Helaas beschik ik niet over een pasje omdat ik geen bedrijf heb. Hoe werkt dit precies? Moet je hiervoor ingeschreven staan bij KVK? Heb namelijk van een oom van me ook goede ervaringen gehoord over officecentre. Misschien anders binnenkort maar eens even een familieuitje regelen naar officecentrequote:Op maandag 19 maart 2007 14:06 schreef Koepert het volgende:
Mits je over een pasje (kunt) beschikken, heeft Office-centre altijd wel goede stoelen voor een (imo) acceptabele prijs...beste kun je je laten adviseren in de winkel zelf en ervaren wat je het beste vindt zitten..
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef Remco87 het volgende:
[..]
Helaas beschik ik niet over een pasje omdat ik geen bedrijf heb. Hoe werkt dit precies? Moet je hiervoor ingeschreven staan bij KVK? Heb namelijk van een oom van me ook goede ervaringen gehoord over officecentre. Misschien anders binnenkort maar eens even een familieuitje regelen naar officecentreOverigens zijn andere ervaringen natuurlijk nog steeds welkom
![]()
Daar had ik dus even vierkant overheen gelezenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
U kunt alleen bij ons kopen indien u in het bezit bent van een Office Centre bedrijfskaart. Deze kaart kunt u verkrijgen tegen overlegging van een recente inschrijving van de Kamer van Koophandel of een BTW inschrijving, en een geldig legitimatiebewijs.
Bron
Dat dus....
Ik ook, ik heb hard een nieuwe nodig. Op mijn werk vooral heb ik last van mijn nek (sinds er nieuwe stoelen zijn gekomen en de oude stoelen, die wel goed zaten, spoorloos verdwenen zijn) en daar is nu een nieuwe betere bureaustoel besteld. Voor thuis wil ik ook een betere stoel, linkje van _Arthur ziet er wel goed uit.quote:
Ja de prijs van de LB is wel lekker, maar de kwaliteit is er ook naar.....En geloof me ik werk erquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb zelf 'n bureaustoel van LeenBakker. Lederen stoel, hoge rugleuning (goed voor je rug), armleuningen.... Je hebt ze van 50 tot de 80/90 euro. Ik zou zeggen, stap er eens binnen. (ditzelfde geldt ook voor de Kwantum en vergelijkbare winkels
)
Mijn Herman Miller Aeron is een jaar of 2-3 geleden voor rond de 300-350euro gekocht (uit een failliete inboedel). Stoel was mischien wel een paar weken gebruikt destijds.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef Remco87 het volgende:
Ik heb morgenochtend een afspraak bij een opruiming van ahrend stoelen hier in de buurt. Waarschijnlijk zal het gaan om 160's en 220's. Mocht hier wat tussen zitten voor een leuke prijs dan ben ik denk ik al wel voorzien. Behalve als die Herman Miller goedkoper blijkt te zijn dan ik denkWat een beest
![]()
Edit: Ik heb prijzen gevonden en deze gaan boven de 1000 euroTenzij iemand hier heel erg lief is om mij die stoel te schenken valt die dus af
Morgen maar eens eerst bij die opruiming gaan kijken
Ik denk niet dat je nu iets kan vinden voor dat geld, Aeron's zijn erg populair..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Mijn Herman Miller Aeron is een jaar of 2-3 geleden voor rond de 300-350euro gekocht (uit een failliete inboedel). Stoel was mischien wel een paar weken gebruikt destijds.
Ik denk als je goed zoekt en wat gedult hebt je er vast wel 1 tegen komt voor dit bedrag.
Haha ik kwam paar posts terug idd tot dezelfde conclusie. Het ziet er super uit maar de prijs is er jammer genoeg ook naar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:34 schreef hydraulix het volgende:
Whoa... Heb ff gezocht naar prijzen voor die Herman Miller Aeron's... Werd ik niet echt vrolijk van(en die stoelen zien er echt zwaar relaxed en ergonomisch verantwoord uit!)
Eindelijk is het gelukt. Ben net terug en zit nu op mijn nieuwe stoelquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:07 schreef Remco87 het volgende:
[..]
Haha ik kwam paar posts terug idd tot dezelfde conclusie. Het ziet er super uit maar de prijs is er jammer genoeg ook naar.
Ik heb via een kennis weer een adres die bureaustoelen heeft staan. Vanmiddag weer kijkenHoe moeilijk kan het zijn, een bureaustoel aanschaffen
![]()
![]()
Leuk, maar waar heb je ze gekocht? Die vreemde taal heb ik weinig aan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:12 schreef Remco87 het volgende:
[..]
Eindelijk is het gelukt. Ben net terug en zit nu op mijn nieuwe stoelBen een eindje over mijn budget heen geschoten, dat wel. Ik heb een kastel kubix gekocht
Deze stoel had voor mij veel te bieden en zit ook erg goed. Er zit onderandere synchroonmechaniek onder, een gasveer, in diepte verstelbare zitting enz. Ik heb er ook nog in hoogte verstelbare armleuningen op, en voor het oog een verchroomd onderstel. Goedgekeurd door arbo enz, dus is ideaal omdat ik er lang op zit op een dag. Ik zal binnen een weekje even een ervaring posten.
Die stoel van mij was rond de 300 ex. Dit was een aanbieding, dus als die tweedehandse aeron naar je zin is, zou ik die ook even in je overweging meenemen mocht je deze stoel overwegen. Inderdaad een berg geld.. Maar ik moet zeggen dat ik in deze stoel een stuk beter zit, en dat met een beetje letten op mijn houding mijn problemen in mijn schouders/rug nu al steeds minder worden. En dat na 3 dagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef hydraulix het volgende:
Ziet er goed uit! Dus je ging over de ¤200,-? Waar heb je het gehaald als ik vragen mag en hebben ze er nog meer staan?
Ik heb deze gevonden op internet... Is nog steeds een pittig bedrag. Gelukkig staat die A&I kantoorinrichting bij mij in de buurt.
* hydraulix heeft ook een bureaustoel nodig
Sorry verkeerde linkje, als je verder had gekeken dan je neus lang was had je gezien dat die site ook op Engels in is te stellenquote:Leuk, maar waar heb je ze gekocht? Die vreemde taal heb ik weinig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |