Het is wat beroerd op dit moment.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doen stream 1 en 3 het bij jullie?
Ik denk dat ze doelen op het 10 liter glas wat ze laatst een keer haddenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Zo die kan nu wel een nieuw tel3foonnummer aanvragen als dit echt isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Telefoonnr van Frans v.d GDK ***********
Flikker ff op!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Op deze manier geven ze BANJ weer een feestje en denken ze dat ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de redactie dat toch anders. En Huub mag echt niet weg, anders hadden ze hem wel laten doorzuipen. Dan kon je er op wachten dat hij weer de fout in gaat. Maar de redactie vindt blijkbaar echt dat Jaap en Brian niets hebben gedaan wat ernstig genoeg is voor een waarschuwing. Het zal dus op het randje zijn geweest.
Kun jij dit volgen?????Knapquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Hahahahahahah .... Deborah is weer eens teruggeflotenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
dus 1 waarschuwing!
Leuk: die ga ik denk ik maar eens even bellenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Nee, een waarschuwing voor het glas cola én de dingen die hij afgelopen nacht heeft gedaan. Voor dat allemaal samen krijgt hij 1 officiele waarschuwing.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
Dus Huub heeft de waarschuwing voornamelijk gekregen voor het glas cola van inmiddels bijna een week geleden? Dus al het andere is nog steeds legaal om te gebruiken...
Lieke achtig stemmetje...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Waxmask, haha! Was het een man of een vrouw?
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daarquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef waxmask het volgende:
Hahaha ik kreeg wel Talpa Producties aan de lijn, toch maar even gemeld dat ik het geen stijl vond. Wel leuk stemmetje aan de andere kant, denk zometeen nog maar een keertje terug bellen voor een geil gesprekkie.
Blijft dus problematisch om je eigen regels toe te passen ... althans objectief.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat ze nu 1 waarschuwing geven voor "het totaal van alle overtredingen", maar niet specifiek vertellen wat wel en niet acceptable is...
Het is zwaar waardeloos, aangezien het zeer interessant had kunnen worden tussen Huub en Lieke. Misschien wel de start van een nieuwe love-story. Maar dat draaien ze nu dus de nek om met die maatregel.quote:
nou als dat alles is..(?)quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Het feest gaat niet door en Lieke komt ook niet
Ja en ik heb er meer plezier aan beleefd dan aan welk belspelletje dan ook, ik denk dat ik hier mijn telefoonrekening maar aan ga spenderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daar
Top verwoord, ik vraag me dan nu ook af waar die waarschuwingen voor j.aap en rat blijven!!!! Ik denk dat JdM die domme deborah maar snel de Febo uit moet donderen. Zonder waarschuwingen, huppakee koffiejuf in de kantine.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Spoko het volgende:
die DGK redactie moet is een waarschuwing krijgen van de grote baas en die verslaggeving bij de wedstrijden is ook om te janken...
En al helemaal die debiel altijd veel te enthousiast is bij van die B-wedstrijdjes... als ik hem hoor ga ik zappen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Spoko het volgende:
die DGK redactie moet is een waarschuwing krijgen van de grote baas en die verslaggeving bij de wedstrijden is ook om te janken...
Om eerlijk te zijn: ik zat niet echt te wachten op die love story. Met Bart en Lesley zat ik er ook niet op te wachten en en met Huub ook niet. Ik vind Amanda en Brian al echt too much al is dat geen love story maar meer the never ending story.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zwaar waardeloos, aangezien het zeer interessant had kunnen worden tussen Huub en Lieke. Misschien wel de start van een nieuwe love-story. Maar dat draaien ze nu dus de nek om met die maatregel.
ehmmmmmmmmmmm, telefoonnummer is uit je bericht gehaald... dus ik kan je niet nadoen. Tenzij je ff een pm stuurtquote:
Hmm, dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 19 maart 2007 17:01 schreef havefun het volgende:
Huub stopt met het pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |