rare rentepercentages bereken ze daar ivg met die van de ECB en FEDquote:516 Teletekst ma 19 mrt
China verhoogt de rente opnieuw
` De Chinese centrale bank heeft zondag
de rente verhoogd met 0,27%.Op lenen
staat nu een jaarrente van 6,39%.China
neemt de stap om te voorkomen dat de
economie oververhit raakt.
De Chinese economie groeit nu al vier
jaar achtereen met meer dan 10%.In een
jaar tijd groeide de export met 51% en
nam het aantal leningen met bijna 37%
toe.Premier Wen Jiabao zei onlangs dat
die groei niet vol te houden is.
Daar komt bij dat de inflatie vorige
maand steeg naar 2,7%.China probeert de
inflatie onder de 3% te houden.Daarom
werd een renteverhoging al verwacht.De
rente werd in 2006 twee keer verhoogd.
Was ook het eerste dat me opviel toen ik het bericht lasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
rare rentepercentages bereken ze daar ivg met die van de ECB en FED
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:47 schreef Godslasteraar het volgende:
goeie genade, wat is dit toch een freak-forum![]()
Waar erger je je vanavond aan danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:47 schreef Godslasteraar het volgende:
goeie genade, wat is dit toch een freak-forum![]()
quote:Voormalig CDA-minister Agnes van Ardenne haalt vandaag ongekend hard uit naar VVD-fractievoorzitter Mark Rutte en Henk Kamp. Van Ardenne, tot voor kort minister van Ontwikkelingssamenwerking, vindt dat beide VVD'ers per direct de Tweede Kamer moeten verlaten. Dat zegt ze vandaag in een interview met de Volkskrant.
Volgens Van Ardenne ''verkrachten'' Kamp en Rutte de rechtstaat door de loyaliteit van de PvdA-politici Albayrak, Aboutaleb en Arib in twijfel te trekken. De CDA-politica, die afgelopen periode nota bene in het kabinet zat met Henk Kamp, neemt het de VVD bijzonder kwalijk dat zij onlangs de PVV van Geert Wilders de ruimte gaven voor drie spoeddebatten over dubbele nationaliteiten.
Van Ardenne: ''De VVD dreigt in extreem vaarwater te komen en zou intern orde op zaken moeten stellen. Juist mensen van wie ik het niet verwacht halen stenen weg onder het fundament van de Nederlandse rechtsstaat. De VVD-top is het zicht kwijtgeraakt op wat de kiezer wil. ''
De voormalige collega van Kamp meent dat de liberalen ''nu in de rouwtijd zitten''. ''Alle mannen zouden daar hun baard moeten laten groeien. Maar wat doen ze? Ze springen op de bagagedrager van Wilders.''
Zit daar ook de invloed van de APR in die voornemens is om de F1 uit Amsterdam en omgeving van de tv te houden in ruil voor islamitische familiezenders?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:21 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb een serieuze post geplaatst: De negatieve impact van de Islam op Europa II.
en er nu alweer spijt van![]()
enfin, ik ga maar eens wat doen.
Geeft dat jou een houvast?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:39 schreef sigme het volgende:
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
Scholing maakt niet intelligenter.
Ik vind het een domme stelling, want scholing geeft richting. Iemand kan best intellectueel zijn (quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:48 schreef sigme het volgende:
Mij? Nee, ik zoek niet speciaal houvast. Waarop?
Eh, tsja. Als maat van intelligentie niet-gevolgde opleiding gebruiken wordt daarvan niet overtuigender. Het is ook niet exclusief voorbehouden aan scholen om kennis over te dragen, 't zou een mooie boel worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind het een domme stelling, want scholing geeft richting. Iemand kan best intellectueel zijn (), maar als er niets aan ontwikkeld wordt dan blijft alleen de potentie (
) over.
![]()
Goeie reden om niet mee te doenquote:Prijsvraag 7:
Win een Ohmibod iPod Vibrator!
Winnaars:
DomainAdmin
Weirdow
Iemand die niets met zijn vermogens doet is per definitie geen intellectueel. Je zult toch echt opleiding genoten moeten hebben om aan te tonen dat je iets weet te doen met die informatie en kennis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, tsja. Als maat van intelligentie niet-gevolgde opleiding gebruiken wordt daarvan niet overtuigender. Het is ook niet exclusief voorbehouden aan scholen om kennis over te dragen, 't zou een mooie boel worden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iemand die niets met zijn vermogens doet is per definitie geen intellectueel. Je zult toch echt opleiding genoten moeten hebben om aan te tonen dat je iets weet te doen met die informatie en kennis.
Zo, koffie, dat eerst, en dan aan de slag.![]()
in·tel·lec·tu·eel1 (de ~ (m.), -elen)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iemand die niets met zijn vermogens doet is per definitie geen intellectueel.
Quequote:Je zult toch echt opleiding genoten moeten hebben om aan te tonen dat je iets weet te doen met die informatie en kennis.
Export 51% groei in 1 jaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
rare rentepercentages bereken ze daar ivg met die van de ECB en FED
"omdat ze dan pas weer ruimte hebben"quote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom gaat dat zo traag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |