abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47391919
VS

De nieuwe aanpak in VBL

[ Bericht 26% gewijzigd door RayMania op 18-03-2007 14:09:02 ]
  zondag 18 maart 2007 @ 11:11:48 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47391936
quote:
[quote]
Simons: ‘Titel kan ons niet meer ontgaan’
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 18 maart om 10:37

Optimisme bij PSV vooraf aan de topper tegen Ajax. De Eindhovenaren hebben een voorsprong van acht punten op de concurrent uit Amsterdam en zijn dan ook vol vertrouwen over een goede afloop van het seizoen.

De Belg Timmy Simons, één van de sterkhouders in het elftal van Ronald Koeman, ziet ook geen onoverkomelijke obstakels meer op weg naar de derde landstitel in successie. Ook Ajax niet, dat vanmiddag een bezoek brengt aan het Philips stadion en mag proberen de laatste strohalm te grijpen om PSV nog te dwarsbomen.

”Ik denk niet dat de titel ons nog kan ontglippen,” zo laat Simons optekenen in De Gazet van Antwerpen. “Als we zondag Ajax kloppen, grijp ik mijn vierde titel. Twee met Club, en twee hier,” rekent de Belg voor.

“We lijken onaantastbaar en als je de stand bekijkt, is dat ook zo. De ploeg staat er en er is vertrouwen.” Ook over zijn eigen ontwikkeling sinds zijn overstap van de Belgische Jupiler League naar de eredivisie is de 30-jarige oud-speler van Club Brugge tevreden.

“Zelf ben ik bij PSV een betere speler geworden. Sommigen dachten dat ik hier geen kans maakte,” legt hij uit. “Maar overal waar ik speelde, stond ik in de basis. Dat heeft niets met geluk te maken.”

Vanmiddag om 14:30 zal er afgetrapt worden tussen PSV en Ajax. De eerste ontmoeting in Amsterdam eindigde in 0-1 in het voordeel van de Eindhovenaren. Simons was destijds verantwoordelijk voor de enige treffer.
[/quote]
pi_47391937
Het gaat gebeuren vandaag. AJAX
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47391955
Op een saaie 0-0 .
pi_47392015
PSV

Ik schat een 3-0
pi_47392026
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik voel me ook verrot van de F1 gekeken van 2.15 uur tot 7 uur vanmorgen
!

Was het de moeite waard?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2007 @ 11:16:24 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47392027
0-2 KJH en davids
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_47392031
Wat hoopt de neutrale supporter hier eigenlijk?

Winst van Ajax dat de titelstrijd nog spannend kan maken.
Of een droog gelijkspel/ kleine winst voor PSV waardoor ze zo goed als zeker kampioen zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 18 maart 2007 @ 11:16:52 #9
139407 jorienvdherik
pi_47392041
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

!

Was het de moeite waard?
Ja zeker was mooie overwinning van Raikonnen en Albers tja
pi_47392092
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef koningdavid het volgende:
Het zou mij aan mijn spreekwoordelijke kont korsten.
Al vind ik het wel altijd leuk om de reacties in het Ajax topic te lezen als ze verliezen..
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

en Albers tja
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 18 maart 2007 @ 11:19:47 #11
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47392095
Wordt spannend vanmiddag. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen vanmiddag. Op zich heeft Ajax best wel een goede kans zolang ze niet in de standaard valkuil van PSV vallen. En Alex weg scheelt ook een slok op een borrel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_47392126
quote:
PSV en Ajax draaien warm
door Jeroen Kapteijns en Yoeri van den Busken

eindhoven - In een mediterrane entourage heeft PSV de laatste training voor de topper tegen Ajax afgewerkt. Op de tribunes van het Philips Stadion hadden zich ruim 1500 supporters verzameld, die met Bengaals vuur, spandoeken en spreekkoren de ploeg een hart onder de riem staken voor de kraker in de eredivisie.

" Dat was een mooi gebaar. Het zorgt ervoor dat de adrenaline nog wat sneller gaat stromen", aldus trainer Ronald Koeman, die met tevredenheid zag dat doelman Gomes de laatste test goed doorstond.

"De definitieve beslissing over zijn meespelen nemen we pas na de warming-up, maar het ziet er goed uit", kende Koeman weinig twijfel meer. Bij Ajax keert Jaap Stam tegen zijn oude club PSV terug in de basis. Vorige week in de uitwedstrijd tegen FC Twente werd hij, als gevolg van een hamstringblessure, nog vervangen door de uitstekend debuterende Gregory van der Wiel. De aanvoerder van Jong Ajax blijft overigens wel bij de selectie en dat geldt, ondanks alle commotie, ook voor Kenneth Perez. Olaf Lindenbergh viel af.

Ajax heeft al elf opeenvolgende competitieduels niet meer gewonnen in Eindhoven. De laatste zege dateert van 23 oktober 1994, toen Ajax met 4-1 de sterkste was door onder meer een goal van Edgar Davids, die vanmiddag weer aan de aftrap staat bij de Amsterdammers.

Ruim twaalf jaar geleden bleef de inbreng van Patrick Kluivert als invaller bij Ajax beperkt tot vier minuten. De tegenwoordige PSV-spits rekent vanmiddag op meer speeltijd. De spits staat te popelen om zijn waarde te bewijzen, nadat een rugblessure hem in de afgelopen weken weer achterop wierp. Kluivert voelt zich fit en heeft weer volop branie. "Het zou het beste zijn als ik vanaf het begin speelde. Ik denk een uur aan te kunnen, maar dat kan ook vanaf het begin, dat hoeft niet per se als invaller. Invallen is ook zwaarder voor je lichaam. Je hebt je dan wel warm gelopen, maar je komt ineens in zo'n hoog tempo terecht, dat je lichaam een klap krijgt."

Vermoedelijke opstellingen:

PSV: Gomes; Fehér, Da Costa, Salcido, Alcides; Simons, Culina, Cocu; Afellay, Farfán, Sun18.

Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Sneijder, Davids; Huntelaar, Babel.
pi_47392178
Waar komt Sun te staan? Ik dacht LB..
pi_47392193
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Al vind ik het wel altijd leuk om de reacties in het Ajax topic te lezen als ze verliezen..
pi_47392261
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef koningdavid het volgende:
Het gaat gebeuren vandaag. AJAX
Met Davids en Stam maakt Ajax wel weer kans in Eindhoven

En als Huntelaar nu ook weer scoort komt het wel goed
  zondag 18 maart 2007 @ 11:37:54 #16
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47392426
ben erg benieuwd. ik kan het gelukkkig tussendoor niet volgen dus als het een gigantische Nederlaag voor PSV wordt hoor ik dat toch achteraf pas
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47392545
4-4-2 weer?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47392579
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef Ordinair het volgende:
4-4-2 weer?
Als het iets een uitdaging wordt dan schakelt TC altijd over op 442.
pi_47392620
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef Ordinair het volgende:
4-4-2 weer?
Ik hoop het
  zondag 18 maart 2007 @ 12:21:14 #20
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47393504
AJAX!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:22:31 #21
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_47393527
1-1
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
  zondag 18 maart 2007 @ 12:24:28 #22
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_47393570
Nog iets meer als twee uur tot de aftrap
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zondag 18 maart 2007 @ 12:30:57 #23
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_47393727
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef koningdavid het volgende:

Winst van Ajax dat de titelstrijd nog spannend kan maken.
Of een droog gelijkspel/ kleine winst voor PSV waardoor ze zo goed als zeker kampioen zijn.
De neutrale supporter (hoe kan dat??) heeft een pleurishekel aan ajax, dus die willen winst zien voor PSV.

Of dat ook gaat gebeuren is een tweede, want ik zie PSV niet winnen vandaag. En niet alleen omdat ik zelf bij Heracles - AZ zit
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Nog iets meer als twee uur tot de aftrap
meer DAN
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_47393753
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef Zapper het volgende:

[..]

De neutrale supporter (hoe kan dat??) heeft een pleurishekel aan ajax
pi_47393797
Wat een onzin. De neutrale supporter wil mooi voetbal zien en heeft dus over het algemeen niets met PSV...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47393840
2-0

Dalijk met al die teletekst supporters weer op fok
pi_47393895
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een onzin. De neutrale supporter wil mooi voetbal zien en heeft dus over het algemeen niets met PSV...
Dat zou je zeggen, maar toch merk ik dat er meer sympathie is voor een Chelsea B-elftal vol Zuid-Amerikanen dan voor Ajax.

Jammer, maar ach...
pi_47393935
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen, maar toch merk ik dat er meer sympathie is voor een Chelsea B-elftal vol Zuid-Amerikanen dan voor Ajax.

Jammer, maar ach...
Moet je niet in de bus zitten ?
pi_47393947
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die moeten bij AZ zijn, want Ajax speelt ook niet bepaald mooi voetbal de laatste tijd.

Ik vind het trouwens reuze interessant om naar PSV te kijen, niet mooi, maar zo effectief.
pi_47393952
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0

Dalijk met al die teletekst supporters weer op fok
Teletekst
pi_47393963
Voor Ajax, simpelweg omdat Ajax moet winnen wil (ook) AZ in de race blijven voor de landstitel.
  zondag 18 maart 2007 @ 12:39:27 #32
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47393988
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:38 schreef xFriendx het volgende:
Voor Ajax, simpelweg omdat Ajax moet winnen wil (ook) AZ in de race blijven voor de landstitel.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:39:48 #33
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_47393997
quote:

Jammer, maar ach...
Hoezo verbaast je dat? Ajax staat al jaren voor arrogantie, daar houdt de meerderheid van de voetballiefhebbers gewoon niet van. PSV is gemoedelijk, gezellig, geen interne opstootjes, dus sympathie
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_47394045
quote:

[..]

Jammer, maar ach...
Dan spreek jij geen neutrale supporters. Misschien successupporters ofzo, maar een echte neutrale supporter kijkt naar het voetbal en niet naar de poppetjes op het veld. En het voetbal bij PSV is meer een schaakspel (hoewel ik soms ook best kan genieten van het tactische steekspel, maar ik heb meer met aanvallend voetbal (waar je de tactieken net zo goed kan zien)).

Het kan me geen ruk schelen of PSV met 11 Brazilianen op het veld staat of met 11 Nederlanders, als ze mooi voetbal laten zien ga ik graag voor de tv zitten om een wedstrijd van hun te bekijken. Nu is het vooral het plichtmatig supporteren van het Nederlands voetbal in Europa...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_47394063
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hoezo verbaast je dat? Ajax staat al jaren voor arrogantie, daar houdt de meerderheid van de voetballiefhebbers gewoon niet van. PSV is gemoedelijk, gezellig, geen interne opstootjes, dus sympathie
Het gaat toch om het voetbal? het kan me geen ruk schelen of al die spelers arrogant zijn enzo, als ze mooi voetbal spelen, ga ik kijken.
pi_47394090
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:24 schreef Freek99 het volgende:
Waar komt Sun te staan? Ik dacht LB..
Linkshalf
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47394099
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Moet je niet in de bus zitten ?
Trein?
pi_47394110
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Het gaat mij nog altijd meer om het voetbal dan om hoe gezellig het is in de kleedkamer.

Ik heb, als een van de weinige Ajacieden denk ik, sympathie voor AZ en Twente. Simpelweg omdat ze leuk voetbal spelen met ook nog veel Nederlanders in het team.

PSV gun ik alle succes in Europa (voor Nederlands voetbal), maar in de competitie is er geen ruk aan. Dan zou ik, als ik neutrale supporter was, toch liever kijken naar Ajax dat altijd veel Nederlands jong talent laat spelen i.p.v. geimporteerde Zuid-Amerikanen die b.w.v.s. betaald worden door Abramovich.
  zondag 18 maart 2007 @ 12:44:49 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47394132
http://scripts.planet.nl/voetbal_prijsvraag/index.php

Wie weet het antwoord Of ik mis wat, maar volgens mij heeft Koeman meer dan 4 wedstrijden tegen psv gespeeld als trainer van Ajax
Jawel, je keek.
pi_47394143
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het gaat toch om het voetbal? het kan me geen ruk schelen of al die spelers arrogant zijn enzo, als ze mooi voetbal spelen, ga ik kijken.
Het gaat niet alleen om de spelers, ook om de supporters..
Termen als ''wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Veel mensen vinden het plezierig als dat even weer de kop wordt ingedrukt.
pi_47394184
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Trein?
Leuk, internet in de trein.
pi_47394213
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Leuk, internet in de trein.
Ja kan
pi_47394219
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het gaat mij nog altijd meer om het voetbal dan om hoe gezellig het is in de kleedkamer.

Ik heb, als een van de weinige Ajacieden denk ik, sympathie voor AZ en Twente. Simpelweg omdat ze leuk voetbal spelen met ook nog veel Nederlanders in het team.

PSV gun ik alle succes in Europa (voor Nederlands voetbal), maar in de competitie is er geen ruk aan. Dan zou ik, als ik neutrale supporter was, toch liever kijken naar Ajax dat altijd veel Nederlands jong talent laat spelen i.p.v. geimporteerde Zuid-Amerikanen die b.w.v.s. betaald worden door Abramovich.
Helemaal mee eens. Ik ben niet zo Ajax-supporter dat ik voor geen andere club sympathie heb. En waarom zou ik niet? Mag dat niet ofzo?

Ik heb meer een hekel aan al die mensen die een hekel hebben aan Ajax, gewoon omdat het Ajax is. Dat slaat echt nergens op. Ook dat getrol meteen als er iets gebeurd is, en dat ook weken moeten aanhoren. Dat is complete onzin, dan maken jullie Ajax zelf arrogant.
pi_47394266
quote:

[..]

Ik had van jou toch echt een wat fatsoenlijkere post verwacht heerlijk gezegd.

Vandaag beslissen we het kampioenschap.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47394285
Ik ben naar het stadion!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47394287
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de spelers, ook om de supporters..
Termen als ''wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Veel mensen vinden het plezierig als dat even weer de kop wordt ingedrukt.
Jullie roepen als Groningen toch ook dat jullie de Trots van het Noorden zijn? Das toch ook arrogantie? Ik voel me niet gekwetst als ik zoiets hoor. Ajax is een van de grootste clubs van Nederland, dan mag je jezelf toch de beste voelen? Als dat niet zo zou zijn, dan krijg je een minderwaardigheidscomplex, zoiets als Feyenoord nu heeft.
pi_47394399
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik had van jou toch echt een wat fatsoenlijkere post verwacht heerlijk gezegd.
Het is wat gechargeerd gezegd, maar ik vind er weinig onfatsoenlijks aan eerlijk gezegd.
  zondag 18 maart 2007 @ 12:52:56 #48
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47394433
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vandaag beslissen we het kampioenschap.
Hangt er vanaf hoeveel pingels jullie krijgen vandaag.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:53:28 #49
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47394450
PSV is inderdaad de bescheidenheid zelve...hou nou toch op
pi_47394452
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel pingels jullie krijgen vandaag.
3 moet genoeg zijn
  zondag 18 maart 2007 @ 12:54:30 #51
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47394487
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is wat gechargeerd gezegd, maar ik vind er weinig onfatsoenlijks aan eerlijk gezegd.
Tsja, waarheid is hard
Porcupine Tee - Normal
pi_47394553
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jullie roepen als Groningen toch ook dat jullie de Trots van het Noorden zijn?
Ergens trots op zijn is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Bovendien speelt daar meer dan voetbal, maar trots op de stad en op de provincie.
Roepen dat FC Groningen de beste is zou echt nergens op slaan als je naar de resultaten kijkt.
Datzelfde geld voor Ajax de laatste jaren, als je kampioen wordt mag je dat weer een jaartje roepen.
PSV is nu gewoon de beste.
quote:
Ajax is een van de grootste clubs van Nederland, dan mag je jezelf toch de beste voelen?
Tuurlijk mag dat, het van de daken schreeuwen mag ook, alleen weet ik dat veel mensen zich daar aan storen.

Maar dit is verder een vrij nutteloze discussie.
pi_47394569
Wij zijn ook de beste!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47394604
1-0
  zondag 18 maart 2007 @ 12:58:17 #55
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47394613
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ergens trots op zijn is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Bovendien speelt daar meer dan voetbal, maar trots op de stad en op de provincie.
Roepen dat FC Groningen de beste is zou echt nergens op slaan als je naar de resultaten kijkt.
Datzelfde geld voor Ajax de laatste jaren, als je kampioen wordt mag je dat weer een jaartje roepen.
PSV is nu gewoon de beste.
[..]

Tuurlijk mag dat, het van de daken schreeuwen mag ook, alleen weet ik dat veel mensen zich daar aan storen.

Maar dit is verder een vrij nutteloze discussie.
Helemaal mee eens.
  zondag 18 maart 2007 @ 13:05:06 #56
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47394830
hup ajax
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 18 maart 2007 @ 13:06:37 #57
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47394887
Maar wie binnen Ajax roept dan dat we de beste zijn? Ja de supporters ok, maar dat doen de PSV'ers net zo hard dus ik begrijp het probleem niet echt.
pi_47394888
Forza PSV

op naar het stadion
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47394920
Veel plezier daar Bos!
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 13:10:36 #60
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47395033
Zow nog half verrot van de F1 vannacht , maar ik ga maar eens richting stadion.

Heb er zin in!
  zondag 18 maart 2007 @ 13:11:52 #61
139407 jorienvdherik
pi_47395075
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef Ordinair het volgende:
Wij zijn ook de beste!
afgelopen jaren niet
pi_47395104
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

afgelopen jaren niet
Hehe, dat het precies van jouw toetsenbord moet komen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47395233
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef Mr.Mills het volgende:
ik begrijp het probleem niet echt.
Er is geen probleem.
Veel mensen houden gewoon niet zo van de Amsterdamse bluf.
Je ken het wel, ''oh die rollen we even met 4-0 op''
Ajax staat voor veel mensen gelijk aan arrogantie.

Of je het nu wilt of niet, maar het is wel een reden waarom er veel mensen zijn die een hekel hebben aan Ajax.
Dat is gewoon een gegeven, daar kan ik ook niets aan doen.
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef Bos81 het volgende:

op naar het stadion
Veel plezier.
pi_47395265
2-2
  zondag 18 maart 2007 @ 13:22:43 #65
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47395385
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Er is geen probleem.
Veel mensen houden gewoon niet zo van de Amsterdamse bluf.
Je ken het wel, ''oh die rollen we even met 4-0 op''
Ajax staat voor veel mensen gelijk aan arrogantie.

Of je het nu wilt of niet, maar het is wel een reden waarom er veel mensen zijn die een hekel hebben aan Ajax.
Dat is gewoon een gegeven, daar kan ik ook niets aan doen.
[..]

Veel plezier.
Mjah, ik snap je punt inderdaad. Ieder z'n eigen ding dan maar .
pi_47395600
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Mjah, ik snap je punt inderdaad. Ieder z'n eigen ding dan maar .
Ach,Er zit ook wel weer een vorm van winnaarsmentaliteit in (al is het in A-Dam soms wat overdreven ), het niet tevreden zijn met een magere overwinning.
Wat dat betreft zijn we hier in het Noorden minder kritisch, het is al snel goed als er een beetje resultaat is. Als er maar hard gewerkt is...
Al begint daar ook wel enigzins verandering in te komen. Wil Groningen met de sup-top mee draaien zullen de eisen toch echt iets scherper moeten..

Maar goed, ik dwaal af..

Genoeg over dit onderwerp..
  zondag 18 maart 2007 @ 13:30:37 #67
159022 AminBen
El Maestro
pi_47396005
We gaan winnen !
Sportieve inbreng
  zondag 18 maart 2007 @ 13:43:33 #69
139407 jorienvdherik
pi_47396054
Opstellingen al bekend?
  zondag 18 maart 2007 @ 13:44:13 #70
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47396081
het is toch niet stiekem toch om half1 he
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47396155
Let's go...

* Da_Sandman gaat de kroeg in
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47396217
Ik hoop dat Ajax wint als ajacied zijnde, maar ben bang dat het er niet van gaat komen...
pi_47396228
Sneijder, Babel en Huntelaar als enige aanvallende krachten is wel heel magertjes hoor.. Tering .
pi_47396242
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder, Babel en Huntelaar als enige aanvallende krachten is wel heel magertjes hoor.. Tering .
Opstellingen al bekend?
  zondag 18 maart 2007 @ 13:49:34 #75
159022 AminBen
El Maestro
pi_47396270
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV alleen Farfan
pi_47396377
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Leso_Varen het volgende:
De opstelling van PSV:

Gomes, Alcides, Da Costa, Salcido, Sun, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Farfán.
Wisselspelers:
Moens, Addo, Marcellis, Fehér, Väyrynen, Tardelli en Kluivert.

De opstelling van Ajax:
Stekelenburg, Heitinga, Stam, Emanuelson, Babel, Huntelaar, Sneijder, Davids, Gabri, Ogararu en Grygera.
Wisselspelers:
Gentenaar, Maduro, Perez, Roger, De Mul, Manucharyan en Van der Wiel.
pi_47396416

dank u
pi_47396485
AJAX GAAT WINNEN! ik ga nu tot zo laterz!
AFC AJAX
pi_47396494
Leuke opstelling
  zondag 18 maart 2007 @ 13:56:31 #80
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_47396530
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:53 schreef dndiek het volgende:

[..]

3 moet genoeg zijn
Als huntelaar er 4 maakt, ben ik tevreden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_47396822
BOERUH

ook een TVP
  zondag 18 maart 2007 @ 14:06:29 #82
51286 w00h00
Digital man!
pi_47396835
kat in het bakkie voor ons aller Ajax!
pi_47396888
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:09:23 #84
51286 w00h00
Digital man!
pi_47396915
PSV
pi_47396937
3-0
  zondag 18 maart 2007 @ 14:11:29 #86
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_47396971
1-3
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_47396980
ergens een linkje om de wedstrijd te zien ..?
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:12:47 #88
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397009
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef McReal het volgende:
www.planet.nl

moet je wel even snel 4 euro lappen.
pi_47397021
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef McReal het volgende:
Klik!
pi_47397072
Forza Ajax... dat de competitie maar weer spannend mag worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:15:00 #91
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_47397079
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zow nog half verrot van de F1 vannacht , maar ik ga maar eens richting stadion.

Heb er zin in!
Wat heeft F1 met voetbal te maken?
Binnie noe helemoale van god los
  zondag 18 maart 2007 @ 14:16:25 #92
51286 w00h00
Digital man!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:17:58 #93
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397189
Ajax-Psv uit 1995

http://www.youtube.com/watch?v=CbP4fu7CGNo

"Ze krijgen voetballes."
  zondag 18 maart 2007 @ 14:18:41 #94
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_47397214
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:

[..]

www.planet.nl

Deze is uitverkocht, geen virtuele stoelen meer.
Binnie noe helemoale van god los
  zondag 18 maart 2007 @ 14:18:54 #95
139407 jorienvdherik
pi_47397221
quote:

[..]

www.planet.nl

Perfecte kwaliteit
zie nu die terrechte penal van vorig jaar
  zondag 18 maart 2007 @ 14:20:07 #96
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47397267
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef w00h00 het volgende:
Ajax-Psv uit 1995

http://www.youtube.com/watch?v=CbP4fu7CGNo

"Ze krijgen voetballes."
Volgens mij waren de psv supporters in een sarcastische bui en zongen ze "we krijgen voetballes" .

Binnen een kwartier 0-3 voor, dat waren tijden
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:20:16 #97
139407 jorienvdherik
pi_47397275
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef Lubbert het volgende:

[..]

Deze is uitverkocht, geen virtuele stoelen meer.
Ja toch
pi_47397292
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:

Binnen een kwartier 0-3 voor, dat waren tijden
En live op het open net toen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 18 maart 2007 @ 14:21:03 #99
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397308
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, want er gaan wat joden in mootjes gehakt worden
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 18 maart 2007 @ 14:22:09 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47397347
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 18 maart 2007 @ 14:22:39 #102
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47397366
Come on AJAX!!!!!
Porcupine Tee - Normal
pi_47397380
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:21 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, want er gaan wat joden in mootjes gehakt worden
Valt me nog mee dat je geen WOII-toespelingen maakt.
pi_47397407
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat je geen WOII-toespelingen maakt.
Daar was Bremen-Ajax geschikter voor
  zondag 18 maart 2007 @ 14:24:18 #105
139407 jorienvdherik
pi_47397425
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
ow oke 2-0
pi_47397437
De nieuwe aanpak in VBL
quote:
Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.

Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd,
wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.

Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.

Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
pi_47397459
quote:

[..]

www.planet.nl

Ik bedoel heeft er niemand een linkje waar je op klikt en je meteen kan kijken en luisteren live
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:25:25 #108
139407 jorienvdherik
pi_47397478
Tele 2 begint
pi_47397542
Sportitalia is mijn zender vandaag Helemaal gratis ook nog!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:28:03 #110
131729 jna
pi_47397553
Hup Ajax
Jawel, je keek.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:28:28 #111
139407 jorienvdherik
pi_47397569
Evers en Betina Koeman ( best een MILF )
  zondag 18 maart 2007 @ 14:28:47 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47397578
Edwin
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_47397608
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Dude .
  zondag 18 maart 2007 @ 14:29:38 #114
159022 AminBen
El Maestro
pi_47397613
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Ludacriss het volgende:
Sportitalia is mijn zender vandaag Helemaal gratis ook nog!
Astra of wat?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:29:58 #115
139407 jorienvdherik
pi_47397627
Spelers het veld op met tifo actie
  zondag 18 maart 2007 @ 14:30:27 #116
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47397641
Teeveepee.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:31:15 #117
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397664
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelers het veld op met tifo actie
Moet jij niet feyenoord-willem kijken?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:31:19 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47397666
quote:
Wow, dus jullie gaan nu moderereren na dat jarenlang niet gedaan te hebben?
2000 light years from home
  zondag 18 maart 2007 @ 14:31:27 #119
139407 jorienvdherik
pi_47397672
Nee saai...
pi_47397678
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef AminBen het volgende:

[..]

Astra of wat?
nee hotbird
  zondag 18 maart 2007 @ 14:32:07 #121
139407 jorienvdherik
pi_47397695
Zo Braamhaar... ga je weer rood geven ?
pi_47397703
Hup afmaken die boeren!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:32:29 #123
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397706
prettige wedstrijden joden!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:32:30 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47397707
urby
pi_47397709
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wow, dus jullie gaan nu moderereren na dat jarenlang niet gedaan te hebben?
Vraag nogmaals maar in FB, hier graag over PSV - Ajax gewoon.
[Feedback #47] Ray, Newbie mod!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47397715
quote:
Nog de naam verkeerd schrijven ook.

We zijn begonnen.
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:32:49 #127
139407 jorienvdherik
pi_47397720
Fel begin, gelijk 2 van psv op de grond
pi_47397722
Mendes is gelijk KO geschopt door Emanuelson
  zondag 18 maart 2007 @ 14:33:23 #129
139407 jorienvdherik
pi_47397733
Gemene overtreding van Emanuelson, had al geel mogen zijn
pi_47397738
Braamhaar, ik hou mijn hart vast
  zondag 18 maart 2007 @ 14:33:35 #131
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397745
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef Ludacriss het volgende:
Mendes is gelijk KO geschopt door Emanuelson
  zondag 18 maart 2007 @ 14:33:50 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47397752
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Braamhaar, ik hou mijn hart vast
  zondag 18 maart 2007 @ 14:34:00 #133
139407 jorienvdherik
pi_47397757
Oei bijna 1-0 hehehehee
pi_47397765
Daar was ie al bijna.
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:34:09 #135
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47397766
[quote, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan,[/quote]Is Tyfusscheids nu ook al banwaardig?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:34:25 #136
139407 jorienvdherik
pi_47397777
Weer een corner voor PSV
  zondag 18 maart 2007 @ 14:34:26 #137
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47397778
Lekker begin weer Ajax
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:34:30 #138
131729 jna
pi_47397781
Stekelenburg in actie hoor
Jawel, je keek.
pi_47397787
PSV
  zondag 18 maart 2007 @ 14:34:50 #140
139407 jorienvdherik
pi_47397793
Slechte corner,
pi_47397807
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef Cheiron het volgende:
[quote, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan. ]Is Tyfusscheids nu ook al banwaardig?
Graag in FB, dan ga ik overal op in als je dat wilt en kunnen rubbereend en dndiek het ook volgen.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:35:22 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47397811
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef jna het volgende:
Stekelenburg in actie hoor
zeg nou niet te hard
  zondag 18 maart 2007 @ 14:35:24 #143
159022 AminBen
El Maestro
pi_47397814
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:31 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

nee hotbird
Ik heb hotbird maar kan hem niet vinden
pi_47397815
Meteen al weer knock-out
  zondag 18 maart 2007 @ 14:35:36 #145
139407 jorienvdherik
pi_47397818
Had al geel voor Gabri moeten zijn
  zondag 18 maart 2007 @ 14:35:38 #146
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47397819
Goed begin is het halve werk. .
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:35:39 #147
10710 gday
propria cures
pi_47397820
Planet Voetbal in de zak mee naar Spanje!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zondag 18 maart 2007 @ 14:36:03 #148
139407 jorienvdherik
pi_47397831
Die Sun start sterk
pi_47397844
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef pascalheister het volgende:
PSV
dat dus.
pi_47397855
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef gday het volgende:
Werkt perfect.

Braamhaar houdt het goed kort.
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:36:41 #151
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397858
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Die Sun start sterk
Hij heeft vast en zeker geld op deze pot staan
  zondag 18 maart 2007 @ 14:36:47 #152
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47397861
Typisch Ajax begin dit weer
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:36:50 #153
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_47397864
quote:
:'):')
pi_47397870
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef AminBen het volgende:

[..]

Ik heb hotbird maar kan hem niet vinden
Is te vinden op de volgende freq: 11862 H, 27500 3/4

zondag 18 maart 2007 @ 14:36:59 #155
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47397871
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

Graag in FB, dan ga ik overal op in als je dat wilt en kunnen rubbereend en dndiek het ook volgen.
Ik zag het inderdaad. No problemo.

Bagger openingsfase trouwens..
  zondag 18 maart 2007 @ 14:37:01 #156
139407 jorienvdherik
pi_47397872
Speelt ajax altijd in rood uit broekje?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:37:30 #157
139407 jorienvdherik
pi_47397886
Corner voor ajax, wel goede actie van babel
pi_47397890
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef gday het volgende:
PPmate GoalTV2

Chinees commentaar
pi_47397904
Mendes weer KO.
pi_47397912
Is er iemand die gifjes maakt? . Venomsnake kijkt namelijk Grunn .
  zondag 18 maart 2007 @ 14:38:24 #161
139407 jorienvdherik
pi_47397917
Wat een smerige overtreding daar zeg
pi_47397921
Grygera als een gek erin.
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:38:49 #163
139407 jorienvdherik
pi_47397931
Lekker voor grygera dat die zelf geblesseerd is
pi_47397941
Terecht geel.

Maar krijgt Mendez geel?
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:39:13 #165
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47397949
Mendez geel
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:39:17 #166
139407 jorienvdherik
pi_47397952
Braamhaar waar slaat dat nou op

Waarom geef je mendez geel ?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:39:36 #167
159022 AminBen
El Maestro
pi_47397961
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Is te vinden op de volgende freq: 11862 H, 27500 3/4

Gevonden
  zondag 18 maart 2007 @ 14:39:36 #168
107445 Jajong
Hadouken!
pi_47397963
1 aanvaller en 1 Nederlander in de basis bij PSV.

Een ware kampioen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_47397964
Grygera toch, wat een gek .
pi_47397965
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:38 schreef RayMania het volgende:
Is er iemand die gifjes maakt? . Venomsnake kijkt namelijk Grunn .
Ik kijk gewoon Planet
pi_47397966
Toch Grygera.
That's all folks!
pi_47397975
Babel knalt de bal over de doel heen.
pi_47397985
Babel z'n vizier niet op scherp, wat een lekker begin.
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:40:36 #174
131729 jna
pi_47397986
OEhhhh
Jawel, je keek.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:40:37 #175
159022 AminBen
El Maestro
pi_47397987
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:39 schreef Jajong het volgende:

Een ware kampioen.
Afellay is Nederlander lul.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:40:56 #176
51286 w00h00
Digital man!
pi_47397998
een halve nederlander
  zondag 18 maart 2007 @ 14:41:00 #177
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47398000
Pfff bijna Babel
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:41:07 #178
139407 jorienvdherik
pi_47398004
Zo aardige schoppartij al weer
  zondag 18 maart 2007 @ 14:41:30 #179
159022 AminBen
El Maestro
pi_47398021
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:40 schreef w00h00 het volgende:
een halve nederlander
Dat bestaat niet.
pi_47398047
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:39 schreef AminBen het volgende:

[..]

Gevonden
Gelukkig, ben ik niet de enige die gratis voetbal via de schotel kijkt :p
  zondag 18 maart 2007 @ 14:42:45 #181
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398065
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:39 schreef Jajong het volgende:

Een ware kampioen.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:43:17 #182
107445 Jajong
Hadouken!
pi_47398082
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:40 schreef AminBen het volgende:

[..]

Afellay is Nederlander lul.
Ohja .

Nou 2 dan .

zondag 18 maart 2007 @ 14:43:53 #183
139407 jorienvdherik
pi_47398099
Sun heeft pijn
  zondag 18 maart 2007 @ 14:44:00 #184
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47398103
Fluitconcerten voor Stam
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:44:03 #185
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398105
sun?
pi_47398107
kom op PSV!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:44:27 #187
139407 jorienvdherik
pi_47398124
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:44 schreef StarGazer het volgende:
Fluitconcerten voor Stam
Neuh, meer spreekkoren
  zondag 18 maart 2007 @ 14:44:57 #188
139407 jorienvdherik
pi_47398145
Wat zingen ze ?
pi_47398153
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Sun heeft pijn
Tsja dat krijg je als je scherp gekruide gerechten gaat eten.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:45:30 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398161
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Sun heeft pijn
pijn is fijn
  zondag 18 maart 2007 @ 14:45:38 #191
139407 jorienvdherik
pi_47398168
Goor door gaan van heitinga geel
  zondag 18 maart 2007 @ 14:45:46 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398172
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tsja dat krijg je als je scherp gekruide gerechten gaat eten.
pi_47398178
Moge de beste winnen!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:46:02 #194
139407 jorienvdherik
pi_47398180
Er volgt nog zeker een rode kaart vandaag
  zondag 18 maart 2007 @ 14:46:18 #195
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398193
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef Skwish het volgende:
Moge de beste winnen!
Ajax dus.
pi_47398197
Heitinga loop wel achterlijk door. Ook terecht geel.
That's all folks!
pi_47398212
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:46 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ajax dus.
Of Braamhaar.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:46:52 #198
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47398215
Alweer 2 keer geel aan Ajaxkant, gaat lekker
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:46:57 #199
139407 jorienvdherik
pi_47398218
Corner ajax
pi_47398228
Sterke start Ajax.
That's all folks!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:47:24 #201
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47398236
Waar Sun zich blesseert kun je ook wel voor fluiten trouwens..
pi_47398237
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Er volgt nog zeker een rode kaart vandaag
Heitinga
pi_47398240
yup, gaat nog een rood vallen vandaag
  zondag 18 maart 2007 @ 14:47:44 #204
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398243
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:46 schreef StarGazer het volgende:
Alweer 2 keer geel aan Ajaxkant, gaat lekker
Henkie heeft ze In iedergeval op scherp kunnen zetten.
pi_47398244
De rode kaart hangt in de lucht natuurlijk en die gaat aan Ajax kant vallen
  zondag 18 maart 2007 @ 14:47:57 #206
139407 jorienvdherik
pi_47398253
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:47 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Heitinga
Mwah weet niet, denk dat er zo nog wel een opstootje komt hoor
pi_47398256
Klote scheids.. meet met 2 maten!
pi_47398268
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:48 schreef Chadi het volgende:
Klote scheids.. meet met 2 maten!
Hij fluit tot op heden uistekend.
That's all folks!
pi_47398273
Ach het zal aan Braamhaar liggen of er rood valt of niet, als hij het goed kort houdt moet het mee kunnen vallen...
  zondag 18 maart 2007 @ 14:48:46 #210
139407 jorienvdherik
pi_47398276
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:47 schreef Jnk18 het volgende:
yup, gaat nog een rood vallen vandaag
Ligt aan braamhaar
pi_47398286
JAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:01 #212
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47398288
Pff. niks aan de hand met |Heitinga, wat een bullshit kaart zeg
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:07 #213
139407 jorienvdherik
pi_47398293
Regent ff
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:07 #214
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47398294
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47398297
Huntelaar 0-1
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_47398298
HUNTELAAAAAAAAAAAAR
pi_47398299
pi_47398303
Huntelaar
pi_47398304
The HUNTER
pi_47398307
0-1 Huntelaar
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:15 #221
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398309
KLAAS JAN !!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
pi_47398314
KJH.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:24 #223
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47398317
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:26 #224
159022 AminBen
El Maestro
pi_47398321
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Huntelaar .
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:27 #226
139407 jorienvdherik
pi_47398322
Huntleaar 0-1
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:35 #227
10710 gday
propria cures
pi_47398331
WIEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHH KJH
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:37 #228
107445 Jajong
Hadouken!
pi_47398333
HUNTELAAR
pi_47398335
goezo klaasie
pi_47398336
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Mwah weet niet, denk dat er zo nog wel een opstootje komt hoor
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:42 #231
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47398340
Lekker!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:43 #232
131729 jna
pi_47398341
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jawel, je keek.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:48 #233
139407 jorienvdherik
pi_47398347
Kutzooi
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:53 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_47398349
Ja!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_47398355
Koeman kan gaan zweten
pi_47398356
Jammer.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:58 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398357
woeii!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:49:58 #238
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398358
HUNTELAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
pi_47398359
Mooie kopbal, klasse gelopen.
That's all folks!
pi_47398360
gifje ?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:50:12 #241
155384 Panick
Infidel.
pi_47398366
.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47398369
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij fluit tot op heden uistekend.
Gestrekt been is ook geel van die chinees!
pi_47398373
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef Againzender het volgende:
Ja!
. De blijheid straalt eraf .
pi_47398374
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Een ex-psv'er die zo makkelijk is afgeserveerd
  zondag 18 maart 2007 @ 14:50:25 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398375
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef Roeni3 het volgende:
KJH.
pi_47398384
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Kutzooi
Wannabe-boer
  zondag 18 maart 2007 @ 14:50:41 #247
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47398390
Op voorsprong in Eindhoven, hoe lang is dat geleden
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:50:42 #248
139407 jorienvdherik
pi_47398393
Wel mooie goal..
pi_47398394
  zondag 18 maart 2007 @ 14:51:03 #250
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47398411
Huntelaar! !
  zondag 18 maart 2007 @ 14:51:05 #251
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398415
10 10 10 10 ¬
pi_47398418
Nu moet PSV aanvallen dus we hebben gewonnen
pi_47398419
WE LOVE YOU KLAAS JAN WE DO!
pi_47398421
Ze weten dat ze KJH kort moeten dekken en dat tie levensgevaarlijk is..
Nothing to see here, carry on
pi_47398429
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
No bitch to me
  zondag 18 maart 2007 @ 14:51:29 #256
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398436
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Kutzooi
pi_47398451
lekker verdedigd
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 14:51:55 #258
138438 crew  Pizzakoppo
pi_47398452
JODENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
  zondag 18 maart 2007 @ 14:51:58 #259
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47398454
Doorzetten AJAX!!!
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 14:51:58 #260
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398455
AJAX! AJAX! AJAX!
pi_47398456
Heerlijk
  zondag 18 maart 2007 @ 14:52:17 #262
73091 Vom
de Cowboy
pi_47398470
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:51 schreef SiemeN het volgende:
Huntelaar! !

p.i.m.p. mod
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  zondag 18 maart 2007 @ 14:52:25 #263
11102 knep
Mountainfreak
pi_47398475
Godverdomme hier gaat mijn kater niet sneller van over .
pi_47398476
  zondag 18 maart 2007 @ 14:52:29 #265
139407 jorienvdherik
pi_47398479
Zal dennis opzichting hebben gejuicht
  zondag 18 maart 2007 @ 14:52:30 #266
155384 Panick
Infidel.
pi_47398481
Niet te vroeg juichen, ik zie Ajax nog wel rood krijgen.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47398487
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:52 schreef knep het volgende:
Godverdomme hier gaat mijn kater niet sneller van over .
Ik ben m'n kater gelijk kwijt. Heerlijk!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:53:04 #268
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47398492
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:52 schreef Panick het volgende:
INderdaad. Absoluut niet te vroeg juichen, maar voor staan tegen PSV in eigen huis is toch leuk weer een keer
  zondag 18 maart 2007 @ 14:53:17 #269
51286 w00h00
Digital man!
pi_47398500
quote:
Niet te vroeg juichen, ik zie Ajax Davids nog wel rood krijgen.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:53:20 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398502
kerel ik begin me msn gesprekken te refreshen
pi_47398518
JAAAAAAAAAAAAAA HUNTERLAAAAR!!!! (0-1 bedoelde ik )
X
X
X
pi_47398523
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:53 schreef Houniet het volgende:
kerel ik begin me msn gesprekken te refreshen
Whehehe.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:53:50 #273
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_47398524
quote:
of gewoon een stom tegendoelpunt
pi_47398526
@Frasier
Alweer?
  zondag 18 maart 2007 @ 14:54:04 #275
10710 gday
propria cures
pi_47398534
pi_47398542
Godverdomme
  zondag 18 maart 2007 @ 14:54:19 #277
139407 jorienvdherik
pi_47398548
oei, mooie bal van mendez
  zondag 18 maart 2007 @ 14:54:25 #278
155384 Panick
Infidel.
pi_47398550
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Gabri, Heitinga of Gryga verdienen ook wel een nominatie.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:54:29 #279
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_47398553
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:50 schreef StarGazer het volgende:
Op voorsprong in Eindhoven, hoe lang is dat geleden
dat valt nog wel mee, maar dat verprutsten we steeds weer...
pi_47398556
pi_47398562
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
@Frasier
Alweer?
Nee sorry doelde op de eerste goal
X
X
X
  zondag 18 maart 2007 @ 14:54:46 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_47398563
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:54 schreef Freek99 het volgende:
Godverdomme
Huilen dan.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:54:54 #283
139407 jorienvdherik
pi_47398565
52 - 48 balbezit
pi_47398571
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nee sorry doelde op de eerste goal
Dacht al
pi_47398583
Als het zo nog met rust staat, moet Tardelli/Kluivert er wel meteen inkomen.
pi_47398587
COME ON PSV
pi_47398597
GVD waarom gaat ie niet door!
  zondag 18 maart 2007 @ 14:55:52 #289
139407 jorienvdherik
pi_47398600
Sportief van babel
  zondag 18 maart 2007 @ 14:56:09 #290
139407 jorienvdherik
pi_47398609
Henk was boos op babel
  zondag 18 maart 2007 @ 14:56:10 #291
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47398611
Wat hebben die joden nou: Excelsior shirts aan ?

*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zondag 18 maart 2007 @ 14:56:20 #292
131729 jna
pi_47398617
Henk
Jawel, je keek.
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 14:56:24 #293
138438 crew  Pizzakoppo
pi_47398620
Wat zijn de lampjes stil
  zondag 18 maart 2007 @ 14:56:39 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_47398627
heeeey sandstorm
Huilen dan.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:57:00 #295
139407 jorienvdherik
pi_47398639
Ajax heeft een ruimte voor in niet normaal
pi_47398640
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat hebben die joden nou: Excelsior shirts aan ?

Nee Excelsior draagt gewoon altijd Ajax-shirts
X
X
X
pi_47398642
Zou Ten Cate het dan eindelijk op de rit hebben
  zondag 18 maart 2007 @ 14:57:05 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_47398643
is de enige echte psvsupporter een teletext supporter geworden
Huilen dan.
pi_47398653
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Sportief van babel
Hij moet gewoon door voetballen... zo scoorde PSV ook tegen Ajax
  zondag 18 maart 2007 @ 14:58:06 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47398690
zo farfan die viel niet
pi_47398697
idd wat een kneus actie van babel,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')