quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef hydraulix het volgende:Ziet er goed uit! Dus je ging over de ¤200,-? Waar heb je het gehaald als ik vragen mag en hebben ze er nog meer staan
![]()
?
Ik heb
deze gevonden op internet... Is nog steeds een pittig bedrag. Gelukkig staat die A&I kantoorinrichting bij mij in de buurt.
* hydraulix heeft ook een bureaustoel nodig
Die stoel van mij was rond de 300 ex. Dit was een aanbieding, dus als die tweedehandse aeron naar je zin is, zou ik die ook even in je overweging meenemen mocht je deze stoel overwegen. Inderdaad een berg geld.. Maar ik moet zeggen dat ik in deze stoel een stuk beter zit, en dat met een beetje letten op mijn houding mijn problemen in mijn schouders/rug nu al steeds minder worden. En dat na 3 dagen
![]()
(wel continu op gezeten, topdrukte met leren nu..). Ik merk dat ik erg moet wennen aan de lendensteun, omdat ik normaal altijd met mijn onderrug bol zit (onderuit gezakt). Maar juist die lendensteun zorgt dat mijn rug ontlast wordt.
Voor de rest weet ik de naam van de winkel even niet zo te noemen. (zou even op de rekening moeten kijken) Is een klein bussiness to bussiness zaakje in tilburg dus als particulier kopen lukt daar zoieso ook niet.. Volgens mij is dat ook de enige importeur van Nederland. Als je dus merkgek bent is dit misschien niet de perfecte stoel, maar over het zitcomfort en de kwaliteit (zover dat uit uiterlijk is op te maken) ben ik echt over te spreken. En er zit trouwens ook 5 jaar garantie op. Er stonden er trouwens nog wel meer en er waren er nog in verschillende kleuren bij te bestellen.
quote:
Leuk, maar waar heb je ze gekocht? Die vreemde taal heb ik weinig aan.
Sorry verkeerde linkje, als je verder had gekeken dan je neus lang was had je gezien dat die site ook op
Engels in is te stellen