niet goed genoeg aan de zondagsrust houden? Jongeren die elk weekend aan het slopen gaan? etc etc etc.
pi_47466938
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ikke niet - maar dan is het dus geen opgelegd verbod door anderen. En dan noemen we het vrije wil, .
Tsk, zo kan je alle onderdrukking vrije wil noemen. Ook nederlandse vrouwen kunnen onderdrukt worden. Door de familie, door de man, door de gemeenschap. Je er niet van bewust zijn betekend niet dat je 'naar westerse maatstaven' niet onderdrukt wordt.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:59:41 #187
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47466940
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:47 schreef du_ke het volgende:
OK non argumenten dus.

Meester-debater doekje. Waarom ga ik hier nog op in?
quote:
1 maakt geen ruk uit we importeren vanaf de 16e eeuw al andersgelovigen.
Ja, wel de tolerante, ontwikkelde figuren, niet de eitenneukers uit de rif.
quote:
En we zitten er nu eenmaal mee.
We kunnen ze er ook weer uitgooien hoor.
quote:
Ik heb het dan ook niet over demografie, maar over de weg naar beschaving. Daar zit geen schot in.
quote:
3 calimerogehuil zoals gewoonlijk.
Dat betekent dat je toegeeft dat het gewoon waar is.
pi_47466969
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Och, dat vind ik helemaal niet zo erg. Al die overdreven emancipatie is maar niks, dat leidt alleen maar tot ongewenste kinderloosheid. Alleen die hoofddoekjes vind ik echt enorm naargeestig.
Vind jij, vindt niet iedereen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:00:45 #189
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47466979
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef du_ke het volgende:
Ze liften mee op het religie-geknuffel van islamofiel links. Zou ik in hun positie ook doen.
pi_47466984
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat las ik laatst ergens; dat de uitdrukking de wet van de remmende voorsprong exclusief Nederlands is. Is dat zo?
Volgens Wikipedia komt de uitdrukking uit een boek van de historicus Jan Romein.
quote:
In Dialectiek van de vooruitgang uit zijn bundel "Het onvoltooid verleden" formuleerde hij de wet van de remmende voorsprong. Hierin beschrijft hij een steeds weerkerend fenomeen in de economische geschiedenis waarbij de vernieuwers of trendsetters op een bepaald ogenblik worden bijgehaald en zelfs achtergelaten door de trendvolgers.
Aangezien een Nederlandse historicus deze uitdrukking geïntroduceerd heeft, zou het dus best wel eens exclusief Nederlands kunnen zijn.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:01:15 #191
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47467000
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Geen sharia wel eigenrecht, wel hoofddoek (of kopdoeke), weinig op met democratie, normen en waarden die niet lijken op die in de rest van Nederland. Sorry maar ik ken genoeg Staphorsters en Rouveners om te weten hoe compleet verrot die dorpen zijn.
Sorry, maar je hebt een nogal verknipt beeld van de moderne refo.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:02:05 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47467025
quote:
En ondertussen vind iedereen de gezusters Lap geweldig.
pi_47467046
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt een nogal verknipt beeld van de moderne refo.
Jij geeft ook extremen als voorbeeld (ja joh, alle moslims willen de sharia invoeren), er zijn ook christelijke tegenhangers, en genoeg ook.
pi_47467059
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Tsk, zo kan je alle onderdrukking vrije wil noemen. Ook nederlandse vrouwen kunnen onderdrukt worden. Door de familie, door de man, door de gemeenschap. Je er niet van bewust zijn betekend niet dat je 'naar westerse maatstaven' niet onderdrukt wordt.
Je kan er niet omheen dat je de vrijheid alleen per wet aan mensen kan gunnen. Als ze ervan geen gebruik wensen te maken is dat vrije wil. Zichzelf beperken uit vrije wil.

Vrije wil kwalificeren als 'onderdrukking' is een beetje zoals onechte ijsbeertjes. "Jaja mevrouwtje, u zegt wel dat u dat zelf wilt, u denkt wel dat u dat zelf wilt, maar neemt u van ons aan, wij weten het beter, u wil eigenlijk iets heel anders maar dat weet u nog niet. "

De dominee, maar dan van een ander geloof..
pi_47467063
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En ondertussen vind iedereen de gezusters Lap geweldig.
Wie? En hoe is dat een reactie op wat ik zei?
pi_47467080
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoals?
[..]Sefardische Joden rond 1536, Hoogduitse Joden rond 1630, Hugenoten eind 17e eeuw
quote:
Zo’n 12.000 hugenoten kwamen in Amsterdam terecht, daarmee was rond 1700 een kwart van de Amsterdammers Frans; er waren Franse buurten en kroegen en een Franse kerk (de Waalse Kerk). Veel hugenoten kwamen terecht in het boekenvak, omdat dit gilde vreemdelingen toeliet. Van de 230 uitgevers die Amsterdam tussen 1680 en 1730 telde, waren er 80 hugenoots. De kerken die ontstonden uit deze groepen van vluchtelingen werden bekend onder de naam "Refuge".
quote:
drogredenering
[..]
Nee niet echt. Moslims vormen een onderdeel van onze samenleving en zullen dat blijven doen.
quote:
Gunstig? Wil u toelichten hoe en waarom een zekere ontwikkeling 'gunstig' is ?Is dat bij toe- of afname, en waarom?
Met gunstig doel ik cijfers die snel toekruipen naar wat onder "autochtonen" gemiddeld is. Toenemende ontmoskeeïng, stijgend opleidingsniveau, kleinere gezinnen etc.
pi_47467092
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan er niet omheen dat je de vrijheid alleen per wet aan mensen kan gunnen. Als ze ervan geen gebruik wensen te maken is dat vrije wil. Zichzelf beperken uit vrije wil.

Vrije wil kwalificeren als 'onderdrukking' is een beetje zoals onechte ijsbeertjes. "Jaja mevrouwtje, u zegt wel dat u dat zelf wilt, u denkt wel dat u dat zelf wilt, maar neemt u van ons aan, wij weten het beter, u wil eigenlijk iets heel anders maar dat weet u nog niet. "

De dominee, maar dan van een ander geloof..
Sorry sigme, je lult er omheen. Dat is net zoiets als stellen dat al het succes maakbaar is.
pi_47467101
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:00 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Volgens Wikipedia komt de uitdrukking uit een boek van de historicus Jan Romein.
[..]

Aangezien een Nederlandse historicus deze uitdrukking geïntroduceerd heeft, zou het dus best wel eens exclusief Nederlands kunnen zijn.
Oh ja, daar ging dat stuk waar ik dat uithaalde ook over, over Jan Romein. Ben de rest van de context kwijt. Misschien Historisch Nieuwsblad.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:05:08 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47467121
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Jij geeft ook extremen als voorbeeld (ja joh, alle moslims willen de sharia invoeren)
Het zal jou verbazen hoeveel moslims dat eigenlijk zouden willen. Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat het om meer dan de helft van alle westerse moslims zou gaan. Ik zal eens kijken of ik wat linkjes voor je kan vinden.
quote:
er zijn ook christelijke tegenhangers, en genoeg ook.
Een enkeling.
pi_47467139
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Meester-debater doekje. Waarom ga ik hier nog op in?
[..]
Haha en dan kom je zelf kort daarna met de volgende zinnen
quote:
Ja, wel de tolerante, ontwikkelde figuren, niet de eitenneukers uit de rif.
[..]

We kunnen ze er ook weer uitgooien hoor.
[..]

Ik heb het dan ook niet over demografie, maar over de weg naar beschaving. Daar zit geen schot in.
[..]
Sorry maar je maakt jezelf echt compleet belachelijk.
quote:
Dat betekent dat je toegeeft dat het gewoon waar is.
Neehoor ik geef er alleen mee aan dat ik best een beetje medelijden met je heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')