quote:
Dat mag toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Brian ligt op bed hoor ik Natasia zeggen en hij is in diepe rust
Ach, hij zal wel ff ontzien worden kennelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag toch niet.
SHE kreeg een waarschuwing dat ze actiever moesten doen.
Flauw gedoe, dat steeds de eerste willen zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: deze keer was ik net iets sneller
Eeuwige diepe rust? Of ben ik nu te voorbarig...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ach ja wat maakt het uit he? Als de DGK redactie het krom gaat trekken, waarom dan niet helemaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag toch niet.
SHE kreeg een waarschuwing dat ze actiever moesten doen.
Ik seg...ik hou durfanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Flauw gedoe, dat steeds de eerste willen zijn.
Ik duim met je mee. od pammetjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eeuwige diepe rust? Of ben ik nu te voorbarig...
Weer lekker meten met 2 maten DGK_REDACTIE.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Dat zou betekenen dat Huub's slaapkamerparty vannacht niet doorgaat. Dat gaan ze dus heus niet dus, want dat kan juist zeer interessant wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef farceman het volgende:
Wie wil er met mij wedden dat de straf voor Huub is dat hij een of 2 weken om 23.00 uur naar bed moet gaan!
Let maar op!
Het begint nu inderdaad wel enorm in de smiezen te lopen, die double standards.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Weer lekker meten met 2 maten DGK_REDACTIE.
Jullie laten je wel behoorlijk kennen de laatste tijd.
Heeft mevrouw Pannekoek soms problemen thuis of zo?
Tja, sommigen hebben meer aandacht nodig dan anderen, zoals Natasia dat doet door op de voorgrond te treden met herrie. Toch zou het wel zo aardig zijn als je anderen ook eens wat meer kans gunde.quote:
OT, de volgende is voor jou OK?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, sommigen hebben meer aandacht nodig dan anderen, zoals Natasia dat doet door op de voorgrond te treden met herrie. Toch zou het wel zo aardig zijn als je anderen ook eens wat meer kans gunde.
Ik vind dat zelfs vallen onder aanranding, iemand in zijn slaap van bed trekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat Brian bij Sylvia flikte valt wat mij betreft idd wél onder fysiek geweld. Onbegrijpelijk dat aan dat soort dingen niets wordt gedaan en dat Huub blijkbaar weer een soort van waarschuwing te pakken heeft. Nog idioter is dat Jaap voor die ene nacht waar hij Eric en Huub constant tegen hun wil in bleef aanraken, sigaretten van hun vernielde en Huub meerdere malen de doorgang blokkeerde niet eens een waarschuwing heeft gekregen. Helemaal niets. Het is vreemd waar ze daar mee bezig zijn, dat is zeker.
Ons geduld met de DGK redactie wordt ook dermate op de proef gesteld.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Derrek het volgende:
Huub is al zo ontzettend vaak gewaarschuwd voor dit gedrag maar hij blijft gewoon doorgaan met het tarten van het noodlot. Op een bepaald moment is het een keer mooi geweest.
Nee joh, mij maakt het in principe niet uit wie een COS opent en ikzelf heb die behoefte niet zo. Maar er zijn nog meer mensen, en die vinden het misschien wel leuk... onderwerp verzinnen en zo.quote:
12. Het gebruiken van taal welke niet behoort tot het Nerderlandsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Tja dat komt idd beetje raar uit, misschien vanaf morgen dan...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Huub's slaapkamerparty vannacht niet doorgaat. Dat gaan ze dus heus niet dus, want dat kan juist zeer interessant wordenIk denk dat er weer nieuwe regels komen omtrend pesten enzo.
Brian en Jaap trokken Sylvia niet van haar bed, maar ze werd wel zo haar heen en weer gesjord aan haar tenen of met het hele dekbed dat haar hele lijf meebewoog. Als de redactie hier nu las, zou ze zo langzamerhand misschien ook nog eens even goed nadenken over waarschuwingen en wie ze verdienen. Zeker omdat Brian dit wel vaker zal gaan doen zoals hij eerder al zei.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs vallen onder aanranding, iemand in zijn slaap van bed trekken
Dat valt dan mee. Nu nog voor Brian en Jaap.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
dus 1 waarschuwing!
Wat een blunder van Tienquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
17. Handdoek voor de cameraquote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef Alfaro het volgende:
[..]
12. Het gebruiken van taal welke niet behoort tot het Nerderlands
13. Het vernielen van een helm
14. Overdag slapen
15. Misbruik maken van kwetsbaren
16. Het gevaar brengen van de gezondheid door onveilige sex
etc etc etc
Okiedokie en daarna gaat er een EXIT voor Brian achteraan zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Ff copypaste hier:quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Nou nou, het is heel erg moeilijk hoor om tot twee te tellenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een blunder van Tien![]()
![]()
![]()
, de zoveelste.
Schrijven kunnen ze ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
De Gouden Kooi
Bron:TIEN.
dat zou geweldg zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 16:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Okiedokie en daarna gaat er een EXIT voor Brian achteraan zeker?
18. Moedwillig slopen boxen fitnessruimtequote:
Welke analfabete stagiaire heeft dit stukje proza uit zijn reet geschud?quote:Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Kan niet waar zijn ....quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
, de zoveelste.
Inderdaad een vorm van creatief met kurk.quote:14:31-Officiële waarschuwing! *UPDATE*
Officiële waarschuwing! *UPDATE*De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, heeft ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.
Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
De Gouden Kooi
Wie heeft dat in godsnaam geschrevenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef rooie3 het volgende:
De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, heeft ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.
Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.
Anti climax dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Het wordt tijd dat jij ingrijpt daar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke analfabete stagiaire heeft dit stukje proza uit zijn reet geschud?
Ja had dan alle mannen op scherp gezet, de acties kwamen van beide zijden, misschien de 1 wat meer dan de ander, maar als ze alles op 1 hoop gooien moeten ze alle 4 een waarschuwing hebben, en alchohol had hier niks mee van doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
, de zoveelste.
Ik ben bang dat Tien mijn uurtarief niet kan betalenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef rooie3 het volgende:
De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,
Bron tien.
verder niks voor die rat,
Zal hij wel moeten van achter.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat dus straks weer een hoop stennis maken over dat ie niet mag zuipen. DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS HUUB![]()
Zo.
Op zich geen probleem, maar hij kan en mag gewoon niet de enige zijn met een waarschuwing aan zijn broek. Brian en Jaap hebben zich ook meerdere malen schuldig gemaakt en kunnen nu hun handen wassen in onschuld.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dat 3 glazen alcohol drinkt doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
Ik houd de 10 site in de gaten voor de tweede brief die ze aan het opstellen zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En die rat komt er weer zonder iets vanaf!
Zou heel goed kunnen idd, vraag me alleen af hoelang deze "beperking" van kracht isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dat 3 glazen alcohol drinkt doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
zo is het domme mensen opjutten is helemaal niet van deze tijd....denk aan Bin laden!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef the_undertaker het volgende:
En waar blijft nu de waarschuwing voor Brian dan... waar de fuck ligt de grens voor hem nu dan![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zou iedere dag een volle asbak in het bed van brian kiepen...dat mag blijkbaar!
Het is de laatste tijd iedere keer zo in dat huis.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat Brian bij Sylvia flikte valt wat mij betreft idd wél onder fysiek geweld. Onbegrijpelijk dat aan dat soort dingen niets wordt gedaan en dat Huub blijkbaar weer een soort van waarschuwing te pakken heeft. Nog idioter is dat Jaap voor die ene nacht waar hij Eric en Huub constant tegen hun wil in bleef aanraken, sigaretten van hun vernielde en Huub meerdere malen de doorgang blokkeerde niet eens een waarschuwing heeft gekregen. Helemaal niets. Het is vreemd waar ze daar mee bezig zijn, dat is zeker.
prima.maar ik mis nu eindlijk ook wel eens een kaart of waarschuwing voor die Brainlessquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dan 3 glazen alcohol mag drinken doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
Blijkbaar ziet de redactie dat toch anders. En Huub mag echt niet weg, anders hadden ze hem wel laten doorzuipen. Dan kon je er op wachten dat hij weer de fout in gaat. Maar de redactie vindt blijkbaar echt dat Jaap en Brian niets hebben gedaan wat ernstig genoeg is voor een waarschuwing. Het zal dus op het randje zijn geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, maar hij kan en mag gewoon niet de enige zijn met een waarschuwing aan zijn broek. Brian en Jaap hebben zich ook meerdere malen schuldig gemaakt en kunnen nu hun handen wassen in onschuld.
Wel opletten hoor. Huub gaat straks doen ALSOF hij dat verschrikkelijk vindt. En misschien gaan ze nu alsnog het geintje met de Glassex een keer uithalen, laat op de avond als Huub zijn drie drankjes al heeft gehad en hij zogenaamd helemaal gek wordt van het alcoholtekort.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat dus straks weer een hoop stennis maken over dat ie niet mag zuipen. DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS HUUB![]()
Zo.
Precies. Ik vind dit zo vuil allemaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, maar hij kan en mag gewoon niet de enige zijn met een waarschuwing aan zijn broek. Brian en Jaap hebben zich ook meerdere malen schuldig gemaakt en kunnen nu hun handen wassen in onschuld.
Misschien doen ze dat om te voorkomen dat ze alcohol in zijn drinken stoppen als hij al op zijn max zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Van de 10-site
[..]
Inderdaad een vorm van creatief met kurk.
Wel grappig dat de andere bewoners nu collectief verantwoordelijk gaan zijn voor Huub's drinkgedrag.
Dus als Huub nu toch teveel zuipt is het de schuld van de anderen, omdat er duidelijk staat 'u dient erop toe te zien dat Huub...'
Storm in een glas water dus (zonder afgepste hoeveelheid alcohol, anders mag Huub er nu nog maar 2....![]()
Die knallen soms vast (vandaag) vooral 3 heeft daar last vanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doen stream 1 en 3 het bij jullie?
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die knallen soms vast (vandaag) vooral 3 heeft daar last van
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zoek een foto van Deborah Flens.
Het is wat beroerd op dit moment.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doen stream 1 en 3 het bij jullie?
Ik denk dat ze doelen op het 10 liter glas wat ze laatst een keer haddenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Zo die kan nu wel een nieuw tel3foonnummer aanvragen als dit echt isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Telefoonnr van Frans v.d GDK ***********
Flikker ff op!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Op deze manier geven ze BANJ weer een feestje en denken ze dat ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de redactie dat toch anders. En Huub mag echt niet weg, anders hadden ze hem wel laten doorzuipen. Dan kon je er op wachten dat hij weer de fout in gaat. Maar de redactie vindt blijkbaar echt dat Jaap en Brian niets hebben gedaan wat ernstig genoeg is voor een waarschuwing. Het zal dus op het randje zijn geweest.
Kun jij dit volgen?????Knapquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Hahahahahahah .... Deborah is weer eens teruggeflotenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Leuk: die ga ik denk ik maar eens even bellenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Nee, een waarschuwing voor het glas cola én de dingen die hij afgelopen nacht heeft gedaan. Voor dat allemaal samen krijgt hij 1 officiele waarschuwing.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
Dus Huub heeft de waarschuwing voornamelijk gekregen voor het glas cola van inmiddels bijna een week geleden? Dus al het andere is nog steeds legaal om te gebruiken...
Lieke achtig stemmetje...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Waxmask, haha! Was het een man of een vrouw?
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daarquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef waxmask het volgende:
Hahaha ik kreeg wel Talpa Producties aan de lijn, toch maar even gemeld dat ik het geen stijl vond. Wel leuk stemmetje aan de andere kant, denk zometeen nog maar een keertje terug bellen voor een geil gesprekkie.
Blijft dus problematisch om je eigen regels toe te passen ... althans objectief.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat ze nu 1 waarschuwing geven voor "het totaal van alle overtredingen", maar niet specifiek vertellen wat wel en niet acceptable is...
Het is zwaar waardeloos, aangezien het zeer interessant had kunnen worden tussen Huub en Lieke. Misschien wel de start van een nieuwe love-story. Maar dat draaien ze nu dus de nek om met die maatregel.quote:
nou als dat alles is..(?)quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Het feest gaat niet door en Lieke komt ook niet
Ja en ik heb er meer plezier aan beleefd dan aan welk belspelletje dan ook, ik denk dat ik hier mijn telefoonrekening maar aan ga spenderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daar
Top verwoord, ik vraag me dan nu ook af waar die waarschuwingen voor j.aap en rat blijven!!!! Ik denk dat JdM die domme deborah maar snel de Febo uit moet donderen. Zonder waarschuwingen, huppakee koffiejuf in de kantine.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Spoko het volgende:
die DGK redactie moet is een waarschuwing krijgen van de grote baas en die verslaggeving bij de wedstrijden is ook om te janken...
En al helemaal die debiel altijd veel te enthousiast is bij van die B-wedstrijdjes... als ik hem hoor ga ik zappen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Spoko het volgende:
die DGK redactie moet is een waarschuwing krijgen van de grote baas en die verslaggeving bij de wedstrijden is ook om te janken...
Om eerlijk te zijn: ik zat niet echt te wachten op die love story. Met Bart en Lesley zat ik er ook niet op te wachten en en met Huub ook niet. Ik vind Amanda en Brian al echt too much al is dat geen love story maar meer the never ending story.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zwaar waardeloos, aangezien het zeer interessant had kunnen worden tussen Huub en Lieke. Misschien wel de start van een nieuwe love-story. Maar dat draaien ze nu dus de nek om met die maatregel.
ehmmmmmmmmmmm, telefoonnummer is uit je bericht gehaald... dus ik kan je niet nadoen. Tenzij je ff een pm stuurtquote:
Hmm, dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 19 maart 2007 17:01 schreef havefun het volgende:
Huub stopt met het pesten
Idd.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Ja huub.... goed nagepraat hoor... dit zal ie wel letterlijk gehoord hebben achter
wat? en brian mag op bed liggen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
Aan de opmerkingen van Huub te horen is het feestje van vannacht afgeschaft omdat Huub er doodmoe bij loopt. De redactie zal hem daar wel op gewezen hebben.
Ons amuseren.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat doet Huub daar eigenlijk in die Villa behalve Zuipen, Roken, en mensen sarren?
Oh ja dans les en acteer les maar dat is het ook wel of nie?
Plezier maken. Iets waar Brian, Natasia en consorten een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat doet Huub daar eigenlijk in die Villa behalve Zuipen, Roken, en mensen sarren?
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef jacqjacq het volgende:
ik denk dat huub zich wel realiseert dat het niet is om hem te straffen,maar jusit om hem scherp te houden.
de redaktie geeft daarbij ook BANJ niet meer de kans om hem dronken te voeren (waar ze al steeds over smiespelen) , dus dat is voor hun een streep door de rekening.
ik ben er zeker van dat huub zich absoluut aan die drankjes zal houden, de vorige alcoholverboden heeft hij ook zonder morren doorstaan, hij zal wel gek zijn om over de tax heen te gaan, daar is het doel (huis winnen) hem veel te belangrijk voor.
Huub kan zonder alcohol ook zeer zeker genieten, is scherper in zijn acties naar oa BANJ toe, en het zorgt ervoor dat zijn gezondheid er beter van blijft.
nu vind ik ook dat brian van de slaappillen af moet, en dat hij een algemene officiele waarschuwing moet krijgen over bepaald aantoonbaar pestgedrag met daaraan gekoppelde fysieke wraakactietjes (sylvia, asbak, fotolijstje).
Wat een toontje heeft Huub nu he.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat Huub in de villa doet is voor heel veel mensen de reden om te (blijven) kijken. Dus wat hij dan ook allemaal doet: hij doet het perfectquote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Eric is een zielige meeloper. Heeft voordat ie erin ging goed zijn huiswerk gedaan, en heeft zich in de villa aan Huub en Sylvia vastgeplakt, nou goede tactiek, niks mis mee. Maar ik vraag me af of Eric ook durft zonder Huub..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd.
Kinga, hoe zie jij het gedrag van Eric ten opzichte van Huub?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub overweegt nu filosofie te gaan studeren.
Hoezo onrealistische doelen.
Een maandje geleden ontnamen ze al Sylvia's doelen omdat ze te weinig met het spel bezig was en zich anders moest opstellen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub zegt nu tegen Nasty en Dellie dat hij stopt met de pestacties, hij wil doelen hebben.....
![]()
ja, huub doet alles perfectquote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Huub in de villa doet is voor heel veel mensen de reden om te (blijven) kijken. Dus wat hij dan ook allemaal doet: hij doet het perfect
Hoezo is dat onrealistisch?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Hetzelfde geldt voor Jaap en Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric is een zielige meeloper. Heeft voordat ie erin ging goed zijn huiswerk gedaan, en heeft zich in de villa aan Huub en Sylvia vastgeplakt, nou goede tactiek, niks mis mee. Maar ik vraag me af of Eric ook durft zonder Huub..
Balans.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Een maandje geleden ontnamen ze al Sylvia's doelen omdat ze te weinig met het spel bezig was en zich anders moest opstellen.
Vervolgens laten de makers het zelf zover komen dat het écht een pestshow wordt, anders hadden ze wel eerder ingegrepen.. en nu moet het ineens weer zonder pesten en met doelen enzo![]()
En zo gaat het steeds. De redaktie is niet in staat om 1 duidelijke lijn te trekken, alle regels worden constant veranderd. Dat er nog steeds rond de 400.000 mensen naar dit programma is een kompleet wonder...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Een maandje geleden ontnamen ze al Sylvia's doelen omdat ze te weinig met het spel bezig was en zich anders moest opstellen.
Vervolgens laten de makers het zelf zover komen dat het écht een pestshow wordt, anders hadden ze wel eerder ingegrepen.. en nu moet het ineens weer zonder pesten en met doelen enzo![]()
Huub heeft in de 1ste klas op het gymnaisum gezeten maar is daarna volgens mij Havo gaan doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat heeft hij gisteren wel laten zien. Brian aanpakken die het vervolgens niet meer zonder woorden af kon en met een fotolijstje ging smijten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of Eric ook durft zonder Huub..
Juist!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plezier maken. Iets waar Brian, Natasia en consorten een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
Jij bent toch een uber hardcore streamer dan maak je om zoiets toch geen zorgen meer?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik gewoon buikpijn had vanaf het moment dat ik vanmiddag las over die tweede waarschuwing. Wat zo'n programma al niet met je kan doen
Ach, als ik lees dat mensen met een koptelefoon op stofzuigen. . .verbaasd het me niets dat er ook mensen zijn die fysieke klachten krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik gewoon buikpijn had vanaf het moment dat ik vanmiddag las over die tweede waarschuwing. Wat zo'n programma al niet met je kan doen
Die Flenstrut zal wel weer eens gekeken hebben. Klok, klepel en meteen ingrijpen want stel je voor dat haar favoriete wannabe pimp mofo het moeilijk heeft. Meteen ingrijpen, Huub een waarschuwing en verder niet meer naar omkijken. Dat Brian 100x erger is en al 100x een waarschuwing had moeten krijgen (of eigenlijk; eruit geflikkerd had moeten worden) wordt even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij zei net nog tegen Eric dat het vanavond nog wel duidelijk werd waarom dat feestje niet meer doorging.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef fladdie het volgende:
weetje wat ik me afvraag, weet huub het zelf van die twee waarschuwing
Kijk, dat mag je vinden, maar dat vind ik dan weer niet. Maar het hoort wel allemaal bij Huub. De vraag is of de Huub die we de afgelopen weken hebben gezien een rol was, of dat de Huub die we vanaf nu gaan zien een rol is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, huub doet alles perfectalles
Meer dan zat.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Mika25 het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe ze de TV uitzendingen gaan vullen als Huub niet meer gaat pesten... Zijn er nog andere verhaal lijnen gaande buiten het pesten? Oja...de afval race van Jaap, dat moet ook genoeg zijn om 400.000 kijkers te trekken...
Vergeet Big Brother niet. Ik weet niet precies bij welke van de Big Brothers ze betrokken was, dat zal waarschijnlijk niet BB6 zijn. Dus lijkt me logisch dat het meer BB4 en BB5 zijn. Als ze het "vak" van Hummie geleerd heeft verklaard dat veelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
(al begin ik wel een en ander van mevrouw Pannekoek te snappen nu ik weet dat ze ook producente was van het baanbrekende en spraakmakende Land van Maas en Geel.)
Tijd voor een hartig functioneringsgesprekje bij JdM, dunkt me.![]()
Juist wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Jij bent toch een uber hardcore streamer dan maak je om zoiets toch geen zorgen meer?
Realistischer dan jaap zijn doel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ja oke maar als je Jaap's Dronkenschap live gezien hebt en overleefd hebt dan kan je alles op de wereld aan.quote:
Ach, het is ook een soort spel. Net als bij BB kies ik ervoor me druk te maken over en te verdiepen in dingen die er gelukkig helemaal niet toe doenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
en wat doen we met brainless zingen?? morgen hallo Juf.Jquote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Balans.
Huub iets minder spel iets meer doel, Syl iets minder doel en iets meer spel.
Natasia is thuis geweest en is teruggekomen met de oorlogskleuren op! Ze zal weer van zich laten horen.. ze zal dit en ze zal dat..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Mika25 het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe ze de TV uitzendingen gaan vullen als Huub niet meer gaat pesten... Zijn er nog andere verhaal lijnen gaande buiten het pesten? Oja...de afval race van Jaap, dat moet ook genoeg zijn om 400.000 kijkers te trekken...
Hear hearquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Die Flenstrut zal wel weer eens gekeken hebben. Klok, klepel en meteen ingrijpen want stel je voor dat haar favoriete wannabe pimp mofo het moeilijk heeft. Meteen ingrijpen, Huub een waarschuwing en verder niet meer naar omkijken. Dat Brian 100x erger is en al 100x een waarschuwing had moeten krijgen (of eigenlijk; eruit geflikkerd had moeten worden) wordt even over het hoofd gezien.
Ik zeg; gooi die Deborah teef eruit, geef haar een of ander Libelle programma en maak iemand die WEL verstand van boeiende tv heeft producent.
BAN zanikt dat Huub een hand boven het hoofd wordt gehouden, maar voor alle kijkers is toch meer dan duidelijk dat de hand boven het hoofd vooral opgaat voor Natasia en Brainless mofo para-brodda conjo pimp loverboy.
Precies!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dan 3 glazen alcohol mag drinken doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
nou ik niet hoor dan gaat gewoon de stekker er uit.... net als bij TIEN...........quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
1x is leukerquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef waxmask het volgende:
Ik heb zelf maar ff tijdelijk de streams:
[afbeelding]
Dan hoeft Tien het niet voor me te doen....
Als ie zelf niet kapt dan kan Juf Judith hem er het beste uitzetten. Ik verwacht wel dat zij zich aan haar woord zal houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:19 schreef Villalux het volgende:
[..]
en wat doen we met brainless zingen?? morgen hallo Juf.J![]()
![]()
![]()
Hoezo denk jij dat de redactie dat wil??? Dat iemand zéér populair is, is juist enorm goed voor een programma. Als niemand er ver bovenuit steekt, dan ben je veel minder bij het programma betrokken. Dus reken er maar op dat ze graag willen dat mensen zo fanatiek voor Huub blijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef marky het volgende:
Zou dom zijn van Huub als hij helemaal op zijn doelen zou gaan richten. Via stemmen gaat er niemand uit. Huub wordt dan alleen maar minder populair en dat is denk ik wat de redaktie wil. Of Huub speelt dit en gaat vervolgens gewoon verder met sarren.
Ik verwacht het niet alleen, ik hoop het ookquote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ie zelf niet kapt dan kan Juf Judith hem er het beste uitzetten. Ik verwacht wel dat zij zich aan haar woord zal houden.
is ook sarcastisch bedoeld, de echte huub hebben we volgens mij nog maar zelden gezien, hij is zich continue bewust van de cameraquote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dat mag je vinden, maar dat vind ik dan weer niet. Maar het hoort wel allemaal bij Huub. De vraag is of de Huub die we de afgelopen weken hebben gezien een rol was, of dat de Huub die we vanaf nu gaan zien een rol is.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet alleen, ik hoop het ookDie jongen heeft veel te veel irreele ideeen over zijn kunnen, waarschijnlijk ingegeven door zijn moeder. Elk deukje in zijn ego is mooi meegenomen.
nee, vast niet. Brian werd para en dat kan natuurlijk niet. Die jongen moet beschermd worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies!
Waarom gaan ze Brianless niet parra maken?!! Of mag dat van DGK_REDACTIE niet meer?
opzeker gaat er wat gebeuren met de JUF ifnot dan is ze ook gescript! en dan afvoeren!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ie zelf niet kapt dan kan Juf Judith hem er het beste uitzetten. Ik verwacht wel dat zij zich aan haar woord zal houden.
Een ding geloof ik in elk geval niet: dat hij nu ineens een brave burgerman zal worden. Dat houdt hij niet vol.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook sarcastisch bedoeld, de echte huub hebben we volgens mij nog maar zelden gezien, hij is zich continue bewust van de camera
zag ik nu witte jassen op de achtergrond!?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, vast niet. Brian werd para en dat kan natuurlijk niet. Die jongen moet beschermd worden.
Dat hij beschermd moet worden ben ik helemaal met ze eens trouwens, maar dan wel en vooral tegen zichzelf. Stuur 'm naar een kliniek en voer een lobotomie uit. Daarmee wordt 'ie gegarandeerd een stuk rustiger.
Ik denk dat het anders gaat lopen. Judith gaat sorry zeggen. Dat moet uiteraard van mevrouw Flens. Brian is tenslotte al zo zieligquote:Op maandag 19 maart 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet alleen, ik hoop het ookDie jongen heeft veel te veel irreele ideeen over zijn kunnen, waarschijnlijk ingegeven door zijn moeder. Elk deukje in zijn ego is mooi meegenomen.
Houdt ie nooit lang vol, maak je geen zorgenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Is dit de toekomst van DGK......net als Billie. Lijkt me echt lachen zo![]()
[afbeelding]
Ik denk dat Huub het voornamelijk had over de pest-acties tijdens de nacht, en misschien ook die tijdens het eten. Maar daarbuiten heb je altijd de gebruikelijke opmerkingen van Huub tegen BANJ, denk dat die wel gewoon doorgaan. Wat goed is, want daar dankt hij z`n populariteit aan. Dat pesten begon pas 2 weken geleden en heeft Huub nog nooit "nodig" gehad...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Een ding geloof ik in elk geval niet: dat hij nu ineens een brave burgerman zal worden. Dat houdt hij niet vol.
Hieruit begrijp ik dus dat de miljonairs erop moeten toezien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol tot zich neemt....dus al Huub dat wel doet zijn alle medemiljonairs medeverantwoordelijk voor deze overtreding?quote:Beste Miljonairs,
De gebeurtenissen van de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, hebben ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.
De Gouden Kooi
Voor een lobotomie moet je toch hersens hebben? Lijkt me in Brainless geval toch vrij twijfelachtig.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, vast niet. Brian werd para en dat kan natuurlijk niet. Die jongen moet beschermd worden.
Dat hij beschermd moet worden ben ik helemaal met ze eens trouwens, maar dan wel en vooral tegen zichzelf. Stuur 'm naar een kliniek en voer een lobotomie uit. Daarmee wordt 'ie gegarandeerd een stuk rustiger.
Die 2 hebben het alleen gezellig als ze het over mogelijke pesterijen tegen Huub en Eric hebben. Vervolgens voeren ze dit allemaal niet uit en pesten ze Sylvia.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub moet stoppen, moeten Jaap en Brian ook stoppen. Als ik die laatste twee nu zo hoor, gaat dat niet gebeuren. Dat wordt dus lastig voor Huub.
Dat zou me inderdaad ook helemaal niets verbazen. DGK lijkt wat Brian betreft steeds meer een dependance van het Pieter Baan Centrum te worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat het anders gaat lopen. Judith gaat sorry zeggen. Dat moet uiteraard van mevrouw Flens. Brian is tenslotte al zo zielig
Volgens eigen zeggen ziet Natasia op dit moment een verliefde Huubquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Natasia wil Huub wel eens verliefd zien. Kijken hoe dat gaat. Misschien word je wel een zachte jongeman, zegt ze.
Waarom lastig?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub moet stoppen, moeten Jaap en Brian ook stoppen. Als ik die laatste twee nu zo hoor, gaat dat niet gebeuren. Dat wordt dus lastig voor Huub.
Hoe verzint ie hetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Huub is een van de beste smokkelaars die over de mexicaanse grens gaat met een zak cocaine zonder dat iemand hem pakt. Huub kan zó goed op de grens balanceren"
Met 'lastig' bedoel ik dat het lastig wordt om zijn voornemen niet meer te gaan pesten vol te houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom lastig?
Huub is veel scherper en leuker als die nuchter is.
Dit zou een voordeel voor hem kunnen zijn.
Wat heeft die jongen toch ook een poëtische kracht! Mexicaanse coke-smokkelaars, Vietcong en Hitler. Ziehier het wereldbeeld van de nieuwe antilliaanse versie van Calimero: Conjomero!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Huub is een van de beste smokkelaars die over de mexicaanse grens gaat met een zak cocaine zonder dat iemand hem pakt. Huub kan zó goed op de grens balanceren"
Hij zegt in feite dat Huub dus zéér duidelijk dingen doet die niet mogen, maar alleen nooit wordt gepakt.quote:
Ik geloof er ook niets van dat die dat meent.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met 'lastig' bedoel ik dat het lastig wordt om zijn voornemen niet meer te gaan pesten vol te houden.
Volgens mij maar 1 keer, van een zgn ''meisje van 14'', daarin werd ze volledig afgezeken, ze had het alleen niet door, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Dogga het volgende:
heeft amanda ooit een brief gehad van een"fan" of alleen van familie en vrienden
Ach zijn hersens zijn er door beschadigd denken we dan maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef lady1 het volgende:
hih is zelf dik aan de coke geweest dus moet hij naar zijn eigen tanden kijken
aan eric zie je dat vooral, hij heeft voor zijn leeftijd heel gore tandenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian, Jaap en Natasia babbelen over de fysiek zwakke staat van Huub.
Dat komt door de alcohol, enorme wallen etc.
Brian geeft aan, dat hij aan de tanden van Sylvia en Eric ziet, dat ze een drugsverleden hebben.
Het lijkt me logisch dat ALS er "iets" tussen Huub en Lieke ontstaat, dat de redaktie dat niet zal tegengaan, want dat zou goed scoren bij de kijkers (voor een tijdje). Dus ik denk inderdaad dat het feestje voornamelijk gecancelled is om de bewoners wat rust te geven...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef Stupidisco het volgende:
feest vanavond gaat dus niet door ? En Lieke mag nu ineens niet meer komen ? Heb ik iets gemist...... heeft dit te maken met Huub z'n 2e waarschuwing of hebben ze zelf besloten het feest te cancellen omdat ze moe zijn ?
Wat zal jaap dan veel drugs hebben gebruikt..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Let op de tanden van Sylvia en Eric, let op de tanden, grote drugsgebruik kun je daaruit oplezen, drugsgebruik uit het verleden zie je aan de tanden, let daar op, let daar op" (wijsvingertje)
En jij dan Brian, met je hazelipje?
Ik herinner me ook nog iets van een meisje van 17 dat vol bewondering was. Voor Amanda's haar, kleren, make-up. Arm kind, tochquote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 keer, van een zgn ''meisje van 14'', daarin werd ze volledig afgezeken, ze had het alleen niet door, zoals gewoonlijk.
Wat ik begrepen heb heeft de redactie Huub erop gewezen dat hij er echt doodmoe uitziet. Het feestje om half drie mocht niet, maar hij mocht het wel vervroegen. Waarom dat niet doorgaat weet ik niet. Ook zei Huub: "En Lieke komt ook niet". Geen idee of dat van Lieke zelf komt of dat ze niet mág komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef Stupidisco het volgende:
feest vanavond gaat dus niet door ? En Lieke mag nu ineens niet meer komen ? Heb ik iets gemist...... heeft dit te maken met Huub z'n 2e waarschuwing of hebben ze zelf besloten het feest te cancellen omdat ze moe zijn ?
Aan de tanden van Brian te zien is hij altijd al een konijn geweest [insert die sexsmile]quote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian, Jaap en Natasia babbelen over de fysiek zwakke staat van Huub.
Dat komt door de alcohol, enorme wallen etc.
Brian geeft aan, dat hij aan de tanden van Sylvia en Eric ziet, dat ze een drugsverleden hebben.
Ik noem dat lachgas. De redaktie wilt de populariteit van Brainless omhoog brengen, dus daarom word er sinds kort lachgas in de slaapkamer gespoten. Dat kan makkelijk, omdat Sylvia tegenwoordig altijd met Huub en Eric in de masterbedroom zit. Deze informatie komt van anonieme, maar betrouwbare bronnen...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Scrupules het volgende:
jaap en brian delen een moment van onbegrijpelijke humor![]()
as usualquote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik noem dat lachgas. De redaktie wilt de populariteit van Brainless omhoog brengen, dus daarom word er sinds kort lachgas in de slaapkamer gespoten. Dat kan makkelijk, omdat Sylvia tegenwoordig altijd met Huub en Eric in de masterbedroom zit. Deze informatie komt van anonieme, maar betrouwbare bronnen...
Het was toch lachen, met die tennisbaan en die kabouterkruiwagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Frasier het volgende:
Dat er nog mensen zijn die lachen om de grappen van Jaap. Onbegrijpelijk.
Vind je dat echt grappig?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Laat Huub dan maar een tennisbaan bouwen, dan heeft ie een doel, met zijn kabouterkruiwagen.
![]()
Nog 5 kilo dan rolt ze door de kooi..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Bullebak het volgende:
Dat hoofd van AmandaWat een plork.
Hoe kan iemand zo'n giga groot, rond hoofd hebben. Net Jack van Gelder met lang haar.
Tja als je hetzelfde soort humor als brian en jaap heb wel. Anders NIETquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was toch lachen, met die tennisbaan en die kabouterkruiwagen.
Alleen Braaaaaaaaajenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Frasier het volgende:
Dat er nog mensen zijn die lachen om de grappen van Jaap. Onbegrijpelijk.
En denk dat wij een totaal verschillende kijk op humor hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, dat walgelijke mannetje Eric heeft ook een brief.
Walgelijk pestertje.
Is alles verder wel goed met je? Het klinkt wat obsessed.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Pestertje Eric is alweer klaar met zijn post.
Vies smerig meelopertje.
Offtopic: Grappig genoeg vind ik Frasier wel een absolute topserie, en heb ik zelfs het FOK Frasier topic gerestyled, maar dat terzijde.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
En denk dat wij een totaal verschillende kijk op humor hebben.
het kan niet anders of jij bent familie van Jaapquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja lache hequote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef schatje het volgende:
Jaap ging gisteren ook op de grond liggen. Baywatch nadoen.
![]()
![]()
![]()
Wat een humor van Jabba, om te brullenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Laat Huub dan maar een tennisbaan bouwen, dan heeft ie een doel, met zijn kabouterkruiwagen.
![]()
vooruit, ik moest daar ook wel om grinnikenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn kabuitaahhhh-immitaties zo ook altijd hilarischquote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef schatje het volgende:
Jaap ging gisteren ook op de grond liggen. Baywatch nadoen.
![]()
![]()
![]()
thanks!quote:
Ja, dat dacht ik eerst ook ff.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij beschrijft men Jaap in die brief.. "ongeluk coentunnel, hooischuur"
Vooral dat van de tafelmanieren, en vervolgens niets over de tafelmanieren van Jaap vermelden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Mika25 het volgende:
En ze zeggen nu dat SHE geen tafelmanieren hebben...en ze zijn fan van Jaap![]()
Vindt jij dit grappig ?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Quu humor hebben de meeste een andere beleving...ik moet er van kotsenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |