Is er nietquote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Of bij NEC. Wat is de officiele reden dat Fräser eigenlijk weg moet/gaat?
bij refreshen wordt er automatisch 1 van de 5 gekozen (php scriptje)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb je om de 5 min een andere avatar![]()
Mooi spandoek!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
Huppie huppie huppie, Peter Bosz verkracht m'n cluppie...
Je had beter gisteren naar de Kuip kunnen gaan, maar toen lag je in je nest te rotten en koppijn!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond naar jong Feyenoord, in de kantine daar is de broodje mexico aardig goed
qua niveau zal het niet veel schelen denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Je had beter gisteren naar de Kuip kunnen gaan, maar toen lag je in je nest te rotten en koppijn!
Hij kan niet zo goed met Stanley Brard, vertelde Hugo Borst gisteren in SV.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Of bij NEC. Wat is de officiele reden dat Fräser eigenlijk weg moet/gaat?
Ik ben dan niet voor Feyenoord, maar een goed artikel over de toestand bij Feyenoord. Ik hoop dan ook oprecht dat deze bestuurders die zulke wanvertoningen ten toon spreiden gauw uit de club verbannen worden, en Feyenoord weer een daadkrachtige, stoere club wordt die gevreesd is bij andere clubs in Nederland.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
-verhaal-
Kerkum en Woerts zijn het spoor echt goed bijster!!!!
Kanker zaait uit ey.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
En het is niet eens de schuld van Jorien.![]()
Blik op de ranglijst doet inderdaad het ergste vermoedenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Als we geen 5e worden dan gaan we denk ik ook geen UEFA cup meer halen.
Dankzij hem zitten we nu in deze situatie. Een situatie die alleen maar verergert dankzij het stelletje incapabele mensen in het Maasgebouw.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
En het is niet eens de schuld van Jorien.![]()
quote:
Wijze Mannen het Maasgebouw uitgezet!
Zoals bekend moge zijn, zijn er bij de wedstrijd Feyenoord-Willem II van gistermiddag 'pro-Henk Fräser spandoeken' verwijderd, die in de optiek van met name Gerard Kerkum niet door de beugel konden. Deze doeken (onder andere het doek 'Fräser Moet Blijven') vormden in de optiek van de makers steunbetuigingen aan het adres van Fräser en hadden dus zeker geen negatieve lading. Wel dus. Zeker in de ogen van Kerkum. Onder het zero-tolerance beleid van Feyenoord worden dit soort doeken namelijk niet geaccepteerd...
Vandaag werd -alsof het allemaal al niet gek genoeg is- wéér een nieuw dieptepunt bereikt, toen de mannen op leeftijd (bekend als 'de Wijze Mannen' van Radio Rijnmond), die altijd rond het trainingsveld staan, door medewerkers van Bureau Veiligheid 'vriendelijk' verzocht werden het Maasgebouw te verlaten. Dit na enkele kritische uitlatingen over het aanstaande vertrek van Henk Fräser bij de clubleiding. Schandalig!
Bizar. Ze snappen dus echt niet dat je op deze manier alleen maar meer kwaad bloed zet.quote:
Als het nog lang zo doorgaat, pak ik voortaan wel alleen de Europese tripjes meequote:Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef HooliKoen het volgende:
en tog met zijn allen weer de seizoenskaart bestellen deze maand... dat tekent ons feyenoordfans.... blinde trouw
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil vanavond wel wat mee nemen naar Jong Feyenoord
Weet die Jansen en Koeman het ook gelijk
Die ene?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als het nog lang zo doorgaat, pak ik voortaan wel alleen de Europese tripjes mee![]()
In het jublieumjaar worden we toch kampioen en overwinteren in Europa?quote:
Dat zeker, uit is 10x zo leuk dan thuis tegenwoordigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als het nog lang zo doorgaat, pak ik voortaan wel alleen de Europese tripjes mee![]()
Nee, jullie hebben jullie eigen programma al. Bestaat dat nog?quote:
het paste idd niet in jullie programmaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben jullie eigen programma al. Bestaat dat nog?
Toen nog niet. Smeetsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben jullie eigen programma al. Bestaat dat nog?
Joodse bende daar in Hilversum.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het paste idd niet in jullie programma
We hoeven thuis nog maar even op achterstand te komen of er gebeurd echt wel wat, uit gaat dat ook wel gebeurenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
Het meest vreemde is nog dat we het weer laten gebeuren. Het legioen is echt helemaal murw geslagen.
Mjah, je voelt je ook machteloos.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
Het meest vreemde is nog dat we het weer laten gebeuren. Het legioen is echt helemaal murw geslagen.
6 wekenquote:Theo Lucius heeft een spierscheuring in zijn hamstring overgehouden aan de wedstrijd tegen Willem II. Naar verwachting zal hij zes weken uitgeschakeld zijn. Volgens de medische staf van Feyenoord is de kans klein dat Lucius de laatste reguliere competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen mee kan spelen.
Zou er een interview met Ten Cate in staan?quote:Naar Ajax? In geen 100 jaar
Ik word altijd gefouilleerd, dus zou het niet weten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
is het jullie gisteren trouwens opgevallen dat er selectief gefouilleerd werd? volgens mij nog niet eerder gezien.
Vertelquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps, soms zie je er wel een met Feijenoordshit in z'n auto rondrijden...![]()
![]()
Ben toen nog bij z'n afscheidsfeest in het Maasgebouw geweest, was geweldig.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In het jublieumjaar worden we toch kampioen en overwinteren in Europa?
HENKIE
http://www.youtube.com/watch?v=aljsJTJd7SA
gebeurd vaker hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
is het jullie gisteren trouwens opgevallen dat er selectief gefouilleerd werd? volgens mij nog niet eerder gezien.
Ik ook, voel me net een crimineelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word altijd gefouilleerd, dus zou het niet weten.
Tuurlijk knul, er gebeurt helemaal niks. Alles wordt lekker geaccepteerd en degene die er wat van zeggen maken zogenaamd de club kapot.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We hoeven thuis nog maar even op achterstand te komen of er gebeurd echt wel wat, uit gaat dat ook wel gebeuren
quote:Spelers bevangen door ‘Kuipvrees’
bron.Volkskant.nl
Twee van de door technisch manager Peter Bosz openlijk afgeschreven aankopen van Feyenoord mogen het zondag tegen Willem II allebei een helft proberen. De Fin Joonas Kolkka ploetert op de linkerflank en het Rotterdamse legioen juicht als hij na rust niet terugkeert. Maar zijn vervanger Stein Huysegems kan het verschil evenmin maken.
Ook de nummer 14 van de eredivisie blijft fier overeind in De Kuip, waar de fans hun ergernis over de zoveelste wanprestatie niet verbergen. Hoe kan het ook anders als jaarlijks een helikopter vol valse hoop op de middenstip landt?
Kolkka: ‘Ik heb het al eens eerder gezegd. Het publiek verwachtte Ronaldinho en het kreeg Huysegems en Kolkka, dan moet het wel tegenvallen. Maar de fans moeten ook beseffen dat Feyenoord geen spelers van het kaliber Ronaldinho kan betalen.’
Huysegems: ‘Ze waren in Rotterdam gewend dat Kuijt en Kalou er samen 50 inschoten.’ Kolkka: ‘Wij zijn geen topschutters, wij zijn typische buitenspelers. Het zou voor ons geweldig zijn geweest als we met Kuijt en Kalou hadden kunnen spelen.’
Huysegems: ‘Met die verwachting kwam ik ook naar Feyenoord. Toen kwamen ook de financiële problemen van de club aan het licht en begon de ellende.’
Kolkka: ‘Ik maakte voor het eerst mee dat supporters juichten als ik werd gewisseld.’
Huysegems: ‘De fans floten mij ook uit als een actie mislukte. Je kunt moeilijk ontkennen dat je het niet hoort, het snijdt door je ziel en toch moet ik me daarvoor afsluiten.’
Kolkka: ‘Onbewust heeft het toch invloed. Het klopt dat ik vaak met de handrem aan speel, Feyenoord heeft de ware Kolkka nog niet gezien.’
Na de 0-0 tegen Willem II constateert Feyenoord-trainer Erwin Koeman dat zijn spelers meer last lijken te hebben van de ambiance in De Kuip dan de tegenstander. ‘Anders kan ik niet verklaren dat sommige spelers zich liever verschuilen en de bal niet willen hebben.’
Huysegems: ‘Ik ben van nature een grillige speler. Een oorzaak kan ik er niet voor aanwijzen. Misschien zit het in mijn kop. Ga ik te veel nadenken en durf ik de bal niet te vragen om een actie te maken. Dat is juist nadelig voor mijn spel, zo kom ik niet in mijn ritme.’
Van ‘Kuipvrees’ heeft aanvoerder Lucius geen last. ‘Boem Boem Theo’ heeft bij de kritische achterban oneindig krediet, zelfs als hij wederom met een hamstringblessure uitvalt. ‘Ik heb het bij PSV ook nooit meegemaakt dat de eigen spelers werden uitgefloten.
‘Charisteas is een mooi voorbeeld voor de jongens die moeite hebben met de druk van een volle Kuip. Hij werd als oud-Ajacied uitgescholden bij zijn entree en kwam onder bewaking het trainingsveld op. Toch is het hem gelukt om die negatieve stemming om te buigen.
Over de extreme druk bij Feyenoord moeten de nieuwelingen niet klagen, stelt Lucius. ‘Moet je eens kijken hoe groot de druk nu bij PSV is na het pak slaag tegen Ajax. Maar in Eindhoven blijft alles binnenskamers, bij Feyenoord en Ajax komt alles naar buiten.’
Zo werden de aankopen door Bosz openlijk afgeserveerd. Ze zouden niet zijn aangetrokken als het huidige beleidsplan al in 2006 was toegepast, aldus de technisch manager. Intern hekelde Koeman die ‘slip of the tongue’, omdat hij met die ‘miskopen’ wel de vijfde plaats moet veilig stellen,
Lucius: ‘Als Bosz het zo heeft gezegd, is het een klap in ons gezicht. Hij ontkent die uitspraken maar ik voel me ook niet aangesproken.’
Huysegems noemt de kritiek misplaatst. ‘Het is nooit rustig geweest bij de club en dat heeft zijn weerslag op de resultaten. Het zou niet eerlijk zijn om de aankopen te beoordelen op dit extreme seizoen. Ik vind dat we een herkansing verdienen onder betere omstandigheden.’
Kolkka: ‘Ik zie in De Kuip niet al te veel foto’s hangen van ploegen die landskampioen zijn geworden. Feyenoord blijft te ver achter bij Ajax en PSV. Maar de directie moet geen zondebokken zoeken, dat werkt niet. Je kunt niet een speler de schuld geven voor dit dramatische seizoen.’
Volgens Lucius moet Feyenoord een spelersfonds oprichten om in de pas te blijven met de concurrentie. ‘Het kan er bij mij niet in dat AZ talenten haalt die voor Feyenoord onbetaalbaar zijn. Dan hadden ze beter hun best moeten doen.
‘De club moet net zo creatief zijn als PSV en een spelersfonds oprichten. Moet je eens kijken hoe veel Feyenoord heeft uitgegeven aan spelers die zijn mislukt, dat verdient PSV alleen al in de Champions League.’
quote:Paul Bosvelt staat open voor Feyenoord
Gepubliceerd op: 19-03-07 / Auteur: Sonny / Bron: Sportweek
“Ik heb een gesprek gehad met SC Heerenveen en Marc Overmars vraagt geregeld of ik wat voor Go Ahead Eagles wil doen,” vertelt Bosvelt in Sportweek. “Ik ben er nog niet uit. Trainer zie ik mezelf voorlopig niet worden. Voor de rest sta ik overal voor open.”
Oķk voor Feyenoord, de club waar hij met de nodige trammelant vertrok in 2003 en waarmee hij twee jaar later nog een keer botste toen hij wilde terugkeren op het oude nest na zijn avontuur bij Manchester City.
“De meeste mensen bij Feyenoord waar ik moeite mee had, zijn vertrokken. Wat overheerst is een goed gevoel. Dus ook voor Feyenoord sta ik open.”
In de Sportweek die dinsdag in de winkel ligt, gaat Bosvelt in een uitgebreid interview dieper in op Feyenoord, SC Heerenveen, voetbalhumor en zijn karakter.
Laat ze dan meteen opdonderen als ze het zo vervelend vinden. Ze zijn het niet eens waard om daar te spelen.quote:
Kolkka ik speel vaak met de handrem.... gastquote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Laat ze dan meteen opdonderen als ze het zo vervelend vinden. Ze zijn het niet eens waard om daar te spelen.
Spelers uitfluiten als je achter staat hoeft niet altijd fout te zijn, ze moeten maar werken voor der geld.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Spelers uitfluiten vind ik sowieso dom. Kolkka kan niet beter, en hij is gewoon een aankoop van het bestuur. Zou jij wel weigeren als er een club als Feyenoord zou komen terwijl je niet beter bent als het niveau van RKC?
Charisteas daar in tegen vind ik wel terecht.
Maar Charisteas wordt toch niet meer uitgefloten?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Spelers uitfluiten vind ik sowieso dom. Kolkka kan niet beter, en hij is gewoon een aankoop van het bestuur. Zou jij wel weigeren als er een club als Feyenoord zou komen terwijl je niet beter bent als het niveau van RKC?
Charisteas daar in tegen vind ik wel terecht.
Omdat hij totaal geen inzet toont naar mijn mening.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar juichen als Kolkka gewisseld word gaat me te ver. Hij moet lijden onder het feit dat het bestuur hem heeft aangetrokken. Hij kan gewoon niet beter, dat ziet iedereen. Maar waarom hem dan uitfluiten?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar Charisteas wordt toch niet meer uitgefloten?
Lucius gelooft m ook niet echt meer.quote:‘Als Bosz het zo heeft gezegd, is het een klap in ons gezicht. Hij ontkent die uitspraken maar ik voel me ook niet aangesproken.’
Dan kan ik nog wel 10 andere opnoemen. Vooral bij Pi-air heb ik dat gevoel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat hij totaal geen inzet toont naar mijn mening.
Mwah...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel 10 andere opnoemen. Vooral bij Pi-air heb ik dat gevoel.
Mag ik hem als tekst gebruiken op een spandoek tijdens Vitesse - Feyenoord?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
Huppie huppie huppie, Peter Bosz verkracht m'n cluppie...
Die had ook lekker moeten gaan afbouwen in Qatar ofzo. Zelfs zn slungelige in de rug laten lopen, schouders optrekken en struikelen in de hoop een vrije trap te krijgen werkt niet meer...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel 10 andere opnoemen. Vooral bij Pi-air heb ik dat gevoel.
Gewoon doenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mag ik hem als tekst gebruiken op een spandoek tijdens Vitesse - Feyenoord?
Uit?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We hoeven thuis nog maar even op achterstand te komen of er gebeurd echt wel wat, uit gaat dat ook wel gebeuren
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wtf zitten er voor stelletje mongolen daar in het bestuur? Tering zegquote:
Waarschijnlijk wel. Ze delen nu al sv's uit voor belachelijke dingen (verdacht van baldadigheid jegens het veiligheidpersoneelquote:Op maandag 19 maart 2007 19:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Willen die gasten dat het echt escaleert ofzo?
Inderdaad,daar win je geen enkele oorlog mee.Meeste van die gasten hebben alleen een grote bek achter het hek,maar voor de rest:ho maar.Bang dat ze hun Goldcardje kwijtraken of een sv aan hun broek krijgen.Ach,eigenlijk geld dit ook als we thuis spelen.....quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Uit al helemaal niet, moet je kijken wat een stakkers daar vak zitten, daar win je geen oorlog mee hoor.
Henk de Tankquote:Op maandag 19 maart 2007 16:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HENKIE
http://www.youtube.com/watch?v=aljsJTJd7SA
Triest maar waar.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Inderdaad,daar win je geen enkele oorlog mee.Meeste van die gasten hebben alleen een grote bek achter het hek,maar voor de rest:ho maar.Bang dat ze hun Goldcardje kwijtraken of een sv aan hun broek krijgen.Ach,eigenlijk geld dit ook als we thuis spelen.....
Klinkt bekent... Overal en bij iedere fucking aangelegenheid.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word altijd gefouilleerd, dus zou het niet weten.
Als ik zelf niet ga, anders is de kans groot dat ik 'em zelf wel fix.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mag ik hem als tekst gebruiken op een spandoek tijdens Vitesse - Feyenoord?
Ik word alleen maar kwader op dat stelletje kankerlijers dat nu de dienst uitmaakt bij Feyenoordquote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Van die nostalgische beelden wordt ik melancholisch.
Heb meteen weer andere beelden opgerakeld van het kampioensfeest van 1993 en 1999, en van de Uefacup overwinning in 2002.
Tijden dat het heel wat beter ging, en er geen vuiltje aan de lucht leek.![]()
Als ik dat zo zie ga ik er helemaal in op, en een gevoel van trots overheerst maar toch ook een gevoel van 'dat zullen we nooit meer meemaken' en ook het gevoel dat het toch niet zo kan zijn dat een club als Feyenoord, met deze schitterende historie verloren gaat, of in verval aan het raken is.
Als je die beelden terugziet wordt je weer herinnerd aan het feit hoe groot Feyenoord eigenlijk is.
Maar wie kon toen vermoeden dat het wellicht het laatste grote succes zou zijn dat Feyenoord zal meemaken.....
Of ben ik nu te pessimistisch?![]()
Ik niet, het is een veldkaart of nietsquote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef Happel het volgende:
En gewoon weer die combi instappen, hč
bied aan bij feyenoord danquote:'Balaban aangeboden bij PSV'
Volgens de website De Standaard heeft de zaakwaarnemer van Bosko Balaban zijn cliënt aangeboden bij PSV. De aanvaller wil aan het eind van het seizoen vertrekken bij Club Brugge, waarmee hij een haat-liefde verhouding heeft.
Balaban wil graag nog eens Champions League-voetbal spelen en zou een overstap naar Eindhoven daarom wel zien zitten. PSV liet echter weten niet direct geīnteresseerd te zijn, maar de optie wel in het achterhoofd te willen houden.
Ronald Koeman liet eerder al weten dat hij zijn selectie komende zomer van een flinke kwaliteitsinjectie wil voorzien. De coach wil sowieso drie of vier aanvallende spelers aantrekken, waarvan er minstens twee direct klaar zijn voor de basis. Babalan zou één van hen kunnen zijn.
De Kroatische spits moet naar verluidt zo'n twee miljoen euro kosten. Dit zou voor PSV geen probleem zijn, aangezien de club uitgaat van een vertrek van Jefferson Farfán. Dit zou een kleine twintig miljoen euro extra op de bankrekening betekenen.
Daarom worden dat soort jongens niet aangeboden bij onsquote:Balaban wil graag nog eens Champions League-voetbal spelen en zou een overstap naar Eindhoven daarom wel zien zitten.
Die mongolen die er nu lopen al helemaal niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Balaban is geen spits voor Feijenoord
Die mongolen lopen tenminste nog ... Bosko verzet zich geen meter, enkel om een vrije trap binnen te rammenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die mongolen die er nu lopen al helemaal niet.
Ach ja, Cruz was ook luiquote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die mongolen lopen tenminste nog ... Bosko verzet zich geen meter, enkel om een vrije trap binnen te rammen
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe mooi die beelden van buijs en pierre bij voetbal inssite
nee, in spelerstunnel na afloop zeiken over blomquote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog boeiende geruchten of nieuws gemeld door Johan?
Ja?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, in spelerstunnel na afloop zeiken over blom![]()
Van Hanegem in zijn nieuwe column in het AD.quote:Van Feyenoord heb ik begrepen dat ze Arnold Scholten en Henk Fräser willen ontslaan.
Ik vraag me af wie zoiets doms bedenkt. Of zij nu Feyenoorders zijn of niet, daar gaat het mij niet om. Ik weet alleen wel dat het goede trainers zijn en dat ze hun werk ook nog eens goed doen.
Scholten heeft het moeilijk met het beloftenteam, maar dat komt vooral omdat het eerste elftal onder druk staat. Zoiets heeft altijd invloed op de beloften.
Op de resultaten en het werk van Fräser is al helemaal weinig tot niets aan te merken.
Ik hoop dat er binnen de top van Feyenoord goed nagedacht is over deze zaak, want eerlijk gezegd hoor ik alleen maar negatieve reacties op dit voornemen.
Jammer, deze ingreep slaat écht nergens op. En dat allemaal omdat deze jongens niet in de visie van Stanley Brard passen. Sorry hoor, maar daar zou ik wel eens een discussie over willen openen.
quote:'Ook AZ geīnteresseerd in Lazovic'
Danko Lazovic heeft niets te klagen over de interesse van andere clubs. Bekend is de interesse van clubs als PSV en Arsenal, maar nu zou de aanvaller van Vitesse ook in de belangstelling staan van AZ.
Johan Derksen gaf in het voetbalprogramma Voetbal Insite aan dat de Servische international nauwlettend in de gaten wordt gehouden door AZ. De club van coach Louis van Gaal zou Lazovic als een directe versterking zien, en ook zou hij de opvolger moeten worden van de ervaren Shota Arveladze.
Of AZ al aanstalte heeft gemaakt om een transfer van de Vitesse-spits in gang te zetten is niet bekend. Vitesse-voorzitter Kees Bakker heeft eerder al aangegeven dat Lazovic alleen voor een flink bedrag verkocht zal worden.
Het hele Lazovic-gebeuren is om van te janken.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Hanegem in zijn nieuwe column in het AD.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Hanegem in zijn nieuwe column in het AD.![]()
Ik stel voor dat ze jou je vingertjes afhakken zodat je niet meer van die debiele tekstjes neer kan kwakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef sanni het volgende:
Weet je ff tussendoor dat ik het schandalig vind dat dat spandoek waar Derksen
wordt onthoofd mag blijven hangen maar de pro-Fraser doeken wegmoeten!![]()
Ik stel voor
de volgende wedstrijd in de Kuip die gasten die in opdracht van het Bestuur dit soort redelijke
spandoeken weghalen, de ballustrade over te kiepen.![]()
In weze heeft hij gelijk...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze jou je vingertjes afhakken zodat je niet meer van die debiele tekstjes neer kan kwakken.
Mwah, gaat niet om de fraserdoeken die weggehaald worden. Bij ieder doek wat ze weg willen halen moet je ze de gracht in kankeren.quote:
hangbejaardenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord reageert op verwijderen "Wijze mannen"
We hebben veel vragen gekregen over ‘het verwijderen’ van de zogenaamde wijze mannen – een groep trouwe supporters - uit de lobby van het Maasgebouw. Deze supporters komen dagelijks naar de training, halen bij de receptie van het Maasgebouw even een krantje af en hebben hun vaste stek bij het trainingsveld.
Uit navraag is gebleken dat zij maandagochtend met een flinke groep langere tijd bleven hangen in de lobby, waardoor er voor bezoekers van Stadion Feijenoord geen plaats meer was. De receptioniste van het Stadion heeft hen daarop vriendelijk verzocht de wachtruimte te verlaten, hetgeen prompt gebeurde. Vanzelfsprekend zijn de ‘wijze mannen’ net als alle andere supporters/bezoekers tijdens openingstijden altijd welkom in De Kuip. In geval van slecht weer is de Brasserie alleen de aangewezen plaats om te verpozen, de wachtruimte is voor mensen die een afspraak hebben bij Stadion Feijenoord of Feyenoord NV.
Het gerucht dat de heren door Feyenoord verwijderd zouden zijn berust zodoende niet op waarheid.
Goede colum!quote:Feyenoord kan nog gered worden
Ongeloof, frustratie, irritatie en een zware agressie tegen alles en iedereen die momenteel in het maasgebouw zit, is deze week weer boven komen drijven. Was er even de hoop(?) dat met het beleidsplan erbij de heren zakkenvullers in het maasgebouw weer hun verstand terug hadden gevonden, dan is die hoop nu definitief de grond in gestampt. Even was er de hoop dat Feyenoord via een goed beleid weer een topclub, in plaats van een tobclub, zou worden. Heel even maar, want precies 11 dagen na het bekend maken van het beleidsplan is weer eens heel duidelijk geworden dat degenen die nu het maasgebouw bevolken Feyenoord meer dan ooit ten gronde zullen gaan helpen.
Nog geen twee weken geleden sprak ik mijn twijfels al uit over degenen die driekwart jaar nodig hadden voor een beleidsplan van gebakken lucht. Volgens hun eigen beleidsplan bleek dat deze personen binnen een jaar voor 9,6 miljoen euro(Bron: Voetbal International) aan miskopen hadden gedaan. Dat is meer dan Ruud Gullit in zijn hoogtij dagen!!!
Deze twee geldgraaiers zouden Feyenoord met hun op papier gezette cliche’s wel weer op de been helpen. Toen leek het nog zinvol deze personen in ieder geval een kans te geven. Maar juist in de afgelopen paar dagen bleek dat Feyenoord aan het verdrinken is, met de snelheid van een veel te zware koe die met een blok beton van 300 kilo aan zijn poten in de Maas wordt gegooid. Feyenoord moet gered worden van deze verdrinkingsdood en snel ook. Aangezien Knabbel Woerts en Babbel Jacobs(of is het andersom?) liever het geld van deze schitterende club in hun zakken steken, dan zich bezig houden met de dagelijkse stand van zaken, is er maar een groep die Feyenoord nog kan redden voor het te laat is: Wij Feyenoord supporters!!!!!
Feyenoord is als een patient die aan de hartbewaking ligt. Ieder moment verwacht je de monotone piep te horen die aangeeft dat de patient overleden is. De enige hoop die er nog is voor familie en vrienden, is de dokter die met het toedienen van medicijnen hartfalen probeert te voorkomen. De kans op het slagen daarvan is ook afhankelijk van de kwaliteiten van de arts. Is het een goede arts, dan zal het herstel zeer waarschijnlijk zijn. Is een een arts die zijn diploma bij de LOI heeft gehaald, dan zal de patient met grote waarschijnlijkheid snel overlijden.
Feyenoord is echter in handen gekomen van artsen die zelfs bij de LOI nog geen diploma zullen halen. De ene arts is zijn spraakvermogen volledig kwijt en de andere doet alleen wat de eerste hem via gebarentaal heeft opgedragen. Prof. Bosz en Dr. Jansen maken alleen maar gebruik van medicijnen die uit de medicijnkastjes komen van hun eigen kennissenkring. Ieder ander medicijn wordt niet getolereerd.
Dankzij onze Prof. & Dr. wordt Feyenoord meer en meer een groot incest-bedrijf. Heb je niet ooit het bed gedeeld met de familie van een van beiden, dan ben je niet welkom of wordt je met een drogreden onmiddelijk op straat gezet. De vervangers van degenen die op straat worden gezet, die komen...juist, waarschijnlijk uit de eigen familie, zodat straks de hele familie van het geld van Feyenoord naar de Costa Blanca kan verhuizen.
Een voorbeeld hiervan is dat Feyenoord gebruik gaat maken van een commercieel scoutingsbureau onder de leiding van Peter Gerards. Los van het feit dat deze man een dubieus verleden heeft, geeft deze manier van werken geen enkel perpectief. Dit bureau scout namelijk voor meerdere clubs. Dat betekent dus ook dat gevonden talenten al bij meerdere clubs bekend zijn. Het resultaat daarvan is dat je altijd de concurentie aan moet, waardoor de vraagprijs omhoog gaat en je de kans loopt een niet markt-conforme prijs te betalen. Of, in het geval van Feyenoord, je hebt niet genoeg geld en het talent vertrekt ergens anders heen, waardoor alleen de mindere goden bij de club zullen komen. Hiermee verliest Feyenoord elke unieke onderhandelingspositie. Hoe komt Feyenoord dan op dit briljante idee? Peter Bosz heeft met hem samengewerkt tijdens zijn Heracles periode. Daar kan zo’n formule misschien ook wel werken, omdat de echte toppers toch niet naar Almelo gaan. Daar zoek je toch al in een minder segment. Maar bij een topclub werkt zoiets niet. Niet voor niets zette Anderlecht de samenwerking al na een jaar stop met dit bedrijf.
Ook de komst van John Lammers deed vele wenkbrauwen fronzen. John Lammers...wie?? John Lammers speelde bij: Willem 2, RKC, FC VVV, Toulon, NAC, RBC en Aukland Kings [ nieuw Zeeland ], hij kwam tot een totaal van 178 goals.
Deze wereldspits moet onze spitsen gaan trainen, zodat zij de absolute top gaan halen. Daar lijkt John Lammers toch niet de meest geschikte persoon voor, aangezien zijn top Willem 2 en NAC is geweest. Dan had men beter Peter Houtman kunnen promoveren, die heeft in ieder geval nog voor Feyenoord gespeeld. Zelfs Harry van der Laan was een beter alternatief geweest en die heb ik toch ook niet erg hoog zitten. John Lammers heeft overigens al eerder samengewerkt met....Peter Bosz.
Als laatste, en voor vele Feyenoorders meest pijnlijke bericht, verscheen deze week het bericht dat Henk Fraser en Arnold Scholten Feyenoord moeten gaan verlaten. Plat gezegd: Beiden zijn ontslagen door Stanley Brard, die weer familie van Wim Jansen is.
De reden zou zijn dat beiden niet bijdragen aan het topsportclimaat, waarvan toch al niet duidelijk is of deze er nou wel of niet is....
Scholten zou niet voldoende passie uitstralen. Dat lijkt dan ook gelijk een goede reden om Erwin Koeman de deur uit te zetten, om maar te zwijgen over de rest van dat zooitje in het maasgebouw. Die stralen toch ook niet bepaald de passie uit die je bij Feyenoord mag verwachten. Ja, misschien als de salarisstrook op de deurmat valt, dan wel.
Het is natuurlijk een regelrechte schande dat mensen als Henk Fraser zomaar op straat worden gezet. Juist Henk Fraser staat voor alles wat Feyenoord zou moeten zijn: Onverzettelijkheid, kracht, ‘bloed, zweet en tranen’ soms letterlijk. Hij is kampioen geworden met deze club en deed het helemaal niet slecht met de jeugd, die voor hem door het vuur gingen. En nu moet hij weg, als een van de laatste echte Feyenoorders binnen de club. Door wie hij vervangen zal worden? Het zal wel weer familie of een kennis van Bosz of Jansen zijn. Zelfs in Epe hebben ze nog nooit zoveel incest gezien....
De conclusie uit de afgelopen week moge duidelijk zijn. De huidige technische bestuurders maken Feyenoord steeds verder kapot. Schade is over het algemeen herstelbaar, tot dat deze op een bepaald nieveau beland . Dat niveau begint akelig dichtbij te komen. Ik vrees dan ook met grote vrezen dat het einde voor Feyenoord naderbij begint te komen. En wat doet het huidige bestuur? Gerard Kerkum is nooit te horen en zal ook niet meer te horen zijn, aangezien hij een schijnfunctie heeft. Wie zijn dan de echte leiders op het stuurloze schip dat Feyenoord op dit moment lijkt? Chris Woerts en Onno Jacobs en ze kijken lachend voor de nieuwe reclameborden toe, hoe Feyenoord langzaam kapot wordt gemaakt.
Feyenoord kan nog gered worden, maar snel ingrijpen is van groot belang!!
Maarten
P.s. Henk, het ga je goed. Je zit bij veel Feyenoorders voor altijd in het hart gesloten. Jij was degene die Feyenoord weer op de been hielp, met jouw doelpunt in Eindhoven. Bedankt voor alles!!!
Bron [ Feyenoordleven / Maarten ]
dat is niet gebruikelijk na een wanprestatiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:27 schreef RijstNatie het volgende:
moet hij en de slectie de volgende ochtend niet trainen??
Er zit waarheid in, maar ik vind hem zwaar overdreven. Beetje zo iemand die denkt dat alles wel goedkomt zolang je er maar 'echte Feyenoorders' neerzet.quote:
"Trainen? Dat is voor kwaliteitsarme sloebers"... Hoor je Koeman en co denkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is niet gebruikelijk na een wanprestatie![]()
Alleen met capabele mensen kom je verder. Niet met het huidige stelletje zakkenvullers.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Er zit waarheid in, maar ik vind hem zwaar overdreven. Beetje zo iemand die denkt dat alles wel goedkomt zolang je er maar 'echte Feyenoorders' neerzet.
Inderdaad, interesseert me weinig meer of de bestuurders nou een hart voor Feyenoord hebben of niet, echte Feyenoorders maken er net zo goed een potje van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen met capabele mensen kom je verder. Niet met het huidige stelletje zakkenvullers.
Voor 100 % mee eens. Maar als ik zie hoe b.v. van Hanegem hier door sommigen als dé verlosser wordt gezien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen met capabele mensen kom je verder. Niet met het huidige stelletje zakkenvullers.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor 100 % mee eens. Maar als ik zie hoe b.v. van Hanegem hier door sommigen als dé verlosser wordt gezien...
Hij heeft tenminste een beetje verstand. "Kompt nou toch, zo'n beleidsplant haalt toch geen ene moert uit. Haalt gewoon een paar flinke spelerts."quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor 100 % mee eens. Maar als ik zie hoe b.v. van Hanegem hier door sommigen als dé verlosser wordt gezien...
Ah, Willempie weet dus nog wel een paar top-spelers die gratis naar Feyenoord willen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een beetje verstand. "Kompt nou toch, zo'n beleidsplant haalt toch geen ene moert uit. Haalt gewoon een paar flinke spelerts."
Ah, dus de huidige mensen in het bestuur zitten op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Malibu-06 het volgende:
Om dit Feyenoord weer naar de top te loodsen heb je aan sociaal zijn en een Feyenoord-hart niet genoeg helaas.
Van mij mag ie best Metgod ofzo vervangen, Koeman ook zelfs wel (slechter dan die het doet kan toch al niet).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Happel het volgende:
Niemand zegt dat van Hanegem de verlosser is, maak je er zelf van malibu. Het is echter wel iemand met de juiste mentaliteit en iemand die ik graag een functie zie krijgen binnen de club. Zij het op Varkenoord of als assistent van een nieuwe trainer.
Helaas zitten er in het huidige bestuur en staf mensen die niet met hem door 1 deur kunnen (Bosz en Jansen). Zijn column van vandaag zal daar ook niet veel aan bijgedragen hebben, dat is immers niet pro-Feijenoord.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dus de huidige mensen in het bestuur zitten op de juiste plaats.![]()
Zou goed zijn idd. Of huur Piet eens een keertje inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
We zouden eigenlijk het gehele scoutingsapparaat van Sc Heerenveen moeten aantrekken, die bewijzen keer op keer dat er met een relatief beperkt budget toch wel toppers te vinden zijn.
Een Feijenoord-hart is de eerste vereiste voor elke bestuurder die binnenkomt bij Feijenoord. Aan zakkenvullers en andersoortig tuig hebben we niks.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef Malibu-06 het volgende:
Om dit Feyenoord weer naar de top te loodsen heb je aan sociaal zijn en een Feyenoord-hart niet genoeg helaas.
Helaas? Iedereen moet kunnen zien dat hij niet goed genoeg is voor zo een functie. Neemt niet weg dat mensen als hij meer dan welkom zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar ik denk dat ie helaas te licht is om een echte top-functie te bekleden (hij moet geen TD ofzo worden).
Of leg het beleidsplan van Heerenveen onder het kopiëerapparaat, en ruil het in voor dat van Bosz. Staat er misschien nog iets zinnigs in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou goed zijn idd. Of huur Piet eens een keertje in
Ben ik het niet mee eens. Anders kun je elke supporter wel in het bestuur zetten. Ik vind het wel belangrijk dat we club-mensen in het bestuur hebben maar ze moeten ook verstand van zaken hebben, minstens even belangrijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Een Feijenoord-hart is de eerste vereiste voor elke bestuurder die binnenkomt bij Feijenoord. Aan zakkenvullers en andersoortig tuig hebben we niks.
Ja helaas. Ik had graag gezien dat hij de trainerskwaliteiten van Hiddink of het zakelijke inzicht van v. Raaij bezat.quote:Helaas? Iedereen moet kunnen zien dat hij niet goed genoeg is voor zo een functie. Neemt niet weg dat mensen als hij meer dan welkom zijn.
Hij zegt ook alleen dat het een eerste vereiste is, niet dat het genoeg isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Anders kun je elke supporter wel in het bestuur zetten. Ik vind het wel belangrijk dat we club-mensen in het bestuur hebben maar ze moeten ook verstand van zaken hebben, minstens even belangrijk.
[..]
Weet ik, maar een bestuurslid hoeft van mij niet persé een hele goede band/verleden met Feyenoord te hebben, zolang het maar geen (ex-)Ajacied is, en hij z'n werk maar supergoed doet en op dat moment wat wil bereiken met Feyenoord op langere termijn (en dan niet om z'n eigen zakken te vullen).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij zegt ook alleen dat het een eerste vereiste is, niet dat het genoeg is
In dat geval slaat het nergens op dat je zegt dat je anders elke Feyenoord supporter wel in het bestuur kunt zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Weet ik, maar een bestuurslid hoeft van mij niet persé een hele goede band/verleden met Feyenoord te hebben
Een beleidsplan is zowiezo zonde van de tijd, zeker als je er acht maanden aan gewerkt hebt. Gewoon de juiste mensen aantrekken op de juiste plaats, dan kan dat vodje van Bosz weer de prullenbak in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of leg het beleidsplan van Heerenveen onder het kopiëerapparaat, en ruil het in voor dat van Bosz. Staat er misschien nog iets zinnigs in.
En iemand als Scholten moet wel weg omdat ie te weinig passie zou uitstralen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef Staanplaats het volgende:
Koeman kots ik ondetussen ook uit met zn uitspraken dat hij het maximale uit deze ploeg haalt..
hij zit op de bank er ook wel bij als een zoutzakquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En iemand als Scholten moet wel weg omdat ie te weinig passie zou uitstralen.![]()
Nou en, het gaat om iemand zijn capaciteiten, niet hoe hij er bijzit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zit op de bank er ook wel bij als een zoutzak
Inderdaad, wel jammer dat hij de knip/plak beveiliging aan heeft staanquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en, het gaat om iemand zijn capaciteiten, niet hoe hij er bijzit.
Column van Lex Kroon was weer
Is ook een funtie die hij volgens mij ook helemaal niet ambieerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie helaas te licht is om een echte top-functie te bekleden (hij moet geen TD ofzo worden).
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld liever Hiddink bij ons zien dan een van Hanegem.
Heb je Van Hanegem vroeger zien zitten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zit op de bank er ook wel bij als een zoutzak
vechten tegen degradatie met jong feyenoordquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en, het gaat om iemand zijn capaciteiten, niet hoe hij er bijzit.
Column van Lex Kroon was weer
Ja, die spelers van Feijenoord 1 heb je veel aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vechten tegen degradatie met jong feyenoordterwijl er elke week meerdere Feyenoord 1 spelers mee spelen oprotten met hem.
Nee hoor, die hadden ze wel kunnen laten zitten. die l'ami maakt me ook niet uit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, die spelers van Feijenoord 1 heb je veel aan.
Je denkt zeker hetzelfde over Fraser?
Allemaal teveel moeitequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef twi het volgende:
Uit de bron kopieren of even JavaScript uitzetten in de browser
Kansloos argument ditquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vechten tegen degradatie met jong feyenoordterwijl er elke week meerdere Feyenoord 1 spelers mee spelen oprotten met hem.
Omdat ? Als het 1e tegen degradatie zou vechten zou Koeman ook ontslagen worden, gebeurd bij elke club.. waarom zou scholten moeten blijven volgens jequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kansloos argument dit![]()
Wist niet eens dat L'ami nog bij ons in de staf zat![]()
Koeman zou nu al op moeten donderen. Scholten kan hier helemaal niks aan doen, op de trainingen heeft ie maar 7 man tot zijn beschikking. Hoe wil je iets bereiken als je niet eens normaal kan trainenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat ? Als het 1e tegen degradatie zou vechten zou Koeman ook ontslagen worden, gebeurd bij elke club.. waarom zou scholten moeten blijven volgens je
Omdat Jong Feijenoord, zoals hier al vaker gezegd, geen vaste kern heeft en Scholten iedere week maar moet zien wat er op het veld staat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat ? Als het 1e tegen degradatie zou vechten zou Koeman ook ontslagen worden, gebeurd bij elke club.. waarom zou scholten moeten blijven volgens je
Hmm volgens mij is dit hun gewone selectie hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Koeman zou nu al op moeten donderen. Scholten kan hier helemaal niks aan doen, op de trainingen heeft ie maar 7 man tot zijn beschikking. Hoe wil je iets bereiken als je niet eens normaal kan trainen
Tjah als jij TV Rijnmond niet tot je beschikking heb kan je dat natuurlijk niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is dit hun gewone selectie hoor
Spelers:
Jerson Anes Ribeiro
Ruben Barends
Hanne Berhane Hagary
Joël Bijlow
Jordy Buijs
Erik Cummins
Siegerd Degeling
Wesley van Gils
Glenn Kobussen
Erwin Mulder
Norichio Nieveld
Michel Poldervaart
Mitchell Schet
Clint van Stee
Tobias Waisapij
Raymond Watamaleo
Kevin Wattamaleo
Georginio Wijnaldum
In mijn optiek wel, maar neemt niet weg dat Bosz een judas isquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef Suijk het volgende:
Scholten is toch een Jood of maken jullie daar wel een uitzondering voor?
De Judas is Jansen al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
In mijn optiek wel, maar neemt niet weg dat Bosz een judas is
De tyfus voor ze.quote:Feyenoord duldt geen kritische spandoeken meer
Feyenoord wil niet langer kritische spandoeken in de Kuip zien hangen. De clubleiding liet afgelopen zondag al een doek verwijderen waarin de fans zich tegen het ontslag van jeugdtrainer Henk Fraser keerden.
‘We willen gewoon een schone omgeving’ zegt directeur Chris Woerts, ‘dus alleen spandoeken als ondersteuning van de spelers, of die betrekking hebben op de wedstrijd. Iedere supporter kan bij Feyenoord zijn mening geven, daarvoor hebben we tal van platforms in het leven geroepen, maar de wedstrijd is heilig. Wij hebben geen zin elke week spandoeken te moeten verwijderen. Dit is ons beleid en daaraan heeft iedereen zich te houden’.
Dat beleid gold niet toen Jorien van den herik nog voorzitter was. In de tijd dat de preses onder druk stond, hing De Kuip vol met spandoeken tegen hem. Woerts wil er niets over zeggen, maar naar verluidt kreeg de Feyenoord-leiding in die periode het advies van de politie die doeken uit veiligheidsoverwegingen te laten hangen
Mjah, eerst binnen zien te smokkelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef zevenkamp het volgende:
Spandoek ophangen en er omheen gaan staan.
Het naar binnen brengen lukt meestal wel, kwestie van creatief zijn. Het gaat er meer om dat wanneer ze hangen, iedereen het toelaat dat ze weggehaald worden. Ga er gewoon voor staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, eerst binnen zien te smokkelen
Dan ophangen en iedere stewart die je ziet van de trap af schoppen
Inderdaad het begint echt steeds meer op FeyeNoord-Korea te lijken zoals ze het bij LN gekstekend noemenquote:
precies, gewoon massaal doeken meenemen en dan nog eens kijken of ze weggehaald wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Happel het volgende:
8 april is de laatste wedstrijd. Dan moet de Kuip volhangen met (kritische) spandoeken.
Nu heb ik hem eens gemaildquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
de tyfus met woerts
Jeuj!quote:Drenthe blijft langer bij de club van zijn hart
21/3/2007 15:11
Dat Royston Drenthe zich bij Feyenoord heeft opgewerkt tot basisspeler, heeft de negentienjarige linksback een nieuw contract opgeleverd. Zijn nog tot medio 2009 doorlopende verbintenis is met twee jaar verlengd tot de zomer van 2011.
'Ik ben best een beetje trots op mezelf, want ik heb hier keihard voor gewerkt', zegt Drenthe op de website van Feyenoord. 'Ik ben de clubleiding dankbaar voor het vertrouwen dat zij in me stellen. Ik was al gek van Feyenoord, maar het gevoel dat ik bij de club heb, wordt alleen maar groter en groter.'
'Als je dan langer mag blijven bij de club waar je hart ligt, dan geeft dat een gevoel van trots. Tegelijkertijd besef ik dat deze nieuwe verbintenis ook weer meer verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Ik zal elke dag nog meer uit mezelf moeten halen om zo goed mogelijk te presteren.'
Drenthe debuteerde op 15 januari 2006 als invaller in het eerste elftal van Feyenoord, dat die dag met 1-0 won op bezoek bij Vitesse. Dit seizoen kwam de jonge linkspoot tijdens 22 van de 29 competitieduels van de Rotterdammers in actie.
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Eens wat positief nieuws in deze donkere tijden.
Opzich zijn teksten als "Henk Fraser moet blijven" toch juist aanmoedigen naar de club?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu heb ik hem eens gemaild
Enneuh, antwoord gekregen:
"Heeft betrekking op kwetsende en/of discriminerende spandoeken, niet op Henk Fraser moet blijven,"
Nooitquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Opzich zijn teksten als "Henk Fraser moet blijven" toch juist aanmoedigen naar de club?
En hoe vaak hangen er racistische spanddoeken in de Kuip?
En die van Derksen mocht wel blijven hangenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Opzich zijn teksten als "Henk Fraser moet blijven" toch juist aanmoedigen naar de club?
Nooit, want die worden verwijderd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
die kon Kerkum niet zien vanuit z'n torenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Luni het volgende:
[..]
En die van Derksen mocht wel blijven hangen
Wat overigens een goed spandoek was![]()
Gewoon een Noord-Koreaanse vlag ritselen dus en op de rode baan censuur zetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Deze moet je eigenlijk mega groot over heel de Noorzijde hebben![]()
Gewoon als TIFO actiequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Deze moet je eigenlijk mega groot over heel de Noorzijde hebben![]()
Zit je in het uitvak, dan lijkt me die kans klein. Kans dat je er met een SV vanaf komt acht ik ook aanzienlijk groot.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Zouden ze wel doeken bij vitesse uit binnen laten?
Best treurig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak, dan lijkt me die kans klein. Kans dat je er met een SV vanaf komt acht ik ook aanzienlijk groot.
WTF een SV voor een spandoek?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak, dan lijkt me die kans klein. Kans dat je er met een SV vanaf komt acht ik ook aanzienlijk groot.
Die stink jood van een Scholten hoeft van mij niet perséquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Fraser en Scholten moeten blijven.
Och ja, dat soort zaken zijn schering en inslag de laatste tijd. Voor de meest belachelijke dingen wordt er tegenwoordig een SV gegeven.quote:
Een SV is dan wel weer erg drastisch, maar een stewards moeder beledigen slaat evenmin ergens op. Moeten zijn eens bij een supporter doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Och ja, dat soort zaken zijn schering en inslag de laatste tijd. Voor de meest belachelijke dingen wordt er tegenwoordig een SV gegeven.
Kennis van me heeft pas 6 wedstrijden schorsing gehad, omdat hij iets over de moeder van een steward zei.![]()
quote:
"Mag je hier wel zijn van je moeder" is geen belediging.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een SV is dan wel weer erg drastisch, maar een stewards moeder beledigen slaat evenmin ergens op. Moeten zijn eens bij een supporter doen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:28 schreef Happel het volgende:
[..]
"Mag je hier wel zijn van je moeder" is geen belediging.
Het klopte dus niet helemaal wat ik de post hierboven zei.
Lijkt me niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen had die gelijk al een mooie actieze moeten hem gewoon eens linksvoor zetten
![]()
bron Feyenoord Netwerkquote:Fans houden protestactie: Hang De Kuip Vol
(Gepost door K)
Het weghalen van de spandoeken over Fraser, nieuw beleid bij Feyenoord, heeft tot veel verontwaardiging onder de fans geleid. Fans zijn daarom een protestactie gestart om op zondag 8 april De Kuip vol te hangen met protestdoeken.
Feyenoord Netwerk
De oproep van de actievoerders:
Langs deze weg roepen wij álle Feyenoorders op, om op zondag 8 april De Kuip vķl te hangen met protestdoeken, voorzien van de afgelopen zondag nog gecensureerde cq in beslag genomen tekst Fräser Moet Blijven.
Laat middels deze correcte tekst je afkeur blijken van het ontslag van Henk Fräser, als ook van de censuur, die ons wordt opgelegd vanuit de Feyenoord-leiding!
Feyenoord Netwerk
Op 8 april moet de hele Kuip volhangen, wie zwijgt stemt toe!
Was deze jongen niet een van de vermeende spitsaankopen afgelopen zomer?quote:Tweede nierdonor voor Klasnic
Ivan Klasnic zal dankzij een geschikte donor een tweede niertransplantatie ondergaan. De aanvaller van Werder Bremen, die al enkele maanden uit de roulatie is, zal halverwege april opnieuw onder het mes gaan.
Eind januari vond de eerste transplantie plaats, maar zijn immuunsysteem stootte de nier van zijn moeder af. Volgens de lokale krant Kreiszeitung Syke zouden Klasnic´s broer Josip en zijn vrouw nu de donor kunnen zijn, maar de Kroaat heeft aangegeven niet de indentiteit van de donor te willen onthullen.
“Ik heb het gevoel dat er een enorme last van mijn schouders is afgevallen", lichtte Klasnic aan de Duitse media toe. "Ik hoop dat het deze keer wel gaat werken en dat dingen nu weer de goede kant op gaan. Het steekt me wel als ik de jongens zo zie spelen. Ik probeer dat gevoel zoveel mogelijk te negeren.”
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Effe wat toegevoegd op Wikipedia:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Communisme
Kopje "Communistische staten anno 2007"
Je moet gewoon met zn allen die brief terugsturen met de tekst er bij feyenoord censuur enzquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaan de brieven voor het verlengen van de seizoenskaart weer de deur uit? Ik ga dit jaar maar eens lang wachten met betalen. Stelletje debielen daar!
quote:21-03-2007 FEYENOORD SCHOOT DOOR BIJ VERWIJDEREN SPANDOEKEN
Feyenoord hanteert sinds enige tijd een strenger beleid ten aanzien van uitingen van haar supporters, zowel verbaal als bijvoorbeeld middels spandoeken. Uitgangspunten daarbij zijn dat de wedstrijd heilig is, het steunen van de eigen club en spelers voorop moet staan en dat we niet tolereren dat individuele personen of bevolkingsgroepen door middel van spandoeken beledigd, gekwetst, gediscrimineerd of anderszins negatief benaderd worden.Het definitieve beleid is nog niet volledig geformuleerd. De gesprekken hierover zowel intern als bijvoorbeeld met de Feyenoord Supportersvereniging zijn nog gaande, maar bevinden zich wel in een afrondende fase.
Afgelopen zondag werden voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Willem II spandoeken verwijderd die zeker niet in strijd zijn met het aangescherpte beleid, maar puur bedoeld waren ter ondersteuning van Henk Fraser en uiting gaven aan de onvrede omtrent zijn vertrek bij onze Jeugdopleiding. Nog op de wedstrijddag besefte Feyenoord dat het hierbij te ver was gegaan. Ook onze supporters zijn die mening toegedaan, zo blijkt uit de talloze verontwaardigde reacties die Feyenoord ontving. Wij zijn van mening dat die verontwaardiging terecht is. Het is namelijk geenszins onze bedoeling supporters monddood te maken en de spandoeken in kwestie waren bovendien absoluut niet kwetsend of beledigend. Afgelopen zondag is de leiding van Feyenoord doorgeschoten in het beleid en daarvoor zijn excuses op zijn plaats.
Denk eerder naar aanleiding van het bericht over protest op de laatste wedstrijddag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:29 schreef Staanplaats het volgende:
Nu weer toegeven. Waarom iedere keer de verhoudingen op scherp. Waarom in godsnaam de confrontatie opzoeken met mensen die het beste voor hebben met de club? Het zal best deze verklaring van Feijenoord, komt alleen over als mosterd na de maaltijd. Hadden ze dit niet eerder kennen verzinnen?
Het zou mij overigens niks verbazen dat het op last van politie is geweest, die geen zin heb in dit gezeik. Maar dat is slechts puur speculatief..
mail die link ff naar cwo@feyenoord.nlquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Staanplaats het volgende:
Ook. Dit kan niet anders dan enorm uit de hand lopen.
(c) Keltiequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik wilde: Huppie, Huppie, Huppie Peter Bosz verkracht mijn cluppie!
Mee nemen
Is weleens goed. Ik bedoel maar zo; wij zijn toch Het Legioen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Staanplaats het volgende:
Ook. Dit kan niet anders dan enorm uit de hand lopen.
Het Legioen is dood.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is weleens goed. Ik bedoel maar zo; wij zijn toch Het Legioen?
Pais en vreequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu denken ze dat alles weer vrede en ei is
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat dood is kan tot leven gewekt worden.
Blijft er ook gewoon opquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Nou ben ik in principe tegen gekut met wikipedia, maar ik moest echt lachen nuquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:# Communisme (Overleg | Geschiedenis) - Merkwaardig, anoniemen blijven Feyenoord toe voegen op dit lemma, zeker 1 of andere supportersactie?. SanderK 21 mrt 2007 22:59 (CET)
Wel dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is weg ? dat van wikipedia niet
Ja, en alleen uit Rotterdam komen,geen enkele band hebben met mensen uit Amsterdam,eenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef Happel het volgende:
De hoofdmoot van een nieuw bestuur moet (eis!) uit mensen met een Feijenoord-hart bestaan.
Inderdaad, wat een onzin. Waren stellen we niet een 1 of andere hockytrol aan als voorzitter?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef sanni het volgende:
[..]
Ja, en alleen uit Rotterdam komen,geen enkele band hebben met mensen uit Amsterdam,een
rekening hebben bij Fortis en verder een vriend van Koos e.d. zijn.![]()
Jammer, hijs weg nu...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef Merkie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Beveiligde_pagina%27s
[..]
Het viel mij ook al opquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef SlamD het volgende:
[..]
Pais en vree
Pais en vrede
Vrede en pais
Vrede en pasen
Vrede en paasei
Vrede en ei?
Je vergeet koek en ei, knurft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef SlamD het volgende:
[..]
Pais en vree
Pais en vrede
Vrede en pais
Vrede en pasen
Vrede en paasei
Vrede en ei?
Ja maar, ja maar...quote:
Nee, je doet nu alleen een trieste poging om iets minder debiel over te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:56 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Vrede en ei
Einde oorlog en ei
Oorlog en ei
Voetbal is oorlog en ei
Ajax - Feyenoord en ei
Ajax en en ei
Joden en ei
Jodekoek en ei
Koek en ei
Klonk toch net wat te vergezocht...
Shit man, je hebt me door.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, je doet nu alleen een trieste poging om iets minder debiel over te komen.
Mislukt, dus.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef SlamD het volgende:
[..]
omdat je ervan uitgaat dat ik Ajacied ben.
quote:Henk Fräser vecht ontslag wellicht aan
Datum: 22-03-2007 Bron: PZC
Henk Fräser verkeert in dubio: vecht hij zijn ontslag bij Feyenoord aan of niet. De voormalige international (zes keer) kreeg recent te horen dat de club hem niet langer als jeugdtrainer wil hebben. Fräser weet zeker dat de persoonlijke antipathie van hoofd opleidingen Stanley Brard de reden is. "Maar bewijs dat maar eens als hij zegt dat dat niet zo is.
De oud-verdediger is er zeer door geraakt. "Ik ben van binnen bozer dan ik nu reageer." Nadat bekend werd dat de trainer van de A1 moet vertrekken heeft het publiek en de Feyenoord-omgeving zich geroerd. Afgelopen zondag liet (tijdelijk) president-commissaris Gerard Kerkum minstens één spandoek uit de Kuip verwijderen waarop werd geprotesteerd tegen het vertrek van Fräser. "Dat vond ik een hele eer, die steun uit het publiek. Maar ik heb niet het recht de club te beschadigen, de club is altijd belangrijker dan individuele mensen. Daarom twijfel ik er aan of ik mijn ontslag ga aanvechten."
Een procedure tegen zijn ontslag gaat ten koste van hemzelf, beseft Fräser, maar kan ook de club schaden. "Dat maakt het zo moeilijk. Bij zo'n zaak komen gegevens over mij op tafel, want wie zoekt zal altijd íets tegen me vinden. En ik zal zelf dingen in de openbaarheid moeten brengen waarvan het de vraag is of dat in het belang is van Feyenoord. Dat maakt het heel moeilijk. Maar mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt me dat ik iets moet doen, er zijn belangrijker zaken dan geld en werk, namelijk principes."
Idem.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik steun zijn actie als die het aanvecht!!!
ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Erasmusch het volgende:
Er had toch iemand van LN die Kerkum gebeld na verwijderen van spandoek en dat die er 100% achter stond? Snel bijgedraaid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |