Tsja, waarheid is hardquote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is wat gechargeerd gezegd, maar ik vind er weinig onfatsoenlijks aan eerlijk gezegd.![]()
Ergens trots op zijn is wat anders dan roepen dat je de beste bent.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie roepen als Groningen toch ook dat jullie de Trots van het Noorden zijn?
Tuurlijk mag dat, het van de daken schreeuwen mag ook, alleen weet ik dat veel mensen zich daar aan storen.quote:Ajax is een van de grootste clubs van Nederland, dan mag je jezelf toch de beste voelen?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ergens trots op zijn is wat anders dan roepen dat je de beste bent.
Bovendien speelt daar meer dan voetbal, maar trots op de stad en op de provincie.
Roepen dat FC Groningen de beste is zou echt nergens op slaan als je naar de resultaten kijkt.
Datzelfde geld voor Ajax de laatste jaren, als je kampioen wordt mag je dat weer een jaartje roepen.
PSV is nu gewoon de beste.
[..]
Tuurlijk mag dat, het van de daken schreeuwen mag ook, alleen weet ik dat veel mensen zich daar aan storen.
Maar dit is verder een vrij nutteloze discussie.![]()
Hehe, dat het precies van jouw toetsenbord moet komen.quote:
Er is geen probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef Mr.Mills het volgende:
ik begrijp het probleem niet echt.
Veel plezier.quote:
Mjah, ik snap je punt inderdaad. Ieder z'n eigen ding dan maarquote:Op zondag 18 maart 2007 13:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is geen probleem.
Veel mensen houden gewoon niet zo van de Amsterdamse bluf.
Je ken het wel, ''oh die rollen we even met 4-0 op''
Ajax staat voor veel mensen gelijk aan arrogantie.
Of je het nu wilt of niet, maar het is wel een reden waarom er veel mensen zijn die een hekel hebben aan Ajax.
Dat is gewoon een gegeven, daar kan ik ook niets aan doen.
[..]
Veel plezier.
Ach,Er zit ook wel weer een vorm van winnaarsmentaliteit in (al is het in A-Dam soms wat overdrevenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mjah, ik snap je punt inderdaad. Ieder z'n eigen ding dan maar.
Opstellingen al bekend?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder, Babel en Huntelaar als enige aanvallende krachten is wel heel magertjes hoor.. Tering.
PSV alleen Farfanquote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder, Babel en Huntelaar als enige aanvallende krachten is wel heel magertjes hoor.. Tering.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Leso_Varen het volgende:
De opstelling van PSV:
Gomes, Alcides, Da Costa, Salcido, Sun, Simons, Cocu, Culina, Mendez, Afellay, Farfán.
Wisselspelers:
Moens, Addo, Marcellis, Fehér, Väyrynen, Tardelli en Kluivert.
De opstelling van Ajax:
Stekelenburg, Heitinga, Stam, Emanuelson, Babel, Huntelaar, Sneijder, Davids, Gabri, Ogararu en Grygera.
Wisselspelers:
Gentenaar, Maduro, Perez, Roger, De Mul, Manucharyan en Van der Wiel.
Als huntelaar er 4 maakt, ben ik tevreden.quote:
www.planet.nlquote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef McReal het volgende:
ergens een linkje om de wedstrijd te zien ..?
Klik!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef McReal het volgende:
ergens een linkje om de wedstrijd te zien ..?
Wat heeft F1 met voetbal te maken?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zow nog half verrot van de F1 vannacht, maar ik ga maar eens richting stadion.
Heb er zin in!
Deze is uitverkocht, geen virtuele stoelen meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
www.planet.nl
moet je wel even snel 4 euro lappen.
Perfecte kwaliteitquote:Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
www.planet.nl
moet je wel even snel 4 euro lappen.
Volgens mij waren de psv supporters in een sarcastische bui en zongen ze "we krijgen voetballes" .quote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef w00h00 het volgende:
Ajax-Psv uit 1995
http://www.youtube.com/watch?v=CbP4fu7CGNo
"Ze krijgen voetballes."![]()
Ja tochquote:Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Deze is uitverkocht, geen virtuele stoelen meer.
En live op het open net toen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:
Binnen een kwartier 0-3 voor, dat waren tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |