Sorry, had niet door dat het de laatste post wasquote:Op maandag 19 maart 2007 13:45 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wel een nieuwe openen BtB.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:30 schreef Chrishop het volgende:
Na het zien van Pistons - Suns zeg ik Go SUNS
Wie ik?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef J-Will het volgende:
Je hebt echt de op één na coolste avatar in deze reeks
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:40 schreef J-Will het volgende:
Mijn blog is opgenomen bij lowpost.net
Net twee dagen nadat ik heb besloten in het Nederlands te gaan typen. Vanmiddag dus weer in het Engels opnieuw beginnenMaar dat garandeert wel flink veel bezoekers!
Nope, dat was Dallasquote:Op donderdag 22 maart 2007 05:07 schreef popolon het volgende:
Als eerste geplaatst voor de playoffs.
http://www.andromedanet.com/tvtuner_sports.html#quote:
Of dat nou zo goed is, dat je van 1 speler afhankelijk moet zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:54 schreef F1Bas het volgende:
Kobe weer 60, netjes
Het is niet goed en dat baart mer tocvh wel grote zorgen. Lamar odom wel een goede avond trouwens. Maar de lakers hebben nu 3 op rij gewonnen tegen matige teams...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of dat nou zo goed is, dat je van 1 speler afhankelijk moet zijn![]()
maar opzich is het wel een prestatie opzich![]()
Tegen Portland hebben de lakers 't al heel 't seizoen moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef J-Will het volgende:
Ik wilde net zeggen, een overtime nodig hebben tegen Portland en vannacht met twee punten van Memphis winnen. Whooptie Dooh
wat is de laatste keer dat jij naar de Lakers hebt gekeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:02 schreef sanni het volgende:
Ik ben nog steeds verbaast dat The Lakers het zo matig doen dit seizoen. Bedoel
ze hebben geld genoeg,sterren zat en netzo als bij een Real Madrid op voetbalgebied
komt het er maar met mate uit.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef BitetheBullet het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
wat is de laatste keer dat jij naar de Lakers hebt gekeken?Sterren zat? Ze hebben Kobe en dan een all star in Odom... verder is het echt geen all star cast hoor. En geld zat? tsja dat heeft niet veel zin met een salary cap... tenzij je in NY Knicks cap hell wilt belanden.
quote:Lakers zitten op dit moment nog stukken boven de salary cap door Brian Grant![]()
Volgend jaar wel 20 miljoen minder salaris, maar ook maar 9 spelers onder contract
College.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:29 schreef J-Will het volgende:
Miami maakt zichzelf belachelijk op het moment. 24 - 7 tegen de Pacers, het koudste team in de NBA zo ongeveer
Nu maar hopen op wat flashy play van J-Will of een mooie comeback. Anders verneuk ik nu mijn rust.
Zo erg als Denver is het nog nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:29 schreef J-Will het volgende:
Miami maakt zichzelf belachelijk op het moment. 24 - 7 tegen de Pacers, het koudste team in de NBA zo ongeveer
Nu maar hopen op wat flashy play van J-Will of een mooie comeback. Anders verneuk ik nu mijn rust.
Ik kijk college, in de 'break' zap ik even.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:22 schreef J-Will het volgende:
verschrikkelijk. Tweede kwart was ook niet groots maar mijn held had wat leuke plays.
Hoe doet elson het tegen jouw team Popo? Ik zag dat hij 2 punten, 3 rebounds en een assist had in 4 minuten. Dat is een career night in de making
Elsonquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:22 schreef popolon het volgende:
Pistons gaan ook lekker van start.
Nou goed, back to NCAA.
Knock out systeem, dat moet genoeg zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:39 schreef J-Will het volgende:
College vind ik minder mooi basketball. Kijk toch liever NBA, zelfs als je team geslacht wordt.
2000 finalsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:05 schreef popolon het volgende:
Pas nog een leuk interview met Rik Smitsgezien op NBATV.
Was weer even genieten met de hoogtepunten van de Pacers. Prachtig team hadden ze toen.
Parker is écht goed bezig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:04 schreef Klaverjas het volgende:
Pistons met de lead, SA is zwak bezig. Alleen Parker en Duncan spelen op niveau/
Sheed ook.quote:
Ik ook, maar dat maakt me weinig uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:12 schreef Klaverjas het volgende:
Denk toch dat Spurs uiteindelijk winnen.
Verdedigend wel goed zo te zien, alleen aanvallend te wisselvallig beide.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat maakt me weinig uit.
't Is nu de tijd om te kijken hoe de teams er voor staan.
In college mis ik de fast breaks, de individuele acties. Ik heb het idee dat de defensieve skills van die jongens voorlopen op de offensieve. Er wordt zo weinig lef getoond.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:59 schreef popolon het volgende:
Nederlands niveau? College?![]()
Man, 't is juist het tegenovergestelde.
Dat hij 4 wedstrijden 50+ schiet is een prestatie opzich, maar als hij dat moet doen omdat zijn team het anders niet haalt zegt iets over de Lakersquote:
Echt een heerlijke samenvatting! 15 minuten lang heb ik genoten van de Kobe show! En Mart Smeets was trouwens erg goed op dreef. "Brown van de LA Lakers kan nog een dooie lantaarnpaal verdedigen".quote:Op zondag 25 maart 2007 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Lakers - Memphis nu op Ned. 1 in korte samenvatting.
Was laatst een stream op SopCast, Bulls vs. Sonics. Ik meen de playoff serie in 1996.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:53 schreef popolon het volgende:
Super van Kobe natuurlijk maar zonder team ben je nergens.
MJ was nooit zo groot geworden zonder het hele Bulls team toen. Hij had de hulp van het perfecte team om zich heen.
Da's dus een goed voorbeeld dat Mart geen NBA meer volgt. Brown is juist in verdedigend opzicht sterk (term is used loosely). Offensief zou de dooie lantaarnpaal hem echter wel kunnen verdedigenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een heerlijke samenvatting! 15 minuten lang heb ik genoten van de Kobe show! En Mart Smeets was trouwens erg goed op dreef. "Brown van de LA Lakers kan nog een dooie lantaarnpaal verdedigen".
Dat dacht ik ook toen ik het zag, maar een gemiddelde van 56 punten over 5 wedstrijden is nog steeds enorm veel!!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Kobe maar 43 punten...
Zijn record is dacht ik 9 op rij van 40+ oid...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef Djensen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het zag, maar een gemiddelde van 56 punten over 5 wedstrijden is nog steeds enorm veel!!
En natuurlijk wel 5 40+ games op rij, die kan die nog wel ff doorzetten
Mooi man.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Colplay het volgende:
Ben weer terug in Nederland, dus moet NBA weer vanaf tv volgen. Maar was wel succes. Ben bij Dallas - Phoenix geweest. Wat een supersfeer! En als Sunsfan geen enkel probleem in het stadion. Wel extra leuk dat ze na 2OT toch nog wonnen. Verder nog onder meer Elson gesproken na zijn wedstrijd tegen Indiana. Hij speelde toen erg goed en werd zelfs door de tv geinterviewd. Tegen Boston hebben we hem ook zien spelen, maar toen was hij erg slecht (net als de ploeg trouwens). Maar heb zin in de play-offs na het zien van de topploegen.
Dat moet te doen zijn. Je bent ongetwijfeld zn enige fan.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef J-Will het volgende:
coolIk heb ooit een man van de pers gemaild of hij wat dingetjes voor me aan J-Dubb wilde vragen
Is er nooit van gekomen. Ik zit er wreed aan te denken een keer naar Miami te gaan en diezelfde pers-dude te benaderen of hij een kleine meet kan regelen. Ik kan me voorstellen dat het feit dat ik speciaal uit Nederland kom misschien wel een reden kan zijn
Maar dat is toekomstmuziek, ik heb daar nog helemaal geen geld voor. Maar ik zou het zeker doen als ik het had
Je moet vanuit Europa voor een accreditatie officieel contact opnemen met NBA Europe (Tom Marchesi). Misschien dat je daar een verhaal kan verzinnen dat je journalist voor een klein blad in Nederland schrijft. Neem bijvoorbeeld een regionaal blad uit je omgeving. Dan een stukje tekst maken over de NBA en dan zeggen dat je weer een verhaal wilt maken en dat je op de datum dat je gaat er bent. Maar omdat jullie zo klein zijn heb je nog geen NSP-kaart hebt. Misschien dat je dan een kans hebt dat je een accreditiatie krijgt. Zeker als het een wat kleinere wedstrijd in Miami is, want daar is het toch nooit zo heel druk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef J-Will het volgende:
coolIk heb ooit een man van de pers gemaild of hij wat dingetjes voor me aan J-Dubb wilde vragen
Is er nooit van gekomen. Ik zit er wreed aan te denken een keer naar Miami te gaan en diezelfde pers-dude te benaderen of hij een kleine meet kan regelen. Ik kan me voorstellen dat het feit dat ik speciaal uit Nederland kom misschien wel een reden kan zijn
Maar dat is toekomstmuziek, ik heb daar nog helemaal geen geld voor. Maar ik zou het zeker doen als ik het had
Ik geloof je verhaal wel hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef Colplay het volgende:
[..]
Je moet vanuit Europa voor een accreditatie officieel contact opnemen met NBA Europe (Tom Marchesi). Misschien dat je daar een verhaal kan verzinnen dat je journalist voor een klein blad in Nederland schrijft. Neem bijvoorbeeld een regionaal blad uit je omgeving. Dan een stukje tekst maken over de NBA en dan zeggen dat je weer een verhaal wilt maken en dat je op de datum dat je gaat er bent. Maar omdat jullie zo klein zijn heb je nog geen NSP-kaart hebt. Misschien dat je dan een kans hebt dat je een accreditiatie krijgt. Zeker als het een wat kleinere wedstrijd in Miami is, want daar is het toch nooit zo heel druk.
Mensen het bovenstaande verhaal niet geloven kunnen op www.eireizen.nl kijken, want daar staan alle foto's van de vakantie. Bij woensdag de foto's van de wedstrijd van de Spurs en die met Duncan, Parker en Elson.
Hell ya, heerlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 05:14 schreef popolon het volgende:
Rasheed Wallace forces overtime with a 63-foot buzzer beater
Wow!!!!! Da's echt geweldig. Pakt die bal, kikt en gooit die basket er zo in.... Jezus!!! Prachtig schot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 05:14 schreef popolon het volgende:
Alleen baal je dan dat het niet op national tv was en de beelden niet @ fok geplaatst werdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:14 schreef J-Will het volgende:
een vriend van me heeft ooit op precies dezelfde manier een wedstrijd voor ons gewonnen. Nog een seconde te gaan, van voor de middellijn, via het bord, boem. We stonden ook nog eens, door ZIJN fout, twee punten achter. Echt lekker.
Briljant schot, zolang hij het maar doet in het regular season en niet in de conference finalsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 05:14 schreef popolon het volgende:
hehe voor mij was het echt gaaf, ik was die wedstrijd geblesseerd uitgevallen met een pink die uit de kom gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Alleen baal je dan dat het niet op national tv was en de beelden niet @ fok geplaatst werden
Dat Delphino in de slotfase nog steeds mag spelen zeg. Niet te geloven. Vorige week ging hij op het belangrijkste moment omhoog tegen Yao, die hem natuurlijk heeeel eenvoudig kon blocken waarna de wedstrijd gespeeld was. Nu weer een fout op een driepunter bij een gelijke stand. Lijkt me dat hij niet altijd de beste beslissingen neemt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:47 schreef F1Bas het volgende:
Onze vriend Delphino doet het weer![]()
2 Seconden voor tijd een fout op een 3-puntshot.
Delfino is een hele goede verdediger, heeft al heel wat steals en andere hustle plays op z'n naam staan in de slotseconden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat Delphino in de slotfase nog steeds mag spelen zeg. Niet te geloven. Vorige week ging hij op het belangrijkste moment omhoog tegen Yao, die hem natuurlijk heeeel eenvoudig kon blocken waarna de wedstrijd gespeeld was. Nu weer een fout op een driepunter bij een gelijke stand. Lijkt me dat hij niet altijd de beste beslissingen neemt...
Oke. En nu was het ook een verdedigende fout, dus dat scheelt. Maar verbaasde me echt in de wedstrijd bij de Rockets dat hij in de laatste minuut zo'n actie mocht maken. Zeker omdat vanaf het begin duidelijk was dat het vrij kansloos was wat hij wilde. Lijkt mij dat je dat als coach probeert te voorkomen. Al begreep ik al eerder dat jij niet echt veel vertrouwen in Saunders hebt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Delfino is een hele goede verdediger, heeft al heel wat steals en andere hustle plays op z'n naam staan in de slotseconden.
't Is af en toe nog wat onbezonnen maar dat hoort bij de leeftijd. Niks ergs.
Dat klopt, ken eigenlijk geen één Piston fan die Saunders wel zit zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Oke. En nu was het ook een verdedigende fout, dus dat scheelt. Maar verbaasde me echt in de wedstrijd bij de Rockets dat hij in de laatste minuut zo'n actie mocht maken. Zeker omdat vanaf het begin duidelijk was dat het vrij kansloos was wat hij wilde. Lijkt mij dat je dat als coach probeert te voorkomen. Al begreep ik al eerder dat jij niet echt veel vertrouwen in Saunders hebt...
Ja...dat hoofdstuk heeft Don Nelson nog niet gelezen. Wel belangrijke win voor de dubs, staan nog 1 game achter de Clippers dus het kan nóg...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 05:12 schreef popolon het volgende:
45-33 na Q1.
Leuk om te zien maar erg chaotisch. Als als fan zou je je toch wat zorgen moeten maken om de defense.
Deeee-troit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Multiply het volgende:
http://dewsaw.com/sports/
Gewoon op de link klikken en een perfecte stream in je windows media player. En bij dewsaw classic staan de games van gisteren tot een week geleden ongeveer.
Zit nu Nets vs Pistons te kijken.
Held.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Multiply het volgende:
http://dewsaw.com/sports/
Gewoon op de link klikken en een perfecte stream in je windows media player. En bij dewsaw classic staan de games van gisteren tot een week geleden ongeveer.
Zit nu Nets vs Pistons te kijken.
Eigenlijk liever de no.6 seed dan de no.4 seed, gelukkig kunnen ze dinsdag nog de tiebreaker winnen tegen Toronto.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:51 schreef J-Will het volgende:
Dewsaw.com doet het bij mij niet meer
Jason Williams 15-10, prachtige double doubleEn Miami iets steviger in de strijd om de #4 seed. Nu Toronto nog voorbij.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou... first round playoff exit voor de Lakers.... LEUK!![]()
Helaas wel... De rest van de Lakers speelt momenteel erg inconsitent en bijna niemand speelt defense (alleen wat rebounds plukken is GEEN defense). Dat breekt je enorm op in de playoffs. Als je schoten niet vallen en je niemand kunt stoppen? Krijgen ze echter weer wat 'Schwung' van de eerste 2 maanden terug, dan zie ik het zonniger in, maar ik moet ook realistisch zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef Nouk het volgende:
En zelfs een 3-1 voorsprong is nog niet eens genoeg...
Bijna net zo mooi als die van Sheed.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik liep donderdagavond Shaq tegen het lijf in Minneapolis![]()
Yep, ik heb zelfs een foto voor het nageslachtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Leef je nog?
Ik heb Rasheed bijna aangeraakt vorig jaar in Grand Rapids.
hier plaatsen enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Yep, ik heb zelfs een foto voor het nageslacht![]()
Oops sorry. Ik zal de eindstand niet noemen dan.quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Colplay het volgende:
Zie dus dat de wedstrijd op Sport 1 niet echt live te noemen is... Staat namelijk nu 98-95
Ik heb gewoon hier niet meer gekeken hoor. Maar wel leuke pot.quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Oops sorry. Ik zal de eindstand niet noemen dan.
Tuurlijk hoort PJ in de hall of fame. Hij was alleen niet onfortuinlijk met zo'n team.quote:Op zondag 1 april 2007 12:42 schreef ScienceFriction het volgende:
http://myespn.go.com/conversation/story?id=2820163§ion=nba
Phil Jackson naar de Hall of Fame dus. Ben ik het zeer zeker mee eens. Bovenstaande link heeft ook een discussie thread... daar wordt PJ aan de ene kant echt de grond in gestampt. "Yeah he had MJ, he had Kobe and Shaq... they would have won a title eventually anyway"
Goh... en dan zeggen dat iemand als Sloan beter is dan PJ... hoeveel titels heeft Sloan? Hij had toch Stockton en Malone? Of Wilkins, the winningest coach ever? Popovich? Ach, kun je ook zeggen dat hij het aan Tim Duncan te danken heeft en hem dan de grond in stampen.
Phil Jackson is waarschijnlijk de beste motivator ooit in de NBA en de beste championship coach and misschien dus de GOAT. Talent heb je nodig als coach en championship teams hebben ALTIJD talent en dus goede spelers.
De Lakers hebben met Del Harris nooit een titel gewonnen en knalden steeds op beschamende wijze uit de Playoffs. Jackson komt bij de Lakers en ze winnen meteen 3 titels op rij. Toeval? Geluk?
Drie threepeats met 2 verschillende teams... 9 titels... da's niet gewoon geluk hoor, dan ben je een van de alerbeste coaches ooit. Een titel winnen, okay, maar repeats en threepeats? Imagine the ego clashes!!
Hoelaat is 't telkens? Elke keer op een andere tijd? Ik probeer elke week een beetje te zappen naar ned1 maar mis 't elke keerquote:
Check om uurtje of 12 op zondag ff TT 224, daar staat een tijdschema met wat wanneer wordt uitgezonden zodat je niks hoeft te missen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoelaat is 't telkens? Elke keer op een andere tijd? Ik probeer elke week een beetje te zappen naar ned1 maar mis 't elke keer
Wel de tweede kutwedstrijd voor Billups tegen Godquote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef popolon het volgende:
Detroit choked zichzelf kun je beter zeggen.
Even yvonne mailen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef no-look het volgende:
Godver.
Net voor de honderdste keer mijn wachtwoord fout getypt (laatst veranderd omdat iemand hem zag) en nu heb ik een nieuw wachtwoord gemaild gekregen. Maar het adres waarop ik registreerde bestaat niet meer --> ik kan niet meer inloggen.
J-Will is niet meer
Als de uitzending en meestal is dat rond 13.00 dan geven ze een spoorboekje en daar kan je je meestal aan vasthouden,verlengingen van wedstrijden daargelaten, of nog niet voorbij omdat de wielrenners geen zin hebben, of juist wel, kan het eerder of later worden , maar je hebt ongeveer een tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoelaat is 't telkens? Elke keer op een andere tijd? Ik probeer elke week een beetje te zappen naar ned1 maar mis 't elke keer
Detroit draait een redelijk seizoen, niet meer dan dat.quote:Op maandag 2 april 2007 01:50 schreef BitetheBullet het volgende:
maar toch een goede wedstrijd van Miami, dat zonder Wade het beste team in het oosten behoorlijk laat zweten.
Even stemmen op Automotion.quote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef Colplay het volgende:
Trouwens nog een andere belangrijke NBA-verkiezing:
http://www.nba.com/features/dance_bracket_2007.html
Ja zo simpel is het.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:04 schreef popolon het volgende:
De Pacers stonden er 14 voor in de 1e en in de 2e.
En toen was het mooi geweest.
[..]
Even stemmen op Automotion.
[afbeelding]
Ik heb 't idee dat de meesten het volgen via streams.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
Voor de in Nederland wonende mensen hier. Kijken jullie het op sport 1 of NASN?
Sport1, TVU en al die andere programma's waarmee je kan kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
Ach, het gaat nu rustig. Paar runs was genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja zo simpel is het.
Maar jullie zullen toch beter moet gaan spelen wil je de playoffs winnen.
http://www.andromedanet.com/tvtuner_sports.html#quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het juist mooi als meer mensen het kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:09 schreef PLAE@ het volgende:
Het is al een beter dan dat je weer begint te blaten dat je het op allerlei Amerikaanse zenders ken zien
Omdat je daar woont enzo
ik plaag je maar watquote:Op woensdag 4 april 2007 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het juist mooi als meer mensen het kijken.
Hoe meer hoe beter.
quote:Op woensdag 4 april 2007 03:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik plaag je maar wat
bedankt voor de antwoorden mensen, het was meer omdat ik de digitale-tv markt wat aan het verkennen ben. En ik wil weten of NASN en sport1 op dit gebied een beetje de moeite waard zijn![]()
Yep.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:15 schreef jmac het volgende:
nasn is toch meer icehockey/american football/mlb?
toen ik t had zag ik er zelden nba op
Als je alleen voor de NBA kiest, dan heb je meer aan Sport1. Heb je elke dag van het seizoen een kwartier een samenvatting en twee wedstrijden live per week. Tijdens de play-offs zijn dit er iets meer. NASN heeft veel van de andere Amerikaanse sporten live en herhaalt de wedstrijden ook regelmatig, zodat je niet altijd 's nachts hoeft te kijken. En inderdaad ook andere shows over de Amerikaanse sporten.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:15 schreef jmac het volgende:
nasn is toch meer icehockey/american football/mlb?
toen ik t had zag ik er zelden nba op
Washington laat t trouwens ook elke keer afweten :S
same prob here,quote:Op donderdag 5 april 2007 01:47 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben heel druk aan het F5-en maar mijn stream komt maar niet online.
Ik heb zoiets nodig!
[afbeelding]
Beter uit de startblokken wel, want nog voor bij rust, maar daarna was het niet veel. Knappe zege Bulls, die op weg zijn naar de tweede plaats in het oosten.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
Bulls @ Pistons nu, eens kijken of Detroit nu eens wat beter uit de startbloken komt.
Dat was prut.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Beter uit de startblokken wel, want nog voor bij rust, maar daarna was het niet veel. Knappe zege Bulls, die op weg zijn naar de tweede plaats in het oosten.
Zonde. Ook al heb ik niet zoveel met Washington.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Colplay het volgende:
Seizoen voor Gilbert Arenas is over. Moet geopereerd worden aan zijn knie. Dus het seizoen voor Washington is ook over. Wordt een first-round exit.
Ik heb verder ook niet zoveel met de club. Maar altijd jammer als een ploeg vlak voor de play-offs een (en in dit geval twee) ster (ren) kwijtraakt. Betekent toch dat het een mindere serie zal gaan worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zonde. Ook al heb ik niet zoveel met Washington.
Smush Parker...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef popolon het volgende:
Smush Parker:
When asked by the Los Angeles Times if he would be ready to play Friday night in Seattle, Parker said, "I was ready to play [Wednesday] night. I wanted to play [Wednesday] night. I didn't appreciate being benched."
Parker told the newspaper he was surprised when he wasn't put back in the lineup Wednesday and was asked on Thursday what he had to do to get back on the court.
"I feel fine. I felt I did everything I need to do to be out there. I gave up trying to read that man a long time ago," Parker told the newspaper, referring to Jackson.
Who the hell is Parker?
Wat is dat toch met die derderangs PG's? Die Robinson van de Knicks heeft ook al zo'n hoge dunk van zichzelf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Smush Parker...De meeste PG's van de Lakers zijn kut, maar ik heb wel een positief beeld van Jordan Farmar, maar da's n rookie. Smush Parker is een street baller die teveel gokt en niet erg goed schiet... En wildly inconsistent!!!!
![]()
Volgens mij zijn de Mavs gewoon bang om de Warriors tegen te komen, anders kan ik dit niet verklaren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef Ricard0j het volgende:
Hoppa Nuggets verslaan Mavs
Eindelijk is een beetje defense.
Lakers blijven winnen? Je bedoelt dat ze een keer niet verliezen... het is echt dramatisch hoor de laatste paar weken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Mavs gewoon bang om de Warriors tegen te komen, anders kan ik dit niet verklaren.![]()
F*$@ing frustrerend: Warriors blijven winnen, maar ook de Nuggets, Lakers en Clippers blijven winnen...nog steeds 1 game behind 8th seed met nog 7 games te gaan. Komende nacht GS@SA en Clippers-Nuggets....
Als Bryant niet veel scoort dan is het altijd wel verlies met de Lakers, eigenlijk best triestquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lakers blijven winnen? Je bedoelt dat ze een keer niet verliezen... het is echt dramatisch hoor de laatste paar weken.
Als Nuggets-fan weet ik het niet. Suns of Spurs, ik denk dat ze tegen beide niet veel kans makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Mavs gewoon bang om de Warriors tegen te komen, anders kan ik dit niet verklaren.![]()
F*$@ing frustrerend: Warriors blijven winnen, maar ook de Nuggets, Lakers en Clippers blijven winnen...nog steeds 1 game behind 8th seed met nog 7 games te gaan. Komende nacht GS@SA en Clippers-Nuggets....
zie mijn post voor die van jouquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef Colplay het volgende:
Suns lopen al weer iets weg. Kan geen stream vinden, dus maar golf kijken.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef Colplay het volgende:
En we hebben beeld, thnx jmac. Had wel een link gevonden, maar die deed het niet. Via deze wel. Dus nu maar ff kijken.
Heb ik gedaan!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef jmac het volgende:
[..]
save deze en deze dan kan je voortaan elke dag gewoon kijken.
hou vooral de chat op de laatste in de gaten, staat vlak voor de wedstrijd begint directe links naar nba-tv streams.
Slecht nieuws voor Miami dus: Zonder wade een winning record,met Wade een losing record.quote:Op maandag 9 april 2007 00:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Wade is terug![]()
Wel 7 punten achter tegen de Bobcats....
Dat ze maar winnen ook vanavond.quote:Op maandag 9 april 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Yao is echt ontzettend vooruit gegaan de laatste tijd. Z'n voetenwerk is beter, weet eindelijk wat 'post up' is en pakt af en toe ook nog een rebound.
Heel netjes voor een man met zijn lengte.
Voor de Rockets ook erg belangrijk dat ze Ming en T-Mac speelden afgelopen nacht. Stond gisteravond nog dat ze waarschijnlijk vanwege last van hun rug allebei de wedstrijd zouden moeten laten schieten.quote:Op maandag 9 april 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Yao is echt ontzettend vooruit gegaan de laatste tijd. Z'n voetenwerk is beter, weet eindelijk wat 'post up' is en pakt af en toe ook nog een rebound.
Heel netjes voor een man met zijn lengte.
Zou dat de reden zijn? Want je zou toch verwachten dat Williams meer assists geeft als hij weinig schiet. Maar vier assists en drie TO's is wel erg mager. Maar ja, voor Miami rest van het seizoen vooral belangrijk dat Wade weer in vorm komt, dan kunnen ze iedereen verslaan in de play-offs. Zonder Wade op minimaal negentig procent zijn ze kansloos tegen Detroit en Chicago.quote:Op maandag 9 april 2007 09:03 schreef no-look het volgende:
D-Wade is terug:
Jason Williams maar 1 schotpoging in 25 minutenWade is slecht voor J-Will's game
Dat denk ik ook. Ze brengen Wade nu, omdat ze dachten dat ze in ieder geval kans hadden tegen de Bobcats als Wade maar 9 schoten in 27 minuten zou nemen. Helaas ging het net mis. En je moet natuurlijk niet vergeten dat sinds Wade's blessure ook Eddie Jones in de rotation is gekomen en die slokt ook nog eens 25 minuten op.quote:Op maandag 9 april 2007 09:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn? Want je zou toch verwachten dat Williams meer assists geeft als hij weinig schiet. Maar vier assists en drie TO's is wel erg mager. Maar ja, voor Miami rest van het seizoen vooral belangrijk dat Wade weer in vorm komt, dan kunnen ze iedereen verslaan in de play-offs. Zonder Wade op minimaal negentig procent zijn ze kansloos tegen Detroit en Chicago.
Nou... ik amuseer me kostelijk hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef Colplay het volgende:
Denver klimt over LA naar zesde plaats, terwijl GS de achtste plek binnen lijkt te slepen. Wordt nog een leuke week onderin in het westen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou... ik amuseer me kostelijk hoor...![]()
Ik zie de Lakers niet winnen tegen de Suns, Mavericks of Spurs... maakt dus op zich net zoveel uit tegen wie ze moeten spelen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Donderdag tegen Clippers belangrijke wedstrijd. Bij een nederlaag moeten de Lakers straks nog gaan vrezen voor play-offs. ZIe ze niet winnen bij PHX.
In een serie zie ik ze ook niet snel winnen. Bedoelde zelf meer de laatste competitiewedstrijden. Bij nederlaag tegen Clips en PHX kunnen Clippers en GS al langszij komen in nederlagen en wordt het echt een strijd om plek 7,8 en 9.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zie de Lakers niet winnen tegen de Suns, Mavericks of Spurs... maakt dus op zich net zoveel uit tegen wie ze moeten spelen...
Persoonlijk geef ik ze tegen de Mavericks de beste kansen... 3% ongeveer...
Ik denk dat hij nu eindelijk door heeft hoeveel geld hij gemist heeft om niet met de Queens te signenquote:Real GM: AP - Bonzi Wells' trying first season with the Rockets took a strange turn on Monday night when the guard didn't join his team for their game against the SuperSonics.
Wells was not with the team during their walkthrough on Monday morning and wasn't in the arena before the game, coach Jeff Van Gundy said. Wells left a voice message for Rockets' trainer Keith Jones saying he felt he was disrupting the chemistry of the team, and Van Gundy was unable to get in touch with Wells.
"He's not here tonight. I don't know where he's at. I haven't talked to him," Van Gundy said. "I want to make sure he's safe first."
Zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef Colplay het volgende:
En Nuggets lijken het eindelijk een beetje door te hebben hoe ze met deze ploeg moeten spelen. Misschien wel de dark horse van de playoffs straks...
Wat dat betreft is het nu wel een beetje te laat ja. Als ze eerder zo waren gaan spelen hadden ze misschien nog wel vierde of vijfde kunnen worden en de top drie kunnen ontlopen. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen in de playoffs. Kunnen wel voor een leuke matchup zorgen. Spurs zullen denk ik niet blij zijn met de stand van zaken. Krijgen nu onderweg naar de titel de Nuggets, PHX, Dallas en dan MIami/Detroit. Absoluut niet onmogelijk, maar er zit ook geen eenvoudige serie tussen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn
maar in 04-05 hadden de Nuggets ook goede eindspurt, alleen ze werden wel de playoffs uitgeknikkerd door de Spurs met 4-1
Daar heb je gelijk in, maar als Nuggets nu in een positieve mood blijven, dan hoop ik dat zij het de Spurs nog moeilijk kunnen maken. Als de Nuggets de stijgende lijn kan vast houden, dat kan dan een leuke first-round playoff wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het nu wel een beetje te laat ja. Als ze eerder zo waren gaan spelen hadden ze misschien nog wel vierde of vijfde kunnen worden en de top drie kunnen ontlopen. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen in de playoffs. Kunnen wel voor een leuke matchup zorgen. Spurs zullen denk ik niet blij zijn met de stand van zaken. Krijgen nu onderweg naar de titel de Nuggets, PHX, Dallas en dan MIami/Detroit. Absoluut niet onmogelijk, maar er zit ook geen eenvoudige serie tussen.
Lakers kunnen ook nog best de playoffs missen hoor... ze moeten nu tegen de Suns en staan vrij dicht bij de 9e plek... Ja, ik ben wat pessimistisch....quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:58 schreef Ricard0j het volgende:
Ik denk toch echt dat de Lakers straks tegen de Suns spelen![]()
En een schijt offense in de tweede helftquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:04 schreef popolon het volgende:
Een strakke Detroit Defense in de eerste helft.
Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
En een schijt offense in de tweede helft![]()
Zullen wel winnen ja, maar is toch opvallend om te zien hoeveel minder het is zonder Bbbbbillups.quote:
Daar gaat 't niet om.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zullen wel winnen ja, maar is toch opvallend om te zien hoeveel minder het is zonder Bbbbbillups.
weinigquote:Op zondag 15 april 2007 17:19 schreef pfaf het volgende:
Jazz-Suns @ NOS, benieuwd wat ze er deze week van maken.
Er van uitgaande dat de Lakers die Cakeroll van een rooster wel weten te winnen, is dinsdag m.i het meest interessante voor de laatste plek: Clips@PNX en Dallas@GS.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:11 schreef popolon het volgende:
Lakers:
Sun 15 Seattle
Wed 18 at Sacramento
Clips:
Sun 15 Sacramento
Tue 17 at Phoenix
Wed 18 NO/Oklahoma City
Warriors:
Sun 15 Minnesota
Tue 17 Dallas
Wed 18 at Portland
Moet kunnen dus voor de Lakers.
Zou toch graag Golden State in de PO's willen zien, echt zo'n raar team dat kan verassen.
Oh sorry, niet gezien.quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Warrior28 het volgende:
Kom op Golden State!!! Make my week!!
Popolon, had je mn vraag nog gezien over Sheed??? Gaat Flip 'm uit voorzorg benchen deze week, of minimale minuten?
Clippers zouden (heel misschien) nog een 4de kwart upset kunnen waarmakenquote:Op zondag 15 april 2007 23:20 schreef popolon het volgende:
Warriors spank Wolves.
Doen goede zaken, Clippers verliezen ook.
Idd, daarom!quote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef popolon het volgende:
14 punten, zou kunnen.
Kings zijn nou ook niet echt een geweldig team.
beide bleven maar missen. +shot clock violations, 10sec faults. wat al niet meer. Ik snap niet dat je zo ongelofelijk wegvalt opeens.quote:Op maandag 16 april 2007 00:05 schreef Colplay het volgende:
Dallas wint nog in de laatste minuut, want Spurs missen laatste acht schoten. Maar Spurs hadden dit met TD zeker gewonnen.
Lakers inderdaad met de hakken over de sloot... Kobe wel uiterst effectief qua shooting: 18 op 25 voor 50 punten (dat zijn Shaq-achtige nummers in z'm prime)quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:58 schreef popolon het volgende:
Pacers niet, Lakers wel.
Er is nog een plek over: Clippers of Warriors.
Die tweede T van Duncan sloeg nergens op. Maar dat heeft de NBA ook besloten. Crawford is voor de rest van het seizoen geschorst en de verwachting is dat hij nooit meer in de NBA zal fluiten. Hij schijnt tijdens de wedstrijd al een paar keer tegen Duncan geroepen te hebben: Do you want to fight?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:50 schreef Warrior28 het volgende:
Spannend nachtje met 2 mooie potten: Clippers@Suns en Mavs@Oakland....
First thing tomorrow.....internet aan om te kijken, ik val straks dood mn bed in dus dat wordt niks. Geloof er trouwens geen ruk van dat Avery op halve kracht gaat spelen, die speelt zn toppers gewoon een half uur hoor.
Trouwens....iemand dat akkefietje gezien tussen TD en Joey Crawford??? Wat een ophef, snap er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |