Het is wat beroerd op dit moment.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doen stream 1 en 3 het bij jullie?
Ik denk dat ze doelen op het 10 liter glas wat ze laatst een keer haddenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Zo die kan nu wel een nieuw tel3foonnummer aanvragen als dit echt isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Telefoonnr van Frans v.d GDK ***********
Flikker ff op!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Op deze manier geven ze BANJ weer een feestje en denken ze dat ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de redactie dat toch anders. En Huub mag echt niet weg, anders hadden ze hem wel laten doorzuipen. Dan kon je er op wachten dat hij weer de fout in gaat. Maar de redactie vindt blijkbaar echt dat Jaap en Brian niets hebben gedaan wat ernstig genoeg is voor een waarschuwing. Het zal dus op het randje zijn geweest.
Kun jij dit volgen?????Knapquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Hahahahahahah .... Deborah is weer eens teruggeflotenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
dus 1 waarschuwing!
Leuk: die ga ik denk ik maar eens even bellenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Nee, een waarschuwing voor het glas cola én de dingen die hij afgelopen nacht heeft gedaan. Voor dat allemaal samen krijgt hij 1 officiele waarschuwing.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
Dus Huub heeft de waarschuwing voornamelijk gekregen voor het glas cola van inmiddels bijna een week geleden? Dus al het andere is nog steeds legaal om te gebruiken...
Lieke achtig stemmetje...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Waxmask, haha! Was het een man of een vrouw?
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daarquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef waxmask het volgende:
Hahaha ik kreeg wel Talpa Producties aan de lijn, toch maar even gemeld dat ik het geen stijl vond. Wel leuk stemmetje aan de andere kant, denk zometeen nog maar een keertje terug bellen voor een geil gesprekkie.
Blijft dus problematisch om je eigen regels toe te passen ... althans objectief.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat ze nu 1 waarschuwing geven voor "het totaal van alle overtredingen", maar niet specifiek vertellen wat wel en niet acceptable is...
Het is zwaar waardeloos, aangezien het zeer interessant had kunnen worden tussen Huub en Lieke. Misschien wel de start van een nieuwe love-story. Maar dat draaien ze nu dus de nek om met die maatregel.quote:
nou als dat alles is..(?)quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Het feest gaat niet door en Lieke komt ook niet
Ja en ik heb er meer plezier aan beleefd dan aan welk belspelletje dan ook, ik denk dat ik hier mijn telefoonrekening maar aan ga spenderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daar
Top verwoord, ik vraag me dan nu ook af waar die waarschuwingen voor j.aap en rat blijven!!!! Ik denk dat JdM die domme deborah maar snel de Febo uit moet donderen. Zonder waarschuwingen, huppakee koffiejuf in de kantine.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Spoko het volgende:
die DGK redactie moet is een waarschuwing krijgen van de grote baas en die verslaggeving bij de wedstrijden is ook om te janken...
En al helemaal die debiel altijd veel te enthousiast is bij van die B-wedstrijdjes... als ik hem hoor ga ik zappen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Spoko het volgende:
die DGK redactie moet is een waarschuwing krijgen van de grote baas en die verslaggeving bij de wedstrijden is ook om te janken...
Om eerlijk te zijn: ik zat niet echt te wachten op die love story. Met Bart en Lesley zat ik er ook niet op te wachten en en met Huub ook niet. Ik vind Amanda en Brian al echt too much al is dat geen love story maar meer the never ending story.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zwaar waardeloos, aangezien het zeer interessant had kunnen worden tussen Huub en Lieke. Misschien wel de start van een nieuwe love-story. Maar dat draaien ze nu dus de nek om met die maatregel.
ehmmmmmmmmmmm, telefoonnummer is uit je bericht gehaald... dus ik kan je niet nadoen. Tenzij je ff een pm stuurtquote:
Hmm, dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 19 maart 2007 17:01 schreef havefun het volgende:
Huub stopt met het pesten
Idd.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Ja huub.... goed nagepraat hoor... dit zal ie wel letterlijk gehoord hebben achter
wat? en brian mag op bed liggen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
Aan de opmerkingen van Huub te horen is het feestje van vannacht afgeschaft omdat Huub er doodmoe bij loopt. De redactie zal hem daar wel op gewezen hebben.
Ons amuseren.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat doet Huub daar eigenlijk in die Villa behalve Zuipen, Roken, en mensen sarren?
Oh ja dans les en acteer les maar dat is het ook wel of nie?
Plezier maken. Iets waar Brian, Natasia en consorten een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat doet Huub daar eigenlijk in die Villa behalve Zuipen, Roken, en mensen sarren?
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef jacqjacq het volgende:
ik denk dat huub zich wel realiseert dat het niet is om hem te straffen,maar jusit om hem scherp te houden.
de redaktie geeft daarbij ook BANJ niet meer de kans om hem dronken te voeren (waar ze al steeds over smiespelen) , dus dat is voor hun een streep door de rekening.
ik ben er zeker van dat huub zich absoluut aan die drankjes zal houden, de vorige alcoholverboden heeft hij ook zonder morren doorstaan, hij zal wel gek zijn om over de tax heen te gaan, daar is het doel (huis winnen) hem veel te belangrijk voor.
Huub kan zonder alcohol ook zeer zeker genieten, is scherper in zijn acties naar oa BANJ toe, en het zorgt ervoor dat zijn gezondheid er beter van blijft.
nu vind ik ook dat brian van de slaappillen af moet, en dat hij een algemene officiele waarschuwing moet krijgen over bepaald aantoonbaar pestgedrag met daaraan gekoppelde fysieke wraakactietjes (sylvia, asbak, fotolijstje).
Wat een toontje heeft Huub nu he.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Wat Huub in de villa doet is voor heel veel mensen de reden om te (blijven) kijken. Dus wat hij dan ook allemaal doet: hij doet het perfectquote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef havefun het volgende:
Eric is een zielige meeloper. Heeft voordat ie erin ging goed zijn huiswerk gedaan, en heeft zich in de villa aan Huub en Sylvia vastgeplakt, nou goede tactiek, niks mis mee. Maar ik vraag me af of Eric ook durft zonder Huub..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd.
Kinga, hoe zie jij het gedrag van Eric ten opzichte van Huub?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub overweegt nu filosofie te gaan studeren.
Hoezo onrealistische doelen.
Een maandje geleden ontnamen ze al Sylvia's doelen omdat ze te weinig met het spel bezig was en zich anders moest opstellen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub zegt nu tegen Nasty en Dellie dat hij stopt met de pestacties, hij wil doelen hebben.....
![]()
ja, huub doet alles perfectquote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Huub in de villa doet is voor heel veel mensen de reden om te (blijven) kijken. Dus wat hij dan ook allemaal doet: hij doet het perfect
Hoezo is dat onrealistisch?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Hetzelfde geldt voor Jaap en Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric is een zielige meeloper. Heeft voordat ie erin ging goed zijn huiswerk gedaan, en heeft zich in de villa aan Huub en Sylvia vastgeplakt, nou goede tactiek, niks mis mee. Maar ik vraag me af of Eric ook durft zonder Huub..
Balans.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Een maandje geleden ontnamen ze al Sylvia's doelen omdat ze te weinig met het spel bezig was en zich anders moest opstellen.
Vervolgens laten de makers het zelf zover komen dat het écht een pestshow wordt, anders hadden ze wel eerder ingegrepen.. en nu moet het ineens weer zonder pesten en met doelen enzo![]()
En zo gaat het steeds. De redaktie is niet in staat om 1 duidelijke lijn te trekken, alle regels worden constant veranderd. Dat er nog steeds rond de 400.000 mensen naar dit programma is een kompleet wonder...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Een maandje geleden ontnamen ze al Sylvia's doelen omdat ze te weinig met het spel bezig was en zich anders moest opstellen.
Vervolgens laten de makers het zelf zover komen dat het écht een pestshow wordt, anders hadden ze wel eerder ingegrepen.. en nu moet het ineens weer zonder pesten en met doelen enzo![]()
Huub heeft in de 1ste klas op het gymnaisum gezeten maar is daarna volgens mij Havo gaan doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat heeft hij gisteren wel laten zien. Brian aanpakken die het vervolgens niet meer zonder woorden af kon en met een fotolijstje ging smijten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of Eric ook durft zonder Huub..
Juist!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plezier maken. Iets waar Brian, Natasia en consorten een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
Jij bent toch een uber hardcore streamer dan maak je om zoiets toch geen zorgen meer?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik gewoon buikpijn had vanaf het moment dat ik vanmiddag las over die tweede waarschuwing. Wat zo'n programma al niet met je kan doen
Ach, als ik lees dat mensen met een koptelefoon op stofzuigen. . .verbaasd het me niets dat er ook mensen zijn die fysieke klachten krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik gewoon buikpijn had vanaf het moment dat ik vanmiddag las over die tweede waarschuwing. Wat zo'n programma al niet met je kan doen
Die Flenstrut zal wel weer eens gekeken hebben. Klok, klepel en meteen ingrijpen want stel je voor dat haar favoriete wannabe pimp mofo het moeilijk heeft. Meteen ingrijpen, Huub een waarschuwing en verder niet meer naar omkijken. Dat Brian 100x erger is en al 100x een waarschuwing had moeten krijgen (of eigenlijk; eruit geflikkerd had moeten worden) wordt even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij zei net nog tegen Eric dat het vanavond nog wel duidelijk werd waarom dat feestje niet meer doorging.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef fladdie het volgende:
weetje wat ik me afvraag, weet huub het zelf van die twee waarschuwing
Kijk, dat mag je vinden, maar dat vind ik dan weer niet. Maar het hoort wel allemaal bij Huub. De vraag is of de Huub die we de afgelopen weken hebben gezien een rol was, of dat de Huub die we vanaf nu gaan zien een rol is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, huub doet alles perfectalles
Meer dan zat.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Mika25 het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe ze de TV uitzendingen gaan vullen als Huub niet meer gaat pesten... Zijn er nog andere verhaal lijnen gaande buiten het pesten? Oja...de afval race van Jaap, dat moet ook genoeg zijn om 400.000 kijkers te trekken...
Vergeet Big Brother niet. Ik weet niet precies bij welke van de Big Brothers ze betrokken was, dat zal waarschijnlijk niet BB6 zijn. Dus lijkt me logisch dat het meer BB4 en BB5 zijn. Als ze het "vak" van Hummie geleerd heeft verklaard dat veelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
(al begin ik wel een en ander van mevrouw Pannekoek te snappen nu ik weet dat ze ook producente was van het baanbrekende en spraakmakende Land van Maas en Geel.)
Tijd voor een hartig functioneringsgesprekje bij JdM, dunkt me.![]()
Juist wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Jij bent toch een uber hardcore streamer dan maak je om zoiets toch geen zorgen meer?
Realistischer dan jaap zijn doel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ja oke maar als je Jaap's Dronkenschap live gezien hebt en overleefd hebt dan kan je alles op de wereld aan.quote:
Ach, het is ook een soort spel. Net als bij BB kies ik ervoor me druk te maken over en te verdiepen in dingen die er gelukkig helemaal niet toe doenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
en wat doen we met brainless zingen?? morgen hallo Juf.Jquote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Balans.
Huub iets minder spel iets meer doel, Syl iets minder doel en iets meer spel.
Natasia is thuis geweest en is teruggekomen met de oorlogskleuren op! Ze zal weer van zich laten horen.. ze zal dit en ze zal dat..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Mika25 het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe ze de TV uitzendingen gaan vullen als Huub niet meer gaat pesten... Zijn er nog andere verhaal lijnen gaande buiten het pesten? Oja...de afval race van Jaap, dat moet ook genoeg zijn om 400.000 kijkers te trekken...
Hear hearquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Die Flenstrut zal wel weer eens gekeken hebben. Klok, klepel en meteen ingrijpen want stel je voor dat haar favoriete wannabe pimp mofo het moeilijk heeft. Meteen ingrijpen, Huub een waarschuwing en verder niet meer naar omkijken. Dat Brian 100x erger is en al 100x een waarschuwing had moeten krijgen (of eigenlijk; eruit geflikkerd had moeten worden) wordt even over het hoofd gezien.
Ik zeg; gooi die Deborah teef eruit, geef haar een of ander Libelle programma en maak iemand die WEL verstand van boeiende tv heeft producent.
BAN zanikt dat Huub een hand boven het hoofd wordt gehouden, maar voor alle kijkers is toch meer dan duidelijk dat de hand boven het hoofd vooral opgaat voor Natasia en Brainless mofo para-brodda conjo pimp loverboy.
Precies!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dan 3 glazen alcohol mag drinken doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
nou ik niet hoor dan gaat gewoon de stekker er uit.... net als bij TIEN...........quote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
1x is leukerquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef waxmask het volgende:
Ik heb zelf maar ff tijdelijk de streams:
[afbeelding]
Dan hoeft Tien het niet voor me te doen....
Als ie zelf niet kapt dan kan Juf Judith hem er het beste uitzetten. Ik verwacht wel dat zij zich aan haar woord zal houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:19 schreef Villalux het volgende:
[..]
en wat doen we met brainless zingen?? morgen hallo Juf.J![]()
![]()
![]()
Hoezo denk jij dat de redactie dat wil??? Dat iemand zéér populair is, is juist enorm goed voor een programma. Als niemand er ver bovenuit steekt, dan ben je veel minder bij het programma betrokken. Dus reken er maar op dat ze graag willen dat mensen zo fanatiek voor Huub blijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef marky het volgende:
Zou dom zijn van Huub als hij helemaal op zijn doelen zou gaan richten. Via stemmen gaat er niemand uit. Huub wordt dan alleen maar minder populair en dat is denk ik wat de redaktie wil. Of Huub speelt dit en gaat vervolgens gewoon verder met sarren.
Ik verwacht het niet alleen, ik hoop het ookquote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ie zelf niet kapt dan kan Juf Judith hem er het beste uitzetten. Ik verwacht wel dat zij zich aan haar woord zal houden.
is ook sarcastisch bedoeld, de echte huub hebben we volgens mij nog maar zelden gezien, hij is zich continue bewust van de cameraquote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dat mag je vinden, maar dat vind ik dan weer niet. Maar het hoort wel allemaal bij Huub. De vraag is of de Huub die we de afgelopen weken hebben gezien een rol was, of dat de Huub die we vanaf nu gaan zien een rol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |