ben ik helemaal met je eens probeer eens www.hanglos.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef GerritL het volgende:
Voor een kite van 4-6 bft zou ik kijken voor een 12m2 bow-sle-hybride , en dan van de bekende merken zoals naish north best etc.
Maar voor dit soort vragen verwijs ik je tog echt naar de boven genoemde forums omdat daar veel gebruikers zijn die met verschillende kite's hebben gevaren en zo een objectieve mening geven ! Of naar een van de geplande testdagen gaan daar kan je dan het een en ander naast elkaar leggen , voor data van testdagen verwijs ik je ook naar forums !
En die 7m2 torch 2007 cker doen wat is dat een super kite man !![]()
Een bow kite heeft veel meer (soms zelf 100%) depower, en heeft een groter windbereik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
M'n doel is toch om eerst een te leren varen met een gemoedelijke kit en vervolgens direct door te stomen naar een meer high-end model. Zo heb ik t bij het buggyen ook gedaanTest dagen is dus nog wat overbodig
![]()
en wtf is een bow-sle-hybride?Ik ken tube variant (of heten die krengen) zoals op de pics in de OP en ik ken de matras variant zoals de Flysurfers maar deze?
Ach op dit moment is het nog maar een droom, eerst eens kijken wat ik aan geld overhoud en wat ik dan aan wil schaffen.
Als je niet weet waar je over praat zeg dan niks !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef master_X het volgende:
Bowkite zijn wel moeiljker in het beging om dat je gewoon keihard word gestraft als je een foutje maakt.
Eh waarom wordt je ook alweer keihard afgestraft als je een foutje maakt met een bowkite?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef master_X het volgende:
Bowkite zijn wel moeiljker in het beging om dat je gewoon keihard word gestraft als je een foutje maakt.
Relaxt kerel ik heb kitelessen gehad en praat nog regelmatig met die gasten hun zijn zwaar evaren kiters, neem aan dat ik van hun best wel wat advies mag door geven. Daarom dacht ik het alleen maar aan te geven, beetje rare reactie vond ik dat. ..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef GerritL het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat zeg dan niks !
Als je je een beetje in het matriaal verdiept zal je tot de conclusie komen dat een Bow/Sle juist uitermate geschikt is voor een beginner !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |