Als de uitzending en meestal is dat rond 13.00 dan geven ze een spoorboekje en daar kan je je meestal aan vasthouden,verlengingen van wedstrijden daargelaten, of nog niet voorbij omdat de wielrenners geen zin hebben, of juist wel, kan het eerder of later worden , maar je hebt ongeveer een tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoelaat is 't telkens? Elke keer op een andere tijd? Ik probeer elke week een beetje te zappen naar ned1 maar mis 't elke keer
Detroit draait een redelijk seizoen, niet meer dan dat.quote:Op maandag 2 april 2007 01:50 schreef BitetheBullet het volgende:
maar toch een goede wedstrijd van Miami, dat zonder Wade het beste team in het oosten behoorlijk laat zweten.
Even stemmen op Automotion.quote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef Colplay het volgende:
Trouwens nog een andere belangrijke NBA-verkiezing:
http://www.nba.com/features/dance_bracket_2007.html
Ja zo simpel is het.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:04 schreef popolon het volgende:
De Pacers stonden er 14 voor in de 1e en in de 2e.
En toen was het mooi geweest.
[..]
Even stemmen op Automotion.
[afbeelding]
Ik heb 't idee dat de meesten het volgen via streams.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
Voor de in Nederland wonende mensen hier. Kijken jullie het op sport 1 of NASN?
Sport1, TVU en al die andere programma's waarmee je kan kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
Ach, het gaat nu rustig. Paar runs was genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja zo simpel is het.
Maar jullie zullen toch beter moet gaan spelen wil je de playoffs winnen.
http://www.andromedanet.com/tvtuner_sports.html#quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het juist mooi als meer mensen het kijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:09 schreef PLAE@ het volgende:
Het is al een beter dan dat je weer begint te blaten dat je het op allerlei Amerikaanse zenders ken zien
Omdat je daar woont enzo
ik plaag je maar watquote:Op woensdag 4 april 2007 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het juist mooi als meer mensen het kijken.
Hoe meer hoe beter.
quote:Op woensdag 4 april 2007 03:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik plaag je maar wat
bedankt voor de antwoorden mensen, het was meer omdat ik de digitale-tv markt wat aan het verkennen ben. En ik wil weten of NASN en sport1 op dit gebied een beetje de moeite waard zijn![]()
Yep.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:15 schreef jmac het volgende:
nasn is toch meer icehockey/american football/mlb?
toen ik t had zag ik er zelden nba op
Als je alleen voor de NBA kiest, dan heb je meer aan Sport1. Heb je elke dag van het seizoen een kwartier een samenvatting en twee wedstrijden live per week. Tijdens de play-offs zijn dit er iets meer. NASN heeft veel van de andere Amerikaanse sporten live en herhaalt de wedstrijden ook regelmatig, zodat je niet altijd 's nachts hoeft te kijken. En inderdaad ook andere shows over de Amerikaanse sporten.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:15 schreef jmac het volgende:
nasn is toch meer icehockey/american football/mlb?
toen ik t had zag ik er zelden nba op
Washington laat t trouwens ook elke keer afweten :S
same prob here,quote:Op donderdag 5 april 2007 01:47 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben heel druk aan het F5-en maar mijn stream komt maar niet online.
Ik heb zoiets nodig!
[afbeelding]
Beter uit de startblokken wel, want nog voor bij rust, maar daarna was het niet veel. Knappe zege Bulls, die op weg zijn naar de tweede plaats in het oosten.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
Bulls @ Pistons nu, eens kijken of Detroit nu eens wat beter uit de startbloken komt.
Dat was prut.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Beter uit de startblokken wel, want nog voor bij rust, maar daarna was het niet veel. Knappe zege Bulls, die op weg zijn naar de tweede plaats in het oosten.
Zonde. Ook al heb ik niet zoveel met Washington.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Colplay het volgende:
Seizoen voor Gilbert Arenas is over. Moet geopereerd worden aan zijn knie. Dus het seizoen voor Washington is ook over. Wordt een first-round exit.
Ik heb verder ook niet zoveel met de club. Maar altijd jammer als een ploeg vlak voor de play-offs een (en in dit geval twee) ster (ren) kwijtraakt. Betekent toch dat het een mindere serie zal gaan worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zonde. Ook al heb ik niet zoveel met Washington.
Smush Parker...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef popolon het volgende:
Smush Parker:
When asked by the Los Angeles Times if he would be ready to play Friday night in Seattle, Parker said, "I was ready to play [Wednesday] night. I wanted to play [Wednesday] night. I didn't appreciate being benched."
Parker told the newspaper he was surprised when he wasn't put back in the lineup Wednesday and was asked on Thursday what he had to do to get back on the court.
"I feel fine. I felt I did everything I need to do to be out there. I gave up trying to read that man a long time ago," Parker told the newspaper, referring to Jackson.
Who the hell is Parker?
Wat is dat toch met die derderangs PG's? Die Robinson van de Knicks heeft ook al zo'n hoge dunk van zichzelf.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Smush Parker...De meeste PG's van de Lakers zijn kut, maar ik heb wel een positief beeld van Jordan Farmar, maar da's n rookie. Smush Parker is een street baller die teveel gokt en niet erg goed schiet... En wildly inconsistent!!!!
![]()
Volgens mij zijn de Mavs gewoon bang om de Warriors tegen te komen, anders kan ik dit niet verklaren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef Ricard0j het volgende:
Hoppa Nuggets verslaan Mavs
Eindelijk is een beetje defense.
Lakers blijven winnen? Je bedoelt dat ze een keer niet verliezen... het is echt dramatisch hoor de laatste paar weken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Mavs gewoon bang om de Warriors tegen te komen, anders kan ik dit niet verklaren.![]()
F*$@ing frustrerend: Warriors blijven winnen, maar ook de Nuggets, Lakers en Clippers blijven winnen...nog steeds 1 game behind 8th seed met nog 7 games te gaan. Komende nacht GS@SA en Clippers-Nuggets....
Als Bryant niet veel scoort dan is het altijd wel verlies met de Lakers, eigenlijk best triestquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lakers blijven winnen? Je bedoelt dat ze een keer niet verliezen... het is echt dramatisch hoor de laatste paar weken.
Als Nuggets-fan weet ik het niet. Suns of Spurs, ik denk dat ze tegen beide niet veel kans makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Mavs gewoon bang om de Warriors tegen te komen, anders kan ik dit niet verklaren.![]()
F*$@ing frustrerend: Warriors blijven winnen, maar ook de Nuggets, Lakers en Clippers blijven winnen...nog steeds 1 game behind 8th seed met nog 7 games te gaan. Komende nacht GS@SA en Clippers-Nuggets....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |