Inderdaad. KJH staat op scherp, maar is niet geschorst.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
Klaas heeft geen geel gehad, verdiende hem eigenlijk wel met zijn sliding op de middenstip
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. KJH staat op scherp, maar is niet geschorst.
Je hebt gelijk, maar ook met Klaas Jan Huntelaar gewoon vasthouden aan 4-1-2-1-2.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klaas heeft gisteren geen geel gehad toch? Of heb ik dat even gemist in de euforie?
Of tegen Heracles, die waarschijnlijk wat acherover zullen gaan hangen, gewoon Perez op rechtshalf zetten.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ook met Klaas Jan Huntelaar gewoon vasthouden aan 4-1-2-1-2.
Vurnon Anita in plaats van Gabri ofzo? Of anders gewoon Hedwiges Maduro?
Nee Sneijder op plek van Gabri en Perez op linksquote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ook met Klaas Jan Huntelaar gewoon vasthouden aan 4-1-2-1-2.
Maduro is geen Gabri.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wesley Sneijder of Kenneth Perez oof niet, dus wat is je punt?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gomes is ok![]()
Speelt alleen bij de verkeerde club.
Inderdaad. Bovendien heeft Ajax tegen Twente laten zien het wel te kunnen met een jongeling als vervanger voor een vaste waarde. Anita of Donald op de plek van Gabri lijkt mij de meest logische keuze.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder niet wéér door het elftal slingeren, lekker laten staan en de jeugd een kans geven op de rechtshalfpositie. Dit elftal staat er, het zou zonde zijn om hier iets aan te veranderen.
Donald?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder niet wéér door het elftal slingeren, lekker laten staan en de jeugd een kans geven op de rechtshalfpositie. Dit elftal staat er, het zou zonde zijn om hier iets aan te veranderen.
Dat je niet hetzelfde kan spelen als een type speler wegvalt en vervangen wordt door een ander type. De reden dat het nu goed loopt is dat Gabri zich drie slagen in de rondte werkt (net als iedereen) en samen met Davids veel werk wegneemt van Sneijder, die daardoor samen met Babel en Huntelaar kan excelleren.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wesley Sneijder of Kenneth Perez oof niet, dus wat is je punt?
Ik bel em wel ffquote:Op maandag 19 maart 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
Conclusie: Donald op de plaats van Gabri.
Wie stuurt dit topic even naar henk@ajax.nl?
Het is ook Anita's favoriete positie. Volgens mij is Vurnon Anita ook meer hetzelfde soort speler als Gabri. Een agressief 'bijtertje'.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:09 schreef jna het volgende:
Inderdaad gewoon Donald laten spelen, dat is z'n favoriete positie dus waarom niet?
Ik ga voor Donald!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is ook Anita's favoriete positie. Volgens mij is Vurnon Anita ook meer hetzelfde soort speler als Gabri. Een agressief 'bijtertje'.
Stem ik ook voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon Maduro op de plek van Gabri.
Die kan dat verdedigend niet belopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:55 schreef SaferSephy het volgende:
Wat dacht je van de mul?
Ja hoor.quote:
Niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef BonJovi het volgende:
Waar moet de mul dan komen te staan volgens jouw?
ultrasuid natuurlijk.quote:
Rechts op het middenveld. Klopt idd dat je dan verdediging mist maar tegen zwakkere ploegen kun je op die manier wel heerlijk pompen...de Mul is creatief genoeg daarvoorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef BonJovi het volgende:
Waar moet de mul dan komen te staan volgens jouw?
Danku.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.ultrasuid.nl/psvajax.htm
Gewoon alles winnen en dan zien we wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we trouwens de komende weken niet vergeten aan ons doelsaldo te werken.
Zou wel fijn zijn jaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we trouwens de komende weken niet vergeten aan ons doelsaldo te werken.
Idd, we moeten gewoon naar onszelf blijven kijken en vervolgens blijven hopen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gewoon alles winnen en dan zien we wel.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat psv nog wel een prijs pakt hoor. De fairplay cup.
Zou er een interview met Ten Cate in staan?quote:Naar Ajax? In geen 100 jaar
Altijd leuk die spelers die denken dat Ajax ze ook maar zou willen hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef twi het volgende:
Foto van Theo Lucius op de cover van die VI special "Nummer 14" met de tekst eronder
[..]
Zou er een interview met Ten Cate in staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
Of we jullie willen bij Ajax? Al geef je er geld bij nog niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
Altijd leuk die spelers die denken dat Ajax ze ook maar zou willen hebbenNet zoals Buijs
![]()
Chivu: "It's love for always, love forever."quote:
Ja, schandalig afscheid was dat.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Riro het volgende:
Could you describe your feelings when you think of Ajax in like one or two sentences?
- "It's love for always, love forever."![]()
![]()
Wanneer is dat trouwens opgenomen, na ado toen?
HA! die was ook mooi idd, schot van ver af, stuiterd voor de keeper op een polletje, gaat recht op zn neus en staat er bij te kijken. toen hij wakker werd had Zlatan al de 2-0 op zn schoen. werelds.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ivan Pelizzoli kreeg tijdens Ajax - AS Roma toch ook een bal via de lat op zijn kop? Iemand beelden daarvan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nee pasteitjes van moeder Kluivert denk ik![]()
Zouden we eindelijk van die lelijke stoeltjes afkomenquote:'Ajax moet gewoon kampioen worden'
19/3/2007 19:20
Ajax’ financiële topman Jeroen Slop heeft de druk op de spelersgroep vergroot. In een interview zegt hij dat Ajax de titelstrijd móét winnen.
Letterlijk zegt Slop vandaag in een interview met de Dow Jones Nieuwsdienst: 'We moeten dit jaar gewoon kampioen worden, zodat we in het seizoen 2007/2008 weer mee kunnen doen in de lucratieve Champions League. De jaarrekening legt wat dat betreft druk op de spelersgroep.'
Slop verwees niet alleen naar tegenvallende resultaten in deze competitie, maar ook naar de tegenvallende transferresultaten. De chief financial officer (CFO) van Ajax: 'Ik waag mij niet aan een voorspelling, omdat de spelersmarkt een onzeker verloop kent. Maar we hebben wat dit betreft wel een spelersgroep met potentie.'
Verder benadrukte Slop dat Ajax zijn belang van 13,2 procent in de Amsterdam Arena wil uitbreiden. Daartoe worden nu gesprekken met de gemeente Amsterdam gevoerd. 'De gemeente heeft in het verleden aangegeven op termijn wel van dat belang af te willen. Ajax heeft in elk geval belangstelling voor die 40 procent van de gemeente.'
"If you look back at your memories during your period in Amsterdam what was your best memory? "quote:
telt het onderlinge resultaat dan niet mee?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
twi, 2 jaar geleden stonden PSV en AZ gelijk aan kop bij de winterstop met het zelfde doelsaldo, alleen AZ had meer goals gemaakt. Teletekst plaatste AZ daarom als eerste, maar de KNVB zei dat als er eenzelfde scenario was aan het einde van het seizoen, dat er dan een kampioenswedstrijd gespeeld zou moeten worden. Dat zou dus ook moeten gebeuren met PSV en Ajax in dit geval, lijkt me.
Dat weet ik niet, destijds moest AZ-PSV nog plaatsvinden, ik kan me niet herinneren dat er toen wat gezegd was over die wedstrijd. Maar het zou kunnen dat dat een factor is.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef toma het volgende:
[..]
telt het onderlinge resultaat dan niet mee?
Bronquote:Artikel 17 - Competitieresultaten
4. a. Wanneer in een competitie een of meer elftallen in aanmerking komen voor een titel, promotie of degradatie is het doelsaldo beslissend, indien het behaalde aantal punten gelijk is. Is het doelsaldo gelijk dan is het aantal doelpunten voor beslissend. Is ook het aantal doelpunten voor gelijk, dan wordt een beslissingswedstrijd of een beslissingswedstrijdenreeks gespeeld.
voetbal ter goedkeuring wordt voorgelegd.
Hij is al méér dan twee duels goed bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
Weet je waar ik ook heel blij van word, dat Huntelaar gewoon weer terug is. Vijf keer scoren in twee duels.
Hopelijk blijft hij volgend jaar in Amsterdam!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
Weet je waar ik ook heel blij van word, dat Huntelaar gewoon weer terug is. Vijf keer scoren in twee duels.
Zijn opvolger heb je al in huis.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we nou geen kampioen worden, anders gaat Sneijder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |