quote:
Dat mag toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Brian ligt op bed hoor ik Natasia zeggen en hij is in diepe rust
Ach, hij zal wel ff ontzien worden kennelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag toch niet.
SHE kreeg een waarschuwing dat ze actiever moesten doen.
Flauw gedoe, dat steeds de eerste willen zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: deze keer was ik net iets sneller
Eeuwige diepe rust? Of ben ik nu te voorbarig...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ach ja wat maakt het uit he? Als de DGK redactie het krom gaat trekken, waarom dan niet helemaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag toch niet.
SHE kreeg een waarschuwing dat ze actiever moesten doen.
Ik seg...ik hou durfanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Flauw gedoe, dat steeds de eerste willen zijn.
Ik duim met je mee. od pammetjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eeuwige diepe rust? Of ben ik nu te voorbarig...
Weer lekker meten met 2 maten DGK_REDACTIE.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Dat zou betekenen dat Huub's slaapkamerparty vannacht niet doorgaat. Dat gaan ze dus heus niet dus, want dat kan juist zeer interessant wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef farceman het volgende:
Wie wil er met mij wedden dat de straf voor Huub is dat hij een of 2 weken om 23.00 uur naar bed moet gaan!
Let maar op!
Het begint nu inderdaad wel enorm in de smiezen te lopen, die double standards.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Weer lekker meten met 2 maten DGK_REDACTIE.
Jullie laten je wel behoorlijk kennen de laatste tijd.
Heeft mevrouw Pannekoek soms problemen thuis of zo?
Tja, sommigen hebben meer aandacht nodig dan anderen, zoals Natasia dat doet door op de voorgrond te treden met herrie. Toch zou het wel zo aardig zijn als je anderen ook eens wat meer kans gunde.quote:
OT, de volgende is voor jou OK?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, sommigen hebben meer aandacht nodig dan anderen, zoals Natasia dat doet door op de voorgrond te treden met herrie. Toch zou het wel zo aardig zijn als je anderen ook eens wat meer kans gunde.
Ik vind dat zelfs vallen onder aanranding, iemand in zijn slaap van bed trekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat Brian bij Sylvia flikte valt wat mij betreft idd wél onder fysiek geweld. Onbegrijpelijk dat aan dat soort dingen niets wordt gedaan en dat Huub blijkbaar weer een soort van waarschuwing te pakken heeft. Nog idioter is dat Jaap voor die ene nacht waar hij Eric en Huub constant tegen hun wil in bleef aanraken, sigaretten van hun vernielde en Huub meerdere malen de doorgang blokkeerde niet eens een waarschuwing heeft gekregen. Helemaal niets. Het is vreemd waar ze daar mee bezig zijn, dat is zeker.
Ons geduld met de DGK redactie wordt ook dermate op de proef gesteld.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Derrek het volgende:
Huub is al zo ontzettend vaak gewaarschuwd voor dit gedrag maar hij blijft gewoon doorgaan met het tarten van het noodlot. Op een bepaald moment is het een keer mooi geweest.
Nee joh, mij maakt het in principe niet uit wie een COS opent en ikzelf heb die behoefte niet zo. Maar er zijn nog meer mensen, en die vinden het misschien wel leuk... onderwerp verzinnen en zo.quote:
12. Het gebruiken van taal welke niet behoort tot het Nerderlandsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Tja dat komt idd beetje raar uit, misschien vanaf morgen dan...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Huub's slaapkamerparty vannacht niet doorgaat. Dat gaan ze dus heus niet dus, want dat kan juist zeer interessant wordenIk denk dat er weer nieuwe regels komen omtrend pesten enzo.
Brian en Jaap trokken Sylvia niet van haar bed, maar ze werd wel zo haar heen en weer gesjord aan haar tenen of met het hele dekbed dat haar hele lijf meebewoog. Als de redactie hier nu las, zou ze zo langzamerhand misschien ook nog eens even goed nadenken over waarschuwingen en wie ze verdienen. Zeker omdat Brian dit wel vaker zal gaan doen zoals hij eerder al zei.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs vallen onder aanranding, iemand in zijn slaap van bed trekken
Dat valt dan mee. Nu nog voor Brian en Jaap.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
dus 1 waarschuwing!
Wat een blunder van Tienquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
17. Handdoek voor de cameraquote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef Alfaro het volgende:
[..]
12. Het gebruiken van taal welke niet behoort tot het Nerderlands
13. Het vernielen van een helm
14. Overdag slapen
15. Misbruik maken van kwetsbaren
16. Het gevaar brengen van de gezondheid door onveilige sex
etc etc etc
Okiedokie en daarna gaat er een EXIT voor Brian achteraan zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Ff copypaste hier:quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Nou nou, het is heel erg moeilijk hoor om tot twee te tellenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een blunder van Tien![]()
![]()
![]()
, de zoveelste.
Schrijven kunnen ze ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
De Gouden Kooi
Bron:TIEN.
dat zou geweldg zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 16:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Okiedokie en daarna gaat er een EXIT voor Brian achteraan zeker?
18. Moedwillig slopen boxen fitnessruimtequote:
Welke analfabete stagiaire heeft dit stukje proza uit zijn reet geschud?quote:Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Kan niet waar zijn ....quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
, de zoveelste.
Inderdaad een vorm van creatief met kurk.quote:14:31-Officiële waarschuwing! *UPDATE*
Officiële waarschuwing! *UPDATE*De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, heeft ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.
Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
De Gouden Kooi
Wie heeft dat in godsnaam geschrevenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef rooie3 het volgende:
De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, heeft ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.
Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.
Anti climax dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
dus 1 waarschuwing!
Het wordt tijd dat jij ingrijpt daar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke analfabete stagiaire heeft dit stukje proza uit zijn reet geschud?
Ja had dan alle mannen op scherp gezet, de acties kwamen van beide zijden, misschien de 1 wat meer dan de ander, maar als ze alles op 1 hoop gooien moeten ze alle 4 een waarschuwing hebben, en alchohol had hier niks mee van doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
, de zoveelste.
Ik ben bang dat Tien mijn uurtarief niet kan betalenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef rooie3 het volgende:
De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,
Bron tien.
verder niks voor die rat,
Zal hij wel moeten van achter.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat dus straks weer een hoop stennis maken over dat ie niet mag zuipen. DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS HUUB![]()
Zo.
Op zich geen probleem, maar hij kan en mag gewoon niet de enige zijn met een waarschuwing aan zijn broek. Brian en Jaap hebben zich ook meerdere malen schuldig gemaakt en kunnen nu hun handen wassen in onschuld.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dat 3 glazen alcohol drinkt doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
Ik houd de 10 site in de gaten voor de tweede brief die ze aan het opstellen zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En die rat komt er weer zonder iets vanaf!
Zou heel goed kunnen idd, vraag me alleen af hoelang deze "beperking" van kracht isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dat 3 glazen alcohol drinkt doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
zo is het domme mensen opjutten is helemaal niet van deze tijd....denk aan Bin laden!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef the_undertaker het volgende:
En waar blijft nu de waarschuwing voor Brian dan... waar de fuck ligt de grens voor hem nu dan![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zou iedere dag een volle asbak in het bed van brian kiepen...dat mag blijkbaar!
Het is de laatste tijd iedere keer zo in dat huis.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat Brian bij Sylvia flikte valt wat mij betreft idd wél onder fysiek geweld. Onbegrijpelijk dat aan dat soort dingen niets wordt gedaan en dat Huub blijkbaar weer een soort van waarschuwing te pakken heeft. Nog idioter is dat Jaap voor die ene nacht waar hij Eric en Huub constant tegen hun wil in bleef aanraken, sigaretten van hun vernielde en Huub meerdere malen de doorgang blokkeerde niet eens een waarschuwing heeft gekregen. Helemaal niets. Het is vreemd waar ze daar mee bezig zijn, dat is zeker.
prima.maar ik mis nu eindlijk ook wel eens een kaart of waarschuwing voor die Brainlessquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub echt niet meer dan 3 glazen alcohol mag drinken doen ze puur omdat ze Huub absoluut niet kwijt willen. Met veel alcohol op, is het risico dat hij weer in de fout gaat te groot, vandaar deze brief denk ik.
Blijkbaar ziet de redactie dat toch anders. En Huub mag echt niet weg, anders hadden ze hem wel laten doorzuipen. Dan kon je er op wachten dat hij weer de fout in gaat. Maar de redactie vindt blijkbaar echt dat Jaap en Brian niets hebben gedaan wat ernstig genoeg is voor een waarschuwing. Het zal dus op het randje zijn geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, maar hij kan en mag gewoon niet de enige zijn met een waarschuwing aan zijn broek. Brian en Jaap hebben zich ook meerdere malen schuldig gemaakt en kunnen nu hun handen wassen in onschuld.
Wel opletten hoor. Huub gaat straks doen ALSOF hij dat verschrikkelijk vindt. En misschien gaan ze nu alsnog het geintje met de Glassex een keer uithalen, laat op de avond als Huub zijn drie drankjes al heeft gehad en hij zogenaamd helemaal gek wordt van het alcoholtekort.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat dus straks weer een hoop stennis maken over dat ie niet mag zuipen. DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS HUUB![]()
Zo.
Precies. Ik vind dit zo vuil allemaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, maar hij kan en mag gewoon niet de enige zijn met een waarschuwing aan zijn broek. Brian en Jaap hebben zich ook meerdere malen schuldig gemaakt en kunnen nu hun handen wassen in onschuld.
Misschien doen ze dat om te voorkomen dat ze alcohol in zijn drinken stoppen als hij al op zijn max zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Van de 10-site
[..]
Inderdaad een vorm van creatief met kurk.
Wel grappig dat de andere bewoners nu collectief verantwoordelijk gaan zijn voor Huub's drinkgedrag.
Dus als Huub nu toch teveel zuipt is het de schuld van de anderen, omdat er duidelijk staat 'u dient erop toe te zien dat Huub...'
Storm in een glas water dus (zonder afgepste hoeveelheid alcohol, anders mag Huub er nu nog maar 2....![]()
Die knallen soms vast (vandaag) vooral 3 heeft daar last vanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doen stream 1 en 3 het bij jullie?
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die knallen soms vast (vandaag) vooral 3 heeft daar last van
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zoek een foto van Deborah Flens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |