abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49794404
zijn hier ook mensen uit omgeving ede, gelderland die kitesurfen? Zo ja, waar kiten jullie dan voornamelijk. Horst?
pi_49827496
Vandaag bij de kbo geweest ook gaaf man

is er morgen ook nog http://www.kiteboardopen.com/
  zondag 27 mei 2007 @ 18:58:24 #83
23152 Lucille
Smartass
pi_49827540
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef master_X het volgende:
Vandaag bij de kbo geweest ook gaaf man

is er morgen ook nog http://www.kiteboardopen.com/
Ik heb vanmiddag daar zitten kijken, vanaf een terrasje.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_49860282
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag daar zitten kijken, vanaf een terrasje.
Cool op het strand zelf daar ? ik was er niet bij ik moest werken maar goed kan ik binnenkort snel weer troep kopen haha. Maar wat vond je er van heb je je een beetje vermaakt ?
pi_49870357
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik twijfel

Ik weet zeker dat ik het heel leuk ga vinden maar ik weet niet of ik het zo leuk ga vinden al buggyen. Aan de andere kant vrees ik dat ik straks niet ontzettend veel keus meer heb. Ik woon nu een half uur van Ouddorp vandaag waardoor ik in een uurtje op t strand kan zijn. Waar ik ook ga wonen als ik straks werk, het zal me al snel een uur kosten om alleen al naar het strand te gaan De kans dat ik naar de kust kan is wat dat betreft veel groter.

Plus het eeuwige gezeik van laag tij/hoog tij, zacht zand/hard zand, veel mensen, windrichting die net goed moet zijn. Daar word ik ook wel moe van maar goed de herinneringen aan de keren dat het wel goed ging Dik 70km/u over 2km lang keihard strand Zal een hele zware beslissing worden
Ga het gewoon allebei doen man.

Doe ik ook. In de winter heb je lekker een hard strand kan je hard rijden en in de zomer is daar toch niets aan, mensen, zacht zand. Dan ga je lekker kitesurfen. Hoef je geen keuzes te maken.
Zelf buggy ik al 8 jaar en kitesurf nu 5 jaar. Is het wat beter weer voor kitesurfen (noordenwind bv) ga je gewoon lekker het water op.
En als ik vragen mag wat had je in de lucht hangen toen je met buggy en al de lucht (5meter?) in werd getrokken?

greetz strijder
pi_50053914
ja ik ben het helemaal eens met strijder
pi_50054142
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef strijder84 het volgende:
En als ik vragen mag wat had je in de lucht hangen toen je met buggy en al de lucht (5meter?) in werd getrokken?
3.0 Bora II met een wind tegen de 7bft. Ik kan m houden tot vlagen van 7.5bft dus ik zat al vrij dicht tegen de limiet. Ach ja zulke dingen gebeuren af en toe en op zo'n moment ben je heel blij dat je een fatsoenlijke helm op je hoofd hebt. Anders had ik naar een heel ander huis gemoeten Dat sommige buggyrijders nog steeds rijden zonder helm is wat mij betreft dan ook echt onbegrijpelijk. Je loopt gewoon het risico om een kg of 20 aan staal op je achterhoofd te krijgen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_50054395
Heb zelf Naish kites en brunotti board. Kiten doe ik bij de Maasvlakte. Is echt ideaal, alleen soms wat druk!
pi_50476776
welke Naish heb je dan ? ik zit er over te denken om een nieuwe 2007 kite te halen 850 euro met bar en lijnen.... maar moet nog over na denken
pi_50948064
zo vandaag top dagje uur gekite en hoe zit het met jullie ???
pi_50948571
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef master_X het volgende:
zo vandaag top dagje uur gekite en hoe zit het met jullie ???
Eergister op t strand geweest met de buggy Geweldig Hier een report:

Net dus terug naar het strand. Wat een geweldige avond gehad zeg Eerst even lekker een Hollands Menu gehaald bij de snackbar in Ouddorp. Patat, frikadel en een kroket voor 2,75 Hoe Hollands is dat?

Daarna door naar het strand en het was al duidelijk; dat werden natte broeken. Er lagen vlakten van minstens 100m x 100m onder een flinterdun laagje water dat opgestuwd werd vanuit zee. Dat kwam goed uit. Vanaf de ene kant snelheid maken en dan met een km of 80 per uur vol het watervlak op duiken. Bij elke windvlaag ging je direct glijden, aqauplanning Uiteraard moest daar mee gespeeld worden dus direct weer terug en nog een run. Dat ging toch iets te enthousiast en ik heb toch zeker een meter of 50 afgelegd met m'n rug naar m'n vlieger toe uiteindelijk toch weer recht gekregen en meteen weer gegaan

Zonde dat ik geen GPS bij me had maar ik heb me weer eens prima vermaakt Lekker cruisen met een km of 70/80 per uur over een rak van zeker een km of 5, puur genieten. Nu weer bier, ook puur genieten.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_50961463
Vanmiddag weer
Trots van het Noorden!
pi_50963015
cool zal ook even een report van gister maken

Woensdag 28-06-2007

Wat een geluk ik werd wakker om een uurtje of half 9 geen wind dus smste al naar een vriend dat het wel niks zou worden …. Even later belde hij mij op dat het toch even gaan proberen. Eenmaal op het strand aan gekomen lijkt het ineens heel anders te zijn veel wind klein beetje zonnetje lekker golfjes. Prima alles opbouwen en daar gaan we volgas het water op

Toch had ik me verkeken op die golven mooie strakke golven en aardig hoog nog. Lekker daar ging ik dat met de wind door me haar zonnetje lekker in je gezicht. Van niemand last alleen soms van het opspattende water. Heerlijk gevaren was echt een super dag, 7 uur totaal gekite ik was kapot toen ik thuis was. Haha maar was allemaal de moeite waard en ja zo`n dag als vandaag wil je graag over doen puur genieten.
pi_52473227
KITE KICK
pi_52475407
ff vraagje,

wat is de beste school om les te krijgen
pi_52520396
Waar woon je?

www.kitehigh.nl is ook een goede informatie site
Trots van het Noorden!
pi_52533049
of www.hanglos.nl daar kan je ook veel vinden en kijk voor kiteschool in de buurt
pi_52534497
Morgen golfsurfen , telt dat ook? . Scheveningse strand .
pi_52564280
die golven stellen toch niks voor:P...of niet?
pi_52568294
2 weken terug op donderdag met die lekkere wind waren er golven die boven mij uit kwamen aangezien ik 2 meter ben zegt denk wel genoeg haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')