Ja...dat hoofdstuk heeft Don Nelson nog niet gelezen. Wel belangrijke win voor de dubs, staan nog 1 game achter de Clippers dus het kan nóg...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 05:12 schreef popolon het volgende:
45-33 na Q1.
Leuk om te zien maar erg chaotisch. Als als fan zou je je toch wat zorgen moeten maken om de defense.
Deeee-troit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Multiply het volgende:
http://dewsaw.com/sports/
Gewoon op de link klikken en een perfecte stream in je windows media player. En bij dewsaw classic staan de games van gisteren tot een week geleden ongeveer.
Zit nu Nets vs Pistons te kijken.
Held.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Multiply het volgende:
http://dewsaw.com/sports/
Gewoon op de link klikken en een perfecte stream in je windows media player. En bij dewsaw classic staan de games van gisteren tot een week geleden ongeveer.
Zit nu Nets vs Pistons te kijken.
Eigenlijk liever de no.6 seed dan de no.4 seed, gelukkig kunnen ze dinsdag nog de tiebreaker winnen tegen Toronto.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:51 schreef J-Will het volgende:
Dewsaw.com doet het bij mij niet meer
Jason Williams 15-10, prachtige double doubleEn Miami iets steviger in de strijd om de #4 seed. Nu Toronto nog voorbij.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou... first round playoff exit voor de Lakers.... LEUK!![]()
Helaas wel... De rest van de Lakers speelt momenteel erg inconsitent en bijna niemand speelt defense (alleen wat rebounds plukken is GEEN defense). Dat breekt je enorm op in de playoffs. Als je schoten niet vallen en je niemand kunt stoppen? Krijgen ze echter weer wat 'Schwung' van de eerste 2 maanden terug, dan zie ik het zonniger in, maar ik moet ook realistisch zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef Nouk het volgende:
En zelfs een 3-1 voorsprong is nog niet eens genoeg...
Bijna net zo mooi als die van Sheed.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik liep donderdagavond Shaq tegen het lijf in Minneapolis![]()
Yep, ik heb zelfs een foto voor het nageslachtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Leef je nog?
Ik heb Rasheed bijna aangeraakt vorig jaar in Grand Rapids.
hier plaatsen enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Yep, ik heb zelfs een foto voor het nageslacht![]()
Oops sorry. Ik zal de eindstand niet noemen dan.quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Colplay het volgende:
Zie dus dat de wedstrijd op Sport 1 niet echt live te noemen is... Staat namelijk nu 98-95
Ik heb gewoon hier niet meer gekeken hoor. Maar wel leuke pot.quote:Op zondag 1 april 2007 02:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Oops sorry. Ik zal de eindstand niet noemen dan.
Tuurlijk hoort PJ in de hall of fame. Hij was alleen niet onfortuinlijk met zo'n team.quote:Op zondag 1 april 2007 12:42 schreef ScienceFriction het volgende:
http://myespn.go.com/conversation/story?id=2820163§ion=nba
Phil Jackson naar de Hall of Fame dus. Ben ik het zeer zeker mee eens. Bovenstaande link heeft ook een discussie thread... daar wordt PJ aan de ene kant echt de grond in gestampt. "Yeah he had MJ, he had Kobe and Shaq... they would have won a title eventually anyway"
Goh... en dan zeggen dat iemand als Sloan beter is dan PJ... hoeveel titels heeft Sloan? Hij had toch Stockton en Malone? Of Wilkins, the winningest coach ever? Popovich? Ach, kun je ook zeggen dat hij het aan Tim Duncan te danken heeft en hem dan de grond in stampen.
Phil Jackson is waarschijnlijk de beste motivator ooit in de NBA en de beste championship coach and misschien dus de GOAT. Talent heb je nodig als coach en championship teams hebben ALTIJD talent en dus goede spelers.
De Lakers hebben met Del Harris nooit een titel gewonnen en knalden steeds op beschamende wijze uit de Playoffs. Jackson komt bij de Lakers en ze winnen meteen 3 titels op rij. Toeval? Geluk?
Drie threepeats met 2 verschillende teams... 9 titels... da's niet gewoon geluk hoor, dan ben je een van de alerbeste coaches ooit. Een titel winnen, okay, maar repeats en threepeats? Imagine the ego clashes!!
Hoelaat is 't telkens? Elke keer op een andere tijd? Ik probeer elke week een beetje te zappen naar ned1 maar mis 't elke keerquote:
Check om uurtje of 12 op zondag ff TT 224, daar staat een tijdschema met wat wanneer wordt uitgezonden zodat je niks hoeft te missen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoelaat is 't telkens? Elke keer op een andere tijd? Ik probeer elke week een beetje te zappen naar ned1 maar mis 't elke keer
Wel de tweede kutwedstrijd voor Billups tegen Godquote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef popolon het volgende:
Detroit choked zichzelf kun je beter zeggen.
Even yvonne mailen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef no-look het volgende:
Godver.
Net voor de honderdste keer mijn wachtwoord fout getypt (laatst veranderd omdat iemand hem zag) en nu heb ik een nieuw wachtwoord gemaild gekregen. Maar het adres waarop ik registreerde bestaat niet meer --> ik kan niet meer inloggen.
J-Will is niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |