Wat zal jaap dan veel drugs hebben gebruikt..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Let op de tanden van Sylvia en Eric, let op de tanden, grote drugsgebruik kun je daaruit oplezen, drugsgebruik uit het verleden zie je aan de tanden, let daar op, let daar op" (wijsvingertje)
En jij dan Brian, met je hazelipje?
Ik herinner me ook nog iets van een meisje van 17 dat vol bewondering was. Voor Amanda's haar, kleren, make-up. Arm kind, tochquote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 keer, van een zgn ''meisje van 14'', daarin werd ze volledig afgezeken, ze had het alleen niet door, zoals gewoonlijk.
Wat ik begrepen heb heeft de redactie Huub erop gewezen dat hij er echt doodmoe uitziet. Het feestje om half drie mocht niet, maar hij mocht het wel vervroegen. Waarom dat niet doorgaat weet ik niet. Ook zei Huub: "En Lieke komt ook niet". Geen idee of dat van Lieke zelf komt of dat ze niet mág komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef Stupidisco het volgende:
feest vanavond gaat dus niet door ? En Lieke mag nu ineens niet meer komen ? Heb ik iets gemist...... heeft dit te maken met Huub z'n 2e waarschuwing of hebben ze zelf besloten het feest te cancellen omdat ze moe zijn ?
Aan de tanden van Brian te zien is hij altijd al een konijn geweest [insert die sexsmile]quote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Brian, Jaap en Natasia babbelen over de fysiek zwakke staat van Huub.
Dat komt door de alcohol, enorme wallen etc.
Brian geeft aan, dat hij aan de tanden van Sylvia en Eric ziet, dat ze een drugsverleden hebben.
Ik noem dat lachgas. De redaktie wilt de populariteit van Brainless omhoog brengen, dus daarom word er sinds kort lachgas in de slaapkamer gespoten. Dat kan makkelijk, omdat Sylvia tegenwoordig altijd met Huub en Eric in de masterbedroom zit. Deze informatie komt van anonieme, maar betrouwbare bronnen...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Scrupules het volgende:
jaap en brian delen een moment van onbegrijpelijke humor![]()
as usualquote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik noem dat lachgas. De redaktie wilt de populariteit van Brainless omhoog brengen, dus daarom word er sinds kort lachgas in de slaapkamer gespoten. Dat kan makkelijk, omdat Sylvia tegenwoordig altijd met Huub en Eric in de masterbedroom zit. Deze informatie komt van anonieme, maar betrouwbare bronnen...
Het was toch lachen, met die tennisbaan en die kabouterkruiwagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Frasier het volgende:
Dat er nog mensen zijn die lachen om de grappen van Jaap. Onbegrijpelijk.
Vind je dat echt grappig?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Laat Huub dan maar een tennisbaan bouwen, dan heeft ie een doel, met zijn kabouterkruiwagen.
![]()
Nog 5 kilo dan rolt ze door de kooi..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Bullebak het volgende:
Dat hoofd van AmandaWat een plork.
Hoe kan iemand zo'n giga groot, rond hoofd hebben. Net Jack van Gelder met lang haar.
Tja als je hetzelfde soort humor als brian en jaap heb wel. Anders NIETquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was toch lachen, met die tennisbaan en die kabouterkruiwagen.
Alleen Braaaaaaaaajenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Frasier het volgende:
Dat er nog mensen zijn die lachen om de grappen van Jaap. Onbegrijpelijk.
En denk dat wij een totaal verschillende kijk op humor hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, dat walgelijke mannetje Eric heeft ook een brief.
Walgelijk pestertje.
Is alles verder wel goed met je? Het klinkt wat obsessed.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Pestertje Eric is alweer klaar met zijn post.
Vies smerig meelopertje.
Offtopic: Grappig genoeg vind ik Frasier wel een absolute topserie, en heb ik zelfs het FOK Frasier topic gerestyled, maar dat terzijde.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
En denk dat wij een totaal verschillende kijk op humor hebben.
het kan niet anders of jij bent familie van Jaapquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja lache hequote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef schatje het volgende:
Jaap ging gisteren ook op de grond liggen. Baywatch nadoen.
![]()
![]()
![]()
Wat een humor van Jabba, om te brullenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Laat Huub dan maar een tennisbaan bouwen, dan heeft ie een doel, met zijn kabouterkruiwagen.
![]()
vooruit, ik moest daar ook wel om grinnikenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn kabuitaahhhh-immitaties zo ook altijd hilarischquote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef schatje het volgende:
Jaap ging gisteren ook op de grond liggen. Baywatch nadoen.
![]()
![]()
![]()
thanks!quote:
Ja, dat dacht ik eerst ook ff.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij beschrijft men Jaap in die brief.. "ongeluk coentunnel, hooischuur"
Vooral dat van de tafelmanieren, en vervolgens niets over de tafelmanieren van Jaap vermelden.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Mika25 het volgende:
En ze zeggen nu dat SHE geen tafelmanieren hebben...en ze zijn fan van Jaap![]()
Vindt jij dit grappig ?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |