abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47393840
2-0

Dalijk met al die teletekst supporters weer op fok
pi_47393895
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een onzin. De neutrale supporter wil mooi voetbal zien en heeft dus over het algemeen niets met PSV...
Dat zou je zeggen, maar toch merk ik dat er meer sympathie is voor een Chelsea B-elftal vol Zuid-Amerikanen dan voor Ajax.

Jammer, maar ach...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47393935
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen, maar toch merk ik dat er meer sympathie is voor een Chelsea B-elftal vol Zuid-Amerikanen dan voor Ajax.

Jammer, maar ach...
Moet je niet in de bus zitten ?
pi_47393947
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een onzin. De neutrale supporter wil mooi voetbal zien en heeft dus over het algemeen niets met PSV...
Die moeten bij AZ zijn, want Ajax speelt ook niet bepaald mooi voetbal de laatste tijd.

Ik vind het trouwens reuze interessant om naar PSV te kijen, niet mooi, maar zo effectief.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47393952
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0

Dalijk met al die teletekst supporters weer op fok
Teletekst
pi_47393963
Voor Ajax, simpelweg omdat Ajax moet winnen wil (ook) AZ in de race blijven voor de landstitel.
pi_47393988
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:38 schreef xFriendx het volgende:
Voor Ajax, simpelweg omdat Ajax moet winnen wil (ook) AZ in de race blijven voor de landstitel.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:39:48 #33
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_47393997
quote:

Jammer, maar ach...
Hoezo verbaast je dat? Ajax staat al jaren voor arrogantie, daar houdt de meerderheid van de voetballiefhebbers gewoon niet van. PSV is gemoedelijk, gezellig, geen interne opstootjes, dus sympathie
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_47394045
quote:

[..]

Jammer, maar ach...
Dan spreek jij geen neutrale supporters. Misschien successupporters ofzo, maar een echte neutrale supporter kijkt naar het voetbal en niet naar de poppetjes op het veld. En het voetbal bij PSV is meer een schaakspel (hoewel ik soms ook best kan genieten van het tactische steekspel, maar ik heb meer met aanvallend voetbal (waar je de tactieken net zo goed kan zien)).

Het kan me geen ruk schelen of PSV met 11 Brazilianen op het veld staat of met 11 Nederlanders, als ze mooi voetbal laten zien ga ik graag voor de tv zitten om een wedstrijd van hun te bekijken. Nu is het vooral het plichtmatig supporteren van het Nederlands voetbal in Europa...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47394063
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hoezo verbaast je dat? Ajax staat al jaren voor arrogantie, daar houdt de meerderheid van de voetballiefhebbers gewoon niet van. PSV is gemoedelijk, gezellig, geen interne opstootjes, dus sympathie
Het gaat toch om het voetbal? het kan me geen ruk schelen of al die spelers arrogant zijn enzo, als ze mooi voetbal spelen, ga ik kijken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_47394090
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:24 schreef Freek99 het volgende:
Waar komt Sun te staan? Ik dacht LB..
Linkshalf
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47394099
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Moet je niet in de bus zitten ?
Trein?
pi_47394110
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Het gaat mij nog altijd meer om het voetbal dan om hoe gezellig het is in de kleedkamer.

Ik heb, als een van de weinige Ajacieden denk ik, sympathie voor AZ en Twente. Simpelweg omdat ze leuk voetbal spelen met ook nog veel Nederlanders in het team.

PSV gun ik alle succes in Europa (voor Nederlands voetbal), maar in de competitie is er geen ruk aan. Dan zou ik, als ik neutrale supporter was, toch liever kijken naar Ajax dat altijd veel Nederlands jong talent laat spelen i.p.v. geimporteerde Zuid-Amerikanen die b.w.v.s. betaald worden door Abramovich.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 18 maart 2007 @ 12:44:49 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47394132
http://scripts.planet.nl/voetbal_prijsvraag/index.php

Wie weet het antwoord Of ik mis wat, maar volgens mij heeft Koeman meer dan 4 wedstrijden tegen psv gespeeld als trainer van Ajax
Jawel, je keek.
pi_47394143
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het gaat toch om het voetbal? het kan me geen ruk schelen of al die spelers arrogant zijn enzo, als ze mooi voetbal spelen, ga ik kijken.
Het gaat niet alleen om de spelers, ook om de supporters..
Termen als ''wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Veel mensen vinden het plezierig als dat even weer de kop wordt ingedrukt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47394184
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Trein?
Leuk, internet in de trein.
pi_47394213
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Leuk, internet in de trein.
Ja kan
pi_47394219
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het gaat mij nog altijd meer om het voetbal dan om hoe gezellig het is in de kleedkamer.

Ik heb, als een van de weinige Ajacieden denk ik, sympathie voor AZ en Twente. Simpelweg omdat ze leuk voetbal spelen met ook nog veel Nederlanders in het team.

PSV gun ik alle succes in Europa (voor Nederlands voetbal), maar in de competitie is er geen ruk aan. Dan zou ik, als ik neutrale supporter was, toch liever kijken naar Ajax dat altijd veel Nederlands jong talent laat spelen i.p.v. geimporteerde Zuid-Amerikanen die b.w.v.s. betaald worden door Abramovich.
Helemaal mee eens. Ik ben niet zo Ajax-supporter dat ik voor geen andere club sympathie heb. En waarom zou ik niet? Mag dat niet ofzo?

Ik heb meer een hekel aan al die mensen die een hekel hebben aan Ajax, gewoon omdat het Ajax is. Dat slaat echt nergens op. Ook dat getrol meteen als er iets gebeurd is, en dat ook weken moeten aanhoren. Dat is complete onzin, dan maken jullie Ajax zelf arrogant.
pi_47394266
quote:

[..]

Ik had van jou toch echt een wat fatsoenlijkere post verwacht heerlijk gezegd.

Vandaag beslissen we het kampioenschap.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47394285
Ik ben naar het stadion!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47394287
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de spelers, ook om de supporters..
Termen als ''wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Veel mensen vinden het plezierig als dat even weer de kop wordt ingedrukt.
Jullie roepen als Groningen toch ook dat jullie de Trots van het Noorden zijn? Das toch ook arrogantie? Ik voel me niet gekwetst als ik zoiets hoor. Ajax is een van de grootste clubs van Nederland, dan mag je jezelf toch de beste voelen? Als dat niet zo zou zijn, dan krijg je een minderwaardigheidscomplex, zoiets als Feyenoord nu heeft.
pi_47394399
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik had van jou toch echt een wat fatsoenlijkere post verwacht heerlijk gezegd.
Het is wat gechargeerd gezegd, maar ik vind er weinig onfatsoenlijks aan eerlijk gezegd.
pi_47394433
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vandaag beslissen we het kampioenschap.
Hangt er vanaf hoeveel pingels jullie krijgen vandaag.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:53:28 #49
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47394450
PSV is inderdaad de bescheidenheid zelve...hou nou toch op
pi_47394452
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel pingels jullie krijgen vandaag.
3 moet genoeg zijn
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')