Natuurlijk mag 4-3-3 je uiteindelijke doel zijn, maar als je met 4-4-2 beter presteert, waarom dan niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren was het niet een echte 442, want Babel kwam heel veel van links. Toen er achterin bij PSV meer ruimte kwam, was het 433 toch ook wel heeeeeeel erg effectief (3 goals!). Ik zie nog altijd liever 433 met buitenspelers dan 442.
FCG-, FCU- en SCH-uit ook nog.quote:442 heeft uit bij Praag en nog een paar andere wedstrijden in het begin absoluut niet gewerkt. Tegen Twente en PSV was het echter prima in orde. Zolang er maar wel aanvallend gedacht wordt vind ik het prima.
KJH is ook geschorst, toch? Ryan Babel en Tom de Mul voorin, Kenneth Perez rechtshalf?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Tegen de 'kleintjes' moet je idd gewoon 4-3-3 of 3-4-3 spelen.
Gabri is tevens volgende wedstrijd geschorst, dus gaan we op zeker 4-3-3 spelen.
Klaas heeft gisteren geen geel gehad toch? Of heb ik dat even gemist in de euforie?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH is ook geschorst, toch? Ryan Babel en Tom de Mul voorin, Kenneth Perez rechtshalf?
Lijkt me duidelijk als je in een 4-4-2 opstelling uit wint bij Heerenveen, Groningen, Utrecht, Twente, psv en az (FC Wegereef nagelaten).quote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
Beetje heiligschennis maar is Ajax in deze 4-4-2 opstelling niet gewoon sterker dan in het welbekende Ajaxsysteem?
Die drie goals kwamen natuurlijk wel met al een voorsprong en flitsende match in de rug. Vanuit een 0 - 0 heeft 433 wel eens minder goed uitgepakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren was het niet een echte 442, want Babel kwam heel veel van links. Toen er achterin bij PSV meer ruimte kwam, was het 433 toch ook wel heeeeeeel erg effectief (3 goals!). Ik zie nog altijd liever 433 met buitenspelers dan 442.
Maar 433 heeft ook niet altijd perfect gewerkt. Tegen bijvoorbeeld Excelsior en Heerenveen.quote:442 heeft uit bij Praag en nog een paar andere wedstrijden in het begin absoluut niet gewerkt. Tegen Twente en PSV was het echter prima in orde. Zolang er maar wel aanvallend gedacht wordt vind ik het prima.
Inderdaad. KJH staat op scherp, maar is niet geschorst.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
Klaas heeft geen geel gehad, verdiende hem eigenlijk wel met zijn sliding op de middenstip
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. KJH staat op scherp, maar is niet geschorst.
Je hebt gelijk, maar ook met Klaas Jan Huntelaar gewoon vasthouden aan 4-1-2-1-2.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klaas heeft gisteren geen geel gehad toch? Of heb ik dat even gemist in de euforie?
Of tegen Heracles, die waarschijnlijk wat acherover zullen gaan hangen, gewoon Perez op rechtshalf zetten.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ook met Klaas Jan Huntelaar gewoon vasthouden aan 4-1-2-1-2.
Vurnon Anita in plaats van Gabri ofzo? Of anders gewoon Hedwiges Maduro?
Nee Sneijder op plek van Gabri en Perez op linksquote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ook met Klaas Jan Huntelaar gewoon vasthouden aan 4-1-2-1-2.
Maduro is geen Gabri.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wesley Sneijder of Kenneth Perez oof niet, dus wat is je punt?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gomes is ok![]()
Speelt alleen bij de verkeerde club.
Inderdaad. Bovendien heeft Ajax tegen Twente laten zien het wel te kunnen met een jongeling als vervanger voor een vaste waarde. Anita of Donald op de plek van Gabri lijkt mij de meest logische keuze.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder niet wéér door het elftal slingeren, lekker laten staan en de jeugd een kans geven op de rechtshalfpositie. Dit elftal staat er, het zou zonde zijn om hier iets aan te veranderen.
Donald?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder niet wéér door het elftal slingeren, lekker laten staan en de jeugd een kans geven op de rechtshalfpositie. Dit elftal staat er, het zou zonde zijn om hier iets aan te veranderen.
Dat je niet hetzelfde kan spelen als een type speler wegvalt en vervangen wordt door een ander type. De reden dat het nu goed loopt is dat Gabri zich drie slagen in de rondte werkt (net als iedereen) en samen met Davids veel werk wegneemt van Sneijder, die daardoor samen met Babel en Huntelaar kan excelleren.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wesley Sneijder of Kenneth Perez oof niet, dus wat is je punt?
Ik bel em wel ffquote:Op maandag 19 maart 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
Conclusie: Donald op de plaats van Gabri.
Wie stuurt dit topic even naar henk@ajax.nl?
Het is ook Anita's favoriete positie. Volgens mij is Vurnon Anita ook meer hetzelfde soort speler als Gabri. Een agressief 'bijtertje'.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:09 schreef jna het volgende:
Inderdaad gewoon Donald laten spelen, dat is z'n favoriete positie dus waarom niet?
Ik ga voor Donald!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is ook Anita's favoriete positie. Volgens mij is Vurnon Anita ook meer hetzelfde soort speler als Gabri. Een agressief 'bijtertje'.
Stem ik ook voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon Maduro op de plek van Gabri.
Die kan dat verdedigend niet belopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:55 schreef SaferSephy het volgende:
Wat dacht je van de mul?
Ja hoor.quote:
Niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef BonJovi het volgende:
Waar moet de mul dan komen te staan volgens jouw?
ultrasuid natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |