Is er nietquote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Of bij NEC. Wat is de officiele reden dat Fräser eigenlijk weg moet/gaat?
bij refreshen wordt er automatisch 1 van de 5 gekozen (php scriptje)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb je om de 5 min een andere avatar![]()
Mooi spandoek!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
Huppie huppie huppie, Peter Bosz verkracht m'n cluppie...
Je had beter gisteren naar de Kuip kunnen gaan, maar toen lag je in je nest te rotten en koppijn!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond naar jong Feyenoord, in de kantine daar is de broodje mexico aardig goed
qua niveau zal het niet veel schelen denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Je had beter gisteren naar de Kuip kunnen gaan, maar toen lag je in je nest te rotten en koppijn!
Hij kan niet zo goed met Stanley Brard, vertelde Hugo Borst gisteren in SV.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Of bij NEC. Wat is de officiele reden dat Fräser eigenlijk weg moet/gaat?
Ik ben dan niet voor Feyenoord, maar een goed artikel over de toestand bij Feyenoord. Ik hoop dan ook oprecht dat deze bestuurders die zulke wanvertoningen ten toon spreiden gauw uit de club verbannen worden, en Feyenoord weer een daadkrachtige, stoere club wordt die gevreesd is bij andere clubs in Nederland.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
-verhaal-
Kerkum en Woerts zijn het spoor echt goed bijster!!!!
Kanker zaait uit ey.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
En het is niet eens de schuld van Jorien.![]()
Blik op de ranglijst doet inderdaad het ergste vermoedenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Als we geen 5e worden dan gaan we denk ik ook geen UEFA cup meer halen.
Dankzij hem zitten we nu in deze situatie. Een situatie die alleen maar verergert dankzij het stelletje incapabele mensen in het Maasgebouw.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
En het is niet eens de schuld van Jorien.![]()
quote:
Wijze Mannen het Maasgebouw uitgezet!
Zoals bekend moge zijn, zijn er bij de wedstrijd Feyenoord-Willem II van gistermiddag 'pro-Henk Fräser spandoeken' verwijderd, die in de optiek van met name Gerard Kerkum niet door de beugel konden. Deze doeken (onder andere het doek 'Fräser Moet Blijven') vormden in de optiek van de makers steunbetuigingen aan het adres van Fräser en hadden dus zeker geen negatieve lading. Wel dus. Zeker in de ogen van Kerkum. Onder het zero-tolerance beleid van Feyenoord worden dit soort doeken namelijk niet geaccepteerd...
Vandaag werd -alsof het allemaal al niet gek genoeg is- wéér een nieuw dieptepunt bereikt, toen de mannen op leeftijd (bekend als 'de Wijze Mannen' van Radio Rijnmond), die altijd rond het trainingsveld staan, door medewerkers van Bureau Veiligheid 'vriendelijk' verzocht werden het Maasgebouw te verlaten. Dit na enkele kritische uitlatingen over het aanstaande vertrek van Henk Fräser bij de clubleiding. Schandalig!
Bizar. Ze snappen dus echt niet dat je op deze manier alleen maar meer kwaad bloed zet.quote:
Als het nog lang zo doorgaat, pak ik voortaan wel alleen de Europese tripjes meequote:Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef HooliKoen het volgende:
en tog met zijn allen weer de seizoenskaart bestellen deze maand... dat tekent ons feyenoordfans.... blinde trouw
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil vanavond wel wat mee nemen naar Jong Feyenoord
Weet die Jansen en Koeman het ook gelijk
Die ene?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als het nog lang zo doorgaat, pak ik voortaan wel alleen de Europese tripjes mee![]()
In het jublieumjaar worden we toch kampioen en overwinteren in Europa?quote:
Dat zeker, uit is 10x zo leuk dan thuis tegenwoordigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als het nog lang zo doorgaat, pak ik voortaan wel alleen de Europese tripjes mee![]()
Nee, jullie hebben jullie eigen programma al. Bestaat dat nog?quote:
het paste idd niet in jullie programmaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben jullie eigen programma al. Bestaat dat nog?
Toen nog niet. Smeetsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben jullie eigen programma al. Bestaat dat nog?
Joodse bende daar in Hilversum.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het paste idd niet in jullie programma
We hoeven thuis nog maar even op achterstand te komen of er gebeurd echt wel wat, uit gaat dat ook wel gebeurenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
Het meest vreemde is nog dat we het weer laten gebeuren. Het legioen is echt helemaal murw geslagen.
Mjah, je voelt je ook machteloos.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
Het meest vreemde is nog dat we het weer laten gebeuren. Het legioen is echt helemaal murw geslagen.
6 wekenquote:Theo Lucius heeft een spierscheuring in zijn hamstring overgehouden aan de wedstrijd tegen Willem II. Naar verwachting zal hij zes weken uitgeschakeld zijn. Volgens de medische staf van Feyenoord is de kans klein dat Lucius de laatste reguliere competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen mee kan spelen.
Zou er een interview met Ten Cate in staan?quote:Naar Ajax? In geen 100 jaar
Ik word altijd gefouilleerd, dus zou het niet weten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
is het jullie gisteren trouwens opgevallen dat er selectief gefouilleerd werd? volgens mij nog niet eerder gezien.
Vertelquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps, soms zie je er wel een met Feijenoordshit in z'n auto rondrijden...![]()
![]()
Ben toen nog bij z'n afscheidsfeest in het Maasgebouw geweest, was geweldig.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In het jublieumjaar worden we toch kampioen en overwinteren in Europa?
HENKIE
http://www.youtube.com/watch?v=aljsJTJd7SA
gebeurd vaker hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
is het jullie gisteren trouwens opgevallen dat er selectief gefouilleerd werd? volgens mij nog niet eerder gezien.
Ik ook, voel me net een crimineelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word altijd gefouilleerd, dus zou het niet weten.
Tuurlijk knul, er gebeurt helemaal niks. Alles wordt lekker geaccepteerd en degene die er wat van zeggen maken zogenaamd de club kapot.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We hoeven thuis nog maar even op achterstand te komen of er gebeurd echt wel wat, uit gaat dat ook wel gebeuren
quote:Spelers bevangen door ‘Kuipvrees’
bron.Volkskant.nl
Twee van de door technisch manager Peter Bosz openlijk afgeschreven aankopen van Feyenoord mogen het zondag tegen Willem II allebei een helft proberen. De Fin Joonas Kolkka ploetert op de linkerflank en het Rotterdamse legioen juicht als hij na rust niet terugkeert. Maar zijn vervanger Stein Huysegems kan het verschil evenmin maken.
Ook de nummer 14 van de eredivisie blijft fier overeind in De Kuip, waar de fans hun ergernis over de zoveelste wanprestatie niet verbergen. Hoe kan het ook anders als jaarlijks een helikopter vol valse hoop op de middenstip landt?
Kolkka: ‘Ik heb het al eens eerder gezegd. Het publiek verwachtte Ronaldinho en het kreeg Huysegems en Kolkka, dan moet het wel tegenvallen. Maar de fans moeten ook beseffen dat Feyenoord geen spelers van het kaliber Ronaldinho kan betalen.’
Huysegems: ‘Ze waren in Rotterdam gewend dat Kuijt en Kalou er samen 50 inschoten.’ Kolkka: ‘Wij zijn geen topschutters, wij zijn typische buitenspelers. Het zou voor ons geweldig zijn geweest als we met Kuijt en Kalou hadden kunnen spelen.’
Huysegems: ‘Met die verwachting kwam ik ook naar Feyenoord. Toen kwamen ook de financiële problemen van de club aan het licht en begon de ellende.’
Kolkka: ‘Ik maakte voor het eerst mee dat supporters juichten als ik werd gewisseld.’
Huysegems: ‘De fans floten mij ook uit als een actie mislukte. Je kunt moeilijk ontkennen dat je het niet hoort, het snijdt door je ziel en toch moet ik me daarvoor afsluiten.’
Kolkka: ‘Onbewust heeft het toch invloed. Het klopt dat ik vaak met de handrem aan speel, Feyenoord heeft de ware Kolkka nog niet gezien.’
Na de 0-0 tegen Willem II constateert Feyenoord-trainer Erwin Koeman dat zijn spelers meer last lijken te hebben van de ambiance in De Kuip dan de tegenstander. ‘Anders kan ik niet verklaren dat sommige spelers zich liever verschuilen en de bal niet willen hebben.’
Huysegems: ‘Ik ben van nature een grillige speler. Een oorzaak kan ik er niet voor aanwijzen. Misschien zit het in mijn kop. Ga ik te veel nadenken en durf ik de bal niet te vragen om een actie te maken. Dat is juist nadelig voor mijn spel, zo kom ik niet in mijn ritme.’
Van ‘Kuipvrees’ heeft aanvoerder Lucius geen last. ‘Boem Boem Theo’ heeft bij de kritische achterban oneindig krediet, zelfs als hij wederom met een hamstringblessure uitvalt. ‘Ik heb het bij PSV ook nooit meegemaakt dat de eigen spelers werden uitgefloten.
‘Charisteas is een mooi voorbeeld voor de jongens die moeite hebben met de druk van een volle Kuip. Hij werd als oud-Ajacied uitgescholden bij zijn entree en kwam onder bewaking het trainingsveld op. Toch is het hem gelukt om die negatieve stemming om te buigen.
Over de extreme druk bij Feyenoord moeten de nieuwelingen niet klagen, stelt Lucius. ‘Moet je eens kijken hoe groot de druk nu bij PSV is na het pak slaag tegen Ajax. Maar in Eindhoven blijft alles binnenskamers, bij Feyenoord en Ajax komt alles naar buiten.’
Zo werden de aankopen door Bosz openlijk afgeserveerd. Ze zouden niet zijn aangetrokken als het huidige beleidsplan al in 2006 was toegepast, aldus de technisch manager. Intern hekelde Koeman die ‘slip of the tongue’, omdat hij met die ‘miskopen’ wel de vijfde plaats moet veilig stellen,
Lucius: ‘Als Bosz het zo heeft gezegd, is het een klap in ons gezicht. Hij ontkent die uitspraken maar ik voel me ook niet aangesproken.’
Huysegems noemt de kritiek misplaatst. ‘Het is nooit rustig geweest bij de club en dat heeft zijn weerslag op de resultaten. Het zou niet eerlijk zijn om de aankopen te beoordelen op dit extreme seizoen. Ik vind dat we een herkansing verdienen onder betere omstandigheden.’
Kolkka: ‘Ik zie in De Kuip niet al te veel foto’s hangen van ploegen die landskampioen zijn geworden. Feyenoord blijft te ver achter bij Ajax en PSV. Maar de directie moet geen zondebokken zoeken, dat werkt niet. Je kunt niet een speler de schuld geven voor dit dramatische seizoen.’
Volgens Lucius moet Feyenoord een spelersfonds oprichten om in de pas te blijven met de concurrentie. ‘Het kan er bij mij niet in dat AZ talenten haalt die voor Feyenoord onbetaalbaar zijn. Dan hadden ze beter hun best moeten doen.
‘De club moet net zo creatief zijn als PSV en een spelersfonds oprichten. Moet je eens kijken hoe veel Feyenoord heeft uitgegeven aan spelers die zijn mislukt, dat verdient PSV alleen al in de Champions League.’
quote:Paul Bosvelt staat open voor Feyenoord
Gepubliceerd op: 19-03-07 / Auteur: Sonny / Bron: Sportweek
“Ik heb een gesprek gehad met SC Heerenveen en Marc Overmars vraagt geregeld of ik wat voor Go Ahead Eagles wil doen,” vertelt Bosvelt in Sportweek. “Ik ben er nog niet uit. Trainer zie ik mezelf voorlopig niet worden. Voor de rest sta ik overal voor open.”
Oók voor Feyenoord, de club waar hij met de nodige trammelant vertrok in 2003 en waarmee hij twee jaar later nog een keer botste toen hij wilde terugkeren op het oude nest na zijn avontuur bij Manchester City.
“De meeste mensen bij Feyenoord waar ik moeite mee had, zijn vertrokken. Wat overheerst is een goed gevoel. Dus ook voor Feyenoord sta ik open.”
In de Sportweek die dinsdag in de winkel ligt, gaat Bosvelt in een uitgebreid interview dieper in op Feyenoord, SC Heerenveen, voetbalhumor en zijn karakter.
Laat ze dan meteen opdonderen als ze het zo vervelend vinden. Ze zijn het niet eens waard om daar te spelen.quote:
Kolkka ik speel vaak met de handrem.... gastquote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Laat ze dan meteen opdonderen als ze het zo vervelend vinden. Ze zijn het niet eens waard om daar te spelen.
Spelers uitfluiten als je achter staat hoeft niet altijd fout te zijn, ze moeten maar werken voor der geld.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Spelers uitfluiten vind ik sowieso dom. Kolkka kan niet beter, en hij is gewoon een aankoop van het bestuur. Zou jij wel weigeren als er een club als Feyenoord zou komen terwijl je niet beter bent als het niveau van RKC?
Charisteas daar in tegen vind ik wel terecht.
Maar Charisteas wordt toch niet meer uitgefloten?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Spelers uitfluiten vind ik sowieso dom. Kolkka kan niet beter, en hij is gewoon een aankoop van het bestuur. Zou jij wel weigeren als er een club als Feyenoord zou komen terwijl je niet beter bent als het niveau van RKC?
Charisteas daar in tegen vind ik wel terecht.
Omdat hij totaal geen inzet toont naar mijn mening.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar juichen als Kolkka gewisseld word gaat me te ver. Hij moet lijden onder het feit dat het bestuur hem heeft aangetrokken. Hij kan gewoon niet beter, dat ziet iedereen. Maar waarom hem dan uitfluiten?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar Charisteas wordt toch niet meer uitgefloten?
Lucius gelooft m ook niet echt meer.quote:‘Als Bosz het zo heeft gezegd, is het een klap in ons gezicht. Hij ontkent die uitspraken maar ik voel me ook niet aangesproken.’
Dan kan ik nog wel 10 andere opnoemen. Vooral bij Pi-air heb ik dat gevoel.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat hij totaal geen inzet toont naar mijn mening.
Mwah...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel 10 andere opnoemen. Vooral bij Pi-air heb ik dat gevoel.
Mag ik hem als tekst gebruiken op een spandoek tijdens Vitesse - Feyenoord?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
Huppie huppie huppie, Peter Bosz verkracht m'n cluppie...
Die had ook lekker moeten gaan afbouwen in Qatar ofzo. Zelfs zn slungelige in de rug laten lopen, schouders optrekken en struikelen in de hoop een vrije trap te krijgen werkt niet meer...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel 10 andere opnoemen. Vooral bij Pi-air heb ik dat gevoel.
Gewoon doenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mag ik hem als tekst gebruiken op een spandoek tijdens Vitesse - Feyenoord?
Uit?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We hoeven thuis nog maar even op achterstand te komen of er gebeurd echt wel wat, uit gaat dat ook wel gebeuren
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wtf zitten er voor stelletje mongolen daar in het bestuur? Tering zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |