zie mijn post voor die van jouquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef Colplay het volgende:
Suns lopen al weer iets weg. Kan geen stream vinden, dus maar golf kijken.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:43 schreef Colplay het volgende:
En we hebben beeld, thnx jmac. Had wel een link gevonden, maar die deed het niet. Via deze wel. Dus nu maar ff kijken.
Heb ik gedaan!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef jmac het volgende:
[..]
save deze en deze dan kan je voortaan elke dag gewoon kijken.
hou vooral de chat op de laatste in de gaten, staat vlak voor de wedstrijd begint directe links naar nba-tv streams.
Slecht nieuws voor Miami dus: Zonder wade een winning record,met Wade een losing record.quote:Op maandag 9 april 2007 00:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Wade is terug![]()
Wel 7 punten achter tegen de Bobcats....
Dat ze maar winnen ook vanavond.quote:Op maandag 9 april 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Yao is echt ontzettend vooruit gegaan de laatste tijd. Z'n voetenwerk is beter, weet eindelijk wat 'post up' is en pakt af en toe ook nog een rebound.
Heel netjes voor een man met zijn lengte.
Voor de Rockets ook erg belangrijk dat ze Ming en T-Mac speelden afgelopen nacht. Stond gisteravond nog dat ze waarschijnlijk vanwege last van hun rug allebei de wedstrijd zouden moeten laten schieten.quote:Op maandag 9 april 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Yao is echt ontzettend vooruit gegaan de laatste tijd. Z'n voetenwerk is beter, weet eindelijk wat 'post up' is en pakt af en toe ook nog een rebound.
Heel netjes voor een man met zijn lengte.
Zou dat de reden zijn? Want je zou toch verwachten dat Williams meer assists geeft als hij weinig schiet. Maar vier assists en drie TO's is wel erg mager. Maar ja, voor Miami rest van het seizoen vooral belangrijk dat Wade weer in vorm komt, dan kunnen ze iedereen verslaan in de play-offs. Zonder Wade op minimaal negentig procent zijn ze kansloos tegen Detroit en Chicago.quote:Op maandag 9 april 2007 09:03 schreef no-look het volgende:
D-Wade is terug:
Jason Williams maar 1 schotpoging in 25 minutenWade is slecht voor J-Will's game
Dat denk ik ook. Ze brengen Wade nu, omdat ze dachten dat ze in ieder geval kans hadden tegen de Bobcats als Wade maar 9 schoten in 27 minuten zou nemen. Helaas ging het net mis. En je moet natuurlijk niet vergeten dat sinds Wade's blessure ook Eddie Jones in de rotation is gekomen en die slokt ook nog eens 25 minuten op.quote:Op maandag 9 april 2007 09:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn? Want je zou toch verwachten dat Williams meer assists geeft als hij weinig schiet. Maar vier assists en drie TO's is wel erg mager. Maar ja, voor Miami rest van het seizoen vooral belangrijk dat Wade weer in vorm komt, dan kunnen ze iedereen verslaan in de play-offs. Zonder Wade op minimaal negentig procent zijn ze kansloos tegen Detroit en Chicago.
Nou... ik amuseer me kostelijk hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef Colplay het volgende:
Denver klimt over LA naar zesde plaats, terwijl GS de achtste plek binnen lijkt te slepen. Wordt nog een leuke week onderin in het westen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou... ik amuseer me kostelijk hoor...![]()
Ik zie de Lakers niet winnen tegen de Suns, Mavericks of Spurs... maakt dus op zich net zoveel uit tegen wie ze moeten spelen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Donderdag tegen Clippers belangrijke wedstrijd. Bij een nederlaag moeten de Lakers straks nog gaan vrezen voor play-offs. ZIe ze niet winnen bij PHX.
In een serie zie ik ze ook niet snel winnen. Bedoelde zelf meer de laatste competitiewedstrijden. Bij nederlaag tegen Clips en PHX kunnen Clippers en GS al langszij komen in nederlagen en wordt het echt een strijd om plek 7,8 en 9.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zie de Lakers niet winnen tegen de Suns, Mavericks of Spurs... maakt dus op zich net zoveel uit tegen wie ze moeten spelen...
Persoonlijk geef ik ze tegen de Mavericks de beste kansen... 3% ongeveer...
Ik denk dat hij nu eindelijk door heeft hoeveel geld hij gemist heeft om niet met de Queens te signenquote:Real GM: AP - Bonzi Wells' trying first season with the Rockets took a strange turn on Monday night when the guard didn't join his team for their game against the SuperSonics.
Wells was not with the team during their walkthrough on Monday morning and wasn't in the arena before the game, coach Jeff Van Gundy said. Wells left a voice message for Rockets' trainer Keith Jones saying he felt he was disrupting the chemistry of the team, and Van Gundy was unable to get in touch with Wells.
"He's not here tonight. I don't know where he's at. I haven't talked to him," Van Gundy said. "I want to make sure he's safe first."
Zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef Colplay het volgende:
En Nuggets lijken het eindelijk een beetje door te hebben hoe ze met deze ploeg moeten spelen. Misschien wel de dark horse van de playoffs straks...
Wat dat betreft is het nu wel een beetje te laat ja. Als ze eerder zo waren gaan spelen hadden ze misschien nog wel vierde of vijfde kunnen worden en de top drie kunnen ontlopen. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen in de playoffs. Kunnen wel voor een leuke matchup zorgen. Spurs zullen denk ik niet blij zijn met de stand van zaken. Krijgen nu onderweg naar de titel de Nuggets, PHX, Dallas en dan MIami/Detroit. Absoluut niet onmogelijk, maar er zit ook geen eenvoudige serie tussen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn
maar in 04-05 hadden de Nuggets ook goede eindspurt, alleen ze werden wel de playoffs uitgeknikkerd door de Spurs met 4-1
Daar heb je gelijk in, maar als Nuggets nu in een positieve mood blijven, dan hoop ik dat zij het de Spurs nog moeilijk kunnen maken. Als de Nuggets de stijgende lijn kan vast houden, dat kan dan een leuke first-round playoff wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het nu wel een beetje te laat ja. Als ze eerder zo waren gaan spelen hadden ze misschien nog wel vierde of vijfde kunnen worden en de top drie kunnen ontlopen. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen in de playoffs. Kunnen wel voor een leuke matchup zorgen. Spurs zullen denk ik niet blij zijn met de stand van zaken. Krijgen nu onderweg naar de titel de Nuggets, PHX, Dallas en dan MIami/Detroit. Absoluut niet onmogelijk, maar er zit ook geen eenvoudige serie tussen.
Lakers kunnen ook nog best de playoffs missen hoor... ze moeten nu tegen de Suns en staan vrij dicht bij de 9e plek... Ja, ik ben wat pessimistisch....quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:58 schreef Ricard0j het volgende:
Ik denk toch echt dat de Lakers straks tegen de Suns spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |