Bedankt!quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef Faxie het volgende:
Gewoon een 11 of een 12. Kan je doorvaren tot een knoop of 20 als beginner, en dat is voorlopig meer dan zat voor je. En dan kan je later er nog een 8 of 9 bijkopen.
Vlak water op Muiderberg enzo, maar meestal wel minder wind dan aan de kust.
En tenzij je genoeg geld te besteden hebt, zou ik gewoon beginnen met een goede 2e hands kite.
De prijs is wel prima denk ik. Rebel is alleen niet de beste beginnerskite van North ivm relaunch en vlieggedrag. Dan zou ik voor een Evo gaan. En een 5e lijn... tja, daar zijn de meningen over verdeeld... heeft z'n voor en nadelen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Bedankt!
Zag net dit voorbij komen op Marktplaats, wat vind je van er van qua prijs? Een North Rebel 2012 12m2 voor 670 euro:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Klopt wel, maar dan zou ik eerder voor de Vector gaan. Die is geschikter voor beginners. En als je een kite wil om mee door te groeien, dan de Switchblade. Vrij allround dat ding. Is mooi stabiel en heeft prima depower etc.quote:Op maandag 28 april 2014 23:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Toch niet voor de Rebel gegaan ivm de slechte verhalen over de 5e lijn en dat het niet geschikt zou zijn voor een beginner. Heb nu een Cabrinha Drifter op het oog, schijnbaar een echte wave kite maar ook een geschikte kite voor beginners als ik de verhalen op internet mag geloven (SLE, snel reagerend enzo). Klopt wat ik denk een beetje?
Heb vandaag met een vriend samen aangeklooid met zijn LiquidForce Envy 9m2. Wat een verschil met mijn Core trainingskite zeg, veel minder stabiel en veel nerveuzer. Relaunch ook dramatisch. Hij was ook erg teleurgesteld omdat dit zijn eerste kite is en omdat iemand deze hem had aangeraden...quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dan zou ik eerder voor de Vector gaan. Die is geschikter voor beginners. En als je een kite wil om mee door te groeien, dan de Switchblade. Vrij allround dat ding. Is mooi stabiel en heeft prima depower etc.
Ja!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Heb vandaag met een vriend samen aangeklooid met zijn LiquidForce Envy 9m2. Wat een verschil met mijn Core trainingskite zeg, veel minder stabiel en veel nerveuzer. Relaunch ook dramatisch. Hij was ook erg teleurgesteld omdat dit zijn eerste kite is en omdat iemand deze hem had aangeraden...
Heb nu een 2012 Switchblade op het oog voor 475 euro, 5 struts ipv 3 struts van de Drifter. Dit zorgt voor meer stabiliteit toch?
Morgen ga ik ze dus allebei bezichtigen:
-Cabrinha Drifter 11m 2013 550 euro
-Cabrinha Switchblade 12m 2012 475 euro
Op dit moment neig ik meer naar de Switchblade, you agree?
F-one Trax is een goed board, maar kwaliteit liet altijd wel te wensen over. De bovenlaag scheen te delamineren of zo. Maar ik hoorde dat het dit jaar beter was. En anders hebben ze ook een prima garantieservicequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Vandaag een F One Trax board 2014 kunnen ophalen voor een hele mooie prijs. Hij is 136x40,5, ik weet dat het aan de kleine kant is voor 186cm bij 83kg maar niet onmogelijk toch?
Prima maat, niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Vandaag een F One Trax board 2014 kunnen ophalen voor een hele mooie prijs. Hij is 136x40,5, ik weet dat het aan de kleine kant is voor 186cm bij 83kg maar niet onmogelijk toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |