Als je niet weet waar je over praat zeg dan niks !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef master_X het volgende:
Bowkite zijn wel moeiljker in het beging om dat je gewoon keihard word gestraft als je een foutje maakt.
Eh waarom wordt je ook alweer keihard afgestraft als je een foutje maakt met een bowkite?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef master_X het volgende:
Bowkite zijn wel moeiljker in het beging om dat je gewoon keihard word gestraft als je een foutje maakt.
Relaxt kerel ik heb kitelessen gehad en praat nog regelmatig met die gasten hun zijn zwaar evaren kiters, neem aan dat ik van hun best wel wat advies mag door geven. Daarom dacht ik het alleen maar aan te geven, beetje rare reactie vond ik dat. ..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef GerritL het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat zeg dan niks !
Als je je een beetje in het matriaal verdiept zal je tot de conclusie komen dat een Bow/Sle juist uitermate geschikt is voor een beginner !
Ik denk dat ik daarom ook geen boete thuis heb gekregen. Want geen ID bij me dus de boete zou ik makkelijk aan kunnen vechten en me bekeuren omdat ik m'n ID niet bij me heb als ik aan het buggyen ben slaat nergens op want dat zou betekenen dat je ook voetballers kunt beboeten omdat ze geen ID bij zich hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef master_X het volgende:
ik heb nooit me id bij me met kite waar moet ik dat laten dan ???
Hopelijk donderdagquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef master_X het volgende:
en heb je er al mee gevlogen ?
Ik ben ook aan kijken voor een nieuwe voor eentorch 14 m 2007 maar zijn nog aardig prijzig... even goed over nadenken
Ik heb vanmiddag daar zitten kijken, vanaf een terrasje.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef master_X het volgende:
Vandaag bij de kbo geweest ook gaaf man![]()
is er morgen ook nog http://www.kiteboardopen.com/
Cool op het strand zelf daar ? ik was er niet bij ik moest werkenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag daar zitten kijken, vanaf een terrasje.
Ga het gewoon allebei doen man.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel![]()
Ik weet zeker dat ik het heel leuk ga vinden maar ik weet niet of ik het zo leuk ga vinden al buggyen. Aan de andere kant vrees ik dat ik straks niet ontzettend veel keus meer heb. Ik woon nu een half uur van Ouddorp vandaag waardoor ik in een uurtje op t strand kan zijn. Waar ik ook ga wonen als ik straks werk, het zal me al snel een uur kosten om alleen al naar het strand te gaanDe kans dat ik naar de kust kan is wat dat betreft veel groter.
Plus het eeuwige gezeik van laag tij/hoog tij, zacht zand/hard zand, veel mensen, windrichting die net goed moet zijn. Daar word ik ook wel moe van maar goed de herinneringen aan de keren dat het wel goed gingDik 70km/u over 2km lang keihard strand
Zal een hele zware beslissing worden
3.0 Bora II met een wind tegen de 7bft. Ik kan m houden tot vlagen van 7.5bft dus ik zat al vrij dicht tegen de limiet. Ach ja zulke dingen gebeuren af en toe en op zo'n moment ben je heel blij dat je een fatsoenlijke helm op je hoofd hebt. Anders had ik naar een heel ander huis gemoetenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef strijder84 het volgende:
En als ik vragen mag wat had je in de lucht hangen toen je met buggy en al de lucht (5meter?) in werd getrokken?
Eergister op t strand geweest met de buggyquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef master_X het volgende:
zo vandaag top dagje uur gekiteen hoe zit het met jullie ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |